Hoe groot/lang is die baan eigenlijk? beetje fatsoenlijke lift daar?quote:Op zondag 2 november 2008 23:32 schreef Lauriette91 het volgende:
Net voor het eerst gesnowboard in snowworld.
Had gelijk weer zin om weer op wintersport te gaan![]()
De lift van Snowworld is op zich nog wel ok. Is tenminste een gewone stoeltjeslift. Om het te leren is Snowworld wel leuk. Maar als je het al redelijk tot goed kan is het niet leuk. Dan zit je langer in de liften dan dat je aan het skien bent.quote:Op zondag 2 november 2008 23:46 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Hoe groot/lang is die baan eigenlijk? beetje fatsoenlijke lift daar?
Ik ga wel eens naar botrop maar die lift is echt waardeloos...
quote:Op maandag 3 november 2008 09:51 schreef Lauriette91 het volgende:
Oké Jongens.
Nu gaan Landgraaf en Zoetermeer door elkaar heen.
Mijn bericht ging over Zoetermeer.
De berichten van Blik & Charon gaan over Landgraaf.
Ja, als je met je rug naar de 2 pistes staat is er helemaal links een doorgang naar de lange piste.quote:Op maandag 3 november 2008 14:08 schreef Lauriette91 het volgende:
Seriously?![]()
Die heb ik dan gemist ja
Ik had hem gelukkig na een uur ontdektquote:Op maandag 3 november 2008 14:08 schreef Lauriette91 het volgende:
Seriously?![]()
Die heb ik dan gemist ja
Kijk eens naar Damüls.quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:13 schreef beginner4 het volgende:
ik wil met gezin op wintersport, maar zoek een gebied zonder gondel/cabineliften , dus direct aan een leuk skigebied aan de piste. ik ga met 3 kinderen onder de 10 jaar die allen een beetje kunnen skien
ik had het Lachtal, Stiermarken Monarchia park gevonden , kan iemand mij vertellen of daar gondels zijn of kun je rechtstreeks vanuit je appartement/hotel gaan skien? is het een mooi/ leuk gebied?
alle informatie / ervaringen hierover zijn van harte welkom!!!!
Je heb het nou zeker over Zoetemeer?quote:Op maandag 3 november 2008 08:20 schreef Lauriette91 het volgende:
Euhm. Ik vind het veel te klein. Je hebt zeg maar 2 "pistes" Links, en rechts. In het midden van die pistes heb je een aantal liften. 2 Pannenkoekliftjes en een loopband. Aan de rechterkant van de rechterpiste heb je ook nog een pannekoekjeslift.
Als je het wilt leren enzo kan dat daar wel enorm goed. Maar zodra je al heel goed kan skieën of snowboarden is het niet zo leuk. K zou er nooit heen gaan om een dagje te skieeën
Ja.quote:Op woensdag 5 november 2008 15:46 schreef Luni het volgende:
[..]
Je heb het nou zeker over Zoetemeer?
de lift is waardeloos, maar die piste is wel geweldigquote:Op zondag 2 november 2008 23:46 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Hoe groot/lang is die baan eigenlijk? beetje fatsoenlijke lift daar?
Ik ga wel eens naar botrop maar die lift is echt waardeloos...
je kunt helaas niet elke dag op de verse sneeuw staan he.. ik vind 't wel een aardig alternatief, beter iets dan nietsquote:Op woensdag 5 november 2008 16:37 schreef Soolman het volgende:
Indoor is sowieso echt beroerd... Kan niet begrijpen dat mensen,in Botrop, 10 minuten op die lift willen staan om binnen een minuut weer onderaan de "piste" te staan. De halve liters en de feesten 's avonds waren wel erg goed
Gletsjerpistesquote:Op woensdag 5 november 2008 14:44 schreef Salatrel het volgende:
vorig seizoen in les 2 alpes geweest . die piste op de gletsjer is echt zo goddelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |