Mooi!quote:
Ik heb opdracht van mevrouw zelf gekregen om deze als tietenfipo te gebruikenquote:Op zondag 16 november 2008 22:53 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Mooi!
Charmante foto Yash, zal moblo blij mee zijn!
Kunnen we meteen die poll van het vorige topic invullenquote:Op zondag 16 november 2008 22:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik heb opdracht van mevrouw zelf gekregen om deze als tietenfipo te gebruiken
Ik voelde me heel even aangesprokenquote:Op zondag 16 november 2008 22:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
Oh my! die mensen @ rtl 4 nuwat een tokkies en die winnen nu 60k
meeste van mijn vrienden noemen mij myquote:Op zondag 16 november 2008 23:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
pourqoi?
quote:Op zondag 16 november 2008 23:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
Owik denk al tokkie whut?
Naja ik ga ook maar eens mijn bed in, morgen weer vroeg naar Nijmegen
Ja tochquote:
De voetballer in de ava van Houquote:
En die slowmo komt 1x voor ofzoquote:Op zondag 16 november 2008 23:26 schreef Mikkie het volgende:
Wat is Max Payne een gare film zeg.
Wel wat actie, maar het verhaal is echt té vaag en nergens fatsoenlijk uitgewerkt. Acteerprestaties beneden het vriespunt.
Ja inderdaad. Ik vind het maar niks zoquote:Op zondag 16 november 2008 23:28 schreef LastRequest het volgende:
Tis inderdaad wel een drastische mindering.
Ja die is ook ruk. De actie valt eigenlijk nog tegen ook en verder is het maar matigjes allemaal. Ik ga er in elk geval niet meer uitgebreid voor zitten. Blij dat ik hiervoor niet naar de bios ben gegaan.quote:
Ja tochquote:Op zondag 16 november 2008 23:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De voetballer in de ava van Hou. Vandaag na een lange blessure weer gespeeld & gescoord
.
Ik las het ook alquote:Op zondag 16 november 2008 23:48 schreef Mikkie het volgende:
Zuivere liefde (sex met jonge kinderen)Ziekelijk.
Thx!quote:
Winkelen:quote:Op maandag 17 november 2008 08:38 schreef maok het volgende:
Goedemorgen Nijmegen,
Over 2 weken ga ik een dagje (op een zaterdag) naar Nijmegen. Wat is leuk om te doen. Is het MuZIEum leuk? Als we gaan winkelen welke straatjes moeten we dan niet missen en waar kun je lekker eten?
Doe je goedquote:Op maandag 17 november 2008 09:29 schreef Slarioux het volgende:
Toets ging echt perfect. Was snel klaar en volgens mij heb ik maar 1 vraag verneukt.
No shitquote:Op maandag 17 november 2008 10:07 schreef LastRequest het volgende:
Iemand die voor geen meter kan spellen en niks van zinsbouw snapt een rapport van 150 kantjes laten schrijven is een kutidee...
Ik ben al twee dagen bezig met verbeteren..quote:Op maandag 17 november 2008 10:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
No shit.
Dat betekent vooral een hoop nakijkwerk.
Nee, de verswarming heeft zich ook buiten Fok verspreid ben ik bangquote:
Ben d'r wel blij mee.. hopen dat het cijfer er ook echt naar is maar dat zien we volgende week welquote:
Inderdaadquote:
Mwha.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |