morgenquote:Op maandag 17 november 2008 08:55 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
sterfende hoere graf..... tiefus ...... bagger zooi ...
ik word ziek ...... (maar goed dat wist ik vrijdag al)
moguh all
lol..mijn weekend..quote:Op maandag 17 november 2008 08:54 schreef Runx het volgende:
[..]
ja iddzaterdag te veel gedronken en zondag te veel uitgeslapen ... weekend voorbij
Sorry beetje late reactie van mijquote:Op maandag 17 november 2008 08:43 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hoi debbie, geen ehbo gezien dit weekend?
Hooooiiiquote:Op maandag 17 november 2008 08:58 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Sorry beetje late reactie van mijmaar er stonden hier allemaal collega's mij te vragen of ik weer beter was blabla.
Neej dit weekend geen EHBO gezien, het was een..normaal weekend
volgens mij is hij er gewoonquote:Op maandag 17 november 2008 08:59 schreef debbie_19 het volgende:
Gila? Is Gilga er?????
Vrijdag middag: Werkquote:Op maandag 17 november 2008 08:57 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
lol..mijn weekend..
Vrijdag middag: Opendag HBO
Vrijdag avond: Nieuwe ID kaart aangevraagt
Later die vrijdag avond: naar de stad om Little Big Planet te halen.
Nog later: Little Big Planet spelen
Zaterdag: werken, werken, werken
Zaterdag avond: Little Big Planet spelen
Zondag ochtend: Voetballen
Zondag middag: Naar Twente - Feyenoord geweest![]()
Zondag avond: mijn ma geholpen met de laptop.
Later die avond: Little Big Planet spelen.
quote:Op maandag 17 november 2008 09:01 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Vrijdag middag: Werk
Vrijdag avond: Beetje WoW Gespeelt daarna met vriendin gechilled!
Zaterdag ochtend:Slapen!!
Zaterdag middag: Weer eventjes gewowwd
Zaterdag middag/avond: 2 verjaardagen!
Zondag ochtend: SLAPEN
Zondag middag: SLAPEN
Zondag middag laat: avond eten maken!
Zondag avond: Vriendin weer naar huis gebracht (loopt nu stage)
Zondag avond: eventjes gewowwed..
en het geneuk danquote:Op maandag 17 november 2008 09:01 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Vrijdag middag: Werk
Vrijdag avond: Beetje WoW Gespeelt daarna met vriendin gechilled!
Zaterdag ochtend:Slapen!!
Zaterdag middag: Weer eventjes gewowwd
Zaterdag middag/avond: 2 verjaardagen!
Zondag ochtend: SLAPEN
Zondag middag: SLAPEN
Zondag middag laat: avond eten maken!
Zondag avond: Vriendin weer naar huis gebracht (loopt nu stage)
Zondag avond: eventjes gewowwed..
dan kun je em ook al uitgespeeld hebbenquote:Op maandag 17 november 2008 09:01 schreef debbie_19 het volgende:
GILAAAAA IK HEB FABLE 2![]()
Ik vind emheb gister de hele dag gespeeld
Haha laaaaaaaaaaaaauwquote:Op maandag 17 november 2008 09:01 schreef debbie_19 het volgende:
Weet ik veel..ik heb net in die arena gespeeld. 7 rondes weet je waar ik het over heb?quote:Op maandag 17 november 2008 09:02 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Haha laaaaaaaaaaaaauw
Waar ben je nu..!
Enne wat doe je als class.. Melle, Caster of Ranger?
Daar ga ik jullie iet mee lastig vallen..quote:
Ik ben niet zo vlot en ik wil altijd graag alles uitzoeken. Probeerde gister sex te hebben, maar dat lukte ff nietquote:Op maandag 17 november 2008 09:02 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dan kun je em ook al uitgespeeld hebben
Yup.. The crucible..quote:Op maandag 17 november 2008 09:03 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Weet ik veel..ik heb net in die arena gespeeld. 7 rondes weet je waar ik het over heb?
in het spel, of in het echt ?quote:Op maandag 17 november 2008 09:04 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo vlot en ik wil altijd graag alles uitzoeken. Probeerde gister sex te hebben, maar dat lukte ff niet
Me will en me sword vooralquote:Op maandag 17 november 2008 09:04 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Yup.. The crucible..
Maar dat gebruik je vooral, je axe/sword of meer je will of je gun?
lol..quote:Op maandag 17 november 2008 09:04 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo vlot en ik wil altijd graag alles uitzoeken. Probeerde gister sex te hebben, maar dat lukte ff niet
quote:Op maandag 17 november 2008 09:04 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
heb je het wel veilig gedaanquote:Op maandag 17 november 2008 09:05 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
lol..
Ga naar Bowerstone tower square en dan boeken winkel..
Dan moet je even kijken daar heb je zon boek dan leer je expression: Come yo my house..
Dan willen ze allemaal batsen!!
(heb zelfs orgie gehad enzo)
In het spel..ik heb em sinds zaterdag, maar gister zat ik ff door dat boekie te bladeren en toen zag ik dat staan dus me vriend gelijk DOE ESquote:Op maandag 17 november 2008 09:04 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
in het spel, of in het echt ?
Ow, dan moet ik hem ook maar ff halen... Het eerste deel was echt vetquote:Op maandag 17 november 2008 09:01 schreef debbie_19 het volgende:
Yeah Will is tof..quote:Op maandag 17 november 2008 09:05 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Me will en me sword vooralik ben gek op toveren
quote:Op maandag 17 november 2008 09:05 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
lol..
Dan moet je even kijken daar heb je zon boek dan leer je expression: Come yo my house..
Ik was er binnen no time doorheenquote:Op maandag 17 november 2008 09:06 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Yeah Will is tof..
Alleen zo jammer dat guns zo tering sterk zijn
Maarja.. The crucible is echt simpel.. als je rank 5 inferno heb own je die mobbs
(voor die perfect round jeweetz)
Klopt deel 1 heb ik ook, maar dan op de PCquote:Op maandag 17 november 2008 09:06 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ow, dan moet ik hem ook maar ff halen... Het eerste deel was echt vet
en dat is dan ook een achievementquote:Op maandag 17 november 2008 09:05 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
lol..
Haha.. nee ik had geen condooms meer tijdens die orgiequote:Op maandag 17 november 2008 09:06 schreef Runx het volgende:
[..]
heb je het wel veilig gedaan
je bent zelf pimp in het spel
ja ik heb de eerste deel ook op pc gedaan ect te vet , alleen hoop ik stiekem toch dat die ooit op pc uit komtquote:Op maandag 17 november 2008 09:08 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Klopt deel 1 heb ik ook, maar dan op de PC![]()
Fable 2 op de XBOX360ik vind em echt gaaf
smaken verschillen natuurlijk
Ja maar ik ben een vrouw, dus ik kan in het spel zelf zwanger rakenquote:Op maandag 17 november 2008 09:08 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Haha.. nee ik had geen condooms meer tijdens die orgie
Dus toen had ik 2 kut kleuters rond lopen
Yup hijs vetquote:Op maandag 17 november 2008 09:06 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ow, dan moet ik hem ook maar ff halen... Het eerste deel was echt vet
quote:Op maandag 17 november 2008 09:08 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
en dat is dan ook een achievement
Haha.. mijn vriendin ging ook spelen..quote:Op maandag 17 november 2008 09:09 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja maar ik ben een vrouw, dus ik kan in het spel zelf zwanger rakendus ik heb een hele voorraad condooms alvast gekocht
kan je geen spiraal in laten zetten ?quote:Op maandag 17 november 2008 09:09 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja maar ik ben een vrouw, dus ik kan in het spel zelf zwanger rakendus ik heb een hele voorraad condooms alvast gekocht
Ja je hebt achievement dat je met 2 mensen moet trouwens..quote:
runx wordt in second life papa van 2 kamelen baby'squote:Op maandag 17 november 2008 09:08 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Haha.. nee ik had geen condooms meer tijdens die orgie
Dus toen had ik 2 kut kleuters rond lopen
quote:Op maandag 17 november 2008 09:10 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Haha.. mijn vriendin ging ook spelen..
Dus ik zo toen ze ff weg was haar laten batsen zonder condoom..
Had ze een STD![]()
![]()
quote:Op maandag 17 november 2008 09:11 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ja je hebt achievement dat je met 2 mensen moet trouwens..
Dat je een orgie moet bouwen te grappig
Ja das wel grappigquote:Op maandag 17 november 2008 09:12 schreef debbie_19 het volgende:
[..]dude das niet grappig
Okeej maar ik moet dus naar de boekehandel in dingesstonega ik echt ff doen vanaaf.
quote:Op maandag 17 november 2008 09:15 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ja das wel grappig!
Ze was net in bowerstone dus daarna.. ben ik overnieuw begonnen voor haar..
Maarja.. toen wa ze jarig en gaf ik haar ee Nintendo DS dus sinds niet niet meer gespeeld..
Ik ook niet als ik nu inlog krijg ik denk ik iets van 3miljoen gold ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |