niet alle accommodaties in Val Tho hebben een eigen parkeerplaats. En als 'ie er is, dan is 'ie zeker niet groot genoeg voor alle auto's...quote:Op donderdag 13 november 2008 20:44 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Whe? Bij je appartement/hotel zit toch wel een parkeerplaats?
quote:Op donderdag 13 november 2008 20:57 schreef ryan_atwood het volgende:
Ik wil nog een hotelletje boeken voor 3 dagen tussen kerst en oud en nieuw in Saalbach.
Iemand goede tips waar dit mogelijk is? of ben ik veel te laat?
De manier waarop hij het zegt zal het wel "high-end" zijn, en niet die 5km dingentjes.quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:04 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Zijn die dingen verboden dan?
2 jaar geleden hebben wij ze mee gehad naar Oostenrijk(2 auto's) maar nooit commentaar op gehad...
Das compleet kansloos denk ik, er is in die periode denk ik geen hotel die een kamer voor 3 dagen boekt, en ik denk das alles inderdaad al compleet vol zit.quote:Op donderdag 13 november 2008 20:57 schreef ryan_atwood het volgende:
Ik wil nog een hotelletje boeken voor 3 dagen tussen kerst en oud en nieuw in Saalbach.
Iemand goede tips waar dit mogelijk is? of ben ik veel te laat?
en in de omgeving?quote:Op vrijdag 14 november 2008 09:40 schreef Luni het volgende:
[..]
Das compleet kansloos denk ik, er is in die periode denk ik geen hotel die een kamer voor 3 dagen boekt, en ik denk das alles inderdaad al compleet vol zit.
Geen idee, maar ik denk dat 3 dagen in die periode een kansloze missie is, want de rest van de wek is het voor een hotel lastig om die kamer t verhuren aangezien de meeste mensen, zeker in die periode, een week gaan.quote:
er ligt sneeuw in frankrijk....quote:Op vrijdag 14 november 2008 07:51 schreef Chicolate het volgende:
Nog maar een paar weken. Komt er ook nog sneeuw in Frankrijk?
Ik had gekeken op zo'n sneeuwsite, waar ik heen ga (Les sybelles) zou 0 cm liggenquote:Op vrijdag 14 november 2008 21:21 schreef snellejelle het volgende:
[..]
er ligt sneeuw in frankrijk....
neu, inderdaad in Les Sybelles ligt nog niets... maar in val thorens, tignes, Alpe d' huez en Les Deux Alpes al welquote:Op vrijdag 14 november 2008 21:58 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik had gekeken op zo'n sneeuwsite, waar ik heen ga (Les sybelles) zou 0 cm liggen
Daar heb ik toch niets aanquote:Op zaterdag 15 november 2008 10:48 schreef snellejelle het volgende:
[..]
neu, inderdaad in Les Sybelles ligt nog niets... maar in val thorens, tignes, Alpe d' huez en Les Deux Alpes al wel
Wtfquote:Op zaterdag 15 november 2008 15:21 schreef Frenzy_ls het volgende:
In Frankrijk moest ik na in Samoens geland te zijn met schermvliegen, mee met de politie vanwege m'n scanner. Op het bureau kreeg ik een preek, en een boete![]()
In zwitserland bijvoorbeeld boren ze er direct een gaatje doorheen.![]()
Wat de fuckquote:Op zaterdag 15 november 2008 15:21 schreef Frenzy_ls het volgende:
Intertoys walkie talkie's zijn geen probleem. Ik heb zelf scanner's die groter bereik hebben, en geen vaste frequentie. Die zijn ook in nederland niet echt gewenst.
In Frankrijk moest ik na in Samoens geland te zijn met schermvliegen, mee met de politie vanwege m'n scanner. Op het bureau kreeg ik een preek, en een boete![]()
In zwitserland bijvoorbeeld boren ze er direct een gaatje doorheen.![]()
Ontopic: Ben er 1/2 uit wat ik ga doen, waarschijnlijk met de Thalys, en dan naar 1 van de ARC's.
Iemand nog accomodatie tips van een ARC ?
Ligt nogal aan je budget. Handschoenen zou ik sowieso in Gore-Tex oid nemen, heb ze laatste bij de Intersport in de aanbieding gehaald (70 euro nog wel..), skibroek moet bij snowboarden wel redelijk waterdicht zijn, bij skien is dat niet per se een vereiste (ook al doen verkopers je anders vermoeden, omdat ze een dure broek willen verkopen). Zou gewoon wat passen in de prijsklasse 100-150 euro minimaal (daaronder is crap tenzij goede aanbieding) en doe even wat "rek en strek oefeningen" om te kijken of de broek lekker zit bij het skien.quote:Op zondag 16 november 2008 21:17 schreef Pizzaman het volgende:
Ik moet dit seizoen alleen nog op zoek naar goede handschoenen en een goede skibroek. Iemand suggesties? Sport_Life, jij misschien? Dacht dat jij in een sportwinkel werkte?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |