abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62662916
Wat zouden jullie kiezen? Solden of Mayrhofen?
We gaan met een groep redelijk ervaren skiers, dus leuk kunnen skien is belangrijk.
Maar een leuke apres-ski is ook wel erg belangrijk..
pi_62663134
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 11:47 schreef Xie_je het volgende:
We gaan met een groep redelijk ervaren skiers, dus leuk kunnen skien is belangrijk.
Mayrhofen
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_62663649
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 11:58 schreef Noshiba het volgende:

[..]

Mayrhofen

Vertel eens, waarom dan Mayrhofen???
pi_62667435
Sölden. Wat minder bouwvakkers, en een veel mooier gebied.
How beautiful they are - the trains you miss..
Would you like to watch tv? Or get between the sheets? Or contemplate a silent freeway?
The angle of the dangle is inversely proportional to the heat of the beat
pi_62682283
Weeeuuwww!!!
Mayrhofen fans!
Al 8 jaar mijn wintersport plekje
pi_62705211
* Sport_Life gaat ook naar Mayrhofen
pi_62707798
Vraagje; Is het financieel handiger om goggles in NL te kopen of op locatie?
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_62710101
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 01:00 schreef CaLeX het volgende:
Vraagje; Is het financieel handiger om goggles in NL te kopen of op locatie?
Nederland. Of hopen dat ze daar een lekkere aanbieding hebben.
pi_62710438
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 09:18 schreef Lauriette91 het volgende:

[..]

Nederland. Of hopen dat ze daar een lekkere aanbieding hebben.
Precies. Ik heb zelf niet al te dure (iets van 25/30 euro). Let er wel even op dat je goggles koopt die 'anti-fog' zijn e.d.

Ter illustratie... in het skigebied waar ik vorig jaar was, waren mijn ski's ruim 200 euro duurder dan waar ik ze in NL heb gekocht
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
pi_62710527
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 12:26 schreef Xie_je het volgende:

[..]

Pistes zijn redelijk tot goed, maar daarna knallen jongen, niet normaal
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_62711814
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 15:41 schreef charon het volgende:
Sölden. Wat minder bouwvakkers, en een veel mooier gebied.
die bouwvakkers zijn wel het nadeel van mayrhofen idd, asociale lui.
pi_62712656
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 09:35 schreef Fyodor het volgende:

[..]

Precies. Ik heb zelf niet al te dure (iets van 25/30 euro). Let er wel even op dat je goggles koopt die 'anti-fog' zijn e.d.

Ter illustratie... in het skigebied waar ik vorig jaar was, waren mijn ski's ruim 200 euro duurder dan waar ik ze in NL heb gekocht
ok, heb nu een paar Sinners, maar als het flink bewolkt is zie ik echt helemaal niets. Dus wil er nu het liefst een met verwisselbare glazen.

Ik ga me er maar eens in verdiepen (heeft er iemand nog tips??)
pi_62714161
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 12:26 schreef Xie_je het volgende:

[..]

T is een enorm groot skigebied met veel mogelijkheden. & het is heel gezellig & je kan er enorm goed feesten
pi_62715677
wanneer gaan jullie allemaal naar Mayrhofen?

ik ga in de voorjaarsvakantie (ivm basisschool kind die meegaat).
pi_62726997
Voorjaarsvakantie.
Week 9 voor mij.
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 09:11:45 #216
230534 stamppot
Stampen maarr!
pi_62742029
ik ben in de voorjaarsvakantie ook in mayrhoven. in de kerstvakantie in amade als reisbegeleider met een paar maten

komt wel goed
pi_62744678
In week 9 naar Les Sybelles

Kan ik mijn verjaardag daar vieren
pi_62747332
Dilemma; In de voorjaarsvakantie met een grotere groep of buiten de voorjaarsvakantie met z'n drieen.

Apres Ski vind ik wel geinig maar het enorme feestbeest in mij dat moet nog gevonden worden. Fanatiek ben ik vooral op de piste Het moet hard en snel gaan en ik heb geen zin om te moeten wachten tot ik eindelijk weer eens een keer naar boven kan.

De vraag is dan ook in hoe enorm druk het is in Les Deux Alpes in de voorjaarsvakantie en waar jullie voor zouden kiezen
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  donderdag 30 oktober 2008 @ 21:01:01 #219
155616 Proximo
For god, king & country
pi_62821764
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 11:47 schreef Xie_je het volgende:
Sölden, beter publiek en voor de ervaren skiër genoeg te beleven
Life is visceral, rather than intellectual. And the most visceral practitioners of life are those who characterise themselves as “intellectuals”
pi_62894517
Ik wil in januari samen met een vriend een weekendje gaan skiën. Donderdagavond rijden, vrijdag, zaterdag en zondag skiën en zondagavond terug rijden.
Je moet er goed kunnen skiën, maar ook zeer goed kunnen apresskiën
Waar moeten we heen? en is er nog plek??
  zondag 2 november 2008 @ 22:13:35 #221
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_62894615
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 09:39 schreef Noshiba het volgende:

[..]

Pistes zijn redelijk tot goed, maar daarna knallen jongen, niet normaal
Altijd in AFCA vest de piste af .
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  zondag 2 november 2008 @ 22:17:38 #222
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_62894749

Met een Screammasker de piste af roeleert ! Iedereen kijken heerlijk !
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_62895813
Goed onthouden Houniet: blijf in Mayrhofen. Ga er elk jaar naartoe! Als je echt dan een keer wat anders moet, ga dan naar Gerlos,
Would you like to watch tv? Or get between the sheets? Or contemplate a silent freeway?
pi_62895944
quote:
Op zondag 2 november 2008 22:13 schreef Houniet het volgende:

[..]

Altijd in AFCA vest de piste af .
Vorig jaar heb ik 50 euro gekregen om in m'n boxer de piste af te gaan.
Wel gedaan 50 euro nooit gekregen

Maar wel broeken laten zakken op lange stukken etc
Krijg je wel een klein pikkie van zeg, godskelere

Maarja toen viel er 1tje die had giga schaafwonden op z'n reet,dijen en op z'n pielemans
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_62896790
quote:
Op zondag 2 november 2008 22:17 schreef Houniet het volgende:

[ afbeelding ]

Met een Screammasker de piste af roeleert ! Iedereen kijken heerlijk !
Jaaaah dat scream masker

Al die mensen die me aankeken in Kaprun
pi_62897098
Net voor het eerst gesnowboard in snowworld.
Had gelijk weer zin om weer op wintersport te gaan
pi_62897524
quote:
Op zondag 2 november 2008 23:32 schreef Lauriette91 het volgende:
Net voor het eerst gesnowboard in snowworld.
Had gelijk weer zin om weer op wintersport te gaan
Hoe groot/lang is die baan eigenlijk? beetje fatsoenlijke lift daar?

Ik ga wel eens naar botrop maar die lift is echt waardeloos...
pi_62900158
Euhm. Ik vind het veel te klein. Je hebt zeg maar 2 "pistes" Links, en rechts. In het midden van die pistes heb je een aantal liften. 2 Pannenkoekliftjes en een loopband. Aan de rechterkant van de rechterpiste heb je ook nog een pannekoekjeslift.

Als je het wilt leren enzo kan dat daar wel enorm goed. Maar zodra je al heel goed kan skieën of snowboarden is het niet zo leuk. K zou er nooit heen gaan om een dagje te skieeën
  maandag 3 november 2008 @ 08:41:19 #229
62913 Blik
The one and Only!
pi_62900381
quote:
Op zondag 2 november 2008 23:46 schreef bietelboer het volgende:

[..]

De lift van Snowworld is op zich nog wel ok. Is tenminste een gewone stoeltjeslift. Om het te leren is Snowworld wel leuk. Maar als je het al redelijk tot goed kan is het niet leuk. Dan zit je langer in de liften dan dat je aan het skien bent.
pi_62901088
Snowworld is wel een keer grappig, maar de lift naar boven duurt 14 minuten, en je bent in 1 minuut beneden. Dat wordt na een paar keer wel vervelend.

Skieen leren is daar wel misschien wel leuker, maar is een stuk effectiever op zo'n rollende tapijtbaan.
pi_62901347
Oké Jongens.
Nu gaan Landgraaf en Zoetermeer door elkaar heen.
Mijn bericht ging over Zoetermeer.
De berichten van Blik & Charon gaan over Landgraaf.
pi_62901525
Jij bent vroeg wakker
pi_62902201
quote:
Op maandag 3 november 2008 09:51 schreef Lauriette91 het volgende:
Oké Jongens.
Nu gaan Landgraaf en Zoetermeer door elkaar heen.
Mijn bericht ging over Zoetermeer.
De berichten van Blik & Charon gaan over Landgraaf.
Heb je dan de derde baan (de lange enkele) gemist in Z'meer?

Want ze hebben daar 3 afdalingen.

-Oefenpiste
-Park (met wat jumps en rails)
-Lange piste
pi_62907298
Seriously?
Die heb ik dan gemist ja
pi_62907761
quote:
Op maandag 3 november 2008 14:08 schreef Lauriette91 het volgende:
Seriously?
Die heb ik dan gemist ja
Ja, als je met je rug naar de 2 pistes staat is er helemaal links een doorgang naar de lange piste.

Te herkennen aan een groot bord met een pijl erop
pi_62907843

Beter plaatje kon ik niet vinden
pi_62911541
Oeh.
Ja ik wist dus niet dat die er was.
Kheb m wel gezien door glas besef ik me net
Maar aangezien ik voor het eerst ging boarden heb ik me alleen op de linker piste begeven. [links op het plaatje dus]
Heb derest niet gezien
Maar k ga binnenkort weer!
Die special avonden met die mega kortingen klonken wel leuk
pi_62915020
quote:
Op maandag 3 november 2008 14:08 schreef Lauriette91 het volgende:
Seriously?
Die heb ik dan gemist ja
Ik had hem gelukkig na een uur ontdekt . Want toen ik in Zoetermeer was, hadden ze 1 van die andere pistes gesloten en de andere had een mooie ijsplaat in het midden. Die derde baan is voor 'gevorderden', maar alsnog erg kort. Liever naar Landgraaf, ik ga woensdag weer . Spullen testen en bijstellen.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_62935070
ik wil met gezin op wintersport, maar zoek een gebied zonder gondel/cabineliften , dus direct aan een leuk skigebied aan de piste. ik ga met 3 kinderen onder de 10 jaar die allen een beetje kunnen skien

ik had het Lachtal, Stiermarken Monarchia park gevonden , kan iemand mij vertellen of daar gondels zijn of kun je rechtstreeks vanuit je appartement/hotel gaan skien? is het een mooi/ leuk gebied?

alle informatie / ervaringen hierover zijn van harte welkom!!!!
  dinsdag 4 november 2008 @ 17:29:43 #240
72533 Ienepien
Get on with it!
pi_62939983
kijk anders is op www.wintersporters.nl Daar kan je een gebied selecteren op jouw eisen
Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure
pi_62941184
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 14:13 schreef beginner4 het volgende:
ik wil met gezin op wintersport, maar zoek een gebied zonder gondel/cabineliften , dus direct aan een leuk skigebied aan de piste. ik ga met 3 kinderen onder de 10 jaar die allen een beetje kunnen skien

ik had het Lachtal, Stiermarken Monarchia park gevonden , kan iemand mij vertellen of daar gondels zijn of kun je rechtstreeks vanuit je appartement/hotel gaan skien? is het een mooi/ leuk gebied?

alle informatie / ervaringen hierover zijn van harte welkom!!!!
Kijk eens naar Damüls.
pi_62970003
vorig seizoen in les 2 alpes geweest . die piste op de gletsjer is echt zo goddelijk
pi_62971953
quote:
Op zondag 2 november 2008 22:53 schreef Noshiba het volgende:

[..]

Wel gedaan 50 euro nooit gekregen

Wat een jodenstreek
pi_62972053
quote:
Op maandag 3 november 2008 08:20 schreef Lauriette91 het volgende:
Euhm. Ik vind het veel te klein. Je hebt zeg maar 2 "pistes" Links, en rechts. In het midden van die pistes heb je een aantal liften. 2 Pannenkoekliftjes en een loopband. Aan de rechterkant van de rechterpiste heb je ook nog een pannekoekjeslift.

Als je het wilt leren enzo kan dat daar wel enorm goed. Maar zodra je al heel goed kan skieën of snowboarden is het niet zo leuk. K zou er nooit heen gaan om een dagje te skieeën
Je heb het nou zeker over Zoetemeer?
pi_62972246
quote:
Op woensdag 5 november 2008 15:46 schreef Luni het volgende:

[..]

Je heb het nou zeker over Zoetemeer?
Ja.
pi_62972634
quote:
Op woensdag 5 november 2008 15:52 schreef Lauriette91 het volgende:

[..]

Ja.
Had effe verder moeten lezen
pi_62973406
quote:
Op zondag 2 november 2008 23:46 schreef bietelboer het volgende:

[..]

de lift is waardeloos, maar die piste is wel geweldig
pi_62973864
Indoor is sowieso echt beroerd... Kan niet begrijpen dat mensen,in Botrop, 10 minuten op die lift willen staan om binnen een minuut weer onderaan de "piste" te staan. De halve liters en de feesten 's avonds waren wel erg goed
Boeiuuh
pi_62975283
quote:
Op woensdag 5 november 2008 16:37 schreef Soolman het volgende:
Indoor is sowieso echt beroerd... Kan niet begrijpen dat mensen,in Botrop, 10 minuten op die lift willen staan om binnen een minuut weer onderaan de "piste" te staan. De halve liters en de feesten 's avonds waren wel erg goed
je kunt helaas niet elke dag op de verse sneeuw staan he.. ik vind 't wel een aardig alternatief, beter iets dan niets
  woensdag 5 november 2008 @ 18:17:43 #250
155616 Proximo
For god, king & country
pi_62976705
quote:
Op woensdag 5 november 2008 14:44 schreef Salatrel het volgende:
vorig seizoen in les 2 alpes geweest . die piste op de gletsjer is echt zo goddelijk
Gletsjerpistes
Life is visceral, rather than intellectual. And the most visceral practitioners of life are those who characterise themselves as “intellectuals”
pi_63019964
Weet niet helemaal zeker of mijn vraag hier hoort maar zo niet dan hoor ik het wel
We zitten eraan te denken met gezin en opa/oma een weekje of midweekje naar Oostenrijk te gaan. Zou dan ergens December VOLGEND jaar worden. Maar wat we specifiek zoeken is een eigen huisje. We gaan niet echt skieën dus dat is geen pré. Mijn vraag is dus weet iemand gebieden/huisjes/organisaties/site's waar dit te vinden is ? Want heb al een beetje lopen google'en maar wordt er vaak niet echt wijzer van. Hoop dus dat jullie me een beetje op weg kunnen helpen !
pi_63020152
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 01:05 schreef copyfile het volgende:
Weet niet helemaal zeker of mijn vraag hier hoort maar zo niet dan hoor ik het wel
We zitten eraan te denken met gezin en opa/oma een weekje of midweekje naar Oostenrijk te gaan. Zou dan ergens December VOLGEND jaar worden. Maar wat we specifiek zoeken is een eigen huisje. We gaan niet echt skieën dus dat is geen pré. Mijn vraag is dus weet iemand gebieden/huisjes/organisaties/site's waar dit te vinden is ? Want heb al een beetje lopen google'en maar wordt er vaak niet echt wijzer van. Hoop dus dat jullie me een beetje op weg kunnen helpen !
gewoon naar lokale VVV kantoren bellen?

Voor een lijst met (grote) skigebieden kun je kijken op www.sunweb.nl. Zoek een gebied, bijv. Gerlos, tik dat in google en een van de eerste websites is een vvv site met een telefoonnummer.
pi_63028194
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 01:05 schreef copyfile het volgende:
http://www.landal.nl/nl-nl/bungalowparken
pi_63029883
Had ik ook al gevonden maar we willen niet op een vakantiepark zitten. Gewoon een vrijstaand huisje ergens in of vlakbij een dorp ofzo...
  vrijdag 7 november 2008 @ 14:15:08 #255
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_63030185
Tip voor iedereen die nog een ski jas ofzo nodig heeft morgen is een fabrieksuitverkoop bij de Nomad in Zevenaar. SKijassen en broeken enzo kun je dr voor een goeie prijs krijgen. Vorig jaar een jas gekocht voor 75 euro. Ik heb nog nooit zo'n warme winterjas gehad . Zie nomad.com voor meer info.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_63030418
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 14:03 schreef copyfile het volgende:
Had ik ook al gevonden maar we willen niet op een vakantiepark zitten. Gewoon een vrijstaand huisje ergens in of vlakbij een dorp ofzo...
http://www.belvilla.nl/index.php?fh_location=//accommodations/nl_NL/land=38295&clearperiod=1&fh_search=
pi_63030419
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 14:03 schreef copyfile het volgende:
http://www.belvilla.nl/index.php?fh_location=//accommodations/nl_NL/land=38295&clearperiod=1&fh_search=
  vrijdag 7 november 2008 @ 15:21:44 #258
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_63031709
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 14:15 schreef fathank het volgende:
Tip voor iedereen die nog een ski jas ofzo nodig heeft morgen is een fabrieksuitverkoop bij de Nomad in Zevenaar. SKijassen en broeken enzo kun je dr voor een goeie prijs krijgen. Vorig jaar een jas gekocht voor 75 euro. Ik heb nog nooit zo'n warme winterjas gehad . Zie nomad.com voor meer info.
Binnenkort even met zijn allen daar shoppen . Afsluiten bij de mac, gezelligheid ten top ouwe .
  vrijdag 7 november 2008 @ 15:26:47 #259
157922 fathank
pi_63031836
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 15:21 schreef Houniet het volgende:

[..]

Binnenkort even met zijn allen daar shoppen . Afsluiten bij de mac, gezelligheid ten top ouwe .
Die fabrieksuitverkoop is alleen morgen. En ik kan alleen 's ochtends want ik ga rond 11 uur richting Utrecht. Dus ik moet morgen weer kankervroeg op terwijl het weekend is kutzooi.
  woensdag 12 november 2008 @ 20:14:26 #260
39108 Frenzy_ls
www.LiveSets.com
pi_63169008
Yo,

Mede wintersporters , vraagje:

Wegens omstandigheden wil/moet ik dit jaar met het vliegtuig op wintersport . Had m'n vizier een beetje gericht op Val d'Iser / Tignes of dat hele ARC XX verhaal.
Wat me niet helemaal duidelijk is, waar land je dan precies ?! En hoe makkelijk is het dan een bus te nemen van het vliegveld naar je wintersport gebied. Heeft iemand hier ervaring mee ?!

Als iemand leuke wintersport locatie in Oostenrijk weet waar je relatief eenvoudig met het vliegtuig ook kan komen, please let me know . Rede dat ik wat meer naar frankrijk neig is dat ik wel graag veel km piste wil hebben en flink steil ook ( Ben ervaren ski'er, en neem dit jaar m'n gps mee om te kijken hoe hard ik kan )
pi_63170367
Zou maar snel boeken als ik jou was
De de buurt van Innsbruck is het handig om te gaan.
Zit een vliegveldje.
  woensdag 12 november 2008 @ 22:31:29 #262
155616 Proximo
For god, king & country
pi_63174954
quote:
Op woensdag 12 november 2008 20:14 schreef Frenzy_ls het volgende:
Yo,

Mede wintersporters , vraagje:

Wegens omstandigheden wil/moet ik dit jaar met het vliegtuig op wintersport . Had m'n vizier een beetje gericht op Val d'Iser / Tignes of dat hele ARC XX verhaal.
Wat me niet helemaal duidelijk is, waar land je dan precies ?! En hoe makkelijk is het dan een bus te nemen van het vliegveld naar je wintersport gebied. Heeft iemand hier ervaring mee ?!

Als iemand leuke wintersport locatie in Oostenrijk weet waar je relatief eenvoudig met het vliegtuig ook kan komen, please let me know . Rede dat ik wat meer naar frankrijk neig is dat ik wel graag veel km piste wil hebben en flink steil ook ( Ben ervaren ski'er, en neem dit jaar m'n gps mee om te kijken hoe hard ik kan )

Als je naar Les Arcs gaat, dan zou ik je aanraden om eens te kijken naar de TGV
pi_63179375
quote:
Op woensdag 12 november 2008 20:14 schreef Frenzy_ls het volgende:
Yo,
...
( Ben ervaren ski'er, en neem dit jaar m'n gps mee om te kijken hoe hard ik kan )
Ehm is wel leuk natuurlijk, maar als je van een schuine helling af gaat kun je toch nooit met je GPS een betrouwbare snelheid peilen?
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
  donderdag 13 november 2008 @ 09:22:04 #264
157922 fathank
pi_63182413
Sowieso gaat betrouwbare gps-ontvangst in een berggebied redelijk lastig worden. Ook al die sneeuw om je heen zal niet meewerken voor een goeie ontvangst.
  donderdag 13 november 2008 @ 18:42:16 #265
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_63197579
Fathank we moeten nog Walkie Talkies regelen .
  donderdag 13 november 2008 @ 18:48:42 #266
157922 fathank
pi_63197756
goed plan, k zal binnenkort ff op 't werk kijken. Misschien hebben we op 't werk nog ergens wat oud spul op zolder liggen.
  donderdag 13 november 2008 @ 18:52:31 #267
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_63197860
Dat zou mooi zijn, anders even anders regelen. Wellicht nog kopen . Zo handig die shit.
pi_63198121
quote:
Op donderdag 13 november 2008 18:52 schreef Houniet het volgende:
Dat zou mooi zijn, anders even anders regelen. Wellicht nog kopen . Zo handig die shit.
Die waren idd verdomt handig! ik zal ff kijken of mark ze nog heeft
pi_63199451
weet iemand hoe het in val thorens zit met parkeren? ik ben van plan om in de voorjaarsvakantie 2009 daar heen te gaan met zn 4en met de auto.. kun je daar een beetje parkeren?
pi_63200766
quote:
Op donderdag 13 november 2008 19:57 schreef FireFoz het volgende:
weet iemand hoe het in val thorens zit met parkeren? ik ben van plan om in de voorjaarsvakantie 2009 daar heen te gaan met zn 4en met de auto.. kun je daar een beetje parkeren?
Whe? Bij je appartement/hotel zit toch wel een parkeerplaats?
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_63201150
Ik wil nog een hotelletje boeken voor 3 dagen tussen kerst en oud en nieuw in Saalbach.
Iemand goede tips waar dit mogelijk is? of ben ik veel te laat?
pi_63203206
quote:
Je hebt er gewoon een grote overdekt parkeerterrein, kost wel iets van 60 euro in de week
  donderdag 13 november 2008 @ 22:29:38 #273
39108 Frenzy_ls
www.LiveSets.com
pi_63205303
quote:
Sowieso gaat betrouwbare gps-ontvangst in een berggebied redelijk lastig worden. Ook al die sneeuw om je heen zal niet meewerken voor een goeie ontvangst.
Dat is niet mijn ervaring. Ik gebruik al jaren een GPS met schermvliegen in o.a de Alpen. Weliswaar niet zo zeer voor snelheidsbepaling (meer voor hoogte en koers ).
Maar je kan wel aan de gegeven "accuracy" wel zien of er storing van de berg is of niet. M'n ontvangst is eigenlijk altijd uitstekend (zelfs dichtbij de bergwand). Misschien hebben jullie ervaringen met wat goedkopere modellen. Heb zelf al een tijdje Garmin 60 CSx.

btw: Sneeuw op de grond of in de lucht heeft praktisch geen nadelige invloed op je ontvangst
bron: http://gpsinformation.net/gpsclouds.htm

Goed dat "walkie-talkies" aangehaald wordt,.. die heb ik ook nog in de kast liggen. Let wel op trouwens, als de politie je ziet (niet dat ik ooit politie op de alpen heb gezien), je kan er een boete voor krijgen of ze worden vernietigd. (tenminste, die ik hier heb liggen).
pi_63208480
quote:
Er zijn een aantal parkeer garage's waar je de auto in kunt(moet) zetten, kost iets van 60 euro voor een week maar dan mag je wel ieder moment er in en uit
pi_63208590
quote:
Op donderdag 13 november 2008 22:29 schreef Frenzy_ls het volgende:
Goed dat "walkie-talkies" aangehaald wordt,.. die heb ik ook nog in de kast liggen. Let wel op trouwens, als de politie je ziet (niet dat ik ooit politie op de alpen heb gezien), je kan er een boete voor krijgen of ze worden vernietigd. (tenminste, die ik hier heb liggen).
Zijn die dingen verboden dan?

2 jaar geleden hebben wij ze mee gehad naar Oostenrijk(2 auto's) maar nooit commentaar op gehad...
pi_63211664
quote:
Op donderdag 13 november 2008 20:44 schreef Noshiba het volgende:

[..]

Whe? Bij je appartement/hotel zit toch wel een parkeerplaats?
niet alle accommodaties in Val Tho hebben een eigen parkeerplaats. En als 'ie er is, dan is 'ie zeker niet groot genoeg voor alle auto's...
pi_63211681
Ik wil gratis
Voices tell me I'm the shit.
pi_63211718
Nog maar een paar weken . Komt er ook nog sneeuw in Frankrijk?
pi_63211723
quote:
Op donderdag 13 november 2008 20:57 schreef ryan_atwood het volgende:
Ik wil nog een hotelletje boeken voor 3 dagen tussen kerst en oud en nieuw in Saalbach.
pi_63213021
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 00:04 schreef bietelboer het volgende:

[..]

Zijn die dingen verboden dan?

2 jaar geleden hebben wij ze mee gehad naar Oostenrijk(2 auto's) maar nooit commentaar op gehad...
De manier waarop hij het zegt zal het wel "high-end" zijn, en niet die 5km dingentjes.

@mtm zoek een baan in de sneeuw, krijg je nog geld toe ook :p
pi_63213155
quote:
Op donderdag 13 november 2008 20:57 schreef ryan_atwood het volgende:
Das compleet kansloos denk ik, er is in die periode denk ik geen hotel die een kamer voor 3 dagen boekt, en ik denk das alles inderdaad al compleet vol zit.
pi_63220214
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 09:40 schreef Luni het volgende:

[..]

Das compleet kansloos denk ik, er is in die periode denk ik geen hotel die een kamer voor 3 dagen boekt, en ik denk das alles inderdaad al compleet vol zit.
en in de omgeving?
pi_63220981
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 13:58 schreef ryan_atwood het volgende:

[..]

en in de omgeving?
Geen idee, maar ik denk dat 3 dagen in die periode een kansloze missie is, want de rest van de wek is het voor een hotel lastig om die kamer t verhuren aangezien de meeste mensen, zeker in die periode, een week gaan.

Je zou misschien kunnen kijken naar Leogang, met die fantastische dalafdaling, maar ik denk dat het een moeilijk verhaal word.
  vrijdag 14 november 2008 @ 14:29:02 #284
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_63220999
feb. zillertal boarden
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  vrijdag 14 november 2008 @ 15:00:32 #285
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_63221840
Ik denk inderdaad dat het met het bereik van de Walkie Talkies te maken heeft.
pi_63231556
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 07:51 schreef Chicolate het volgende:
Nog maar een paar weken . Komt er ook nog sneeuw in Frankrijk?
er ligt sneeuw in frankrijk....
pi_63232547
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 21:21 schreef snellejelle het volgende:

[..]

er ligt sneeuw in frankrijk....
Ik had gekeken op zo'n sneeuwsite, waar ik heen ga (Les sybelles) zou 0 cm liggen
pi_63240140
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 21:58 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ik had gekeken op zo'n sneeuwsite, waar ik heen ga (Les sybelles) zou 0 cm liggen
neu, inderdaad in Les Sybelles ligt nog niets... maar in val thorens, tignes, Alpe d' huez en Les Deux Alpes al wel
pi_63241469
Over 1,5 week een paar daagjes op de skies in Levi, Finland Heb er zin in!
pi_63241971
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 10:48 schreef snellejelle het volgende:

[..]

neu, inderdaad in Les Sybelles ligt nog niets... maar in val thorens, tignes, Alpe d' huez en Les Deux Alpes al wel
Daar heb ik toch niets aan
  zaterdag 15 november 2008 @ 15:21:34 #291
39108 Frenzy_ls
www.LiveSets.com
pi_63244712
Intertoys walkie talkie's zijn geen probleem. Ik heb zelf scanner's die groter bereik hebben, en geen vaste frequentie. Die zijn ook in nederland niet echt gewenst.

In Frankrijk moest ik na in Samoens geland te zijn met schermvliegen, mee met de politie vanwege m'n scanner. Op het bureau kreeg ik een preek, en een boete
In zwitserland bijvoorbeeld boren ze er direct een gaatje doorheen.

Ontopic: Ben er 1/2 uit wat ik ga doen, waarschijnlijk met de Thalys, en dan naar 1 van de ARC's.
Iemand nog accomodatie tips van een ARC ?
pi_63248471
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 15:21 schreef Frenzy_ls het volgende:
In Frankrijk moest ik na in Samoens geland te zijn met schermvliegen, mee met de politie vanwege m'n scanner. Op het bureau kreeg ik een preek, en een boete
Wtf
  zondag 16 november 2008 @ 21:17:32 #293
95095 Pizzaman
16:00 Cup-a-soup.
pi_63272751
Ik moet dit seizoen alleen nog op zoek naar goede handschoenen en een goede skibroek. Iemand suggesties? Sport_Life, jij misschien? Dacht dat jij in een sportwinkel werkte?
pi_63273211
Daka, Perry, Intersport..
  zondag 16 november 2008 @ 21:35:37 #295
95095 Pizzaman
16:00 Cup-a-soup.
pi_63273299
Winkels kan ik zelf natuurlijk ook nog verzinnen.

Het gaat mij om ervaringen of goede tips met/over bepaald materiaal.
  zondag 16 november 2008 @ 22:09:26 #296
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_63274248
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 15:21 schreef Frenzy_ls het volgende:
Intertoys walkie talkie's zijn geen probleem. Ik heb zelf scanner's die groter bereik hebben, en geen vaste frequentie. Die zijn ook in nederland niet echt gewenst.

Ontopic: Ben er 1/2 uit wat ik ga doen, waarschijnlijk met de Thalys, en dan naar 1 van de ARC's.
Iemand nog accomodatie tips van een ARC ?
Wat de fuck ?
pi_63290221
quote:
Op zondag 16 november 2008 21:17 schreef Pizzaman het volgende:
Ik moet dit seizoen alleen nog op zoek naar goede handschoenen en een goede skibroek. Iemand suggesties? Sport_Life, jij misschien? Dacht dat jij in een sportwinkel werkte?
Ligt nogal aan je budget. Handschoenen zou ik sowieso in Gore-Tex oid nemen, heb ze laatste bij de Intersport in de aanbieding gehaald (70 euro nog wel..), skibroek moet bij snowboarden wel redelijk waterdicht zijn, bij skien is dat niet per se een vereiste (ook al doen verkopers je anders vermoeden, omdat ze een dure broek willen verkopen). Zou gewoon wat passen in de prijsklasse 100-150 euro minimaal (daaronder is crap tenzij goede aanbieding) en doe even wat "rek en strek oefeningen" om te kijken of de broek lekker zit bij het skien.
pi_63291283
Weervooruitzichten voor deze week zijn goed!
  maandag 17 november 2008 @ 16:09:41 #299
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_63291355
Voor waar en hoe ?!
  maandag 17 november 2008 @ 16:10:09 #300
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_63291374
Nieuwe deel komt er aan .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')