Kijk maar eens of je Rockin' Ramona ergens kunt downen ofzo... Is wel een leuke docu over Indo rockquote:Op maandag 17 november 2008 09:36 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Haha ;P!
Ja toch offe The blue daimonds!
Ja die was ooit een keer op TV..quote:Op maandag 17 november 2008 09:44 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Kijk maar eens of je Rockin' Ramona ergens kunt downen ofzo... Is wel een leuke docu over Indo rock
Neuj, ik ook niet hoor, maar was wel een grappige docuquote:Op maandag 17 november 2008 09:45 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ja die was ooit een keer op TV..
Heb wel keer gezien (ben niet zon fan van Indorock hoor haha)
Maar vroeger heel veel op Pasar Malams gestaan enzo dus je kent het wel!
We willen 't ook best over jou hebben hoorquote:Op maandag 17 november 2008 09:46 schreef debbie_19 het volgende:
Anders gaan we het ff over indo's hebben....ow indorock
quote:Op maandag 17 november 2008 09:48 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
We willen 't ook best over jou hebben hoor
quote:Op maandag 17 november 2008 09:49 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
alstublieft niet
![]()
Heb nu al geen zin meer
Wanneer ga je je Xbox nou inruilen tegen een PS3 dan?quote:Op maandag 17 november 2008 09:49 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
alstublieft niet
![]()
Heb nu al geen zin meer
Wat? Lach jij mij uit zieke man?quote:
Nietquote:Op maandag 17 november 2008 09:51 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Wanneer ga je je Xbox nou inruilen tegen een PS3 dan?
Preciesquote:Op maandag 17 november 2008 09:48 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
We willen 't ook best over jou hebben hoor
XBOXquote:Op maandag 17 november 2008 09:54 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nietik ben gek op me XBOX als je er een PS3 komt dan komt ie erbij ik RUIL niks
over der lekkere billenquote:
fail... you haz epicquote:Op maandag 17 november 2008 09:58 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Zaterdagavond major fail. ik sleep mn PS3 + Buzz mee naar Logi. Crazy-P, Logi, DrMarten zitten met smart te wachten, zet ik de PS3 aan, reageert 'ie niet op mn controller. Had de controller de dag ervoor gepaired met iem. anders zn PS3, dus werkte niet meer op mijn PS3. En ik had uiteraard m'n USB kabel niet bij me om te pairen
quote:
Geen idee...hoe is het met Droxz en Logi?quote:Op maandag 17 november 2008 10:01 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
maar al te best..hoe is het met onze lovebirds droxz en logi?
quote:
ikweetzquote:
quote:Op maandag 17 november 2008 10:02 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Geen idee...hoe is het met Droxz en Logi?
good luckquote:Op maandag 17 november 2008 10:01 schreef draculettetje het volgende:
aangekleed, oefeningen gedaan ronja uitgelaten
nu weer aan het werk
quote:Op maandag 17 november 2008 10:14 schreef Runx het volgende:
hooi ik ben er ook weer voor evenben volgens mij verslaafd aan grtdojw
Wat ga je over 2 weken doen dan?quote:Op maandag 17 november 2008 10:15 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]!
Ik ook hoor zal jullie missen over 2 weken
*wordt semi-emotioneel*
wattan ? ga je op vakantie ? op pimp tochtquote:Op maandag 17 november 2008 10:15 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]!
*wordt semi-emotioneel*
ga je dan beginnen met school lieve jongen?quote:Op maandag 17 november 2008 10:15 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]!
*wordt semi-emotioneel*
lieve jongenquote:Op maandag 17 november 2008 10:20 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ga je dan beginnen met school lieve jongen?
Yep, dan ga ik weer in de boekjesquote:Op maandag 17 november 2008 10:20 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ga je dan beginnen met school lieve jongen?
Ik weet precies hoe je je voeltquote:Op maandag 17 november 2008 10:22 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Yep, dan ga ik weer in de boekjes
Opzich wel zin in
Meer vrije tijd maar waarschijnlijk ook weer veel van die mallote mensen waar mee je in de klas zit.
Zo kinderlijk wordt het dan weer *zegt iemand van 19*
Maarja.. volgende week moet ik iemand in werken dus kijken of ik hem hier ook maar kan inwerken
love the avaterquote:
wat voor opleiding ga je doen dan ?quote:Op maandag 17 november 2008 10:22 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Yep, dan ga ik weer in de boekjes
Opzich wel zin in
Meer vrije tijd maar waarschijnlijk ook weer veel van die mallote mensen waar mee je in de klas zit.
Zo kinderlijk wordt het dan weer *zegt iemand van 19*
Maarja.. volgende week moet ik iemand in werken dus kijken of ik hem hier ook maar kan inwerken
ja wij wel he brotha from an otha motha;)quote:Op maandag 17 november 2008 10:23 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Barra en ik hebben hele ingewikkelde vriendschap.. toch knul!
Ik ga opleiding doen Digital Media Design op GLR (Grafisch Lyceaum Rotterdam)quote:
Yupquote:Op maandag 17 november 2008 10:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja wij wel he brotha from an otha motha;)
een ontmoeting met norrisquote:Op maandag 17 november 2008 10:28 schreef GilaMonyet het volgende:
[FEE PRIJSVRAAG] FOK! zat eens te denken...
Ja ja wie zal ik nu wat wensen
Voor Runx een schaap,
Voor Barra een fotoboek van nakakte foksters met hoofd
Voor p00p een guitar!
Voor mad een ontmoeting met Norris..
Voor Sgele een bril
Voor Smokez een speeltje voor ze 2 negers!
Voor droxz een nieuwe pols
Etc..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |