heb je het wel veilig gedaanquote:Op maandag 17 november 2008 09:05 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
lol..
Ga naar Bowerstone tower square en dan boeken winkel..
Dan moet je even kijken daar heb je zon boek dan leer je expression: Come yo my house..
Dan willen ze allemaal batsen!!
(heb zelfs orgie gehad enzo)
In het spel..ik heb em sinds zaterdag, maar gister zat ik ff door dat boekie te bladeren en toen zag ik dat staan dus me vriend gelijk DOE ESquote:Op maandag 17 november 2008 09:04 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
in het spel, of in het echt ?
Ow, dan moet ik hem ook maar ff halen... Het eerste deel was echt vetquote:Op maandag 17 november 2008 09:01 schreef debbie_19 het volgende:
GILAAAAA IK HEB FABLE 2![]()
Ik vind emheb gister de hele dag gespeeld
Yeah Will is tof..quote:Op maandag 17 november 2008 09:05 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Me will en me sword vooralik ben gek op toveren
quote:Op maandag 17 november 2008 09:05 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
lol..
Dan moet je even kijken daar heb je zon boek dan leer je expression: Come yo my house..
Ik was er binnen no time doorheenquote:Op maandag 17 november 2008 09:06 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Yeah Will is tof..
Alleen zo jammer dat guns zo tering sterk zijn
Maarja.. The crucible is echt simpel.. als je rank 5 inferno heb own je die mobbs
(voor die perfect round jeweetz)
Klopt deel 1 heb ik ook, maar dan op de PCquote:Op maandag 17 november 2008 09:06 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ow, dan moet ik hem ook maar ff halen... Het eerste deel was echt vet
en dat is dan ook een achievementquote:Op maandag 17 november 2008 09:05 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
lol..
Haha.. nee ik had geen condooms meer tijdens die orgiequote:Op maandag 17 november 2008 09:06 schreef Runx het volgende:
[..]
heb je het wel veilig gedaan
je bent zelf pimp in het spel
ja ik heb de eerste deel ook op pc gedaan ect te vet , alleen hoop ik stiekem toch dat die ooit op pc uit komtquote:Op maandag 17 november 2008 09:08 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Klopt deel 1 heb ik ook, maar dan op de PC![]()
Fable 2 op de XBOX360ik vind em echt gaaf
smaken verschillen natuurlijk
Ja maar ik ben een vrouw, dus ik kan in het spel zelf zwanger rakenquote:Op maandag 17 november 2008 09:08 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Haha.. nee ik had geen condooms meer tijdens die orgie
Dus toen had ik 2 kut kleuters rond lopen
Yup hijs vetquote:Op maandag 17 november 2008 09:06 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ow, dan moet ik hem ook maar ff halen... Het eerste deel was echt vet
quote:Op maandag 17 november 2008 09:08 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
en dat is dan ook een achievement
Haha.. mijn vriendin ging ook spelen..quote:Op maandag 17 november 2008 09:09 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja maar ik ben een vrouw, dus ik kan in het spel zelf zwanger rakendus ik heb een hele voorraad condooms alvast gekocht
kan je geen spiraal in laten zetten ?quote:Op maandag 17 november 2008 09:09 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja maar ik ben een vrouw, dus ik kan in het spel zelf zwanger rakendus ik heb een hele voorraad condooms alvast gekocht
Ja je hebt achievement dat je met 2 mensen moet trouwens..quote:
runx wordt in second life papa van 2 kamelen baby'squote:Op maandag 17 november 2008 09:08 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Haha.. nee ik had geen condooms meer tijdens die orgie
Dus toen had ik 2 kut kleuters rond lopen
quote:Op maandag 17 november 2008 09:10 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Haha.. mijn vriendin ging ook spelen..
Dus ik zo toen ze ff weg was haar laten batsen zonder condoom..
Had ze een STD![]()
![]()
quote:Op maandag 17 november 2008 09:11 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ja je hebt achievement dat je met 2 mensen moet trouwens..
Dat je een orgie moet bouwen te grappig
Ja das wel grappigquote:Op maandag 17 november 2008 09:12 schreef debbie_19 het volgende:
[..]dude das niet grappig
Okeej maar ik moet dus naar de boekehandel in dingesstonega ik echt ff doen vanaaf.
quote:Op maandag 17 november 2008 09:15 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ja das wel grappig!
Ze was net in bowerstone dus daarna.. ben ik overnieuw begonnen voor haar..
Maarja.. toen wa ze jarig en gaf ik haar ee Nintendo DS dus sinds niet niet meer gespeeld..
Ik ook niet als ik nu inlog krijg ik denk ik iets van 3miljoen gold ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |