die kk fifty heeft zoveel doekoe dat ie gewoon op youtube filmpjes gaat zoeken van eckte bazen die vlak voor een hele rij mensen in gala jurken en zo (niet te zien op video) een supervlinder afsteken.. nu is mijn tori eraf gehaald, kk fifty, ik ga je dissen.quote:Video Disabled
A copyright owner has claimed it owns some or all of the audio content in your video Supervlinder. The audio content identified in your video is Get In My Car by 50 Cent. We regret to inform you that your video has been blocked from playback due to a music rights issue.
Ik zie de relevantie niet met het topic.quote:Op zondag 16 november 2008 16:33 schreef Schokbreker het volgende:
Hahahah psv heeft lekker verloren!
Ik vind het topic zo kansloos dat ik een relevante reactie niet noodzakelijk achtte.quote:Op zondag 16 november 2008 16:34 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik zie de relevantie niet met het topic.
Optyfen met je voetbal, beunhaas.quote:Op zondag 16 november 2008 16:33 schreef Schokbreker het volgende:
Hahahah psv heeft lekker verloren!
De necrose aan zijn vingertoppen heeft gezelschap.quote:Op zondag 16 november 2008 16:32 schreef cerror het volgende:
Jezus, is je spraakgebrek overgevlogen naar je vingers?
Jij bent in staat om dat vage tekst in de OP te begrijpen?quote:Op zondag 16 november 2008 16:34 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik zie de relevantie niet met het topic.
Is toch niet zo moeilijk?quote:Op zondag 16 november 2008 16:36 schreef L.no het volgende:
[..]
Jij bent in staat om dat vage tekst in de OP te begrijpen?
Nee, maar ik zie nergens dat dit een voetbaltopic is.quote:Op zondag 16 november 2008 16:36 schreef L.no het volgende:
[..]
Jij bent in staat om dat vage tekst in de OP te begrijpen?
vrouwen....quote:Op zondag 16 november 2008 16:37 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee, maar ik zie nergens dat dit een voetbaltopic is.
coole mensen die vuurwerk afstekenquote:Op zondag 16 november 2008 16:37 schreef Schokbreker het volgende:
[..]
Is toch niet zo moeilijk?
TS heeft een heel stoer filmpje gemaakt. Hierin steekt hij vuurwerk af, met op de achtergrond een liedje van 50 Cent. Nu is het filmpje verwijderd. Nu is TS boos op 50 Cent.
het gaat niet om het vuurwerk, dat was twee jaar geleden, toen was ik in het hoogtepunt van mijn stoere pubertijd.quote:Op zondag 16 november 2008 16:41 schreef omg-rmc het volgende:
[..]
coole mensen die vuurwerk afsteken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |