Hmm je hebt gelijkt.quote:Op vrijdag 5 december 2008 11:24 schreef L.Denninger het volgende:
Maar de driehoek van het alziend oog is ook scheef, en die zijden lopen juist parallel aan de scheve zijden van de pyramide eronder - en dan kom je dus nog steeds niet uit op de letter M
Ziehier:
[ afbeelding ]!
Word ik even gepwnd...quote:Op vrijdag 5 december 2008 08:58 schreef Ticker het volgende:
[..]
Een beetje googlen zou je sieren:
[..]
[ afbeelding ]
Bron: Army Public Affairs
Wat een fucking vage reden...quote:Op zaterdag 6 december 2008 05:40 schreef Rasing het volgende:
[..]
Word ik even gepwnd...
“The flag is worn on the right shoulder to give the effect of the flag flying in the breeze as the wearer moves forward,” Morales said. “This will serve as a vivid reminder that our nation is at war.”
De dennenappel geeft je Phi. En is niet in eerste instantie een symbool van die klier. Het is eerder een stukje natuur waar je makkelijk Phi uit kunt teruglezen. Wederom de gouden ratio. Geen wonder dat er een fasinatie voor bestond er het vereerd werd/wordt.quote:Op donderdag 4 december 2008 12:07 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
De dennenappel is idd altijd al een belangrijk symbool geweest bij zowat alle religieuse leiders door de geschiedenis heen.
Voor een alternatieve uitleg/visie over de pijnappelklier verwijs ik je graag door naar een video van David Wilcock : The 2012 Enigma.
Het symbool van de denneappel verwijst nl naar onze pijnappelklier ...
In principe vieren we dat de dagen weer langer worden, zoals we altijd al gevierd hebben. De kerk heeft er gewoon haar draai aan gegeven. (maar dat wist iedereen die ZG heeft gezien al)quote:Op vrijdag 5 december 2008 00:09 schreef DaantjeF het volgende:
Wat Kerstmis betreft..Tja, de gekozen datum voor dat symbolische feest, kan natuurlijk het verhaal zelf versterken door een symbolische datum. 25 , of 25:12 lijkt me dan goed gekozen.
De Fasces, de 'Lictoren'-bundel of de roede-bundel is een aloud symbool voor 'het recht te straffen' en is daarin een teken voor gezagsvoerende macht, rechtspraak, eendracht en rechtvaardigheid.quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:56 schreef dork22 het volgende:
[..]
In principe vieren we dat de dagen weer langer worden, zoals we altijd al gevierd hebben. De kerk heeft er gewoon haar draai aan gegeven. (maar dat wist iedereen die ZG heeft gezien al)
Dit kwam ik tegen:
[ afbeelding ]
Ik weet niet of het veel of ook maar iets zegt, maar deze munt is uitgekomen lang nadat Mussolini de fasces op de italiaanse vlag had gezet (1944)
tevens tvp
whehe de dodge uitlegquote:
Helemaal top DaantjeF.quote:
mijn god wat ben jij gesloten en stekeblind voor symboliek.quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:18 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Ik vind je uitleg getuigen van veel fantasie en wil om te geloven
[..]
Over het logo van ABN-amro kan ik niet zo veel vinden behalve dat het door Landor ontworpen is.
Dat de vorm een schild moet voorstellen lijkt me duidelijk, het hoekje eruit lijkt op het hoekje dat ook miste uit de letter B in hun oude logo. Dat hoekje zou kunnen duiden op het stuk Amro in ABN Amro bijvoorbeeld.
Edit:
aha, dit dus :
"What is the origin of the ABN AMRO logo?
In 1990, the logo plus typography and typeface was designed by Landor Associates. The shield symbolises reliability, tradition, protection and security, the colour combination green (turquoise), yellow and grey sets it apart from logos of predecessors and rivals while at the same time being very modern, distinguished and clear.
[[knip ]]
Ik wacht nog steeds op je verklaring voor de overduidelijke fouten in je Audi- en BMW-verhalen.
Lul er nou eens niet omheen maar leg eens uit hoe het komt dat BMW volgens jou het hakenkruis in zijn logo stopte 3 jaar [i]voor de NSDAP het invoerde, en leg het verband eens uit tussen je pesces-plaatje en het Audi-logo als je de door mij aangevoerde verschillen in acht neemt.
Want verhalen verzinnen kun je wel, dat is me duidelijk, maar ik wil weten of je ook met logica overweg kunt
Even een vraag .. de eerdere soldaat in dit topic zag ik dat het daadwerkelijk een verkeerde om vlag. Maar deze soldaten of is het niet mogelijk dat het op de linkermouw is genaaid?quote:
Omdat hoteleigenaren dat een ongeluksgetal vinden, en na een aantal decennia is dat uitgegroeid tot een traditie.quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:53 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Een andere vraag omtrent het getal 13. De dollarbiljet zit helemaal onder de 13. Maar in geen enkel hotel heeft een kamer 13 of een verdieping 13. Waarom is dat?
Mijn Bob, wat heb jij goede argumentenquote:Op dinsdag 16 december 2008 21:51 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
mijn god wat ben jij gesloten en stekeblind voor symboliek.
Daar heeft DaantjeF al lang en breed over heen gepraat. Dat zijn maar oppervlakkige dingen wat je aankaart.quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:13 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Mijn Bob, wat heb jij goede argumenten
Zij komt aan met verhalen die duidelijk en aantoonbaar niet kloppen (maar wel van veel fantasie getuigen),
ik kom aan met controleerbare feiten.
Oke, dat klopt je hebt wel moeite gedaan om je eigen mening te verdedigen, dat siert.quote:Ik geef duidelijk antwoord op een vraag van haar en doe notabene de moeite om op onderzoek te gaan, en kom met een verklaring.
Ik had een gigantische link gegeven over logos en occultismequote:Wat draag jij voor constructiefs bij ?
de kerk is een verkapte penis,quote:
En jij weet dat omdat je zelf een l*l bent?quote:Op zaterdag 20 december 2008 12:13 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
de kerk is een verkapte penis,
incompetente onmachtquote:Op zaterdag 20 december 2008 12:20 schreef fruityloop het volgende:
[..]
En jij weet dat omdat je zelf een l*l bent?
Je roept van alles (voornamelijk denigrerend en extreem vooringenomen) over het christelijk geloof, en dan noem je 1 geintje "incompetente onmacht"??? Man, ga doe es wat nuttigs en zoek eens ergens een fatsoenlijke bron bij...quote:
wat ik zeg alleen maar dat die foto van die kerk op een klabanus lijkt.quote:Op zaterdag 20 december 2008 15:55 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Je roept van alles (voornamelijk denigrerend en extreem vooringenomen) over het christelijk geloof, en dan noem je 1 geintje "incompetente onmacht"??? Man, ga doe es wat nuttigs en zoek eens ergens een fatsoenlijke bron bij...
Je gebrek aan fundamentele biologische kennis steekt weer de kop op zie ik....quote:Op zaterdag 20 december 2008 16:41 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
wat ik zeg alleen maar dat die foto van die kerk op een klabanus lijkt.
Hey er wordt er weer eentje wakkerquote:Op donderdag 4 december 2008 02:35 schreef DaantjeF het volgende:
En als je "hoofdpijn" hebt, ga je gewoon even naar de apotheek. Krijg je wel puur gif, maar dat maakt niet uit. als je je maar (tijdelijk) beter voelt toch? Hup terug de maatschappij in, en werken, consumeren, slapen...werken, consumeren, slapen....werken, consumeren, slapen...werken, consumeren, slapen.... Doet me denken aan een batterij. Zijn we niet batterijen geworden? Maar... als we batterijen zijn? Wie "neemt" dan onze stroom dan af? Krijgen we daarvoor betaald? Ja, Big Macs, Oprah Winfrey en Goede Tijden Slechte Tijden...
Natuurlijk wilden ze er iets mee uitbeelden, dat is ook gewoon bekend !quote:Op zondag 21 december 2008 01:16 schreef Man-E-Faces het volgende:
[..]
Hey er wordt er weer eentje wakker![]()
Ik zeg het ook al een tijd. We zijn net "Duracell-Bunnies" tot we als oud vee worden losgesneden omdat ze ons niet meer nodig hebben. Pas dan mpgen we zogenaamd 'gaan leven en genieten'. En dat is volgens mij nou net wat die hele onderstel van die pyramide voorstelt. Het cruciale fundament aan mensen/pilaren dat zich blijft vernieuwen door te fokken. En we blijven de economische molen uiteraard draaiende houden door te werken en te consumeren en te werken en nog meer te consumeren. We krijgen waarde-papiertjes in ruil voor verichtte arbeid. En geven die ook gelijk weer uit aan diezelfde maatschappij. Wat houden deze kleine burgers dan nog over aan het eind?
Ik heb het idee dat ze niet zomaar wat op de dollar zetten en zeker wel iets wilden utbeelden met die pyramide an het oog. Het lijkt mij niet iets dat je zomaar gebruikt omdat je daar zin in hebt. Daar zijn de makers te trots voor. En het is geen geheim dat mensen die biljetten ontwerpen dat ze er allerlei bedoelingen in verwerken in het ontwerp. En zeker dit ontwerp lijkt mij veel te complex om maar ff uit de losse pols te verzinnen. Het is gewoon te doordacht naar mijn mening.
quote:Op maandag 22 december 2008 10:37 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Natuurlijk wilden ze er iets mee uitbeelden, dat is ook gewoon bekend !
Er zit echter een groot verschil tussen gewoon symboliek gebruiken en een groot conspiracy-verhaal dat eindigt met een duracel-bunny-matrix-vergelijking !
Je kunt ook te ver gaan met je analyse - net zoals bijvoorbeeld DaantjeF's hele verhaal over het audi-logo en de jezus-vis gewoon helemaal nergens meer over gaat.
Vind jij mijn vergelijking met Duracel-Bunnies om de economie draaiende te houden tot we op zijn tever gezocht? Wake up. Please!quote:Op maandag 22 december 2008 10:37 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Natuurlijk wilden ze er iets mee uitbeelden, dat is ook gewoon bekend !
Er zit echter een groot verschil tussen gewoon symboliek gebruiken en een groot conspiracy-verhaal dat eindigt met een duracel-bunny-matrix-vergelijking !
Je kunt ook te ver gaan met je analyse - net zoals bijvoorbeeld DaantjeF's hele verhaal over het audi-logo en de jezus-vis gewoon helemaal nergens meer over gaat.
de vergelijking is niet zo vreemd ... enkel jouw idee dat je mensen er hoognodig voor moet waarschuwen en dat het voor alle andere mensen opeens een verrassing zou zijn dat ze een klein radartje zijn in een zeer groot geheel...quote:Op maandag 22 december 2008 15:28 schreef Man-E-Faces het volgende:
[..]
Vind jij mijn vergelijking met Duracel-Bunnies om de economie draaiende te houden tot we op zijn tever gezocht? Wake up. Please!
Ja nou en wat doe jij eraan niks dus. je acepteerd het gewoon op je blote knieen. De "verantwoordelijkheden" nemen al teveel tijd en energie in beslag dat je er niets meer aan wilt of kan doen. Het enige wat je weer wel doet is mensen afzeiken die anderen willen wakker schudden. Mensen die aan jouw kant staan. Ja je bent een "held"..quote:Op maandag 22 december 2008 17:19 schreef RM-rf het volgende:
ik vermoed eerder dat het idee voor jouzelf misschien schokkend of nieuw is, maar voor iedereen die wat ouder is, en wat langer gewend is aan een werkend leven met bv verantwoordelijkheden voor een gezin of bv dagelijkse rekeningen en afbetalingen te betalen is het allang dagelijkse realiteit...
amenquote:Op dinsdag 23 december 2008 03:18 schreef Man-E-Faces het volgende:
[..]
Ja nou en wat doe jij eraan niks dus. je acepteerd het gewoon op je blote knieen. De "verantwoordelijkheden" nemen al teveel tijd en energie in beslag dat je er niets meer aan wilt of kan doen. Het enige wat je weer wel doet is mensen afzeiken die anderen willen wakker schudden. Mensen die aan jouw kant staan. Ja je bent een "held"..
En nee ik houd me nog niet zo lang bezig met economie en wereld-politiek idd. Dat jij stelt dat anderen het allang wel weten, vooral ouderen met "verantwoordleijkheden", ik betwijvel het. Ik denk dat jeje daarin vergist. Mensen zijn er niet van bewust, ze slapen erdoorheen tot je hun rokertje afpakt. Dan pas krijg je de poppen aan het dansen.
Volgens mij ben je gewoon een lafaard. je wilt nieteens beginnen met het overbrengen van deze informatie op kinderen. Het zou een begin zijn tieners niet te laten worden zoals jij. Mensen die er te laat achter komen en "teveel verantwoordleijkheden" kennen om iets te kunnen veranderen. Het gaat allemaal om een mentaliteits verandering. En die kliten mis jij. Zo worden we nooit gehoord door politiek als je zonodig "nuchter" en hoogmoedig wilt doen. En met welk doel? helemaal niets.. Je gaat gewoon op je knieen en slikt.
Sinds wanneer ben jij gelovig?quote:
Moet jij zelf niet lachen als je je eigen posthistory terugziet ?quote:
amenquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:28 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij gelovig?
En in het algemeen wordt het geassocieerd met het door jouw zo verguisde christelijke geloof, dus vandaar mijn verwondering..quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:50 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
amen
Het woord amen stamt uit het hebreeuws (amin) waar het een soort enthousiaste bekrachtiging van een uitspraak is. Je zou het het beste kunnen vergelijken met onze woorden: echt waar! of zeker! of het zal zo zijn!.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 03:18 schreef Man-E-Faces het volgende:
[..]
Ja nou en wat doe jij eraan niks dus. je acepteerd het gewoon op je blote knieen. De "verantwoordelijkheden" nemen al teveel tijd en energie in beslag dat je er niets meer aan wilt of kan doen. Het enige wat je weer wel doet is mensen afzeiken die anderen willen wakker schudden. Mensen die aan jouw kant staan. Ja je bent een "held"..
Nee, laten we kinderen volstoppen met de ongeleide, agressieve minachting waardoor deze oekaze gekenmerkt wordt.quote:Op dinsdag 23 december 2008 03:18 schreef Man-E-Faces het volgende:
[..]
En nee ik houd me nog niet zo lang bezig met economie en wereld-politiek idd. Dat jij stelt dat anderen het allang wel weten, vooral ouderen met "verantwoordleijkheden", ik betwijvel het. Ik denk dat jeje daarin vergist. Mensen zijn er niet van bewust, ze slapen erdoorheen tot je hun rokertje afpakt. Dan pas krijg je de poppen aan het dansen.
Volgens mij ben je gewoon een lafaard. je wilt nieteens beginnen met het overbrengen van deze informatie op kinderen. Het zou een begin zijn tieners niet te laten worden zoals jij. Mensen die er te laat achter komen en "teveel verantwoordleijkheden" kennen om iets te kunnen veranderen. Het gaat allemaal om een mentaliteits verandering. En die kliten mis jij. Zo worden we nooit gehoord door politiek als je zonodig "nuchter" en hoogmoedig wilt doen. En met welk doel? helemaal niets.. Je gaat gewoon op je knieen en slikt.
Het zal denk ik een hele tijd duren voor een semi-communistisch land, geleid door 1 (welgeteld!) wereldmacht, die alles fascistisch onder de duim wil houden, uit de weg geruimd is. Sterker nog, ik denk dat een dergelijke hybride grootheid nooit bestaan zal. Wat moet ik mij voorstellen bij een land dat half fascistisch en half communistisch is?quote:Op woensdag 24 december 2008 22:45 schreef Man-E-Faces het volgende:
Aggressie is alleen nodig om baan te maken voor verbetering en vooruitgang. Zeker gezien velen het geen ruk uitmaakt en het niets kan schelen, heb je druk nodig. Er is geen vooruitgang als Balkenede een semi-communistich land wil met 1 wereldmacht aan top. die alles dictatoriaal/facistisch onder de duim wilt houden. Als dat uit de weg is kunnen we weer knuffelen
quote:Aggressie is alleen nodig om baan te maken voor verbetering en vooruitgang.
Die munt is interessant, 'E pluribus unum' is een masonieke term en is Latijn voor 'uit velen één'. Uit vele volkeren/naties/talen/landen dus 1 superstaat maken zoals in het oude babylon waar Nimrod alle volkeren onder zijn heerschappij wilde brengen, maar God de talen verwarde om dit tegen te gaan. Wat de illuminati probeert is die oude orde herstellen..quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:56 schreef dork22 het volgende:
[..]
In principe vieren we dat de dagen weer langer worden, zoals we altijd al gevierd hebben. De kerk heeft er gewoon haar draai aan gegeven. (maar dat wist iedereen die ZG heeft gezien al)
Dit kwam ik tegen:
[ afbeelding ]
Ik weet niet of het veel of ook maar iets zegt, maar deze munt is uitgekomen lang nadat Mussolini de fasces op de italiaanse vlag had gezet (1944)
tevens tvp
Je hoeft ze alleen uit te leggen hoe het werkt, de onbegrip voor FED komt vanzelf wel. Toch?quote:Op woensdag 24 december 2008 21:15 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
Nee, laten we kinderen volstoppen met de ongeleide, agressieve minachting waardoor deze oekaze gekenmerkt wordt.
Mischien kunne we het nog voorkomen... Laat weer zien dat je niet lest en het je eigenijk totaal geen ruk kan schelen. Waarom je hier wel post is dan een tweede vraag. Je wilt ws. alleen je "nuchtere superieure visie p de wereld" anderen opleggen.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:21 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
Het zal denk ik een hele tijd duren voor een semi-communistisch land, geleid door 1 (welgeteld!) wereldmacht, die alles fascistisch onder de duim wil houden, uit de weg geruimd is. Sterker nog, ik denk dat een dergelijke hybride grootheid nooit bestaan zal. Wat moet ik mij voorstellen bij een land dat half fascistisch en half communistisch is?
Alleen de eerste zin van je betoog maakt mij al doodsbang:
[..]
Voeg er "mensen die dat in banen willen lijden" toe en je hebt de facistische maatschappij dat ws. voor de boeg staat. Bekijk dat filmpje van een paar posts hierboven. Overbevolking wordt gezien als een probleem door een handjevol mensen.quote:Op donderdag 25 december 2008 16:19 schreef Sam_Spade het volgende:
Eten-consumeren-slapen. Voeg er voortplanting aan toe, en je hebt een succesvol evolutionair verschijnsel.
Ik heb je toch correct geciteerd?quote:Op donderdag 25 december 2008 18:28 schreef Man-E-Faces het volgende:
[..]
Mischien kunne we het nog voorkomen... Laat weer zien dat je niet lest
En meteen volgt een staaltje agressie.quote:en het je eigenijk totaal geen ruk kan schelen.
Waarom je hier wel post is dan een tweede vraag. Je wilt ws. alleen je "nuchtere superieure visie p de wereld" anderen opleggen.
quote:Op donderdag 25 december 2008 17:53 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Die munt is interessant, 'E pluribus unum' is een masonieke term en is Latijn voor 'uit velen één'. Uit vele volkeren/naties/talen/landen dus 1 superstaat maken zoals in het oude babylon waar Nimrod alle volkeren onder zijn heerschappij wilde brengen, maar God de talen verwarde om dit tegen te gaan. Wat de illuminati probeert is die oude orde herstellen..
Waarom zou men teruggrijpen op een ''oude orde'', wanneer sindsdien is gebleken dat de wereld heel anders isquote:Die munt is interessant, 'E pluribus unum' is een masonieke term en is Latijn voor 'uit velen één'. Uit vele volkeren/naties/talen/landen dus 1 superstaat maken zoals in het oude babylon waar Nimrod alle volkeren onder zijn heerschappij wilde brengen, maar God de talen verwarde om dit tegen te gaan. Wat de illuminati probeert is die oude orde herstellen..
O wijs me maar op mijn agresie en je "wint" de discussie automatisch, dat is toch de filosofie van het "nuchtere" klootjesvolk?quote:Op donderdag 25 december 2008 18:55 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
Ik heb je toch correct geciteerd?
[..]
En meteen volgt een staaltje agressie.
Typisch "nuchter" gelul dus..quote:internet-helden soit ... maar verder... loos gelul in de ruimte...
je bent te dom voor woorden. kan alleen achter de feiten aanlopen, als een gevaar een feit is als het al als gevaar wordt gebracht door je lievelingskrant, je ziet geen grote lijnen.quote:Op donderdag 25 december 2008 19:00 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
Waarom zou men teruggrijpen op een ''oude orde'', wanneer sindsdien is gebleken dat de wereld heel anders is
En nu doe je precies hetzelfde, afgeven op mensen die afgeven op anderen. Geef dus eerst op jezelf af, neem verantwoordelijkheid, denk na over wat te doen en deel het.quote:Op donderdag 25 december 2008 22:09 schreef RM-rf het volgende:
ik ben benieuwd hoe de mensen die van zichzelf beweren 'niet' 'nuchter' te zijn een eventuele clai uit kunnen halen dat zij wél 'dapper' zouden zijn of zelfs 'helden'
internet-helden soit ... maar verder... loos gelul in de ruimte... ga dan lekker in een hutje op de hei zonder stromend licht en electriciteit zitten (en dus niet gaan posten op internet) om te 'ontsnappen aan de consumenten-wereld'...
maar afgeven op iets waar je zelf uit gemak toch wel deel van blijft uitmaken vind ik nu juist de ultieme lafheid..
dan hoef je het heus niet te gaan gooien op chemtrails, of iluminatie die je daartoe brengen ... of een 'wereldregering onder Balkenende' (:')!!!) ... die slaafsheid zit er gewoon natuurlijk in... ook bij de zigenaamde 'helden-van-de-copy-paste'
Lijkt op een zonnekruis.quote:Op donderdag 25 december 2008 21:29 schreef Panthera1984 het volgende:
Iets anders over symbolen, zelf vind ik het Bayer logo sinds ik het heb gezin voor het eerst een erg... interresant logo, maar ik weet niet waarom. iemand nog interresante meningen over het Bayer logo?
[ afbeelding ]
De wereld heel anders is?quote:Op donderdag 25 december 2008 19:00 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
Waarom zou men teruggrijpen op een ''oude orde'', wanneer sindsdien is gebleken dat de wereld heel anders is
Hear hearquote:Net als alle paddo' s en geestverruimende, Ayuasca etc. middelen steeds meer wereldwijd worden verboden door "regeringen". Zelf Sjamanen in de jungle van Zuid Amerika die eeuwenoude rituelen, kennis en "geestelijk mediciale natuur" willen behouden om vormen van zelfrealisatie in bewustzijnsverruiming te bewerkstelligen worden sinds een aantal jaar systematisch "weggewerkt" en opgepakt op bezit van zogenaamde "verboden middelen" als bestempeld door de aanwezige regeringen.
Ik ben niet Daan, maar heb wel een suggestie voor je, zie http://www.sacred-texts.com/quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:49 schreef Juvenalis het volgende:
Tering he, ik krijg de kriebels van dit topic.Ik lees echt heel wat herkenbare dingen in terug.
Daan, heb je boeksuggesties (over occulte symbolen) wellicht?
En verder:
[..]
Hear hear
Albert Pike (dogma enz)?quote:Op vrijdag 26 december 2008 02:14 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Ik ben niet Daan, maar heb wel een suggestie voor je, zie http://www.sacred-texts.com/
Een schat aan informatie. Kijk eens bij freemasonry bijv. Daar staan grote titels tussen die de gemiddelde vrijmetselaar niet leest.
De symbolen zijn een vorm van communicatie geworden voor de elite sinds de babylonische spraakverwarring, aldus hoge graads vrijmetselaar Arthur Edward Waite (en hogere graads vrijmetselaars en illuminati vallen vaak samen):quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:52 schreef Juvenalis het volgende:
Uhm, moet je logo's zien als een soort van sigils?Stel ik heb als MNO een logo waarin de woorden ''Eet ons voedsel/koop onze producten'' gereduceerd zijn tot een logo... Via reclame's e.d. hebben deze logo's effect op mijn onderbewuste, en manipuleert (stimulering is denk ik beter) het mij om deze producten te kopen.
Uhm, interessant.
Arthur Edward Waite, A new encyclopedia of Freemasonry and of Cognate instituted mysteries: Their rites, literature and history. New York: Weathervane Books, 1970. Vol1, p 61-62.quote:As regards to masonry, Babel of course represented a masonic enterprise and early expositors reaped full benefit from the fact. They remembered that the people who were of 'one language and one speech' journeyed from the east to the west, like those who have tried and proved as master masons. When they reached an abiding-place in the land of Shinar, it is affirmed that they dwelt therein as Noachidae, being the first characteristic name of masons. It was here that they built there High Tower of Confusion. (...) Out of evil comes good, however, and the confusion of tongues gave rise to 'the ancient practice of masons conversing without the use of speech'.
Je hebt wel eens van Columbus gehoord, neem ik aan.quote:
Dat zonder meer.quote:Op donderdag 25 december 2008 23:42 schreef Man-E-Faces het volgende:
[..]
je bent te dom voor woorden.
Ik ben nu eenmaal geen politicus.quote:kan alleen achter de feiten aanlopen
Ik heb geen lievelingskrant.quote:als een gevaar een feit is als het al als gevaar wordt gebracht door je lievelingskrant,
Als ik die wel zag, zou ik ongetwijfeld afgeven op Joden en negers, zoals jij.quote:je ziet geen grote lijnen.
Ik heb het woord winnen niet gebruikt. Maar inderdaad, de brisante stijl waarin jij mededelingen doet die nauwelijks te controleren zijn vind ik een teken van laakbare geestesgesteldheid, op z'n zachtst gezegd.quote:Op donderdag 25 december 2008 19:27 schreef Man-E-Faces het volgende:
[..]
O wijs me maar op mijn agresie en je "wint" de discussie automatisch
Ik ken de etiquette van het nuchtere klootjesvolk niet. Behoor jij tot de andere helft van het klootjesvolk, de lichtgeraakte?quote:dat is toch de filosofie van het "nuchtere" klootjesvolk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |