abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63019964
Weet niet helemaal zeker of mijn vraag hier hoort maar zo niet dan hoor ik het wel
We zitten eraan te denken met gezin en opa/oma een weekje of midweekje naar Oostenrijk te gaan. Zou dan ergens December VOLGEND jaar worden. Maar wat we specifiek zoeken is een eigen huisje. We gaan niet echt skieën dus dat is geen pré. Mijn vraag is dus weet iemand gebieden/huisjes/organisaties/site's waar dit te vinden is ? Want heb al een beetje lopen google'en maar wordt er vaak niet echt wijzer van. Hoop dus dat jullie me een beetje op weg kunnen helpen !
pi_63020152
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 01:05 schreef copyfile het volgende:
Weet niet helemaal zeker of mijn vraag hier hoort maar zo niet dan hoor ik het wel
We zitten eraan te denken met gezin en opa/oma een weekje of midweekje naar Oostenrijk te gaan. Zou dan ergens December VOLGEND jaar worden. Maar wat we specifiek zoeken is een eigen huisje. We gaan niet echt skieën dus dat is geen pré. Mijn vraag is dus weet iemand gebieden/huisjes/organisaties/site's waar dit te vinden is ? Want heb al een beetje lopen google'en maar wordt er vaak niet echt wijzer van. Hoop dus dat jullie me een beetje op weg kunnen helpen !
gewoon naar lokale VVV kantoren bellen?

Voor een lijst met (grote) skigebieden kun je kijken op www.sunweb.nl. Zoek een gebied, bijv. Gerlos, tik dat in google en een van de eerste websites is een vvv site met een telefoonnummer.
pi_63028194
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 01:05 schreef copyfile het volgende:
http://www.landal.nl/nl-nl/bungalowparken
pi_63029883
Had ik ook al gevonden maar we willen niet op een vakantiepark zitten. Gewoon een vrijstaand huisje ergens in of vlakbij een dorp ofzo...
  vrijdag 7 november 2008 @ 14:15:08 #255
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_63030185
Tip voor iedereen die nog een ski jas ofzo nodig heeft morgen is een fabrieksuitverkoop bij de Nomad in Zevenaar. SKijassen en broeken enzo kun je dr voor een goeie prijs krijgen. Vorig jaar een jas gekocht voor 75 euro. Ik heb nog nooit zo'n warme winterjas gehad . Zie nomad.com voor meer info.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_63030418
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 14:03 schreef copyfile het volgende:
Had ik ook al gevonden maar we willen niet op een vakantiepark zitten. Gewoon een vrijstaand huisje ergens in of vlakbij een dorp ofzo...
http://www.belvilla.nl/index.php?fh_location=//accommodations/nl_NL/land=38295&clearperiod=1&fh_search=
pi_63030419
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 14:03 schreef copyfile het volgende:
http://www.belvilla.nl/index.php?fh_location=//accommodations/nl_NL/land=38295&clearperiod=1&fh_search=
  vrijdag 7 november 2008 @ 15:21:44 #258
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_63031709
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 14:15 schreef fathank het volgende:
Tip voor iedereen die nog een ski jas ofzo nodig heeft morgen is een fabrieksuitverkoop bij de Nomad in Zevenaar. SKijassen en broeken enzo kun je dr voor een goeie prijs krijgen. Vorig jaar een jas gekocht voor 75 euro. Ik heb nog nooit zo'n warme winterjas gehad . Zie nomad.com voor meer info.
Binnenkort even met zijn allen daar shoppen . Afsluiten bij de mac, gezelligheid ten top ouwe .
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  vrijdag 7 november 2008 @ 15:26:47 #259
157922 fathank
pi_63031836
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 15:21 schreef Houniet het volgende:

[..]

Binnenkort even met zijn allen daar shoppen . Afsluiten bij de mac, gezelligheid ten top ouwe .
Die fabrieksuitverkoop is alleen morgen. En ik kan alleen 's ochtends want ik ga rond 11 uur richting Utrecht. Dus ik moet morgen weer kankervroeg op terwijl het weekend is kutzooi.
  woensdag 12 november 2008 @ 20:14:26 #260
39108 Frenzy_ls
www.LiveSets.com
pi_63169008
Yo,

Mede wintersporters , vraagje:

Wegens omstandigheden wil/moet ik dit jaar met het vliegtuig op wintersport . Had m'n vizier een beetje gericht op Val d'Iser / Tignes of dat hele ARC XX verhaal.
Wat me niet helemaal duidelijk is, waar land je dan precies ?! En hoe makkelijk is het dan een bus te nemen van het vliegveld naar je wintersport gebied. Heeft iemand hier ervaring mee ?!

Als iemand leuke wintersport locatie in Oostenrijk weet waar je relatief eenvoudig met het vliegtuig ook kan komen, please let me know . Rede dat ik wat meer naar frankrijk neig is dat ik wel graag veel km piste wil hebben en flink steil ook ( Ben ervaren ski'er, en neem dit jaar m'n gps mee om te kijken hoe hard ik kan )
pi_63170367
Zou maar snel boeken als ik jou was
De de buurt van Innsbruck is het handig om te gaan.
Zit een vliegveldje.
  woensdag 12 november 2008 @ 22:31:29 #262
155616 Proximo
For god, king & country
pi_63174954
quote:
Op woensdag 12 november 2008 20:14 schreef Frenzy_ls het volgende:
Yo,

Mede wintersporters , vraagje:

Wegens omstandigheden wil/moet ik dit jaar met het vliegtuig op wintersport . Had m'n vizier een beetje gericht op Val d'Iser / Tignes of dat hele ARC XX verhaal.
Wat me niet helemaal duidelijk is, waar land je dan precies ?! En hoe makkelijk is het dan een bus te nemen van het vliegveld naar je wintersport gebied. Heeft iemand hier ervaring mee ?!

Als iemand leuke wintersport locatie in Oostenrijk weet waar je relatief eenvoudig met het vliegtuig ook kan komen, please let me know . Rede dat ik wat meer naar frankrijk neig is dat ik wel graag veel km piste wil hebben en flink steil ook ( Ben ervaren ski'er, en neem dit jaar m'n gps mee om te kijken hoe hard ik kan )

Als je naar Les Arcs gaat, dan zou ik je aanraden om eens te kijken naar de TGV
Life is visceral, rather than intellectual. And the most visceral practitioners of life are those who characterise themselves as “intellectuals”
pi_63179375
quote:
Op woensdag 12 november 2008 20:14 schreef Frenzy_ls het volgende:
Yo,
...
( Ben ervaren ski'er, en neem dit jaar m'n gps mee om te kijken hoe hard ik kan )
Ehm is wel leuk natuurlijk, maar als je van een schuine helling af gaat kun je toch nooit met je GPS een betrouwbare snelheid peilen?
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
  donderdag 13 november 2008 @ 09:22:04 #264
157922 fathank
pi_63182413
Sowieso gaat betrouwbare gps-ontvangst in een berggebied redelijk lastig worden. Ook al die sneeuw om je heen zal niet meewerken voor een goeie ontvangst.
  donderdag 13 november 2008 @ 18:42:16 #265
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_63197579
Fathank we moeten nog Walkie Talkies regelen .
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  donderdag 13 november 2008 @ 18:48:42 #266
157922 fathank
pi_63197756
goed plan, k zal binnenkort ff op 't werk kijken. Misschien hebben we op 't werk nog ergens wat oud spul op zolder liggen.
  donderdag 13 november 2008 @ 18:52:31 #267
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_63197860
Dat zou mooi zijn, anders even anders regelen. Wellicht nog kopen . Zo handig die shit.
pi_63198121
quote:
Op donderdag 13 november 2008 18:52 schreef Houniet het volgende:
Dat zou mooi zijn, anders even anders regelen. Wellicht nog kopen . Zo handig die shit.
Die waren idd verdomt handig! ik zal ff kijken of mark ze nog heeft
pi_63199451
weet iemand hoe het in val thorens zit met parkeren? ik ben van plan om in de voorjaarsvakantie 2009 daar heen te gaan met zn 4en met de auto.. kun je daar een beetje parkeren?
pi_63200766
quote:
Op donderdag 13 november 2008 19:57 schreef FireFoz het volgende:
weet iemand hoe het in val thorens zit met parkeren? ik ben van plan om in de voorjaarsvakantie 2009 daar heen te gaan met zn 4en met de auto.. kun je daar een beetje parkeren?
Whe? Bij je appartement/hotel zit toch wel een parkeerplaats?
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_63201150
Ik wil nog een hotelletje boeken voor 3 dagen tussen kerst en oud en nieuw in Saalbach.
Iemand goede tips waar dit mogelijk is? of ben ik veel te laat?
pi_63203206
quote:
Je hebt er gewoon een grote overdekt parkeerterrein, kost wel iets van 60 euro in de week
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
  donderdag 13 november 2008 @ 22:29:38 #273
39108 Frenzy_ls
www.LiveSets.com
pi_63205303
quote:
Sowieso gaat betrouwbare gps-ontvangst in een berggebied redelijk lastig worden. Ook al die sneeuw om je heen zal niet meewerken voor een goeie ontvangst.
Dat is niet mijn ervaring. Ik gebruik al jaren een GPS met schermvliegen in o.a de Alpen. Weliswaar niet zo zeer voor snelheidsbepaling (meer voor hoogte en koers ).
Maar je kan wel aan de gegeven "accuracy" wel zien of er storing van de berg is of niet. M'n ontvangst is eigenlijk altijd uitstekend (zelfs dichtbij de bergwand). Misschien hebben jullie ervaringen met wat goedkopere modellen. Heb zelf al een tijdje Garmin 60 CSx.

btw: Sneeuw op de grond of in de lucht heeft praktisch geen nadelige invloed op je ontvangst
bron: http://gpsinformation.net/gpsclouds.htm

Goed dat "walkie-talkies" aangehaald wordt,.. die heb ik ook nog in de kast liggen. Let wel op trouwens, als de politie je ziet (niet dat ik ooit politie op de alpen heb gezien), je kan er een boete voor krijgen of ze worden vernietigd. (tenminste, die ik hier heb liggen).
pi_63208480
quote:
Er zijn een aantal parkeer garage's waar je de auto in kunt(moet) zetten, kost iets van 60 euro voor een week maar dan mag je wel ieder moment er in en uit
pi_63208590
quote:
Op donderdag 13 november 2008 22:29 schreef Frenzy_ls het volgende:
Goed dat "walkie-talkies" aangehaald wordt,.. die heb ik ook nog in de kast liggen. Let wel op trouwens, als de politie je ziet (niet dat ik ooit politie op de alpen heb gezien), je kan er een boete voor krijgen of ze worden vernietigd. (tenminste, die ik hier heb liggen).
Zijn die dingen verboden dan?

2 jaar geleden hebben wij ze mee gehad naar Oostenrijk(2 auto's) maar nooit commentaar op gehad...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')