Ik mag geen red bullquote:Op maandag 17 november 2008 21:33 schreef Fha het volgende:
[..]
Vodka trauma.. iets met te veel en kotsen enzoal was dat wel in combi met red bull..
quote:Op maandag 17 november 2008 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh, lekker dan![]()
Wil je lekker ouwehoeren
of in een vochtig schelpje roeren
maar het is zaterdag en je zit weer alleen thuis
zonder gezelschap op de bank
je penis hard zoals een plank
bekijk je de gewoontes van de kleine-teenluis
en toch bevredigt je dat niet
je hebt zin in een natte griet
je loopt vertwijfeld naar je ingebouwde wandbar
je rukt je lekker even af
en dopt een heerlijk flesje Bav
waar zou je zijn zonder je hoogst bloedeigen Handkar?
Ik merk niks van red bullquote:Op maandag 17 november 2008 21:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik mag geen red bull
ADHD en red bull gaat niet echt lekker samen
Heb één keer een mix met red bull fout gemaakt en zelf opgedronken..... noooooit meer
Heb de hele avond gestuiterd
wat voor filter?quote:
Uit den ouden doosch tochquote:Op maandag 17 november 2008 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh, lekker dan![]()
Wil je lekker ouwehoeren
of in een vochtig schelpje roeren
maar het is zaterdag en je zit weer alleen thuis
zonder gezelschap op de bank
je penis hard zoals een plank
bekijk je de gewoontes van de kleine-teenluis
en toch bevredigt je dat niet
je hebt zin in een natte griet
je loopt vertwijfeld naar je ingebouwde wandbar
je rukt je lekker even af
en dopt een heerlijk flesje Bav
waar zou je zijn zonder je hoogst bloedeigen Handkar?
zeg dat wel!quote:
Joa, maar het komt nu even te pas voor een nieuwe dooschquote:
quote:Op maandag 17 november 2008 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Joa, maar het komt nu even te pas voor een nieuwe doosch
Heerlijkquote:Op maandag 17 november 2008 21:58 schreef DaMart het volgende:
Laat ik eens gek doen en eens toegeven aan mijn geknikkebol door gewoon om tien uur naar bed te gaan.
Heb ik gisteren ook gedaanquote:Op maandag 17 november 2008 21:58 schreef DaMart het volgende:
Laat ik eens gek doen en eens toegeven aan mijn geknikkebol door gewoon om tien uur naar bed te gaan.
Ik ook niet...quote:Op maandag 17 november 2008 22:06 schreef Pheno het volgende:
Och jee, de fokawards zijn weer begonnen. Tof, ik stem niet.
Neuk ze. En pas op met sigaretten in bedquote:Op maandag 17 november 2008 22:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ook niet...
ik ga mn vent aandacht geven
tot morgen
Ja, ik zal de handkar ook weer eens aanslingeren zometeen.quote:
quote:Op dinsdag 18 november 2008 08:14 schreef Ladylike het volgende:
kom ik op mn werk, is er niemand..
Iedereen is op een of ander uitje
quote:Op dinsdag 18 november 2008 08:14 schreef Ladylike het volgende:
kom ik op mn werk, is er niemand..
Iedereen is op een of ander uitje
wat fles zegt!quote:Op dinsdag 18 november 2008 08:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]en je hebt de excursiebus gemist?
Hoezo hyper? Hier komen alle kaste lagen van de bevolking, dus ook ochtendmensen: ik sta bv al om 5 uur op. Daarintegen zijn er ook de nachtbrakers, dus alles bijhouden gaat wat lastigquote:Op dinsdag 18 november 2008 08:19 schreef Aho het volgende:
ik volg nu een aantal dagen de gesprekken hier op het forum en damn..mensen zijn niet alleen vroeg maar ook nog es hyper..
![]()
oh ben hier ook de 1e elke dag vroeg mn bendje uit dus ohayô gozaimasu
@Pheno kan jij/ben jij japans das wel coolof gek van aniome toevallig?
Ah jawel joh. Je oefent toch al met luciferhoutjes in je ogen en zo?quote:Op dinsdag 18 november 2008 08:25 schreef Pheno het volgende:
Maar helemaal Japans zal ik nooit kunnen worden, helaas.
Ik weet nergens vanquote:Op dinsdag 18 november 2008 08:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]en je hebt de excursiebus gemist?
Het is een test. of werk je toevallig voor een uitzendbueau, net als in die reclame van een jaar gelden?quote:Op dinsdag 18 november 2008 08:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik weet nergens van
werk hier pas 2 weken he
kan ik alles alleen gaan doen
quote:Op dinsdag 18 november 2008 08:39 schreef Dr_Flash het volgende:
lekker collegiaal gedaan dan. EN gisteren / vorige week hield iedereen stijf zn kaken dicht?
Uitzendbureau jaquote:Op dinsdag 18 november 2008 08:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is een test. of werk je toevallig voor een uitzendbueau, net als in die reclame van een jaar gelden?
Knap lullig. Daar ga je morgen wel even wat van zeggen neem ik aan?quote:Op dinsdag 18 november 2008 08:45 schreef Ladylike het volgende:
en de rechten voor de gezamenlijke agenda zijn nog niet toegekend dus kan niets controleren
Dus ze zijn gaan karten. Bastards....quote:
Uiteraardquote:Op dinsdag 18 november 2008 08:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Knap lullig. Daar ga je morgen wel even wat van zeggen neem ik aan?
mierenneuker. Of laat je die ook handkarren?quote:
Laat ze verrekkenquote:
Het verdient zeker niet de schoonheidsprijs. Even zeggen dat je met het vaste personeel weg gaat is het minste wat je kan doen. Om maar niet te spreken over het feit dat je de externen niet meeneemt natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 november 2008 08:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Laat ze verrekkenze laten jou ook verrekken
vooral als de ene externe merkt dat de andere wel mee isquote:Op dinsdag 18 november 2008 08:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het verdient zeker niet de schoonheidsprijs. Even zeggen dat je met het vaste personeel weg gaat is het minste wat je kan doen. Om maar niet te spreken over het feit dat je de externen niet meeneemt natuurlijk.
Heb je een dos diskette bij je? "Format c:" op elke pc doen. Een vrij subtiele hint.quote:Op dinsdag 18 november 2008 08:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
vooral als de ene externe merkt dat de andere wel mee is
die was 2 dagen voor mij begonnen (op donderdag, ik op maandag)
Ah, dan kun je met z'n tweeen pcs formatteren, dat gaat sneller.quote:Op dinsdag 18 november 2008 08:59 schreef Ladylike het volgende:
ow 2e externe komt net binnen
het gaat een druk dagje worden
Of ik laat het juist goed lopen en verdien zo een vaste baanquote:Op dinsdag 18 november 2008 09:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zou het maar kut vinden en de boel lekker in de soep laten lopen vandaagen vanmiddag even naar het UB gaan met je verhaal en morgen ergens anders werken.
Bij een club die zo met z'n mensen omgaat? Nou, jij liever dan ik.quote:Op dinsdag 18 november 2008 09:17 schreef Ladylike het volgende:
Of ik laat het juist goed lopen en verdien zo een vaste baan
WD_Fz.quote:Op dinsdag 18 november 2008 09:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bij een club die zo met z'n mensen omgaat? Nou, jij liever dan ik.
Misschien hoeven wij de training niet te volgen?quote:Op dinsdag 18 november 2008 09:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bij een club die zo met z'n mensen omgaat? Nou, jij liever dan ik.
Is dit simpel op te lossen en zo ja: hoe?quote:Er kan geen verbinding met de externe host primaire DNS-server worden gemaakt
Ik was er gisteren niet, maar de andere externe weet wel waar ze zijn dus wrs is het vanwege mn eigen ziekte dat ik er niets van weetquote:Op dinsdag 18 november 2008 09:29 schreef Pheno het volgende:
Dan nog, niets zeggen is niet zo heel netjes, imho.
Uit je verhaal begrijp ik dat je nu op de laptop kiest voor een beveiligde verbinding. Je zult je router ook even moeten instellen als een beveiligd netwerk.quote:Op dinsdag 18 november 2008 09:33 schreef OA het volgende:
Even een vraag aan de mensen met verstand...
Ik had van de ene op de andere dag geen draadloos internet meer. Op een gegeven moment had ik zelfs geen netwerkverbinding meer. Ik heb van alles geprobeerd. Router en modem gereset, nieuwe verbinding ingesteld in laptop.... De netwerkverbinding is inmiddels hersteld en ik kan via een onbeveiligde verbinding internetten, maar dat wil ik niet...
Nu kreeg ik de volgende melding als ik de beveiligde verbinding wil opstarten:
[..]
Is dit simpel op te lossen en zo ja: hoe?
Dan verdraai je verhalenquote:Op dinsdag 18 november 2008 09:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik was er gisteren niet, maar de andere externe weet wel waar ze zijn dus wrs is het vanwege mn eigen ziekte dat ik er niets van weet
Ja, ik vergeet natuurlijk de helft te vermelden...quote:Op dinsdag 18 november 2008 09:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Uit je verhaal begrijp ik dat je nu op de laptop kiest voor een beveiligde verbinding. Je zult je router ook even moeten instellen als een beveiligd netwerk.
Oh nou is het toch weer wat andersquote:Op dinsdag 18 november 2008 09:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik was er gisteren niet, maar de andere externe weet wel waar ze zijn dus wrs is het vanwege mn eigen ziekte dat ik er niets van weet
Whehehequote:Op dinsdag 18 november 2008 09:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nou is het toch weer wat anders
Domme kut uitzendkrachten altijd. Opzoute
Heb je de juiste beveiliging ingesteld (WEPquote:Op dinsdag 18 november 2008 09:37 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, ik vergeet natuurlijk de helft te vermelden...![]()
Dat heb ik gedaan en als ik verbinding wil maken met het beveiligd netwerk (om te kunnen internetten) moet ik een wachtwoord invoeren. Dat doe ik, vervolgens denkt het ding even na en daarna krijg ik dus de melding...
Ja. Beide WPA2 en de volgende optie op AES, ww identiek uiteraard.quote:Op dinsdag 18 november 2008 09:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heb je de juiste beveiliging ingesteld (WEP, WPA of WPA 2)? En dat dan ook op je laptop? Anders kunnen ze niet met elkaar praten.
Dan issie stukquote:Op dinsdag 18 november 2008 09:44 schreef OA het volgende:
[..]
Ja. Beide WPA2 en de volgende optie op AES, ww identiek uiteraard.
Ik heb het gewoon letterlijk volgens het boekje gedaan.
Dat kan.quote:
Kan je het ook op WPA 1 zetten? En dan eens proberen? Volgens mij moet het dan ook op TPIK (of hoe heet die shizzle).quote:Op dinsdag 18 november 2008 09:44 schreef OA het volgende:
[..]
Ja. Beide WPA2 en de volgende optie op AES, ww identiek uiteraard.
Ik heb het gewoon letterlijk volgens het boekje gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |