Hmmquote:Op maandag 24 november 2008 17:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
voor dat geld... husk lijkt me
GMTAquote:Op maandag 24 november 2008 17:18 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Husk bijvoorbeeld, maar voor die tijd en prijs zal het op dit moment lastig worden...
JE pakt ook gelijjk de tour meequote:
Landgraaf mag ik hopenquote:
Niet al te duur zal niet mee vallen met de Kerst, dat is volop hoogseizoen, kijk eens bij Husk, hier ook al eerder genoemd, maar ik denk dat er weinig meer e krijgen is wat betaalbaar is. Gerlos moet je heen voor de après ski.quote:Op woensdag 26 november 2008 18:07 schreef Topmaat het volgende:
Even een vraagje:
Ik ga misschien met een aantal vrienden in de kerstvakantie een weekje op wintersport.
Wie weet er hier goeie plekken (niet al te duur) waar veel jongeren (rond de 20 tot 25 jaar) zijn en de Apres ski en het feesten savonds heel goed is. Misschien nog belangrijker dan het gebied zelf...
Mag Frankrijk zijn, maar het is misschien leuker in Oostenrijk...
Zijn er misschien mooie reizen of zo, of is het beter om er gewoon met de auto naar toe te rijden..?
Ik heb daar al een beetje gekeken ja, en rond kerst is het idd vrij duur.quote:Op woensdag 26 november 2008 18:45 schreef Luni het volgende:
[..]
Niet al te duur zal niet mee vallen met de Kerst, dat is volop hoogseizoen, kijk eens bij Husk, hier ook al eerder genoemd, maar ik denk dat er weinig meer e krijgen is wat betaalbaar is. Gerlos moet je heen voor de après ski.
Ik heb een Cavello mutsquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:31 schreef Houniet het volgende:
Ik moet nog wel even een stoere muts kopen.
Ja ik weet het niet... zoveel mogelijk voor 400 euro natuurlijk, maar ik ben dus in januari dit jaar met Studenten Wintersport meegeweest en dat was ongeveer 400 euro met alles, dus dat wou ik wel weer proberen, maar dat zal lastig wordenquote:Op woensdag 26 november 2008 19:17 schreef Pizzaman het volgende:
400 voor wat? Verblijf? Of all-in? Bij all-in kun je het in die periode denk ik bijna wel vergeten...
Het schijnt leuk te zijn, maar tering duur.quote:Op woensdag 26 november 2008 19:18 schreef ryan_atwood het volgende:
Hoe is de apresski in Val Thorens eigenlijk?
Slechts relatief. Courchevel is erger.quote:Op donderdag 27 november 2008 08:02 schreef Houniet het volgende:
[..]
Het schijnt leuk te zijn, maar tering duur.
Laat ff weten of er nog voldoende sneeuw ligt! dan ga ik zaterdag ook weer ffquote:Op donderdag 27 november 2008 14:56 schreef Fyodor het volgende:
Morgen fijn een dagje Winterberg![]()
In januari het echte werk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |