Haha DS is vet..quote:
Ik doe lekker rustig aan vandaagquote:Op maandag 17 november 2008 09:19 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Hoest met iedereen?
Zal zelf vandaag wel een beetje druk zijn denk ik (helaas)
Je zou denken dat ik ook terug moet zijn vandaagquote:Op maandag 17 november 2008 09:19 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Hoest met iedereen?
Zal zelf vandaag wel een beetje druk zijn denk ik (helaas)
ik had er een..wat een saai kut dingquote:
quote:Op maandag 17 november 2008 09:19 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Haha DS is vet..
Alleen ze wilde em in roze dus als ik er op speel is et echt jtjah beetje vaag
Alhoewel ik er wel schijt aan heb haha!
Nee man..ik vind de DS coolquote:Op maandag 17 november 2008 09:20 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik had er een..wat een saai kut ding
Grapje zeker?quote:Op maandag 17 november 2008 09:21 schreef Runx het volgende:
ik ga ook maar eens even aan het werk , het staat een beetje raar als je collega's druk bezig zijn en jij zit op Geen reet te doen op je werk..... en ja ze zien dat
tot straks party people
Ja die heeft zequote:Op maandag 17 november 2008 09:19 schreef tripack het volgende:
morguh iedereen![]()
DS is stoer
vooral guitar hero erop
Hij wordt dik gescannedquote:
True ja zou ik ook doenquote:Op maandag 17 november 2008 09:23 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Hij wordt dik gescanned!
Bedoel als je een turk in je bedrijf laat scan je hem ook 24/7!
quote:Op maandag 17 november 2008 09:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mogge
quote:Op maandag 17 november 2008 09:01 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Vrijdag middag: Werk
Vrijdag avond: Beetje gegangbanged met vriendinnen!
Zaterdag ochtend:Wakker met odol en een dikke neger!!
Zaterdag middag: Weer eventjes gegangbanged met Hongaarse meiden
Zaterdag middag/avond: 2 tuperware party's!
Zondag ochtend: Fappen
Zondag middag: gangbangen met gasten
Zondag middag laat: avond gangbang maken!
Zondag avond: Vriendin weer naar gesloten inrichting gebracht (zit nu in isolatie)
Zondag avond: eventjes gefapped..
ik ook,maar het gaat redelijkquote:Op maandag 17 november 2008 09:22 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ja die heeft ze!
Ik bak er alleen niet zo veel van..
Heb te grootte klauwen!
blankiesquote:Op maandag 17 november 2008 09:24 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
True ja zou ik ook doenalleen ik werk niet bij zo'n multicultureel bedrijf állemaal blankies hiero
als je wacht tot je volgende paycheck denk je: FAK, had ik em nou maar eerder gehaaldquote:Op maandag 17 november 2008 09:25 schreef Da_p00pb0x het volgende:
GH op de DS lijkt me echt best raar...Ik zit nu wel heel erg te twijfelen om LBP straks te gaan halen of gewoon te wachten tot mn volgende paycheck
quote:Op maandag 17 november 2008 09:24 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Ik wil graag iedereen die een ps3 heeft het dringende advies te geven Little Big Planet te halen.
Echt vetste spel dat ik ooit gespeeld heb. Ja ik heb Fable ook gespeelt. En ja, ik vind em vetter dan fable, metal gear solid etc.
Vooral multiplayer..echt super vet
quote:Op maandag 17 november 2008 09:26 schreef debbie_19 het volgende:
[..]ik heb er beelden van gezien van die LBP, zag wel best leuk uit, maar ja het boeit me weinig want ik heb geen PS3
quote:Op maandag 17 november 2008 09:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]![]()
Mijn weekend ...
Vrijdag: bankhangen
Zaterdag morgen: Scouting
Zaterdag middag: Werken belgie
Zaterdag avond: Zuipen
Zondag middag: Gamen
Zondag avond: Langs een vriendin geweest.
ja, maar het woord "blankies"quote:
ach, het is maandagquote:Op maandag 17 november 2008 09:27 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
lol @ edit doe is niet het is nog lang geen vrijdag!
Ja die blauwe knop die je moet doen met je pink..quote:
True.. maar als je het niet erg vind wil ik liever weekendquote:Op maandag 17 november 2008 09:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ach, het is maandag
nieuwe week, nieuwe kansen
hoe moet ik ons dan noemen? Dudequote:Op maandag 17 november 2008 09:27 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ja, maar het woord "blankies"![]()
wtf![]()
jij bent zeker voor 1985 geboren ?
Of ik zal denken: feck, nog weer langer wachten voordat ik een nieuwe gitaar kan halenquote:Op maandag 17 november 2008 09:26 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
als je wacht tot je volgende paycheck denk je: FAK, had ik em nou maar eerder gehaald
Indorockerquote:Op maandag 17 november 2008 09:30 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Of ik zal denken: feck, nog weer langer wachten voordat ik een nieuwe gitaar kan halen
Andy Tielman, jeweetzquote:
ik heb daar niet over gezeurt..over het woord negerzoenenquote:Op maandag 17 november 2008 09:30 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
hoe moet ik ons dan noemen? Dudewij mochten negerzoenen tenminste negerzoenen noemen en er was geen gezeik over zwarte piet
Dat komt allemaal door JOUw generatie
wil je een drumstel kopen ?quote:Op maandag 17 november 2008 09:30 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Of ik zal denken: feck, nog weer langer wachten voordat ik een nieuwe gitaar kan halen
nee mn vriendinquote:Op maandag 17 november 2008 09:24 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Mogguh
Alles goed, dit weekend weer je rug verneukt?
Wel goed lezen schat. Ik zeg niet dat JIJ daar over zeurt ik zeg dat JOU GENERATIE daarover zeurtquote:Op maandag 17 november 2008 09:33 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik heb daar niet over gezeurt..over het woord negerzoenen
ten tweede: wat voor gezeik over zwarte piet?
ik ben zelf ook paar keer zwarte piet geweest..mijn ouders doen het al 30 jaar ofzo
drums zijn niet zo pimp als gitaar...jeweettogquote:Op maandag 17 november 2008 09:33 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
wil je een drumstel kopen ?
ja, maar negerts hebben niks in te brengen hier.quote:Op maandag 17 november 2008 09:34 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Wel goed lezen schat. Ik zeg niet dat JIJ daar over zeurt ik zeg dat JOU GENERATIE daarover zeurt![]()
Ach zwarte piet zou iets rascistisch zijn ofzovolgens de negerts denk ik
En mijn ouders doen het al langer
Vechtersbaasquote:Op maandag 17 november 2008 09:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nee mn vriendin
nee was wel leuk weekend.
vrijdag avond verjaardag van een vriend van me... dames op de laatste trein terug gezet en daarna de kroeg in
een maat van me die vroeger wel 1x per 2 weken ruzie had in de kroeg ging naar de plee... in de plee had je 2 urinoirs en een gewone wc alleen die was defect. dus die maat van me staat daar te pissen terwijl er 2 engelsen binnen komen lopen (irish pub) 1tje pakt het 2de urinoir en die 2de staat in de gootsteen te pissen.. dus die maat van me vraagt vriendelijk of hij dat niet wil doen aangezien hij er straks zijn handen moest wassen... pakt gast nr hen imeens van achter vast terwijl gast nummer 2 hem in zijn gezicht slaat een paar keer....
nadat hij ons dit had verteld wou ik even polshoogte gaan nemen... het was fucking billy turf samen met gespierde spijker!
echt fucking poesjes! nadat we ze even duidelijk hadden gemaakt dat het nog niet klaar was zijn ze hem via de (personeels) achteruitgang gesmeerd
daarna nog broodje kabab gegeten en gaan maffen.
zaterdag mijn vrouwtje opgehaald in utrecht bij een vriendin. even geshopped.
waren toch wel brak... dus maar besloten dat we het savonds toch niet te laat wouden maken... zagen we dat madagascar 2 draaide in de bios om half 7! wij daar dus heen gegaan!
leuke film!
zondag uitgeslapen en farcry 2
mijn drums welquote:Op maandag 17 november 2008 09:35 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
drums zijn niet zo pimp als gitaar...jeweettog
Haha ;P!quote:Op maandag 17 november 2008 09:32 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Andy Tielman, jeweetz
Nah ik hoop ooit shit zoals 3 Doors Down enzo te kunnen spelen
quote:Op maandag 17 november 2008 09:35 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ja, maar negerts hebben niks in te brengen hier.
quote:Op maandag 17 november 2008 09:38 schreef debbie_19 het volgende:
[..]jawel, maar dat komt weer door de generatie van mijn ouders..die fakking hippies
quote:Op maandag 17 november 2008 09:40 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Heeft iemand trouwens linkje naar dat obama en mccain topic???
[Paint] Obama strip!quote:Op maandag 17 november 2008 09:40 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Heeft iemand trouwens linkje naar dat obama en mccain topic???
ik heb ze niet aangeraaktquote:Op maandag 17 november 2008 09:36 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Vechtersbaas!!
Ik doe het dan veel rustig.. lekker rustig aan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |