Je kunt het altijd proberen, natuurlijkquote:Op maandag 17 november 2008 14:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Geen hondje gevouwen nog DaMartZou ze dat leuk vinden denk je?
Dat mag maximaal 10KB zijn, deze is 28, maar kreeg ik ook niet echt veel kleinerquote:Op maandag 17 november 2008 15:00 schreef Klonk het volgende:
en wat doe ik nu weer fout, wil mijn feestdagen icoontje uploaden roept ie dat te groot is...
Koftuk.quote:Op maandag 17 november 2008 15:00 schreef Klonk het volgende:
en wat doe ik nu weer fout, wil mijn feestdagen icoontje uploaden roept ie dat te groot is...
Netjes.quote:Op maandag 17 november 2008 15:31 schreef Dr_Flash het volgende:
nou, toch zeker alweer een uur met nuttige dingen aan de gang geweest
quote:Op maandag 17 november 2008 16:12 schreef Droxz.nl het volgende:
Ik kom hier maar even gedag zeggen
Net nog een heerlijke bak koffie op van een halve liter, heerlijk!
die doet een berggeit na, extreme luierenquote:Op maandag 17 november 2008 16:12 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Het mieterige poesje die niet fatsoenlijk kan miauwen
En nog steeds: Pics?
KapiteinGasthofquote:
Zoooo liefquote:Op maandag 17 november 2008 16:18 schreef Klonk het volgende:
[..]
die doet een berggeit na, extreme luieren
[ afbeelding ]
Wow, mooie foto!quote:Op maandag 17 november 2008 16:26 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Zoooo lief
Mijn ex-katten:
[ afbeelding ]
Omdat ze bij mn ex zijn geblevenquote:Op maandag 17 november 2008 16:28 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Wow, mooie foto!![]()
Hoezo ex katten als ik vragen mag?
Oei, das minder!quote:Op maandag 17 november 2008 16:29 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Omdat ze bij mn ex zijn gebleven
Jawel, maar na een jaar ben ik hier gaan werken (Oostenrijk). Dus ze wonen nu bij mijn vorige huisgenoot, en ik zie ze elke "vakantie"quote:Op maandag 17 november 2008 16:31 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Oei, das minder!
Zulke mooie (lieve) beestjes zal je wel missen ja![]()
Maar geen nieuwe poesjes genomen?
quote:
Phaquote:
Ontiegelijk moe maar alvast weer aan de red bull voor mn dansavondjequote:
Misschien is een keer een goeie nachtrust een gezondere optie?quote:Op maandag 17 november 2008 16:56 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ontiegelijk moe maar alvast weer aan de red bull voor mn dansavondje
Probeer ik echtquote:Op maandag 17 november 2008 17:01 schreef Fha het volgende:
[..]
Misschien is een keer een goeie nachtrust een gezondere optie?
Arme jijquote:Op maandag 17 november 2008 17:03 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Probeer ik echt
Maar elke keer na het dansen heb ik zoveel energie dat ik maar niet in slaap kom
Ik weet dat ik het aan mezelf te danken heb hoorquote:
Ziet er ook erg lief uit!quote:Op maandag 17 november 2008 16:39 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Jawel, maar na een jaar ben ik hier gaan werken (Oostenrijk). Dus ze wonen nu bij mijn vorige huisgenoot, en ik zie ze elke "vakantie"
[ afbeelding ]
Sorry van op de kop enzo jweets
Nee dat dacht ik al hahaquote:Op maandag 17 november 2008 17:14 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik weet dat ik het aan mezelf te danken heb hoorben niet zo goed in dat hele balans gebeuren
Engeland zat jij toch?quote:
Schotlandquote:Op maandag 17 november 2008 18:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Engeland zat jij toch?![]()
Wat is er zo geweldig daar?
vegetarische haggisquote:Op maandag 17 november 2008 18:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Schotland. Hmm. Ook nog eens heen![]()
Andy Murray
WhiskeyOf was het nou toch Whisky? Anyway, ik lust het niet
Haggis
Loch Ness![]()
Ben Nevis
En ze hebben daar vast ook wel leuke spoortrajecten en stationnetjes en zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op maandag 17 november 2008 18:25 schreef Dr_Flash het volgende:Ik heb gisteren trouwens bloemkool met kaassaus gegeten
Maar niet in burgervorm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.klinkt lekker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vanavond boontjesdenk ik
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Hoe oud ben jijquote:Op maandag 17 november 2008 18:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Vanavond nasi van mamamet braadworst
en mss mik ik er ook nog wel een ei door
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Die had ik ook nog nooit gehoordquote:
quote:Op maandag 17 november 2008 18:56 schreef Californium het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
ik vind ze denk ik lekkerder bij braadworstquote:
Ja, maar jij bent raarquote:Op maandag 17 november 2008 19:09 schreef Fha het volgende:
ik vind ze denk ik lekkerder bij braadworst
je hebt gelijkquote:
kutquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op maandag 17 november 2008 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kutHap dan ook
SorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Mjah ben er normaal ook geen fan van, maar spareribs vormen de uitzonderingquote:
Bij kip maar ik ook altijd gebruik van mn bestek (of ik geen vriendlief/mamalief/andere bekende in de buurt de opdracht)quote:Op maandag 17 november 2008 19:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb echt een panische hekel aan kluivenIk ben behoorlijk bedreven met het met mes en vork demonteren van een kippenpoot, maar kluiven, nooit
quote:Op maandag 17 november 2008 19:46 schreef Fha het volgende:
(of ik geen vriendlief/mamalief/andere bekende in de buurt de opdracht)
ja nouquote:Op maandag 17 november 2008 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Hee, jij daar. Mijn kip is nog niet "af". Doe ff."
quote:Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)
jummmmquote:Op maandag 17 november 2008 20:18 schreef Californium het volgende:
boontjes, met aardappelkrokketjes en quarter pounderMet mayo
quote:
WLzquote:
hey lekkerding trouwensquote:
hay schatquote:
Dan heb ik nog ff om mn vent het nieuws te brengenquote:
dat hoort toch ook bij een kSC?quote:
lekker ontspannen koffie met een koekje en dan de dag doornemenquote:
inderdaadquote:Op maandag 17 november 2008 21:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
lekker ontspannen koffie met een koekje en dan de dag doornemen
Ben verslaafd aan de rooiequote:
Vodka trauma.. iets met te veel en kotsen enzoquote:
Sorry.quote:Op maandag 17 november 2008 20:52 schreef DaMart het volgende:
Wat een rustige KSC!
Oh, lekker danquote:
Ik mag geen red bullquote:Op maandag 17 november 2008 21:33 schreef Fha het volgende:
[..]
Vodka trauma.. iets met te veel en kotsen enzoal was dat wel in combi met red bull..
quote:Op maandag 17 november 2008 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh, lekker dan![]()
Wil je lekker ouwehoeren
of in een vochtig schelpje roeren
maar het is zaterdag en je zit weer alleen thuis
zonder gezelschap op de bank
je penis hard zoals een plank
bekijk je de gewoontes van de kleine-teenluis
en toch bevredigt je dat niet
je hebt zin in een natte griet
je loopt vertwijfeld naar je ingebouwde wandbar
je rukt je lekker even af
en dopt een heerlijk flesje Bav
waar zou je zijn zonder je hoogst bloedeigen Handkar?
Ik merk niks van red bullquote:Op maandag 17 november 2008 21:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik mag geen red bull
ADHD en red bull gaat niet echt lekker samen
Heb één keer een mix met red bull fout gemaakt en zelf opgedronken..... noooooit meer
Heb de hele avond gestuiterd
wat voor filter?quote:
Uit den ouden doosch tochquote:Op maandag 17 november 2008 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh, lekker dan![]()
Wil je lekker ouwehoeren
of in een vochtig schelpje roeren
maar het is zaterdag en je zit weer alleen thuis
zonder gezelschap op de bank
je penis hard zoals een plank
bekijk je de gewoontes van de kleine-teenluis
en toch bevredigt je dat niet
je hebt zin in een natte griet
je loopt vertwijfeld naar je ingebouwde wandbar
je rukt je lekker even af
en dopt een heerlijk flesje Bav
waar zou je zijn zonder je hoogst bloedeigen Handkar?
zeg dat wel!quote:
Joa, maar het komt nu even te pas voor een nieuwe dooschquote:
quote:Op maandag 17 november 2008 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Joa, maar het komt nu even te pas voor een nieuwe doosch
Heerlijkquote:Op maandag 17 november 2008 21:58 schreef DaMart het volgende:
Laat ik eens gek doen en eens toegeven aan mijn geknikkebol door gewoon om tien uur naar bed te gaan.
Heb ik gisteren ook gedaanquote:Op maandag 17 november 2008 21:58 schreef DaMart het volgende:
Laat ik eens gek doen en eens toegeven aan mijn geknikkebol door gewoon om tien uur naar bed te gaan.
Ik ook niet...quote:Op maandag 17 november 2008 22:06 schreef Pheno het volgende:
Och jee, de fokawards zijn weer begonnen. Tof, ik stem niet.
Neuk ze. En pas op met sigaretten in bedquote:Op maandag 17 november 2008 22:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ook niet...
ik ga mn vent aandacht geven
tot morgen
Ja, ik zal de handkar ook weer eens aanslingeren zometeen.quote:
quote:Op dinsdag 18 november 2008 08:14 schreef Ladylike het volgende:
kom ik op mn werk, is er niemand..
Iedereen is op een of ander uitje
quote:Op dinsdag 18 november 2008 08:14 schreef Ladylike het volgende:
kom ik op mn werk, is er niemand..
Iedereen is op een of ander uitje
wat fles zegt!quote:Op dinsdag 18 november 2008 08:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]en je hebt de excursiebus gemist?
Hoezo hyper? Hier komen alle kaste lagen van de bevolking, dus ook ochtendmensen: ik sta bv al om 5 uur op. Daarintegen zijn er ook de nachtbrakers, dus alles bijhouden gaat wat lastigquote:Op dinsdag 18 november 2008 08:19 schreef Aho het volgende:
ik volg nu een aantal dagen de gesprekken hier op het forum en damn..mensen zijn niet alleen vroeg maar ook nog es hyper..
![]()
oh ben hier ook de 1e elke dag vroeg mn bendje uit dus ohayô gozaimasu
@Pheno kan jij/ben jij japans das wel coolof gek van aniome toevallig?
Ah jawel joh. Je oefent toch al met luciferhoutjes in je ogen en zo?quote:Op dinsdag 18 november 2008 08:25 schreef Pheno het volgende:
Maar helemaal Japans zal ik nooit kunnen worden, helaas.
Ik weet nergens vanquote:Op dinsdag 18 november 2008 08:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]en je hebt de excursiebus gemist?
Het is een test. of werk je toevallig voor een uitzendbueau, net als in die reclame van een jaar gelden?quote:Op dinsdag 18 november 2008 08:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik weet nergens van
werk hier pas 2 weken he
kan ik alles alleen gaan doen
quote:Op dinsdag 18 november 2008 08:39 schreef Dr_Flash het volgende:
lekker collegiaal gedaan dan. EN gisteren / vorige week hield iedereen stijf zn kaken dicht?
Uitzendbureau jaquote:Op dinsdag 18 november 2008 08:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is een test. of werk je toevallig voor een uitzendbueau, net als in die reclame van een jaar gelden?
Knap lullig. Daar ga je morgen wel even wat van zeggen neem ik aan?quote:Op dinsdag 18 november 2008 08:45 schreef Ladylike het volgende:
en de rechten voor de gezamenlijke agenda zijn nog niet toegekend dus kan niets controleren
Dus ze zijn gaan karten. Bastards....quote:
Uiteraardquote:Op dinsdag 18 november 2008 08:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Knap lullig. Daar ga je morgen wel even wat van zeggen neem ik aan?
mierenneuker. Of laat je die ook handkarren?quote:
Laat ze verrekkenquote:
Het verdient zeker niet de schoonheidsprijs. Even zeggen dat je met het vaste personeel weg gaat is het minste wat je kan doen. Om maar niet te spreken over het feit dat je de externen niet meeneemt natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 november 2008 08:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Laat ze verrekkenze laten jou ook verrekken
vooral als de ene externe merkt dat de andere wel mee isquote:Op dinsdag 18 november 2008 08:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het verdient zeker niet de schoonheidsprijs. Even zeggen dat je met het vaste personeel weg gaat is het minste wat je kan doen. Om maar niet te spreken over het feit dat je de externen niet meeneemt natuurlijk.
Heb je een dos diskette bij je? "Format c:" op elke pc doen. Een vrij subtiele hint.quote:Op dinsdag 18 november 2008 08:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
vooral als de ene externe merkt dat de andere wel mee is
die was 2 dagen voor mij begonnen (op donderdag, ik op maandag)
Ah, dan kun je met z'n tweeen pcs formatteren, dat gaat sneller.quote:Op dinsdag 18 november 2008 08:59 schreef Ladylike het volgende:
ow 2e externe komt net binnen
het gaat een druk dagje worden
Of ik laat het juist goed lopen en verdien zo een vaste baanquote:Op dinsdag 18 november 2008 09:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zou het maar kut vinden en de boel lekker in de soep laten lopen vandaagen vanmiddag even naar het UB gaan met je verhaal en morgen ergens anders werken.
Bij een club die zo met z'n mensen omgaat? Nou, jij liever dan ik.quote:Op dinsdag 18 november 2008 09:17 schreef Ladylike het volgende:
Of ik laat het juist goed lopen en verdien zo een vaste baan
WD_Fz.quote:Op dinsdag 18 november 2008 09:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bij een club die zo met z'n mensen omgaat? Nou, jij liever dan ik.
Misschien hoeven wij de training niet te volgen?quote:Op dinsdag 18 november 2008 09:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bij een club die zo met z'n mensen omgaat? Nou, jij liever dan ik.
Is dit simpel op te lossen en zo ja: hoe?quote:Er kan geen verbinding met de externe host primaire DNS-server worden gemaakt
Ik was er gisteren niet, maar de andere externe weet wel waar ze zijn dus wrs is het vanwege mn eigen ziekte dat ik er niets van weetquote:Op dinsdag 18 november 2008 09:29 schreef Pheno het volgende:
Dan nog, niets zeggen is niet zo heel netjes, imho.
Uit je verhaal begrijp ik dat je nu op de laptop kiest voor een beveiligde verbinding. Je zult je router ook even moeten instellen als een beveiligd netwerk.quote:Op dinsdag 18 november 2008 09:33 schreef OA het volgende:
Even een vraag aan de mensen met verstand...
Ik had van de ene op de andere dag geen draadloos internet meer. Op een gegeven moment had ik zelfs geen netwerkverbinding meer. Ik heb van alles geprobeerd. Router en modem gereset, nieuwe verbinding ingesteld in laptop.... De netwerkverbinding is inmiddels hersteld en ik kan via een onbeveiligde verbinding internetten, maar dat wil ik niet...
Nu kreeg ik de volgende melding als ik de beveiligde verbinding wil opstarten:
[..]
Is dit simpel op te lossen en zo ja: hoe?
Dan verdraai je verhalenquote:Op dinsdag 18 november 2008 09:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik was er gisteren niet, maar de andere externe weet wel waar ze zijn dus wrs is het vanwege mn eigen ziekte dat ik er niets van weet
Ja, ik vergeet natuurlijk de helft te vermelden...quote:Op dinsdag 18 november 2008 09:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Uit je verhaal begrijp ik dat je nu op de laptop kiest voor een beveiligde verbinding. Je zult je router ook even moeten instellen als een beveiligd netwerk.
Oh nou is het toch weer wat andersquote:Op dinsdag 18 november 2008 09:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik was er gisteren niet, maar de andere externe weet wel waar ze zijn dus wrs is het vanwege mn eigen ziekte dat ik er niets van weet
Whehehequote:Op dinsdag 18 november 2008 09:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nou is het toch weer wat anders
Domme kut uitzendkrachten altijd. Opzoute
Heb je de juiste beveiliging ingesteld (WEPquote:Op dinsdag 18 november 2008 09:37 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, ik vergeet natuurlijk de helft te vermelden...![]()
Dat heb ik gedaan en als ik verbinding wil maken met het beveiligd netwerk (om te kunnen internetten) moet ik een wachtwoord invoeren. Dat doe ik, vervolgens denkt het ding even na en daarna krijg ik dus de melding...
Ja. Beide WPA2 en de volgende optie op AES, ww identiek uiteraard.quote:Op dinsdag 18 november 2008 09:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heb je de juiste beveiliging ingesteld (WEP, WPA of WPA 2)? En dat dan ook op je laptop? Anders kunnen ze niet met elkaar praten.
Dan issie stukquote:Op dinsdag 18 november 2008 09:44 schreef OA het volgende:
[..]
Ja. Beide WPA2 en de volgende optie op AES, ww identiek uiteraard.
Ik heb het gewoon letterlijk volgens het boekje gedaan.
Dat kan.quote:
Kan je het ook op WPA 1 zetten? En dan eens proberen? Volgens mij moet het dan ook op TPIK (of hoe heet die shizzle).quote:Op dinsdag 18 november 2008 09:44 schreef OA het volgende:
[..]
Ja. Beide WPA2 en de volgende optie op AES, ww identiek uiteraard.
Ik heb het gewoon letterlijk volgens het boekje gedaan.
Dat hoop ik niet. Ik heb dat ding pas een paar maanden...quote:
Dat weet ik niet uit m'n hoofd. Moet ik vanavond even kijken.quote:Op dinsdag 18 november 2008 09:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kan je het ook op WPA 1 zetten? En dan eens proberen? Volgens mij moet het dan ook op TPIK (of hoe heet die shizzle).
Windows die er niet mee om kan gaan. Of heb je soms per ongeluk de verbinding van router naar provider beveiligd ingesteld in je router software?quote:Op dinsdag 18 november 2008 09:56 schreef OA het volgende:
[..]
Dat hoop ik niet. Ik heb dat ding pas een paar maanden...![]()
[..]
Dat weet ik niet uit m'n hoofd. Moet ik vanavond even kijken.![]()
Maar die melding gaat over de DNS server... wat kan dat zijn dan?
een dag zonder pijnquote:Op dinsdag 18 november 2008 09:54 schreef Pheno het volgende:
Ik vind het ook saai nu het steeds mis is
Voor de verandering wil ik eens een dag zonder pijn, dat zou wel tof zijn.
Ik heb geen idee hoe dat werkt en ik heb niets anders gedaan dan dat de handleiding mij vertelt...quote:Op dinsdag 18 november 2008 09:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Windows die er niet mee om kan gaan. Of heb je soms per ongeluk de verbinding van router naar provider beveiligd ingesteld in je router software?
Dan heb ik nog even te gaanquote:Op dinsdag 18 november 2008 10:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
een dag zonder pijn
Die heb ik al 14 jaar niet meer gehad
quote:Top 100 van maandag 17 november 2008
Plaats / aantal berichten / gebruiker
18. 118 Californium
54. 067 Dr_Flash
quote:
De biefstuk-met-champignon-roomsaus-maker is ook mee met het uitje?quote:
Het menu van Dinsdagquote:Op dinsdag 18 november 2008 10:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De biefstuk-met-champignon-roomsaus-maker is ook mee met het uitje?
Ben je er geweest, of ga je er naartoe?quote:
Cup a saltquote:
Ik krijg een deja vu ava gevoelquote:
Vervelend...quote:
Ik ga denk ik uitslapen en oliebollen eten, flink wat.quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:16 schreef Pheno het volgende:
Ik ga 1 januari ....uh.... weet ik veel
ik heb te horen gekregen dat ik niet hoef te werken dus ik ga het zelfde doenquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga denk ik uitslapen en oliebollen eten, flink wat.
Oehquote:Op dinsdag 18 november 2008 12:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik heb te horen gekregen dat ik niet hoef te werken dus ik ga het zelfde doen
nog niet eens zo'n slecht ideequote:
Net achter de rug, was weer smakelijk.quote:
cola hier, aangezien ik al 7 koppen koffie op hebquote:
Hier was het erwtensoepquote:
Hapje?quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier ook, een paar uur geleden![]()
Zalm![]()
Niet teveel, niet teveel, zou mijn dochtertje zeggenquote:Op dinsdag 18 november 2008 12:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
cola hier, aangezien ik al 7 koppen koffie op heb
*mental image van Fles die zijn room wilt delen met Ll....quote:
ik deel mn zalm.. waar lees jij room?quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
*mental image van Fles die zijn room wilt delen met Ll....
* Halve broodje ziet verdwijnenquote:
Fles wilt vast wel wat terug geven voor die zalm.quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik deel mn zalm.. waar lees jij room?
Dat schijnt een hobby van me te zijn.quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:55 schreef Aarti het volgende:
eet je dan de rest van de dag niks meer, pheno?
en je krijgt geen trek savonds?quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat schijnt een hobby van me te zijn.
Dat regelen we wel zo dat jij er geen last van hebtquote:Op dinsdag 18 november 2008 13:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Fles wilt vast wel wat terug geven voor die zalm.
WFzquote:Op dinsdag 18 november 2008 13:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat regelen we wel zo dat jij er geen last van hebt
Gelukkig. Geen pics.quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat regelen we wel zo dat jij er geen last van hebt
zou ik best eens kunnen doen ja...quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan moet je een kop thee drinken.
* DaMart stuitert door het raam zo de sloot inquote:Op dinsdag 18 november 2008 14:26 schreef Muck het volgende:
Jongens, stuiter even met me mee
Ik heb een baan ik heb een baan ik heb een baaaaaaan
eindelijk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* Muck handdoek paktquote:Op dinsdag 18 november 2008 14:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart stuitert door het raam zo de sloot in![]()
![]()
.
Plons!![]()
.
Kan MPG eindelijk zijn kop koffie laten inzegenen!quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:30 schreef OA het volgende:
Klonk (en MPG) kunnen binnenkort bidden in de kroeg...![]()
http://www.trouw.nl/nieuw(...)t_naar_de_kroeg.html
quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:30 schreef OA het volgende:
Klonk (en MPG) kunnen binnenkort bidden in de kroeg...![]()
http://www.trouw.nl/nieuw(...)t_naar_de_kroeg.html
thanks EauAhquote:
En een lekker kuukskequote:Op dinsdag 18 november 2008 14:22 schreef Muck het volgende:
zou ik best eens kunnen doen ja...
met honing
das goedquote:Op dinsdag 18 november 2008 14:50 schreef Pheno het volgende:
Als je het externe niet snapt: MPG legt het wel uit, die leest terug
De heerlijckheid. Plein 44, richting cafe samson (als je op plein 44 richting de straat van de Hema kijkt: linkerstraat). En dan die straat uitlopen. Je loopt er dan tegenaan, dus niet rennen.quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:51 schreef Muck het volgende:
[..]
das goed
hoe heet die koffietent ook weer waar ik morgen met KG heen ga?
*gaat naast aarti zitten....quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:54 schreef Aarti het volgende:
ik heb het gehad.
Veel leuker.quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:58 schreef Aarti het volgende:
ik denk dat ik zo ga spijbelenen sushi halen maken voor vanavond!
quote:
ik zei gehad,quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als het gratis is, zou ik het houden.
Dat kan ik zelfs.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |