Mayrhofenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:47 schreef Xie_je het volgende:
Wat zouden jullie kiezen? Solden of Mayrhofen?
We gaan met een groep redelijk ervaren skiers, dus leuk kunnen skien is belangrijk.
Maar een leuke apres-ski is ook wel erg belangrijk..
Nederland. Of hopen dat ze daar een lekkere aanbieding hebben.quote:Op maandag 27 oktober 2008 01:00 schreef CaLeX het volgende:
Vraagje; Is het financieel handiger om goggles in NL te kopen of op locatie?
Precies. Ik heb zelf niet al te dure (iets van 25/30 euro). Let er wel even op dat je goggles koopt die 'anti-fog' zijn e.d.quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:18 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Nederland. Of hopen dat ze daar een lekkere aanbieding hebben.
Pistes zijn redelijk tot goed, maar daarna knallen jongen, niet normaalquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 12:26 schreef Xie_je het volgende:
[..]
Vertel eens, waarom dan Mayrhofen???
die bouwvakkers zijn wel het nadeel van mayrhofen idd, asociale lui.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:41 schreef charon het volgende:
Sölden. Wat minder bouwvakkers, en een veel mooier gebied.
ok, heb nu een paar Sinners, maar als het flink bewolkt is zie ik echt helemaal niets. Dus wil er nu het liefst een met verwisselbare glazen.quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:35 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Precies. Ik heb zelf niet al te dure (iets van 25/30 euro). Let er wel even op dat je goggles koopt die 'anti-fog' zijn e.d.
Ter illustratie... in het skigebied waar ik vorig jaar was, waren mijn ski's ruim 200 euro duurder dan waar ik ze in NL heb gekocht
T is een enorm groot skigebied met veel mogelijkheden. & het is heel gezellig & je kan er enorm goed feestenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 12:26 schreef Xie_je het volgende:
[..]
Vertel eens, waarom dan Mayrhofen???
Sölden, beter publiek en voor de ervaren skiër genoeg te belevenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:47 schreef Xie_je het volgende:
Wat zouden jullie kiezen? Solden of Mayrhofen?
We gaan met een groep redelijk ervaren skiers, dus leuk kunnen skien is belangrijk.
Maar een leuke apres-ski is ook wel erg belangrijk..
Altijd in AFCA vest de piste afquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:39 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Pistes zijn redelijk tot goed, maar daarna knallen jongen, niet normaal
Vorig jaar heb ik 50 euro gekregen om in m'n boxer de piste af te gaan.quote:
Jaaaah dat scream maskerquote:Op zondag 2 november 2008 22:17 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
Met een Screammasker de piste af roeleert! Iedereen kijken
heerlijk
!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |