quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
quote:Op woensdag 12 november 2008 13:54 schreef Skaff-a het volgende:
godverdommekankerkut!!!!!! ik weet gewoon niet hoe ik een nieuwe SC moet openen!!!_____
quote:Op zondag 16 november 2008 19:05 schreef Silentalarm het volgende:
Ik zal gelijk die pauperdamsco uit de OP halen.
Tof.quote:Op zondag 16 november 2008 19:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Speakers, de subwoofer staat op de grond.
Maar die dingen steken toch zeg maar ... 50cm uit?quote:Op zondag 16 november 2008 19:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Speakers, de subwoofer staat op de grond.
Als je je eigen kamer bouwt moet je het wel meteen goed aanpakken. In m'n andere muur zitten er ook 2.quote:
quote:Op zondag 16 november 2008 19:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Als je je eigen kamer bouwt moet je het wel meteen goed aanpakken. In m'n andere muur zitten er ook 2.
Ze zijn verzonken in de muur?quote:Op zondag 16 november 2008 19:07 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Maar die dingen steken toch zeg maar ... 50cm uit?
Of zijn ze gewoon bijna plat?
Jups ..quote:Op zondag 16 november 2008 19:07 schreef Sackboy het volgende:
Ah ik zie dat remlof weer zit uit te dagen[ afbeelding ]
Post jij eens een pic van je huis..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
Haha inderdaad. Ik ga met zo'n lamp ding over z'n stoel, kijken of er verdachte vlekken op zittenquote:
quote:Op zondag 16 november 2008 19:09 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Post jij eens een pic van je huis..Ik gniffelde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
0 topics op naam. 14.gif
quote:Op zondag 16 november 2008 19:07 schreef IQM het volgende:
Ik denk dat ik een plaatje van m'n lid teken.
Je zult lekker niks vinden op mijn stoel.quote:Op zondag 16 november 2008 19:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha inderdaad. Ik ga met zo'n lamp ding over z'n stoel, kijken of er verdachte vlekken op zitten.
Whehehe ..quote:Op zondag 16 november 2008 19:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha inderdaad. Ik ga met zo'n lamp ding over z'n stoel, kijken of er verdachte vlekken op zitten.
Dan steken ze toch wel zo vanehhh die andere kamer in ?quote:Op zondag 16 november 2008 19:08 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ze zijn verzonken in de muur?![]()
Jouw muur is 2cm dik?![]()
Ze steken max 0.5cm uit.
dan kijk je niet,quote:Op zondag 16 november 2008 19:11 schreef Fascination het volgende:
Moet die foto nu weer in de OP? Ik vind 't er heel naar uitzien.
Ik spuit niks over m'n meubilair hoorquote:Op zondag 16 november 2008 19:11 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Whehehe ..
Dat zou wel erg nasty zijn bij het merendeels van de Fokkers! hier
quote:Op zondag 16 november 2008 19:11 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dan steken ze toch wel zo vanehhh die andere kamer in ?
Ja inderdaadquote:Op zondag 16 november 2008 19:11 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Whehehe ..
Dat zou wel erg nasty zijn bij het merendeels van de Fokkers! hier
Nou en, het zit tenminste niet op jouw hoofd.quote:Op zondag 16 november 2008 19:11 schreef Fascination het volgende:
Moet die foto nu weer in de OP? Ik vind 't er heel naar uitzien.
Latah.quote:Op zondag 16 november 2008 19:13 schreef Noorsbloed het volgende:
Mensen ik ga even eten, douchen en dan nog even naar de kroeg!
Fijne avond nog en tot morgen
Kusje voor remlof !
!quote:Op zondag 16 november 2008 19:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja inderdaad. "Nee ik had drinken geknoeid."
Doeiquote:Op zondag 16 november 2008 19:13 schreef Noorsbloed het volgende:
Kusje voor remlof !
12-13 cm ofzo?(binnenmuur)quote:Op zondag 16 november 2008 19:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Hoe dun zijn die muren bij jullie?
Hoezo photoshop?quote:Op zondag 16 november 2008 19:15 schreef Broekpaling het volgende:
Wie photoshopt een cumshot op de foto?
Beste vuilak die dat over zich uitsmeert.quote:Op zondag 16 november 2008 19:14 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
!![]()
lol ..
Bah ..
Of dat je over iemands lichaam met dat ding heengaat en overal verdachte vlekken ziet
Nee gelukkig niet.quote:Op zondag 16 november 2008 19:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou en, het zit tenminste niet op jouw hoofd.
Fijne avondquote:Op zondag 16 november 2008 19:13 schreef Noorsbloed het volgende:
Kusje voor remlof !
Ik heb 2 littekens vlak bij m'n kruis.quote:Op zondag 16 november 2008 19:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet.
Maar je schrok zelf ook van de foto, dussss.
Ohh ik heb een goed idee, laten we allemaal pics gaan posten van onze littekens.
Geil! Posten maarquote:Op zondag 16 november 2008 19:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb 2 littekens vlak bij m'n kruis.
Wel tofjes ja.quote:Op zondag 16 november 2008 19:17 schreef MouzurX het volgende:
2:35 - 4:25
Sjezus wat is dat stuk vet.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*laat de muren meetrillen.
Okay flauw. Het zou je weer 1 stap dichter bij een top 3 nominatie in de dagcijfers brengen hoorquote:
Ik ben bang dat ik al op 1 sta.quote:Op zondag 16 november 2008 19:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Okay flauw. Het zou je weer 1 stap dichter bij een top 3 nominatie in de dagcijfers brengen hoor
Rommeligquote:Op zondag 16 november 2008 19:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik al op 1 sta.
Wat vinden jullie van m'n kamer?
Iehl. Maar dat is je been, dan mag het verhoudingsgewijs ook gewoon 20 keer zo groot zijn als mijn (toekomstige) littekenquote:Op zondag 16 november 2008 19:25 schreef Juup© het volgende:
Dit is een litteken:
[ afbeelding ]
21 hechtingen, 3 maal opengesneden
Chillquote:Op zondag 16 november 2008 19:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik al op 1 sta.
Wat vinden jullie van m'n kamer?
Motorongeluk(je) Als jij goed kijkt zie je rechts bovenin nog een litteken daar is bot uit mijn heup gezaagd om het verloren gegane bot in mijn been op te vullenquote:Op zondag 16 november 2008 19:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Iehl. Maar dat is je been, dan mag het verhoudingsgewijs ook gewoon 20 keer zo groot zijn als mijn (toekomstige) litteken!
Maar euhm, hoe kom je eraan als ik vragen mag?
Ik wil niet mn kamer showen en heb wel een camera...quote:Op zondag 16 november 2008 19:05 schreef gers het volgende:
ik wil ook wel me kamer showen heb alleen geen camera
Dude, dat ding is zo groot als de fucking kustlijn van Chili!quote:Op zondag 16 november 2008 19:25 schreef Juup© het volgende:
Dit is een litteken:
[ afbeelding ]
21 hechtingen, 3 maal opengesneden
Wat een mietjesding, zeg!quote:Op zondag 16 november 2008 19:30 schreef Fascination het volgende:
Jezus Juup. Dat is wel een groot litteken ja
.
[ afbeelding ]
Zien jullie dat litteken boven m'n oog.
Ja?quote:Op zondag 16 november 2008 19:30 schreef Fascination het volgende:
Jezus Juup. Dat is wel een groot litteken ja
.
[ afbeelding ]
Zien jullie dat litteken boven m'n oog.
Gadverdammequote:Op zondag 16 november 2008 19:29 schreef Juup© het volgende:
[..]
Motorongeluk(je) Als jij goed kijkt zie je rechts bovenin nog een litteken daar is bot uit mijn heup gezaagd om het verloren gegane bot in mijn been op te vullen
Als kind van een stoel afgeflikkerdquote:
Ja inderdaad, ik zie 'm. Heftige operaties lijkt mequote:Op zondag 16 november 2008 19:29 schreef Juup© het volgende:
[..]
Motorongeluk(je) Als jij goed kijkt zie je rechts bovenin nog een litteken daar is bot uit mijn heup gezaagd om het verloren gegane bot in mijn been op te vullen
Ja, dat kan ik.quote:Op zondag 16 november 2008 19:40 schreef postmortum het volgende:
hoi iedereen kan iemand van jullie this is the life van amy mac donald spelen op gitaar ?
ik zoek een akkoestische versie , dus zonfder gezang , maar kan dat nergens vinden
Dus als iemand dat kan graag een mp3 via pm aub
mp3 via pm svpquote:
Best wel. De eerste operatie na het ongeluk zijn ze 7,5 uur bezig geweest om mijn been te redden. De andere twee operaties waren omdat de plaat die in mijn been gezet was te zwak was en dus brak en vervangen moest worden door 2 platen, en de derde operatie mocht alle het ijzerwerk eruit. Heeft in totaal 3 jaar geduurd en nog heb ik last van mijn knie e.d.quote:Op zondag 16 november 2008 19:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik zie 'm. Heftige operaties lijkt me?
OMGquote:Op zondag 16 november 2008 19:48 schreef Juup© het volgende:
[..]
Best wel. De eerste operatie na het ongeluk zijn ze 7,5 uur bezig geweest om mijn been te redden. De andere twee operaties waren omdat de plaat die in mijn been gezet was te zwak was en dus brak en vervangen moest worden door 2 platen, en de derde operatie mocht alle het ijzerwerk eruit. Heeft in totaal 3 jaar geduurd en nog heb ik last van mijn knie e.d.
Maar goed ik heb er mee leren leven.
IJzerwerk uit mijn been:
[ afbeelding ]
Omgquote:Op zondag 16 november 2008 19:48 schreef Juup© het volgende:
[..]
Best wel. De eerste operatie na het ongeluk zijn ze 7,5 uur bezig geweest om mijn been te redden. De andere twee operaties waren omdat de plaat die in mijn been gezet was te zwak was en dus brak en vervangen moest worden door 2 platen, en de derde operatie mocht alle het ijzerwerk eruit. Heeft in totaal 3 jaar geduurd en nog heb ik last van mijn knie e.d.
IJzerwerk uit mijn been:
[ afbeelding ]
Ja hoor geen problemen mee, alleen moet ik goed opletten hoe ik mbt mijn linkerbeen loop e.d. omdat ik die gemakkelijk uit de kom kan draaien omdat mijn kruis en kniebanden uitgerekt zijn door het 3 maanden met een aantal gewichten aan mijn been hangen.quote:Op zondag 16 november 2008 19:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Omg. Je kunt nu wel normaal lopen of gaat 't lastig?
Hier kan niemand tegenop.
Die fotoquote:Op zondag 16 november 2008 19:48 schreef Juup© het volgende:
[..]
IJzerwerk uit mijn been:
[ afbeelding ]
En mijn kamerquote:Op zondag 16 november 2008 20:03 schreef RickoKun het volgende:
IK ZIE GEEN 15 JARIGE MEIDENPICS IN DEZE TOPIC,
ALLEEN JUUP ZIJN GANGSTAH BEEN!!!!
JUUP ZIJN GANGSTAH BEEN IS STOUT GEWEEST EN GEPWNED DOOR ANDERE LEDEMATEN VAN HET GANGSTAHDORP
quote:Op zondag 16 november 2008 17:58 schreef Scarface150993 het volgende:
hahahhah k ben net geband van een andere forum (gtaforum) was te geil en te gestoord , dit is mijn eerste post hier en k merk meteen dat dit de forum voor mij is !!
En idd , foto poste !! Anders kan ik niks voor je doen
Tjek de fipo op pagina 1.quote:Op zondag 16 november 2008 20:07 schreef Emimich het volgende:
Wtf is er gebeurd met Juup, ik kom net in dit topic!
quote:Op zondag 16 november 2008 20:12 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ga zometeen maar even in m'n nakende lijf douchen.
Sukkel, douchen doe je altijd naakt.quote:
quote:Op zondag 16 november 2008 20:14 schreef DuTank het volgende:
[..]
Sukkel, douchen doe je altijd naakt.
je kleren vallen zomaar van je lijf?quote:Op zondag 16 november 2008 20:12 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ga zometeen maar even in m'n nakende lijf douchen.
Matigjes.quote:Op zondag 16 november 2008 20:09 schreef Broekpaling het volgende:
Tjek de fipo op pagina 1.
Jordy-achtig!quote:Op zondag 16 november 2008 20:18 schreef Devvie het volgende:
ik opende 3slowchats op rij, stoer heh?
2 meterquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 november 2008 20:19 schreef Devvie het volgende:
[..]
2 meterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
0 topics op naam. 14.gif
Waar?quote:Op zondag 16 november 2008 20:20 schreef DuTank het volgende:
Broekpaling, geef mij credits omdat ik het opnam voor je.
ik ben een man van de maatschappij, dit houdt in dat ik ook dikke lelijke wijven moet neukenquote:Op zondag 16 november 2008 20:24 schreef Sackboy het volgende:
Broekpaling, wat veur ene trekker hedde gij?
quote:Op zondag 16 november 2008 20:26 schreef Devvie het volgende:
[..]
ik ben een man van de maatschappij, dit houdt in dat ik ook dikke lelijke wijven moet neuken
quote:Op zondag 16 november 2008 20:24 schreef Sackboy het volgende:
Broekpaling, wat veur ene trekker hedde gij?
PER 1DECEMBER ZIJN ZE TOCH PAS VERBOTEN!!?quote:Op zondag 16 november 2008 20:24 schreef RickoKun het volgende:
[..]
JA ALS PADDO'S NOG MOCHTEN WEL JA
Ja.quote:Op zondag 16 november 2008 20:27 schreef Devvie het volgende:
[..]
PER 1DECEMBER ZIJN ZE TOCH PAS VERBOTEN!!?
Zeg gewoon:quote:
misschien springt hij dan ook wel van een brugquote:Op zondag 16 november 2008 20:28 schreef boem-dikkie het volgende:
RickoKun wordt paddo verslaafd tot december.
hoax ik ben geen kneusquote:Op zondag 16 november 2008 20:29 schreef DuTank het volgende:
[..]
Zeg gewoon:
Dank je wel schatje, dat je me hebt geholpen met het lozen van die kneus van een devvie
quote:Op zondag 16 november 2008 20:31 schreef boem-dikkie het volgende:
Op Nerderland 1 is een programma dat heet "In De Hoofdrol " en dat staat op de achtergrond op de deuren en als er een gast binnenkomt gaan de deuren open en staat er op de rechterdeur " De Drol " :;D;D:;!;D;D FAIL!
Jawel, want je werd gedisst door mij, like fifty.quote:Op zondag 16 november 2008 20:32 schreef Devvie het volgende:
[..]
hoax ik ben geen kneus
ik ben heul lievv
en je loosde me helemaal niet!
Douchen kan ook met kleren aan, zoals in groep 5/6 in je onderbroekje na het gymen..quote:Op zondag 16 november 2008 20:37 schreef DuTank het volgende:
[..]
[..]
Jawel, want je werd gedisst door mij, like fifty.
Ja, want Broekpaling zit in groep 5/6 en ze zat met d'r lappie op het strand.quote:Op zondag 16 november 2008 20:39 schreef Devvie het volgende:
[..]
Douchen kan ook met kleren aan, zoals in groep 5/6 in je onderbroekje na het gymen..
of in de zomer op het strand, om dat vieze zoute water af te spoelen, dan houd ik mijn zwembroek aan.. dus
"Ga ga ga, moet van mij geloof jonge tazz"quote:Op zondag 16 november 2008 20:43 schreef Emimich het volgende:
Die moslims die met hun onderbroekje aan douchen
Nee, maar je douchet dus niet altijd met kleren aan zoals jij suggereerde..quote:Op zondag 16 november 2008 20:42 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, want Broekpaling zit in groep 5/6 en ze zat met d'r lappie op het strand.
tazzzzzzzzzzquote:Op zondag 16 november 2008 20:43 schreef DuTank het volgende:
[..]
"Ga ga ga, moet van mij geloof jonge tazz"
quote:Op zondag 16 november 2008 20:43 schreef Emimich het volgende:
Die moslims die met hun onderbroekje aan douchen
Ik ben zo baas dat ik in groep 5/6 al autorijles heb.quote:Op zondag 16 november 2008 20:42 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, want Broekpaling zit in groep 5/6 en ze zat met d'r lappie op het strand.
in zulks nen sjieke Volkswagenquote:Op zondag 16 november 2008 20:45 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ben zo baas dat ik in groep 5/6 al autorijles heb.
Alleen op het strand niet nee. Welke dwaas doet dat nou?quote:Op zondag 16 november 2008 20:44 schreef Devvie het volgende:
[..]
Nee, maar je douchet dus niet altijd met kleren aan zoals jij suggereerde..
Maar ok, jij je zin.. ik had ook gewoon om naaktfotos kunnen vragen ipv het eerst te verkappen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Conclusie: viezerik.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
Trapauto's tellen niet.quote:Op zondag 16 november 2008 20:45 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ben zo baas dat ik in groep 5/6 al autorijles heb.
quote:Op zondag 16 november 2008 20:46 schreef DuTank het volgende:
[..]
Alleen op het strand niet nee. Welke dwaas doet dat nou?hihi soms schiet ik mijn purkjes weg..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Conclusie: viezerik.
![]()
quote:
Dat wil ik niet weten...quote:
Forbiddenquote:
KIJK NOG EENS!quote:Op zondag 16 november 2008 20:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Forbidden
You don't have permission to access /media/1/20081104-vida-guerra-thong-12.jpg on this server.
Wat valt er te zien buiten een gruwelijke ass?quote:
Ik wil Death Note 2 zien.quote:Op zondag 16 november 2008 20:55 schreef RickoKun het volgende:
[..]![]()
21:15 The young ones (nl 2 of 3 volgens mij)
22:30 die kankah vette film The Untouchables!
NOT REALLYquote:Op zondag 16 november 2008 20:54 schreef IQM het volgende:
Hé, best een leuke site, waarvan een watermark op die foto staat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 november 2008 20:57 schreef Devvie het volgende:
[..]
NOT REALLY![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!!!!!!!!!!!!!
0 topics op naam. 14.gif
Is een lama.quote:
Oranje, maar wel een beetje rond dan.quote:
hoi, doe mij maar paarsquote:Op zondag 16 november 2008 21:07 schreef DuTank het volgende:
[..]
Oranje, maar wel een beetje rond dan.
Wat is het verschil tussen een kikker?quote:Op zondag 16 november 2008 21:09 schreef Devvie het volgende:
[..]
hoi, doe mij maar paars
met een goud randje
Ik kan dan ook niet rijmenquote:
Gecondoleerd. Ik heb er nog vier op zolder. Zonder lijm.quote:Op zondag 16 november 2008 21:07 schreef DuTank het volgende:
[..]
Oranje, maar wel een beetje rond dan.
nouquote:Op zondag 16 november 2008 21:09 schreef DuTank het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen een kikker?
Oh. Ja, ik wilde er eigenlijk eentje met joppiesaus, en nog wat baksteenquote:Op zondag 16 november 2008 21:10 schreef IQM het volgende:
[..]
Gecondoleerd. Ik heb er nog vier op zolder. Zonder lijm.
ruilen tegen een kruisje en een lauw biertje?quote:Op zondag 16 november 2008 21:12 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb rondjes, vierkantjes, twee halve vissen en een schroevendraaier.
Die zijn verboden. Vraag maar aan m'n buurvrouw. Die is ook verboden.quote:Op zondag 16 november 2008 21:12 schreef DuTank het volgende:
[..]
Oh. Ja, ik wilde er eigenlijk eentje met joppiesaus, en nog wat baksteen
Kan ik ook losse onderdelen kopen?quote:Op zondag 16 november 2008 21:12 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb rondjes, vierkantjes, twee halve vissen en een schroevendraaier.
Broek?quote:Op zondag 16 november 2008 21:16 schreef Opperkwal het volgende:
broek heeft een litteken
die heeft ze vast weken
nu is haar mooie hoofdje verpest
nu is ze niet meer op haar best
Schijt aan. Doe nog ff een paar van die mooie piccasquote:
Nieuwe mod FTW!quote:Op zondag 16 november 2008 21:26 schreef Biogarde het volgende:
Post door slotje.
Welkom en succes IQM
Ik zal het nog even uitleggen.quote:
K zat er ook al naar te kijken jaquote:Op zondag 16 november 2008 21:34 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik zal het nog even uitleggen.
Er staat: Jij verslaat juist twee bomen.
Alsof je er nog mee bezig bent. Maar ze heeft al gewonnen, dus moet het "You just have beaten two trees!"
Of je zei: Je versloeg zojuist twee bomen. Maar het Engels wil hier een present perfect zien, heel verhaal om dat uit te leggen hoor.![]()
quote:
Neem trouwens aan dat je wel begrijpt dat ik hem niet gemaakt heb.quote:Op zondag 16 november 2008 21:34 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik zal het nog even uitleggen.
Er staat: Jij verslaat juist twee bomen.
Alsof je er nog mee bezig bent. Maar ze heeft al gewonnen, dus moet het "You just have beaten two trees!"
Of je zei: Je versloeg zojuist twee bomen. Maar het Engels wil hier een present perfect zien, heel verhaal om dat uit te leggen hoor.![]()
Whehe dat zou wel dope zijn jaquote:Op zondag 16 november 2008 21:17 schreef boem-dikkie het volgende:
Als ze nu al een litteken heeft krijgt ze van mij props voor haar regeneratieve mogelijkheden.
rip aan de nabestaandenquote:Op zondag 16 november 2008 21:54 schreef Florian_ het volgende:
Hele fucking weekend doorgebracht bij mn schoonfamilie
Bagger zonder slotje, geef die props.quote:
hoi sfquote:Op zondag 16 november 2008 21:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Vind ik wel een mooie bijnaamjullie mogen me bij deze ook SF noemen!
Sperm Fist?quote:Op zondag 16 november 2008 21:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Vind ik wel een mooie bijnaamjullie mogen me bij deze ook SF noemen!
*Wijst en lacht...quote:Op zondag 16 november 2008 21:54 schreef Florian_ het volgende:
Hele fucking weekend doorgebracht bij mn schoonfamilie
quote:
En dan lach je mij uit? Failquote:Op zondag 16 november 2008 22:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
*Wijst en lacht...
Ik heb de zondagmiddag doorgebracht bij een draf/ renbaan...
Wtf, wat heb je daar gedaanquote:Op zondag 16 november 2008 22:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
*Wijst en lacht...
Ik heb de zondagmiddag doorgebracht bij een draf/ renbaan...
Gratis eten, jwzquote:
Paardjes gekekenquote:
Wauw.quote:
quote:
[ Bericht 22% gewijzigd door Devvie op 16-11-2008 22:11:22 (ik houd van editten :')) ]
ja ik zag het daarom maar edit, maar was al te laatquote:Op zondag 16 november 2008 22:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het is praktisch onzichtbaar manwaar zit ie?
ja, maar hij was heul niet zo mooi op de fotoquote:Op zondag 16 november 2008 22:08 schreef MouzurX het volgende:
Wooow
edit: heuj dat plaatje was eerst anders![]()
2 euro en het paard waar we op gegokt hadden finished als een na laatstequote:
hij staat er weer bij hoorquote:Op zondag 16 november 2008 22:08 schreef MouzurX het volgende:
Wooow
edit: heuj dat plaatje was eerst anders![]()
Okayquote:Op zondag 16 november 2008 22:09 schreef Devvie het volgende:
[..]
ja, maar hij was heul niet zo mooi op de foto![]()
in het echt is ie wel lief
laat zienquote:Op zondag 16 november 2008 22:12 schreef Florian_ het volgende:
Zijn er al tieten gepost vanavond of moet ik maar even het startschot geven
*paf*quote:Op zondag 16 november 2008 22:12 schreef Florian_ het volgende:
Zijn er al tieten gepost vanavond of moet ik maar even het startschot geven
Ahaaaa. Zonde, een operatie doet het nou niet echt goed op feestjesquote:Op zondag 16 november 2008 22:12 schreef Devvie het volgende:
[..]
operatiezei ik gister ook al maar toen was je er niet
Die bh faalt dus keihard. Als ik de tetten van Keeley Hazell moest ondersteunen zou ik daar uiteraard nooit meer afstand van nemenquote:Op zondag 16 november 2008 22:14 schreef Devvie het volgende:
the bra prayed
that the shoot
would end soon![]()
![]()
nou nou maar maar...quote:Op zondag 16 november 2008 22:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ahaaaa. Zonde, een operatie doet het nou niet echt goed op feestjes!
Oehhh ja kijk, die moet je erin houden!quote:Op zondag 16 november 2008 22:16 schreef Devvie het volgende:
[..]
nou nou maar maar...
Het was een operatie omdat ik een kogel voor mn matties had gevangen, JEWEEETTOGH!1!
quote:Op zondag 16 november 2008 22:16 schreef Devvie het volgende:
[..]
nou nou maar maar...
Het was een operatie omdat ik een kogel voor mn matties had gevangen, JEWEEETTOGH!1!
quote:Op zondag 16 november 2008 22:16 schreef Fascination het volgende:
Florian_ post eens iemand anders dan die Keeley.
Alvast bedankt.
Met vriendelijke groeten,
Fascination
Jamaar ik vind Keeley zo leukquote:Op zondag 16 november 2008 22:16 schreef Fascination het volgende:
Florian_ post eens iemand anders dan die Keeley.
Alvast bedankt.
Met vriendelijke groeten,
Fascination
quote:Op zondag 16 november 2008 22:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oehhh ja kijk, die moet je erin houden!![]()
zal ik het daar mee redden in deze grote wrede wereld?quote:Op zondag 16 november 2008 22:18 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nu ben je toch wel een enorme baas hoor
![]()
Is ze ook wel maar het wordt zo saaiquote:Op zondag 16 november 2008 22:19 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Jamaar ik vind Keeley zo leuk
Wie dan? Daphne Bunskoek is ook kinky
Nou dan moet je toch wel nog wat meer kogels vangen hoorquote:Op zondag 16 november 2008 22:19 schreef Devvie het volgende:
[..]
zal ik het daar mee redden in deze grote wrede wereld?
Willekeurige jailbait?quote:Op zondag 16 november 2008 22:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Is ze ook wel maar het wordt zo saai.
Daphne zie ik niet als lustobject.
Doe maar wat.
Schrijf een motiveringsbrief waarom ik voor mijn studie heb gekozenquote:
Ik heb al 4 jaar geen Duitse les gehad.quote:Op zondag 16 november 2008 22:23 schreef Silentalarm het volgende:
hoi. Ik vind duits een kankertaal.
METALLICAquote:Op zondag 16 november 2008 22:24 schreef Florian_ het volgende:
Kut he, ik wil muziek luisteren maar ik kan niet kiezen
OW HAUW AAI WISJ JOE WUR HEERquote:Op zondag 16 november 2008 22:23 schreef Broekpaling het volgende:
SO, JOE TINK JOE KEN TELL
HEVEN VROM HEL
BLOE SKAIS VROM PEEN
Te jong hequote:
Ik heb morgen toets over 360 woordjes. Ik ken er nu 100.quote:Op zondag 16 november 2008 22:24 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb al 4 jaar geen Duitse les gehad.
Nee dankje.quote:Op zondag 16 november 2008 22:23 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Schrijf een motiveringsbrief waarom ik voor mijn studie heb gekozen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |