abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 december 2008 @ 09:56:25 #81
55183 dork22
Always the hard way
pi_63871502
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 00:09 schreef DaantjeF het volgende:

Wat Kerstmis betreft..Tja, de gekozen datum voor dat symbolische feest, kan natuurlijk het verhaal zelf versterken door een symbolische datum. 25 , of 25:12 lijkt me dan goed gekozen.

In principe vieren we dat de dagen weer langer worden, zoals we altijd al gevierd hebben. De kerk heeft er gewoon haar draai aan gegeven. (maar dat wist iedereen die ZG heeft gezien al)

Dit kwam ik tegen:

Ik weet niet of het veel of ook maar iets zegt, maar deze munt is uitgekomen lang nadat Mussolini de fasces op de italiaanse vlag had gezet (1944)

tevens tvp
Does Big Brother exist?
Of course he exists.
Does he exist like me or you?
You do not exist.
pi_63872130
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 09:56 schreef dork22 het volgende:

[..]

In principe vieren we dat de dagen weer langer worden, zoals we altijd al gevierd hebben. De kerk heeft er gewoon haar draai aan gegeven. (maar dat wist iedereen die ZG heeft gezien al)

Dit kwam ik tegen:
[ afbeelding ]
Ik weet niet of het veel of ook maar iets zegt, maar deze munt is uitgekomen lang nadat Mussolini de fasces op de italiaanse vlag had gezet (1944)

tevens tvp
De Fasces, de 'Lictoren'-bundel of de roede-bundel is een aloud symbool voor 'het recht te straffen' en is daarin een teken voor gezagsvoerende macht, rechtspraak, eendracht en rechtvaardigheid.

De Amerikaanse Senaat voert het bv al heel lang in hun zegel, en het staat ook afgebeeld op het Lincoln Memorial; maar ook bv het Embleem van Frankrijk ( http://nl.wikipedia.org/wiki/Embleem_van_Frankrijk )

dat Mussolini het óók graag gebruikte, om dezelfe reden als andere landen het graag gebruiken (als teken voor een bepaalde machtsvorm en de strengheid van gezag), zegt natuurlijk niks erover of dat teken an sich mer of minder 'fout' is dan de mensen die het gebruiken.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  dinsdag 16 december 2008 @ 19:29:30 #83
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_64066279
Occult Symbolism
Mèn wat een hoop occultisme en logos en dat verdeelt over 16 joekel van pagina's

Ik zocht eigenlijk naar logo-verwijzingen naar saturnus. Nog even verder zoeken...
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 16 december 2008 @ 19:39:19 #84
52357 Lambiekje
pi_64066528
quote:
Op donderdag 4 december 2008 18:37 schreef Resonancer het volgende:
Van de $ naar de auto.

whehe de dodge uitleg
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 16 december 2008 @ 20:15:44 #85
52357 Lambiekje
pi_64067547
quote:
Op donderdag 4 december 2008 18:56 schreef DaantjeF het volgende:
knip
Helemaal top DaantjeF.
Je hebt je goed geörienteerd over het occultisme.
  dinsdag 16 december 2008 @ 21:51:06 #86
52357 Lambiekje
pi_64070907
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 09:18 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Ik vind je uitleg getuigen van veel fantasie en wil om te geloven
[..]

Over het logo van ABN-amro kan ik niet zo veel vinden behalve dat het door Landor ontworpen is.
Dat de vorm een schild moet voorstellen lijkt me duidelijk, het hoekje eruit lijkt op het hoekje dat ook miste uit de letter B in hun oude logo. Dat hoekje zou kunnen duiden op het stuk Amro in ABN Amro bijvoorbeeld.

Edit:
aha, dit dus :
"What is the origin of the ABN AMRO logo?

In 1990, the logo plus typography and typeface was designed by Landor Associates. The shield symbolises reliability, tradition, protection and security, the colour combination green (turquoise), yellow and grey sets it apart from logos of predecessors and rivals while at the same time being very modern, distinguished and clear.

[[knip ]]

Ik wacht nog steeds op je verklaring voor de overduidelijke fouten in je Audi- en BMW-verhalen.
Lul er nou eens niet omheen maar leg eens uit hoe het komt dat BMW volgens jou het hakenkruis in zijn logo stopte 3 jaar [i]voor
de NSDAP het invoerde, en leg het verband eens uit tussen je pesces-plaatje en het Audi-logo als je de door mij aangevoerde verschillen in acht neemt.
Want verhalen verzinnen kun je wel, dat is me duidelijk, maar ik wil weten of je ook met logica overweg kunt
mijn god wat ben jij gesloten en stekeblind voor symboliek.
  dinsdag 16 december 2008 @ 21:53:22 #87
52357 Lambiekje
pi_64071000
quote:
Even een vraag .. de eerdere soldaat in dit topic zag ik dat het daadwerkelijk een verkeerde om vlag. Maar deze soldaten of is het niet mogelijk dat het op de linkermouw is genaaid?

Het is overigens wel interessant WAAROM er dus verkeerdom vlaggen worden gebruikt. Er moet wel een diepere gedachten achter zitten.

Een andere vraag omtrent het getal 13. De dollarbiljet zit helemaal onder de 13. Maar in geen enkel hotel heeft een kamer 13 of een verdieping 13. Waarom is dat?

[ Bericht 17% gewijzigd door Lambiekje op 16-12-2008 22:02:55 ]
  † In Memoriam † vrijdag 19 december 2008 @ 00:03:04 #88
230491 Zith
pls tip
pi_64136465
De Illuminatie signature staat op de dollar biljet omdat het een geheime organizatie is en die willen natuurlijk geen bewijzen achter laten of willen dat anderen ze herkennen door bijv. een signature.!
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  † In Memoriam † vrijdag 19 december 2008 @ 00:06:09 #89
230491 Zith
pls tip
pi_64136536
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 21:53 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Een andere vraag omtrent het getal 13. De dollarbiljet zit helemaal onder de 13. Maar in geen enkel hotel heeft een kamer 13 of een verdieping 13. Waarom is dat?

Omdat hoteleigenaren dat een ongeluksgetal vinden, en na een aantal decennia is dat uitgegroeid tot een traditie.

OF ALLE HOTELEIGENAREN ZITTEN IN "HET" KOMPLOT!
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  vrijdag 19 december 2008 @ 10:13:02 #90
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_64142575
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 21:51 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

mijn god wat ben jij gesloten en stekeblind voor symboliek.
Mijn Bob, wat heb jij goede argumenten

Zij komt aan met verhalen die duidelijk en aantoonbaar niet kloppen (maar wel van veel fantasie getuigen ),
ik kom aan met controleerbare feiten.

Ik geef duidelijk antwoord op een vraag van haar en doe notabene de moeite om op onderzoek te gaan, en kom met een verklaring.

Wat draag jij voor constructiefs bij ?
zzz
  vrijdag 19 december 2008 @ 10:17:43 #91
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_64142690
Ik vind deze ook wel orgineel:

- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  vrijdag 19 december 2008 @ 10:25:49 #92
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_64142935
Ja, vrij associeren is een leuk spelletje. Maar of het zinnig is....?
zzz
  vrijdag 19 december 2008 @ 13:18:49 #93
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_64148064

pi_64148575

zaterdag 20 december 2008 @ 12:11:29 #95
52357 Lambiekje
pi_64174447
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 10:13 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Mijn Bob, wat heb jij goede argumenten

Zij komt aan met verhalen die duidelijk en aantoonbaar niet kloppen (maar wel van veel fantasie getuigen ),
ik kom aan met controleerbare feiten.
Daar heeft DaantjeF al lang en breed over heen gepraat. Dat zijn maar oppervlakkige dingen wat je aankaart.
quote:
Ik geef duidelijk antwoord op een vraag van haar en doe notabene de moeite om op onderzoek te gaan, en kom met een verklaring.
Oke, dat klopt je hebt wel moeite gedaan om je eigen mening te verdedigen, dat siert.

Menig fokker blijft bij het overbekende bekrompen aangepraatte schoolse denkkader. Er wordt totaal niets behandeld in de media/school of wat dan ook van twee kanten (reguliere kant en de dissidente (achter de façade) kant). En dat is in mijn ogen een zeer ernstige te kortkoming.
quote:
Wat draag jij voor constructiefs bij ?
Ik had een gigantische link gegeven over logos en occultisme
Dus ik heb wel degelijk iets inhoudelijks bijgedragen.
  zaterdag 20 december 2008 @ 12:13:19 #96
52357 Lambiekje
pi_64174480
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 13:32 schreef Oksel het volgende:

[ afbeelding ]
de kerk is een verkapte penis,
pi_64174601
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 12:13 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

de kerk is een verkapte penis,
En jij weet dat omdat je zelf een l*l bent?
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  zaterdag 20 december 2008 @ 12:25:30 #98
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_64174690
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 13:18 schreef Erasmo het volgende:

[ afbeelding ]
ZOMG
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zaterdag 20 december 2008 @ 13:44:40 #99
52357 Lambiekje
pi_64176455
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 12:20 schreef fruityloop het volgende:

[..]

En jij weet dat omdat je zelf een l*l bent?
incompetente onmacht
pi_64179104
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 13:44 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

incompetente onmacht
Je roept van alles (voornamelijk denigrerend en extreem vooringenomen) over het christelijk geloof, en dan noem je 1 geintje "incompetente onmacht"??? Man, ga doe es wat nuttigs en zoek eens ergens een fatsoenlijke bron bij...
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')