In principe vieren we dat de dagen weer langer worden, zoals we altijd al gevierd hebben. De kerk heeft er gewoon haar draai aan gegeven. (maar dat wist iedereen die ZG heeft gezien al)quote:Op vrijdag 5 december 2008 00:09 schreef DaantjeF het volgende:
Wat Kerstmis betreft..Tja, de gekozen datum voor dat symbolische feest, kan natuurlijk het verhaal zelf versterken door een symbolische datum. 25 , of 25:12 lijkt me dan goed gekozen.
De Fasces, de 'Lictoren'-bundel of de roede-bundel is een aloud symbool voor 'het recht te straffen' en is daarin een teken voor gezagsvoerende macht, rechtspraak, eendracht en rechtvaardigheid.quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:56 schreef dork22 het volgende:
[..]
In principe vieren we dat de dagen weer langer worden, zoals we altijd al gevierd hebben. De kerk heeft er gewoon haar draai aan gegeven. (maar dat wist iedereen die ZG heeft gezien al)
Dit kwam ik tegen:
[ afbeelding ]
Ik weet niet of het veel of ook maar iets zegt, maar deze munt is uitgekomen lang nadat Mussolini de fasces op de italiaanse vlag had gezet (1944)
tevens tvp
whehe de dodge uitlegquote:
Helemaal top DaantjeF.quote:
mijn god wat ben jij gesloten en stekeblind voor symboliek.quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:18 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Ik vind je uitleg getuigen van veel fantasie en wil om te geloven
[..]
Over het logo van ABN-amro kan ik niet zo veel vinden behalve dat het door Landor ontworpen is.
Dat de vorm een schild moet voorstellen lijkt me duidelijk, het hoekje eruit lijkt op het hoekje dat ook miste uit de letter B in hun oude logo. Dat hoekje zou kunnen duiden op het stuk Amro in ABN Amro bijvoorbeeld.
Edit:
aha, dit dus :
"What is the origin of the ABN AMRO logo?
In 1990, the logo plus typography and typeface was designed by Landor Associates. The shield symbolises reliability, tradition, protection and security, the colour combination green (turquoise), yellow and grey sets it apart from logos of predecessors and rivals while at the same time being very modern, distinguished and clear.
[[knip ]]
Ik wacht nog steeds op je verklaring voor de overduidelijke fouten in je Audi- en BMW-verhalen.
Lul er nou eens niet omheen maar leg eens uit hoe het komt dat BMW volgens jou het hakenkruis in zijn logo stopte 3 jaar [i]voor de NSDAP het invoerde, en leg het verband eens uit tussen je pesces-plaatje en het Audi-logo als je de door mij aangevoerde verschillen in acht neemt.
Want verhalen verzinnen kun je wel, dat is me duidelijk, maar ik wil weten of je ook met logica overweg kunt
Even een vraag .. de eerdere soldaat in dit topic zag ik dat het daadwerkelijk een verkeerde om vlag. Maar deze soldaten of is het niet mogelijk dat het op de linkermouw is genaaid?quote:
Omdat hoteleigenaren dat een ongeluksgetal vinden, en na een aantal decennia is dat uitgegroeid tot een traditie.quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:53 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Een andere vraag omtrent het getal 13. De dollarbiljet zit helemaal onder de 13. Maar in geen enkel hotel heeft een kamer 13 of een verdieping 13. Waarom is dat?
Mijn Bob, wat heb jij goede argumentenquote:Op dinsdag 16 december 2008 21:51 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
mijn god wat ben jij gesloten en stekeblind voor symboliek.
Daar heeft DaantjeF al lang en breed over heen gepraat. Dat zijn maar oppervlakkige dingen wat je aankaart.quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:13 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Mijn Bob, wat heb jij goede argumenten
Zij komt aan met verhalen die duidelijk en aantoonbaar niet kloppen (maar wel van veel fantasie getuigen),
ik kom aan met controleerbare feiten.
Oke, dat klopt je hebt wel moeite gedaan om je eigen mening te verdedigen, dat siert.quote:Ik geef duidelijk antwoord op een vraag van haar en doe notabene de moeite om op onderzoek te gaan, en kom met een verklaring.
Ik had een gigantische link gegeven over logos en occultismequote:Wat draag jij voor constructiefs bij ?
de kerk is een verkapte penis,quote:
En jij weet dat omdat je zelf een l*l bent?quote:Op zaterdag 20 december 2008 12:13 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
de kerk is een verkapte penis,
incompetente onmachtquote:Op zaterdag 20 december 2008 12:20 schreef fruityloop het volgende:
[..]
En jij weet dat omdat je zelf een l*l bent?
Je roept van alles (voornamelijk denigrerend en extreem vooringenomen) over het christelijk geloof, en dan noem je 1 geintje "incompetente onmacht"??? Man, ga doe es wat nuttigs en zoek eens ergens een fatsoenlijke bron bij...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |