Je kunt het altijd proberen, natuurlijkquote:Op maandag 17 november 2008 14:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Geen hondje gevouwen nog DaMartZou ze dat leuk vinden denk je?
Dat mag maximaal 10KB zijn, deze is 28, maar kreeg ik ook niet echt veel kleinerquote:Op maandag 17 november 2008 15:00 schreef Klonk het volgende:
en wat doe ik nu weer fout, wil mijn feestdagen icoontje uploaden roept ie dat te groot is...
Koftuk.quote:Op maandag 17 november 2008 15:00 schreef Klonk het volgende:
en wat doe ik nu weer fout, wil mijn feestdagen icoontje uploaden roept ie dat te groot is...
Netjes.quote:Op maandag 17 november 2008 15:31 schreef Dr_Flash het volgende:
nou, toch zeker alweer een uur met nuttige dingen aan de gang geweest
quote:Op maandag 17 november 2008 16:12 schreef Droxz.nl het volgende:
Ik kom hier maar even gedag zeggen
Net nog een heerlijke bak koffie op van een halve liter, heerlijk!
die doet een berggeit na, extreme luierenquote:Op maandag 17 november 2008 16:12 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Het mieterige poesje die niet fatsoenlijk kan miauwen
En nog steeds: Pics?
KapiteinGasthofquote:
Zoooo liefquote:Op maandag 17 november 2008 16:18 schreef Klonk het volgende:
[..]
die doet een berggeit na, extreme luieren
[ afbeelding ]
Wow, mooie foto!quote:Op maandag 17 november 2008 16:26 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Zoooo lief
Mijn ex-katten:
[ afbeelding ]
Omdat ze bij mn ex zijn geblevenquote:Op maandag 17 november 2008 16:28 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Wow, mooie foto!![]()
Hoezo ex katten als ik vragen mag?
Oei, das minder!quote:Op maandag 17 november 2008 16:29 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Omdat ze bij mn ex zijn gebleven
Jawel, maar na een jaar ben ik hier gaan werken (Oostenrijk). Dus ze wonen nu bij mijn vorige huisgenoot, en ik zie ze elke "vakantie"quote:Op maandag 17 november 2008 16:31 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Oei, das minder!
Zulke mooie (lieve) beestjes zal je wel missen ja![]()
Maar geen nieuwe poesjes genomen?
quote:
Phaquote:
Ontiegelijk moe maar alvast weer aan de red bull voor mn dansavondjequote:
Misschien is een keer een goeie nachtrust een gezondere optie?quote:Op maandag 17 november 2008 16:56 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ontiegelijk moe maar alvast weer aan de red bull voor mn dansavondje
Probeer ik echtquote:Op maandag 17 november 2008 17:01 schreef Fha het volgende:
[..]
Misschien is een keer een goeie nachtrust een gezondere optie?
Arme jijquote:Op maandag 17 november 2008 17:03 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Probeer ik echt
Maar elke keer na het dansen heb ik zoveel energie dat ik maar niet in slaap kom
Ik weet dat ik het aan mezelf te danken heb hoorquote:
Ziet er ook erg lief uit!quote:Op maandag 17 november 2008 16:39 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Jawel, maar na een jaar ben ik hier gaan werken (Oostenrijk). Dus ze wonen nu bij mijn vorige huisgenoot, en ik zie ze elke "vakantie"
[ afbeelding ]
Sorry van op de kop enzo jweets
Nee dat dacht ik al hahaquote:Op maandag 17 november 2008 17:14 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik weet dat ik het aan mezelf te danken heb hoorben niet zo goed in dat hele balans gebeuren
Engeland zat jij toch?quote:
Schotlandquote:Op maandag 17 november 2008 18:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Engeland zat jij toch?![]()
Wat is er zo geweldig daar?
vegetarische haggisquote:Op maandag 17 november 2008 18:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Schotland. Hmm. Ook nog eens heen![]()
Andy Murray
WhiskeyOf was het nou toch Whisky? Anyway, ik lust het niet
Haggis
Loch Ness![]()
Ben Nevis
En ze hebben daar vast ook wel leuke spoortrajecten en stationnetjes en zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op maandag 17 november 2008 18:25 schreef Dr_Flash het volgende:Ik heb gisteren trouwens bloemkool met kaassaus gegeten
Maar niet in burgervorm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.klinkt lekker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vanavond boontjesdenk ik
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |