Vooral qua geld wordt het lastig, al het geld gaat naar nieuwe inrichting. Moeten ongeveer alles nieuw kopen.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:31 schreef Sport_Life het volgende:
'rond die tijd'? Het seizoen duurt van eind november tot eind april!.
Weekendje moet toch wel gaan ?
jawelquote:Op woensdag 25 juni 2008 09:56 schreef UIO_AMS het volgende:
Nu alweer een wintersport-topic.
Heb je nooit overwogen om in onze zomermaanden op het zuidelijk halfrond te gaan skiën? Bijvoorbeeld in Nieuw Zeeland.
Al aan Frankrijk gedacht? Voordeel van Frankrijk is dat het bijna altijd direct aan de piste ligt en het zijn zeker mooie gebieden (Serre Chevalier, enorm veel bos) en soms dorpjes (vermijd Flaine en Les 3 vallees dan). Nadeel is dan weer de apresski vind ik, die is in Oostenrijk veel fijner.quote:Op maandag 21 juli 2008 12:32 schreef Pizzaman het volgende:
Dit jaar weer een nieuw dilemma, na jaren naar Hinterglemm te zijn geweest willen we wat anders. Er zijn echter een aantal punten die niet helemaal met elkaar overeenkomen.(we zijn met 6 personen)
Groot gebied, meer dan 150 km piste, daarnaast ook een mooi gebied. Naast goed skien, moet het ook een mooie omgeving zijn. Zowel voor beginners als gevorderden toegankelijk. Liefst chalet aan de piste. (word moeilijk, appartement is ook goed)
Tot nu toe lijken drie gebieden mij erg interessant:
St. Anton am Alrberg. (weet ik opzich niet veel van, wat ik vooral hoor dat het prachtig skien is.) Serfaus. (mooi gebied, hoge ligging misschien wat minder apres-ski) Ischgl. (was favoriet, maar na het lezen van recensies lijkt het wel overspoelt te worden door rijke Russen)
Tot nu toe heb ik eigenlijk nog geen appartement of chalet kunnen vinden wat lekker aan de piste ligt. Vooral accomodaties in St. Anton lijken moeilijk te vinden?
Iemand tips of suggesties voor zowel acco als ski-gebied?
Phoe.. moeilijke vraagquote:Op maandag 21 juli 2008 12:19 schreef Sport_Life het volgende:
Is Wilder Kaiser-Brixental ook leuk voor beginners (zonder talent en met hoogtevrees..) en kinderen? Welk dorp is het best toegankelijk voor beginners Mip?
Ik had vorig jaar geboekt bij sunweb/jiba (famlilie dan en met vrienden sportura/husk), op zich is dat wel prima. We gaan dan wel met eigen vervoer. Maar idd ik zoek ook wat meer websites om wat meer te kunnen vergelijken.. Camelot.nl bijv.quote:Op woensdag 23 juli 2008 00:01 schreef Pizzaman het volgende:
Argh, volgens mij ben ik naar de onmogelijke combi opzoek:Chalet Goed ski-gebied (een van bovengenoemde) Aan de piste In Oostenrijk
Iemand tips op welke websites ik nog moet zoeken naast sites als vrijuit, ILS-chalets en noem maar op?
Ik duik misschien vanmiddag nog even de pistes op (ja, en af), het zonnetje schijnt en we zitten midden in het hoogseizoenquote:Op woensdag 25 juni 2008 09:56 schreef UIO_AMS het volgende:
Heb je nooit overwogen om in onze zomermaanden op het zuidelijk halfrond te gaan skiën? Bijvoorbeeld in Nieuw Zeeland. Argentinie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |