DE OP IS HIER TE VINDEN! 
Eens, zo'n held moet je blijven herdenkenquote:
Jammer dat ze toen weer spreekkoren over Sjakie moesten zingenquote:Op zondag 16 november 2008 18:54 schreef Nashje het volgende:
Dus vond ik het wel lekker toen we op 3-1 kwamen en iedereen ging zingen hoe stil die sukkels wel niet waren. Heeeerlijk.
Jullie zongen toch ook liedjes als "Alle boeren zijn homo" "O wat zijn die boeren stil"? Als je het dan over hoogstaand hebt...quote:Op zondag 16 november 2008 18:54 schreef Nashje het volgende:
Heb me mateloos lopen irriteren aan die boertjes. Niet alleen door het verstoren van de minuut stilte, maar ook aan de originaliteit van liederen. Niet heel hoogstaand ofzo.
Ja, dat was ook zeer triestquote:Op zondag 16 november 2008 18:56 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jullie zongen toch ook liedjes als "Alle boeren zijn homo" "O wat zijn die boeren stil"? Als je het dan over hoogstaand hebt...
Zie veel liever Sulejmani of Urby spelen, Urby heeft zich vandaag duidelijk bewezen.quote:Op zondag 16 november 2008 18:59 schreef denthemen het volgende:
Misschien eens tijd om Leo in de basis te zetten? Laat keer op keer goed voetbal zien als hij als invaller erin komt
Ik vond de variant wel orgineel: En het homovak is stil etc etcquote:Op zondag 16 november 2008 18:59 schreef Silenus het volgende:
Dat 'O wat zijn die boeren stil' vind ik eerder iets te oubollig dan triest. Is toch niets mis mee, tenminste een liedje waarin geen ziekte is.
Jullie reageerden anders net zo respectloos als die boeren tijdens de minuut stilte.quote:Op zondag 16 november 2008 19:04 schreef BB-boy het volgende:
Wat heerlijk zeg. Ik was zo pislink door dat onbeschofte kutboerenvolk dat de overwinning nog veel zoeter smaakt.
Kun je het je voorstellen dat die jongens gefrusteert zijn. Zoiets doe je gewoon niet van beide kanten.quote:Op zondag 16 november 2008 19:07 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Jullie reageerden anders net zo respectloos als die boeren tijdens de minuut stilte.
Als je er niks van weet hou dan gewoon je mond.quote:Op zondag 16 november 2008 19:07 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Jullie reageerden anders net zo respectloos als die boeren tijdens de minuut stilte.
Hou dan gewoon je bek en reageer na de minuut stilte in plaats van als een stel debielen door het stadion te gaan roepen lijkt me.quote:Op zondag 16 november 2008 19:07 schreef superjood het volgende:
[..]
Kun je het je voorstellen dat die jongens gefrusteert zijn. Zoiets doe je gewoon niet van beide kanten.
Urby was echtquote:Op zondag 16 november 2008 19:08 schreef Noshiba het volgende:
het is ook gewoon een heerlijk om te zien hoe urby en dennis die steek passjes geven (L)
Dat hakje waarmee hij hem gelijk goedlegt voor z'n rechter en uithaaltquote:
Kun je niet lezen bosmongoolquote:Op zondag 16 november 2008 19:12 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Hou dan gewoon je bek en reageer na de minuut stilte in plaats van als een stel debielen door het stadion te gaan roepen lijkt me.
Dat zag er geniaal uitquote:Op zondag 16 november 2008 19:19 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Dat hakje waarmee hij hem gelijk goedlegt voor z'n rechter en uithaalt
Dat jij na afloop er niet meer bent als Jasza wel een rondje geeftquote:Op zondag 16 november 2008 18:58 schreef Noshiba het volgende:
Wat een wedstrijd! Heul leuk veel dingen meegemaakt!
en ja jasza is een gierige jood
Het is je vergeven schatjequote:Op zondag 16 november 2008 19:22 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Formuleer jij het anders wat duidelijker kneusje.
Ja doeeeeiiii, er is zeker toevallig niemand die dit kan bevestigen?quote:Op zondag 16 november 2008 19:26 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dat jij na afloop er niet meer bent als Jasza wel een rondje geeft
Haha ik had genoeg flappen bij me, en ja Aanvoerder kan het wel bevestigenquote:Op zondag 16 november 2008 19:28 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Ja doeeeeiiii, er is zeker toevallig niemand die dit kan bevestigen?
En anders heb je met iemands anders geld betaald![]()
Trouwens nog bedankt dat je zei dat ik wel even kon gaan staan bij die minuut stilte, ik had een intiem momentje met m'n wit/goudgele vriend
Hele goede speler.quote:Op zondag 16 november 2008 19:30 schreef _Mike_ het volgende:
Van Wolfswinkel is inderdaad wel een leuke spelert
Ben je Rotterdammert?quote:Op zondag 16 november 2008 19:30 schreef _Mike_ het volgende:
Van Wolfswinkel is inderdaad wel een leuke spelert
Ben ik het gewoon mee eens hoor. Als er vanuit ons niet zo gereageerd wordt, gaat het ook niet zo ver als met dat 'eindhoven eindhoven' enzo.quote:Op zondag 16 november 2008 19:12 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Hou dan gewoon je bek en reageer na de minuut stilte in plaats van als een stel debielen door het stadion te gaan roepen lijkt me.
Gelukkig niet neequote:
quote:Op zondag 16 november 2008 19:34 schreef Jasza het volgende:
FT Atletico Madrid [4 - 1] Deportivo La Coruna
26' [1 - 0] J. Heitinga
John maakt er ook 1 voor Sjakie
Liever een luxeprobleem dan een spelersprobleem.quote:Op zondag 16 november 2008 19:42 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Wat hebben we trouwens een luxeproblemen als alle geblesseerden terug zijn!
Ik zie het ook alleen maar als een positief iets!quote:Op zondag 16 november 2008 19:44 schreef sjimz het volgende:
[..]
Liever een luxeprobleem dan een spelersprobleem.
Ik hoop het. Als ajax maar verliest. Alles tegen ajax. Maar dat heb ik altijd al gehad.quote:Op zondag 16 november 2008 19:52 schreef _Mike_ het volgende:
Ben bang dat het volgende week tegen AZ een stuk moeilijker gaat worden
Vond uit de samenvatting AZ niet zo sterk spelen.quote:Op zondag 16 november 2008 19:52 schreef _Mike_ het volgende:
Kan moeilijk makkelijker wordenquote:Op zondag 16 november 2008 19:52 schreef _Mike_ het volgende:
Ajax speelde van de week ook niet sterk tegen Volendam maar wint wel van PSV.quote:Op zondag 16 november 2008 19:57 schreef sjimz het volgende:
[..]
Vond uit de samenvatting AZ niet zo sterk spelen.
quote:Op zondag 16 november 2008 19:55 schreef valek het volgende:
[..]
Ik hoop het. Als ajax maar verliest. Alles tegen ajax. Maar dat heb ik altijd al gehad.
Dat waren wij woensdag ook nietquote:Op zondag 16 november 2008 19:57 schreef sjimz het volgende:
[..]
De verdediging oogde niet al te sterk terwijl die El Hamdaoui als een mes door de defensie sneed van Vitesse. Word iig een spectaculaire wedstrijd.quote:Op zondag 16 november 2008 19:57 schreef sjimz het volgende:
[..]
Volgende keer ga ik weer kutten als PSV van Ajax heeft gewonnen. Nog een fijne avond allemaal.quote:Op zondag 16 november 2008 19:58 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
![]()
[..]
Dat waren wij woensdag ook niet
Ach, desnoods spelen we op dezelfde manier als tegen Twente..zolang de 3 punten maar mee naar Amsterdam gaanquote:Op zondag 16 november 2008 19:59 schreef toma het volgende:
[..]
De verdediging oogde niet al te sterk terwijl die El Hamdaoui als een mes door de defensie sneed van Vitesse. Word iig een spectaculaire wedstrijd.
Triest ja, het was btw geen risicoduel maar ik zag wel genoeg busjes ME, gaat nergens over dan natuurlijkquote:Op zondag 16 november 2008 19:58 schreef Noshiba het volgende:
http://www.nu.nl/news/184(...)role_rond_Arena.html
Ook giga naaierij dat er een 50tal boetes uitgeschreven zijn op de parkeerplaatsen onder de ArenA omdat de mensen niet in de vakken geparkeerd stonden maar met 1 wiel erbuiten etc
http://www.nu.nl/news/184(...)role_rond_Arena.htmlquote:Op zondag 16 november 2008 20:00 schreef Jasza het volgende:
[..]
Triest ja, het was btw geen risicoduel maar ik zag wel genoeg busjes ME, gaat nergens over dan natuurlijk
-niet doen-quote:Op zondag 16 november 2008 19:55 schreef valek het volgende:
[..]
Ik hoop het. Als ajax maar verliest. Alles tegen ajax. Maar dat heb ik altijd al gehad.
En dat baseer je op basis van 1 wedstrijd? Hij is een goede invaller, maar meer ook niet; dat is in de afgelopen maanden wel duidelijk geworden.quote:Op zondag 16 november 2008 18:59 schreef denthemen het volgende:
Misschien eens tijd om Leo in de basis te zetten? Laat keer op keer goed voetbal zien als hij als invaller erin komt
Moet je nagaan wat een waardeloos kutteam jullie hebben.quote:Op zondag 16 november 2008 19:58 schreef valek het volgende:
[..]
Ajax speelde van de week ook niet sterk tegen Volendam maar wint wel van PSV.
Huldequote:Sinds Maarten Stekelenburg begin oktober geblesseerd raakte aan zijn schouder vervangt Kenneth Vermeer, de nationale doelman onder de Ajax-lat. Naar verwachting komt Stekelenburg in 2008 niet meer in actie voor de Amsterdammers.
‘Wat dat betreft is het alleen maar goed dat Kenneth Vermeer hem uitstekend vervangt,’ zei Ajax-coach Marco van Basten afgelopen week als reactie op de langdurige afwezigheid van zijn eerste doelman.
Zaakwaarnemer Winnie Haatrecht zegt in Het Parool dat Vermeer niet bezig is Stekelenburg naar het tweede plan te keepen. ‘We zien Stekelenburg als de nummer één van Ajax. Kenneth zal straks niet zeggen: “Zo, en nu heb ik vijftien wedstrijden op doel gestaan in het eerste, laat de trainer maar kiezen’”.
En jullie verliezen er al jaren van. Zo waardeloos zijn wij.quote:Op zondag 16 november 2008 20:05 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Moet je nagaan wat een waardeloos kutteam jullie hebben.
Niet van dit teamquote:Op zondag 16 november 2008 20:06 schreef valek het volgende:
[..]
En jullie verliezen er al jaren van. Zo waardeloos zijn wij.
Waarom kom je in een ajax topic melden dat je een hekel hebt aan Ajax, denk je dat ons dit ook maar iets intresseert. Nobody likes us we don´t care.quote:Op zondag 16 november 2008 20:06 schreef valek het volgende:
[..]
Hebben we popiejopie ook weer. Verzin anders een originele uitspraak.
Maar ik moet je tereurstellen. Werk al een aantal jaren en heb gewoon HBO gedaan.
Denk even na voordat je dingen zegt.quote:Op zondag 16 november 2008 20:06 schreef valek het volgende:
[..]
En jullie verliezen er al jaren van. Zo waardeloos zijn wij.
Amen.quote:Op zondag 16 november 2008 20:08 schreef superjood het volgende:
[..]
Waarom kom je in een ajax topic melden dat je een hekel hebt aan Ajax, denk je dat ons dit ook maar iets intresseert. Nobody likes us we don´t care.
Respectloze kutpaupers. Een minuut stilte, als dat nou alles is...quote:Ajax-trainer Marco van Basten was na afloop van de topper tegen PSV niet te spreken over de houding van het publiek bij de minuut stilte van Sjakie Wolfs, voor aanvang van het duel. Bij het traditionele eerbetoon bleef een deel van de aanwezige voetbalfans zorgen voor rumoer.
"Het is duidelijk dat het de bedoeling is dat iedereen op zo'n moment stil is", aldus Van Basten. "De medewerking was aan beide kanten niet optimaal. Gelukkig hebben wij als elftal op de juiste manier geantwoord, door speciaal voor Sjakie te winnen."
Wolfs overleed deze week op 76-jarige leeftijd. De bekenste materiaalman van Nederland was van 1975 tot 2003 werkzaam bij Ajax, waar hij enorm populair was bij de supporters.
Ook niet helemaal waar, als uitsupporters lawaai maken reageren er altijd een stel debielen door terug te gaan schreeuwen. Kan me alleen al in de afgelopen paar jaar meerdere keren voor de geest halen dat het zo ging. Maarja, wat doe je eraan?quote:Op zondag 16 november 2008 20:12 schreef Jasza het volgende:
Normaal is het van Ajax kant altijd stil, toch erg jammer dat het op zo'n manier moest.
Hoe lang moet je nog?quote:Op zondag 16 november 2008 20:15 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ook niet helemaal waar, als uitsupporters lawaai maken reageren er altijd een stel debielen door terug te gaan schreeuwen. Kan me alleen al in de afgelopen paar jaar meerdere keren voor de geest halen dat het zo ging. Maarja, wat doe je eraan?
Geef ze een stadionverbod en laat de echte boys weer binnen
ik heb zo'n gevoel dat jij belangen hebt bij zo'n maatregelquote:Op zondag 16 november 2008 20:15 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ook niet helemaal waar, als uitsupporters lawaai maken reageren er altijd een stel debielen door terug te gaan schreeuwen. Kan me alleen al in de afgelopen paar jaar meerdere keren voor de geest halen dat het zo ging. Maarja, wat doe je eraan?
Ik vond het altijd vrij stil bij minuten stilte de afgelopen jaren, maargoed inderdaad als er iemand schreeuwt dan zijn er altijd wel een paar doorgesnoven die wat terug zeggen hehe.quote:Op zondag 16 november 2008 20:15 schreef Bananenman het volgende:
[..]
En dat stukje dat ie op spelers spuugdequote:Op zondag 16 november 2008 20:18 schreef _Mike_ het volgende:
Voor degene die het deze nog niet gezien hadden.
"Kwamen we met een paar ballen binnen en schoten we die om zijn oren, dan kwam hij met een stok de kleedkamer binnen dan moest je echt rennen"
Hij moet rustig blijven. Dan is hij vreselijk irritant voor iedere tegenstander.quote:Op zondag 16 november 2008 20:24 schreef BB-boy het volgende:
Geweldig ook van Suarez dat hij zich niet heeft laten opnaaien door provocerende psv'ers. Het gesprek heeft blijkbaar geholpen.
Je hoort ze op het begin : "wat is die Sjakie stil"quote:Op zondag 16 november 2008 20:34 schreef Silaz het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
en wie niet springt die is geen joood. ;d was leuk sfeertje
ja idd, toen ik dat hoorde dacht ik echt vanquote:Op zondag 16 november 2008 20:37 schreef denthemen het volgende:
[..]
Je hoort ze op het begin : "wat is die Sjakie stil"
Denk dat ik wel kan zeggen hoe ik er over denk maar ik denk dat niemand ze als mensen zal beschouwen
Hij deed gewoon zijn been slim omhoog, even kijken of Piets wel ballen had en sowieso was het niet hardquote:Op zondag 16 november 2008 20:40 schreef Cyberia18 het volgende:
Heb het niet echt goed terug kunnen bekijken maar wat vonden jullie trouwens van de ''natrappende'' beweging van Suarez?
Nadat ie in zijn maag werd getrapt en expres door rolde.. PRACHTIGquote:Op zondag 16 november 2008 20:40 schreef Cyberia18 het volgende:
Heb het niet echt goed terug kunnen bekijken maar wat vonden jullie trouwens van de ''natrappende'' beweging van Suarez?
quote:Op zondag 16 november 2008 20:45 schreef Chadi het volgende:
[..]
Nadat ie in zijn maag werd getrapt en expres door rolde.. PRACHTIG
Was niks. Klaarquote:Op zondag 16 november 2008 20:46 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Het ging me er meer om of het überhaupt een kaart waard was zoals ik sommige boeren over hoor janken.
Mooie avaterquote:Op zondag 16 november 2008 20:50 schreef DJ_Ryow het volgende:
dat van Suarez was niks. was gewoon om een beetje te irriteren en uit te lokken. geen overtredingen ofzo.
Om dit soort spreekkoren zou een club drie wedstrijden zonder aanhang moeten spelen. Dat meen ik, ook als het Ajax zou betreffen.quote:Op zondag 16 november 2008 20:37 schreef denthemen het volgende:
[..]
Je hoort ze op het begin : "wat is die Sjakie stil"
Denk dat ik wel kan zeggen hoe ik er over denk maar ik denk dat niemand ze als mensen zal beschouwen
Al maakt het in hun geval niet uit, ze komen anders ook nietquote:Op zondag 16 november 2008 20:58 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Om dit soort spreekkoren zou een club drie wedstrijden zonder aanhang moeten spelen. Dat meen ik, ook als het Ajax zou betreffen.
Walgelijk.
Heel weinig aan toe te voegen. Zulke momenten dan toon je je juist een vent als je respect toont. Maar ja, je hebt nu eenmaal een groep debielen (die zich overigens bij elke club wel bevinden) die het nodig vinden om leuk te doen tijdens zoiets.quote:Op zondag 16 november 2008 20:58 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Om dit soort spreekkoren zou een club drie wedstrijden zonder aanhang moeten spelen. Dat meen ik, ook als het Ajax zou betreffen.
Walgelijk.
Wat is dat voor gifje? Heb je hem in het groot?quote:
Was dat niet die vent die de graspollen aanstampt?quote:Op zondag 16 november 2008 21:10 schreef denthemen het volgende:
[ afbeelding ]
Is MVB nou aangekomen of zie ik het verkeerd?
Is dat niet die ene keeper van Volendam, Verhoef ofzo?quote:Op zondag 16 november 2008 21:10 schreef denthemen het volgende:
[ afbeelding ]
Is MVB nou aangekomen of zie ik het verkeerd?
Gewoon Suarez in de spits houden.quote:Op zondag 16 november 2008 21:14 schreef bloodysunday het volgende:
Hoelang is Cvitanich nog weg? Zie heb graag een keer op de spitsposities spelen.
Drie á vier weken.quote:Op zondag 16 november 2008 21:14 schreef bloodysunday het volgende:
Hoelang is Cvitanich nog weg? Zie heb graag een keer op de spitsposities spelen.
Een tegenstander op de tribune is juit leuk... Om elkaar een beetje te neten.quote:Op zondag 16 november 2008 21:04 schreef Breach het volgende:
[..]
Heel weinig aan toe te voegen. Zulke momenten dan toon je je juist een vent als je respect toont. Maar ja, je hebt nu eenmaal een groep debielen (die zich overigens bij elke club wel bevinden) die het nodig vinden om leuk te doen tijdens zoiets.
Wedstrijden zonder afreizende supporters is daarom een prima idee.
Hoef je niet in de file te staan op de snelweg + je hebt geen wachttijd met uitrijden parkeergarage etc.quote:Op zondag 16 november 2008 21:22 schreef versteegrob het volgende:
[ [url= http://members.home.nl/ajaxf-side/fotos/2008/1116ajax-psv40.jpg ]afbeelding[/url] ]
Waarom gaan mensen in godsnaam eerder weg?
Ja en je mist gewoon een deel van een wedstrijdquote:Op zondag 16 november 2008 21:24 schreef basvip het volgende:
[..]
Hoef je niet in de file te staan op de snelweg + je hebt geen wachttijd met uitrijden parkeergarage etc.
Dat zijn geen Ajacieden, anders ga je tijdens zo'n geweldige wedstrijd niet weg.quote:Op zondag 16 november 2008 21:22 schreef versteegrob het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.ajaxf-side.nl/shownews.asp?id=6703
Als je op tijd thuis moet zijn ga dan niet, blijf lekker op de bank zitten...quote:Op zondag 16 november 2008 21:24 schreef basvip het volgende:
[..]
Hoef je niet in de file te staan op de snelweg + je hebt geen wachttijd met uitrijden parkeergarage etc.
Kan je gelijk zien waar de prioriteiten liggen van sommige mensen.quote:Op zondag 16 november 2008 21:24 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja en je mist gewoon een deel van een wedstrijd
luister goed rond 0.08 dan hoor je het wel duidelijk over sjakie.quote:
In al mijn ajax-wedstrijden ben ik nog nooit ook maar 1 sec eerder weg gegaan, dus aan mij zal het niet liggen.quote:Op zondag 16 november 2008 21:26 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Als je op tijd thuis moet zijn ga dan niet, blijf lekker op de bank zitten...
Is dat Ajax of PSV-publiek?quote:Op zondag 16 november 2008 21:28 schreef Silaz het volgende:
[..]
luister goed rond 0.08 dan hoor je het wel duidelijk over sjakie.NJa hier mijn laatste woord erover. Volgende week pakken we az ook!
Nee, een club als Volendam/Sparta/Excelsior uit onderschat je, AZ niet.quote:Op zondag 16 november 2008 21:29 schreef Suijk het volgende:
Nu gaan we onszelf weer gewoon overschatten en verspelen we punten tegen AZ. We zijn zo lekker wisselvallig.
Was ook niet specifiek naar jou gericht hoorquote:Op zondag 16 november 2008 21:29 schreef basvip het volgende:
[..]
In al mijn ajax-wedstrijden ben ik nog nooit ook maar 1 sec eerder weg gegaan, dus aan mij zal het niet liggen.
Lijk mij toch duidelijkquote:
Same here, bij Heerenveen-Ajax was de drang wel groot maargoed uiteindelijk gewoon de wedstrijd afgekekequote:Op zondag 16 november 2008 21:29 schreef basvip het volgende:
[..]
In al mijn ajax-wedstrijden ben ik nog nooit ook maar 1 sec eerder weg gegaan, dus aan mij zal het niet liggen.
Ja, tering, eigenlijk ook wel hequote:Op zondag 16 november 2008 21:31 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Nee, een club als Volendam/Sparta/Excelsior uit onderschat je, AZ niet.
[..]
Was ook niet specifiek naar jou gericht hoor
[..]
Lijk mij toch duidelijk![]()
psv.quote:
basvip, wil jij je avatar veranderen? Dit is behoorlijk verwarrend elke keer. Dank uquote:Op zondag 16 november 2008 21:29 schreef basvip het volgende:
[..]
Vind je het gek.quote:Op zondag 16 november 2008 19:58 schreef Noshiba het volgende:
http://www.nu.nl/news/184(...)role_rond_Arena.html
Ook giga naaierij dat er een 50tal boetes uitgeschreven zijn op de parkeerplaatsen onder de ArenA omdat de mensen niet in de vakken geparkeerd stonden maar met 1 wiel erbuiten etc
Wat een super actie bij die 2e goal..quote:Op zondag 16 november 2008 21:50 schreef Longmen het volgende:
Urby speelde inderdaad een hele goeie wedstrijd.
Gelukkig het slaat helemaal nergens op om eerder te gaan. Ook al sta je 5-0 achter je steunt je club altijd.quote:Op zondag 16 november 2008 21:22 schreef versteegrob het volgende:
[ afbeelding ]
De totale vernederingquote:Op zondag 16 november 2008 21:47 schreef BoNi het volgende:
Ik kwam meneer Reker nog tegen in de parkeergarage onder de Arena.
Hij genoot zichtbaar,want werd door een flinke menigte supporters toegezongen:
"Jantje bedankt, Jantje bedankt.......!"
ook die assist was niet perfect. had gewoon over de grond gemoeten en hoefde helemaal niet zo hard.. gelukkig was de aanname van Suarez goed.quote:Op zondag 16 november 2008 21:59 schreef TiMPiN het volgende:
Rommedahl heb denk ik 1 bal goed geraakt vandaag, die assist
Vind het eigenlijk veel te vroeg. Pff, ben zo gaar als een kanarie nog zo vroeg op de ochtend..quote:Op zondag 16 november 2008 22:01 schreef GieJay het volgende:
Ligt het nou aan mij of is die winterstop niet heel erg lang? En 4 wedstrijden om half 1![]()
Hopelijk dit jaar eens een goede december qua resultaten.quote:Op zondag 16 november 2008 22:01 schreef GieJay het volgende:
23/11/2008 12:30 AZ-Ajax
30/11/2008 12:30 Ajax-FC Utrecht
07/12/2008 12:30 FC Volendam-Ajax
12/12/2008 20:45 Ajax-NAC
21/12/2008 14:30 De Graafschap-Ajax
28/12/2008 12:30 Ajax-ADO Den Haag
18/01/2009 14:30 NEC-Ajax
Ligt het nou aan mij of is die winterstop niet heel erg lang? En 4 wedstrijden om half 1![]()
als er volgende week gewonnen wordt, dan hebben we daarna een relatief makkelijk programma, dus dan zou het zomaar kunnen dat Ajax 13x op rij winnend afgesloten heeft.quote:Op zondag 16 november 2008 22:01 schreef GieJay het volgende:
23/11/2008 12:30 AZ-Ajax
30/11/2008 12:30 Ajax-FC Utrecht
07/12/2008 12:30 FC Volendam-Ajax
12/12/2008 20:45 Ajax-NAC
21/12/2008 14:30 De Graafschap-Ajax
28/12/2008 12:30 Ajax-ADO Den Haag
18/01/2009 14:30 NEC-Ajax
Ik moest vanmorgen gewoon m'n wekker zetten om op tijd te zijn voor een thuiswedstrijd.quote:Op zondag 16 november 2008 22:03 schreef Silenus het volgende:
[..]
Vind het eigenlijk veel te vroeg. Pff, ben zo gaar als een kanarie nog zo vroeg op de ochtend..
Wel relaxt dat je wat eerder thuisbent dan normaal.
Helemaal niet. Bekijk de resultaten uit andere competities in december maar. Blijf het nu gewoon wedstrijd voor wedstrijd bekijken.quote:Op zondag 16 november 2008 22:04 schreef Stevie_G het volgende:
[..]
als er volgende week gewonnen wordt, dan hebben we daarna een relatief makkelijk programma, dus dan zou het zomaar kunnen dat Ajax 13x op rij winnend afgesloten heeft.
*Ka-ching*quote:Op zondag 16 november 2008 22:04 schreef kevin6188 het volgende:
Politie int 92.000 euro bij controle rond ArenA.
Inderdaad, zeker voor uitwedstrijden......quote:Op zondag 16 november 2008 22:03 schreef Silenus het volgende:
[..]
Vind het eigenlijk veel te vroeg. Pff, ben zo gaar als een kanarie nog zo vroeg op de ochtend..
Wel relaxt dat je wat eerder thuisbent dan normaal.
Laten we maar niet te hard van stapel lopenquote:Op zondag 16 november 2008 22:04 schreef Stevie_G het volgende:
[..]
als er volgende week gewonnen wordt, dan hebben we daarna een relatief makkelijk programma, dus dan zou het zomaar kunnen dat Ajax 13x op rij winnend afgesloten heeft.
Sta d'r boven. Frustratie bij de boertjes is toch wat we wilden? Nou, dat hebben ze gekregen. Als Sjakie na deze wedstrijd alles is waar ze zich druk om kunnen maken, dan zegt dat toch wel heel veel.quote:Op zondag 16 november 2008 22:04 schreef BB-boy het volgende:
[ afbeelding ]
Zoektocht naar Sjakie
http://www.psvrw.nl/seizoen08-09/Ajax%20-%20PSV%202.html
En de wereldvreemde boertjes blijven na de wedstrijd gewoon doorgaan.
quote:Op zondag 16 november 2008 22:04 schreef BB-boy het volgende:
[ afbeelding ]
Zoektocht naar Sjakie
Je hebt gelijk. Eigenlijk niet de moeite waard die boertjes.quote:Op zondag 16 november 2008 22:07 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Sta d'r boven. Frustratie bij de boertjes is toch wat we wilden? Nou, dat hebben ze gekregen. Als Sjakie na deze wedstrijd alles is waar ze zich druk om kunnen maken, dan zegt dat toch wel heel veel.
Ze worden nog wel een keer teruggepakt. De deur aan de andere kant van het uitvak hing vorig jaar ook niet echt stevig op z'n plek...
Waarom staat er regelmartig?quote:Op zondag 16 november 2008 21:22 schreef versteegrob het volgende:
[ afbeelding ]
Typefoutquote:
Oh kut, nu moet ik alsnog een tattoo nemenquote:Op zondag 16 november 2008 22:12 schreef keeper het volgende:
Historische beelden.
Gabrich heeft dus wel gescoord voor Ajax. Myth busted.
En die 2e zin is ook lekker krom. Grapje van de scorebordstagiare?quote:
Die kop van Simons na de 4-1 was priceless richting Zuid, wat een boze kopquote:Op zondag 16 november 2008 22:06 schreef TiMPiN het volgende:
Frustratie meer niet. Kunst om niet te reageren...
Jank toch niet zo. De sfeer is prima in orde de laatste tijd, iets dat vorig seizoen voorzichtig al is ingezet, en blijkbaar probeert nu ook Ajax zelf een en ander te verbeteren. Als de Kuip wordt leeg gespeeld en dat gebeurt ook vaker dan men in Rotterdam wil, dan zijn jullie ineens zogenaamd allemaal broodjes kroket halen. Ga toch heen.quote:Op zondag 16 november 2008 22:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat is dit?![]()
Niet om te trollen hoor, maar als zoiets op het scherm in de ArenA getoond wordt dan zijn jullie nog verder gezakt als het AZ publiek met hun handjeklappers.
[ afbeelding ]
hahah so truequote:Op zondag 16 november 2008 22:16 schreef Jasza het volgende:
[..]
Die kop van Simons na de 4-1 was priceless richting Zuid, wat een boze kop
Aan de laatste zin te zien denk ik aan een photoshop, anders zijn ze qua Nederlandse taal ook diep gezakt.quote:Op zondag 16 november 2008 22:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat is dit?![]()
Niet om te trollen hoor, maar als zoiets op het scherm in de ArenA getoond wordt dan zijn jullie nog verder gezakt als het AZ publiek met hun handjeklappers.
[ afbeelding ]
Of is dit een Photoshop?
Jullie kunnen jaloers zijn op de sfeer vandaag. Was weer geweldigquote:Op zondag 16 november 2008 22:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat is dit?![]()
[ afbeelding ]
Of is dit een Photoshop?
Ik jank niet. Ik vraag me alleen af of dit echt serieus op het scherm wordt getoond? In dat geval zou ik het echt enorm waardeloos vinden.quote:Op zondag 16 november 2008 22:17 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Jank toch niet zo. De sfeer is prima in orde de laatste tijd, iets dat vorig seizoen voorzichtig al is ingezet, en blijkbaar probeert nu ook Ajax zelf een en ander te verbeteren. Als de Kuip wordt leeg gespeeld en dat gebeurt ook vaker dan men in Rotterdam wil, dan zijn jullie ineens zogenaamd allemaal broodjes kroket halen. Ga toch heen.
Inderdaadquote:Op zondag 16 november 2008 22:20 schreef TheVulture het volgende:
Wat een heerlijke zondag was het... een maat van me is voor PSV en die heeft me de afgelopen jaren steevast bestookt met hatelijke smsjes... de grap is dat ik daar niet eens op reageer, maar hij blijkbaar wel de noodzaak ziet om na elke wedstrijd te reageren
Vanmiddag kreeg ik deze: "De prijs is pas na 34 wedstrijden"
Ik heb natuurlijk niet gereageerd, ik heb hem harder door niet te happen
Wat betreft volgende week, de volle winst zou heerlijk zijn, een punt is ook mooi meegenomen en mocht er verloren worden is er nog geen man overboord... lekkere uitgangspositie
Het is was inderdaad geen photoshop. Ik zat ook al 3 keer te kijken in het stadion. Toen maar weer naar het spel gekeken want ik kwam er niet uitquote:Op zondag 16 november 2008 22:19 schreef sjimz het volgende:
[..]
Aan de laatste zin te zien denk ik aan een photoshop, anders zijn ze qua Nederlandse taal ook diep gezakt.
Maar aan een comment in het PSV topic denk ik dat het om een echte foto gaat
Ik ook. Daaraan zie je ook dat Suarez geen egoïstische vedette is die zijn eigen prestatie veel belangrijker vindt dan de teamprestatie. Mooi om te zien hoe blij Suarez ook is als anderen scoren.quote:Op zondag 16 november 2008 22:20 schreef TiMPiN het volgende:
haha ik geniet ook serieus als ik zie hoe blij Suarez is![]()
Niet op Dirk Kuijt reageren johquote:Op zondag 16 november 2008 22:17 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Jank toch niet zo. De sfeer is prima in orde de laatste tijd, iets dat vorig seizoen voorzichtig al is ingezet, en blijkbaar probeert nu ook Ajax zelf een en ander te verbeteren. Als de Kuip wordt leeg gespeeld en dat gebeurt ook vaker dan men in Rotterdam wil, dan zijn jullie ineens zogenaamd allemaal broodjes kroket halen. Ga toch heen.
Enoh ging ook echt helemaal uit z'n dak bij de 2 of 3-1quote:Op zondag 16 november 2008 22:20 schreef TiMPiN het volgende:
haha ik geniet ook serieus als ik zie hoe blij Suarez is![]()
en Micky....kippenvel vanmiddag
het is wel echt jah, maargoed. het is maar waar je je aandacht aan geeft.quote:Op zondag 16 november 2008 22:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik jank niet. Ik vraag me alleen af of dit echt serieus op het scherm wordt getoond? In dat geval zou ik het echt enorm waardeloos vinden.
Hoezo waardeloos? Is het waardeloos dat Ajax eens realistisch is en de 'supporters' (lees: business seats op de lange zijde bijv.) erop attendeert dat eerder weggaan enigszins lullig en respectloos is tegenover de club?quote:Op zondag 16 november 2008 22:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik jank niet. Ik vraag me alleen af of dit echt serieus op het scherm wordt getoond? In dat geval zou ik het echt enorm waardeloos vinden.
Van der Wiel en Vermaelenquote:Op zondag 16 november 2008 22:24 schreef koningdavid het volgende:
En deze foto is echt![]()
[ afbeelding ]
Weet ik. Maar ik wilde even 'ik jank niet' lezen.quote:
Ik kreeg echt een gigantische grijns op me smoel toen ik dit zagquote:Op zondag 16 november 2008 22:24 schreef koningdavid het volgende:
[ afbeelding ]
Daar zie je Enoh op de achtergrond (nummer 21) helemaal uit z'n dak gaan richting supportersquote:Op zondag 16 november 2008 22:24 schreef koningdavid het volgende:
[ afbeelding ]
Na welke goal was dat?quote:Op zondag 16 november 2008 22:24 schreef koningdavid het volgende:
[ afbeelding ]
Surequote:Op zondag 16 november 2008 22:25 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Weet ik. Maar ik wilde even 'ik jank niet' lezen.
3-1 volgens mij.quote:
Bij elke club gaan er mensen vroeger weg, Ajax heeft het grootste stadion, de meeste toeschouwers, en gaan er dus ook de meeste mensen eerder weg. Dit is alleen maar een goeie zaak, eerder in het bericht is aangegeven dat Ajax erg blij is met hoe alles nu verloopt qua sfeer. Ajax wilt het gewoon nog beter maken, en men ziet dat het effect heeft op de prestaties, wij willen vooruit, en niet zoals jullie niet eens meedoen om Europees voetbalquote:Op zondag 16 november 2008 22:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat is dit?![]()
[ afbeelding ]
Of is dit een Photoshop?
Deze foto verteld eigenlijk de hele wedstrijd.quote:
quote:Op zondag 16 november 2008 22:29 schreef Crane het volgende:
Die reacties nu en die na het verlies tegen Volendam.
Waan van de dag en dat gaat in de topics van de topclubs altijd zo.quote:Op zondag 16 november 2008 22:29 schreef Crane het volgende:
Het spel vandaag en woensdag.quote:Op zondag 16 november 2008 22:29 schreef Crane het volgende:
De bal is rond héquote:Op zondag 16 november 2008 22:29 schreef Crane het volgende:
Klopt, alleen bij jullie is het wel extreem. Heatwave vond een paar maandjes geleden nog dat Emanuelsson z'n poten moest breken.quote:Op zondag 16 november 2008 22:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Waan van de dag en dat gaat in de topics van de topclubs altijd zo.
Ik snapte dat sowieso niet zo goed. Ok ze speelden bagger maar zonder fatsoenlijke spits maakten ze de 5, 6 kansen niet die ze kregen, vandaag vlogen ze er wel in. Plus het feit dat het een op zichzelf staande wedstrijd is en Volendam met het vuur in de sloffen speelde toen ze merkten dat het er iets te halen viel. Het is gewoon onderdeel van het proces waar Ajax doorheen moet met de spelersgroep... maar gelukkig is er wel degelijk een stijgende lijn te merkenquote:Op zondag 16 november 2008 22:29 schreef Crane het volgende:
Als je even verder rondkijkt op die site zie je dat de meeste leden ervan 16 jaar zijn, en de oudste 18. Zeg genoeg lijkt me..quote:Op zondag 16 november 2008 22:04 schreef BB-boy het volgende:
[ afbeelding ]
Zoektocht naar Sjakie
Maar HW bedoelt het allemaal niet zo negatief.quote:Op zondag 16 november 2008 22:31 schreef Crane het volgende:
[..]
Klopt, alleen bij jullie is het wel extreem. Heatwave vond een paar maandjes geleden nog dat Emanuelsson z'n poten moest breken.
Jullie zijn gewoon een waardeloos en "gemaakt" publiek.quote:Op zondag 16 november 2008 22:28 schreef denthemen het volgende:
[..]
Bij elke club gaan er mensen vroeger weg, Ajax heeft het grootste stadion, de meeste toeschouwers, en gaan er dus ook de meeste mensen eerder weg. Dit is alleen maar een goeie zaak, eerder in het bericht is aangegeven dat Ajax erg blij is met hoe alles nu verloopt qua sfeer. Ajax wilt het gewoon nog beter maken, en men ziet dat het effect heeft op de prestaties, wij willen vooruit, en niet zoals jullie niet eens meedoen om Europees voetbal
Heatwave... dan noem je ook wel iemand die nogal kritisch isquote:Op zondag 16 november 2008 22:31 schreef Crane het volgende:
[..]
Klopt, alleen bij jullie is het wel extreem. Heatwave vond een paar maandjes geleden nog dat Emanuelsson z'n poten moest breken.
Urby is als verdediger gewoon een drama en zal dat altijd blijven... als middenvelder en vleugelaanvaller kan ie perfect zijn sterke kwaliteiten benutten zonder defensieve schade te berokkenen...da's het verschil denk ikquote:Op zondag 16 november 2008 22:31 schreef Crane het volgende:
[..]
Ik vind dat de laatste 2 jaar wel meevallen.quote:Op zondag 16 november 2008 22:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Jullie zijn gewoon een waardeloos en "gemaakt" publiek.
Ach wij compenseren dat nog een beetje.quote:Op zondag 16 november 2008 18:56 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jullie zongen toch ook liedjes als "Alle boeren zijn homo" "O wat zijn die boeren stil"? Als je het dan over hoogstaand hebt...
Vooral volhouden, dan ga je het ooit eens gelovenquote:Op zondag 16 november 2008 22:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Mooi. Was dat het of had je nog meer te melden?quote:Op zondag 16 november 2008 22:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Vorig jaar of het jaar er voor, pin me dr niet op vast, liep ook de hele kuip leeg in de rust toen het zo goed gingquote:Op zondag 16 november 2008 22:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Mwah. Verlies je zoals tegen Volendam dan komen de betweters reageren, win je zoals tegen PSV dan heb je last van de gloryhunters. Afgezien van een zekere overlapping.quote:Op zondag 16 november 2008 22:33 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar HW bedoelt het allemaal niet zo negatief.
Zijn toetsenbord begrijpt hem gewoon niet.
En ik denk dat het bij ons wat extremer is omdat er hier in VBL meer Ajacieden hebt rondhangen dus meer reacties.
Gek dan dat de sfeer vandaag beter was dan tijdens feyenoord-Ajax.quote:Op zondag 16 november 2008 22:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Emanuelson wil ik NOOIT meer als back zien. Als middenvelder doet-ie het leuk. Dat was mijn mening, dat is mijn mening en het zal mijn menig blijven (althans het zou me verbazen als-e plots WEL als back zou functioneren).quote:Op zondag 16 november 2008 22:31 schreef Crane het volgende:
[..]
Daar krijg ik nou jeuk van inderdaad, met die klappersquote:Op zondag 16 november 2008 22:34 schreef Crane het volgende:
[..]
Ik vind dat de laatste 2 jaar wel meevallen.Kijk eens bij AZ ofzo, dat is pas erg.
Tuurlijk.quote:Op zondag 16 november 2008 22:36 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Mwah. Verlies je zoals tegen Volendam dan komen de betweters reageren, win je zoals tegen PSV dan heb je last van de gloryhunters. Afgezien van een zekere overlapping.
Zou idd wel waardeloos zijn als de sfeer van jullie vandaag nog slechter was als dat van jullie tijdens Feyenoord - Ajax. Toen hebben jullie 2x gezongen net nadat jullie gescoord hadden.quote:Op zondag 16 november 2008 22:36 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Gek dan dat de sfeer vandaag beter was dan tijdens feyenoord-Ajax.
quote:Op zondag 16 november 2008 22:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dit dus. Het blijft vermakelijk om te zien hoe jaloers ze zijn op ons weergaloze spel van vandaag.quote:Op zondag 16 november 2008 22:35 schreef RayMania het volgende:
[..]
Mooi. Was dat het of had je nog meer te melden?
Wat jij vindt over ons publiek, over ons Ajax en over onze kampioenschappen en bekers interesseert ons geen ene moer.
Kan je niet gewoon uit dit topic verdwijnen? Zoals Ray al zei, jou mening over dit soort zaken boeit ons nietsquote:Op zondag 16 november 2008 22:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Zou idd wel waardeloos zijn als de sfeer van jullie vandaag nog slechter was als dat van jullie tijdens Feyenoord - Ajax. Toen hebben jullie 2x gezongen net nadat jullie gescoord hadden.
Ik heb het over de algehele sfeer.quote:Op zondag 16 november 2008 22:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Zou idd wel waardeloos zijn als de sfeer van jullie vandaag nog slechter was als dat van jullie tijdens Feyenoord - Ajax. Toen hebben jullie 2x gezongen net nadat jullie gescoord hadden.
Toen vond ik 'm ook slecht. Het probleem is dat Ajacieden in debuut jaren vaak zo gruwlijk overschat worden. Dan valt het in het tweede jaar altijd wat tegen bij Joe Public ...quote:Op zondag 16 november 2008 22:37 schreef TiMPiN het volgende:
Ik vond Urby in zijn debuutjaar als linksback echt geweldig, alleen dat niveau heeft ie daarna niet meer gehaald als back.
Ze hebben zelfs hyvesquote:Op zondag 16 november 2008 22:04 schreef BB-boy het volgende:
[ afbeelding ]
Zoektocht naar Sjakie
En toch reargeer je erop.quote:Op zondag 16 november 2008 22:39 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon uit dit topic verdwijnen? Zoals Ray al zei, jou mening boeit ons niets
Daar kun je nu toch zelf over oordelen? Je zat toch vandaag in het stadion om de sfeer mee te maken, zodat je er nu een oordeel over kan geven? Of heb je de wedstrijd live gekeken met gedempt stadiongeluid? Of misschien wel de samenvatting?quote:Op zondag 16 november 2008 22:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Zou idd wel waardeloos zijn als de sfeer van jullie vandaag nog slechter was
Jij hebt ook Hyves, so what?quote:Op zondag 16 november 2008 22:40 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ze hebben zelfs hyvesAllemaal 16 jairge knulletjes
http://roodwitten.hyves.nl/
En dus mogen we ook op jou reagerenquote:Op zondag 16 november 2008 22:40 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
En toch reargeer je erop.
We leven in een vrij land waar iedereen zijn mening mag geven. Als het je niet boeit dan moet je er niet op reargeren.
Over de sfeer van vandaag kan ik zeker niet oordelen nee. Daarom zeg ik ook alleen dat het bij Feyenoord - Ajax van jullie kant erg matig was. En dan het vandaag zeker niet minder kan zijn als toen van jullie kant.quote:Op zondag 16 november 2008 22:40 schreef RayMania het volgende:
[..]
Daar kun je nu toch zelf over oordelen? Je zat toch vandaag in het stadion om de sfeer mee te maken, zodat je er nu een oordeel over kan geven? Of heb je de wedstrijd live gekeken met gedempt stadiongeluid? Of misschien wel de samenvatting?. Praat niet over dingen waar je niks vanaf weet.
Waar zeg ik dat je niet op mij mag reargeren?quote:Op zondag 16 november 2008 22:42 schreef sjimz het volgende:
[..]
En dus mogen we ook op jou reageren
Wel aandoenlijk om te zien dat jij je zo met Ajax bezig houdt dat je het ook in het Feyenoord topic post
Het gerucht was er al..quote:Van den Boog nieuwe algemene directeur Ajax
Rik van den Boog wordt de nieuwe algemeen directeur van Ajax. De 49-jarige Amsterdammer gold al weken als de favoriet van het bestuur en zal interim-directeur Henri van der Aat gaan vervangen.
De afgelopen maand snuffelden Van den Boog en Ajax aan elkaar en werd gekeken of de twee partijen tot een deal konden komen. Van den Boog is mede-eigenaar van een aantal bedrijven en moest alles daar ook goed afhandelen. Vanaf zijn twaalfde jaar speelde de zakenman in de jeugd van Ajax en schopte het tot het tweede.
De aanstelling van Van den Boog moet nog wel goedgekeurd worden tijdens de algemene aandeelhoudersvergadering op 23 december. Stemmen de aandeelhouders in, dan zal Van der Aat een commerciële functie gaan bekleden bij Ajax.
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and most of them stink"quote:Op zondag 16 november 2008 22:40 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
We leven in een vrij land waar iedereen zijn mening mag geven.
http://www.google.nl/search?q=reargeren&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-aquote:Op zondag 16 november 2008 22:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat je niet op mij mag reargeren?
Dirk-Kuijt leeft nog in de waan dat "het legioen" door iedereen wordt aanbeden. Helaas is deze waanbeeld alleen nog in rotterdam-zuid te ontdekken en nu blijkt dat de Ajax supporters dit jaar de ploeg geweldig ondersteunen is hij in paniek.quote:Op zondag 16 november 2008 22:42 schreef sjimz het volgende:
[..]
En dus mogen we ook op jou reageren
Wel aandoenlijk om te zien dat jij je zo met Ajax bezig houdt dat je het ook in het Feyenoord topic post
Waarom post je dan dit?quote:Op zondag 16 november 2008 22:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Over de sfeer van vandaag kan ik zeker niet oordelen nee. Daarom zeg ik ook alleen dat het bij Feyenoord - Ajax van jullie kant erg matig was. En dan het vandaag zeker niet minder kan zijn als toen van jullie kant.
Jammer dat er veel Feijenoorders in VBL zijn die elke keer maar one-liners plaatsen, niks beargumenteren, heerlijk generaliseren en eigenlijk gewoon alleen maar posten om reacties uit te lokken. Volgens mij is Happel de enige waarmee je nog enigszins normaal kan discussiëren.quote:Op zondag 16 november 2008 22:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
eerst dacht ik dat het een typefout was, maar je weet dus echt niet hoe je reageren schrijft ...quote:Op zondag 16 november 2008 22:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat je niet op mij mag reargeren?
En hij snapte de hint dat ik het goed schreef en vet gedrukt schreef niet eensquote:Op zondag 16 november 2008 22:48 schreef Doc het volgende:
[..]
eerst dacht ik dat het een typefout was, maar je weet dus echt niet hoe je reageren schrijft ...
Laatst had hij het ook al over princiepequote:Op zondag 16 november 2008 22:48 schreef Doc het volgende:
[..]
eerst dacht ik dat het een typefout was, maar je weet dus echt niet hoe je reageren schrijft ...
Feyenoorders die zich druk maken om Ajaxquote:Op zondag 16 november 2008 22:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Mensen die op FOK! andere afkraken op spelfouten
Zo erg zelfs dat ze het in hun sig zetten, zijn ze niet schattig die knulletjesquote:Op zondag 16 november 2008 22:51 schreef sjimz het volgende:
[..]
Feyenoorders die zich druk maken om Ajax
Heatwave is sowieso een stakker.quote:Op zondag 16 november 2008 22:31 schreef Crane het volgende:
[..]
Goed dat je het zegtquote:Op zondag 16 november 2008 22:49 schreef sjimz het volgende:
Even kijken hoe het gaat bij Studio Ajax.
En dan nog 020 ookquote:Op zondag 16 november 2008 22:52 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Zo erg zelfs dat ze het in hun sig zetten, zijn ze niet schattig die knulletjes
Omgquote:Op zondag 16 november 2008 22:52 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Zo erg zelfs dat ze het in hun sig zetten, zijn ze niet schattig die knulletjes
En jack van gelder wilt ook weer de Ajax supporters de schuld in de schoenen schuiven. Die verdient onderhand ook eens een klap voor z'n muil.quote:Op zondag 16 november 2008 22:55 schreef Noshiba het volgende:
hugo borst zelfs zegt dat het triest is bij studio voetbal
Eigelijk vind ik dat huub stevens en mvb dan even richting de supporters moeten spreken en vooral huub!
Moet jij nodig zeggen. Jij hebt niet eens een seizoenskaartquote:Op zondag 16 november 2008 22:57 schreef Crane het volgende:
DK, hou eens op.In de Kuip is het ook al jaren niets meer met de sfeer.
En daarom mag hij niets over de sfeer zeggen?quote:Op zondag 16 november 2008 22:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Moet jij nodig zeggen. Jij hebt niet eens een seizoenskaart
So what?quote:Op zondag 16 november 2008 22:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 november 2008 22:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Er wordt net door iedereen hier geroepen dat ik de sfeer in de ArenA niet mag beoordelen op de TV want dat geluid is verdraaid. Nu Crane het doet over de sfeer in de Kuip mag het opeens welquote:Op zondag 16 november 2008 23:01 schreef Noshiba het volgende:
[..]
That's makes a big difference! NOT
Ik denk dat Crane wel eens in de kuip komt, in tegenstelling tot dat jij hoogstens 1 keer per jaar in de ArenA komt, maar zelfs die keer betwijfel ikquote:Op zondag 16 november 2008 23:04 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Er wordt net door iedereen hier geroepen dat ik de sfeer in de ArenA niet mag beoordelen op de TV want dat geluid is verdraaid. Nu Crane het doet over de sfeer in de Kuip mag het opeens wel
Crane komt wel in de kuip alleen niet elke wedstrijd, dan kan je dus gewoon goed oordelen...quote:Op zondag 16 november 2008 23:04 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Er wordt net door iedereen hier geroepen dat ik de sfeer in de ArenA niet mag beoordelen op de TV want dat geluid is verdraaid. Nu Crane het doet over de sfeer in de Kuip mag het opeens wel
Een spelfout maak je uit een enkele vergissing - slecht Nederlands kunnen is een en dezelfde spelfout blijven maken ...quote:Op zondag 16 november 2008 22:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Mensen die op FOK! andere afkraken op spelfouten
Je wordt steeds irritanter vriend, donder ajb op hier.quote:Op zondag 16 november 2008 23:04 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
De laatste keer dat Crane in de Kuip heeft bezocht was tijdens Nederland - Oekrainequote:Op zondag 16 november 2008 23:07 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik denk dat Crane wel eens in de kuip komt, in tegenstelling tot dat jij hoogstens 1 keer per jaar in de ArenA komt, maar zelfs die keer betwijfel ik
Jij zit toch ook altijd op fok als feyenoord thuis speelt? Kan me iig wel een paar wedstrijden herinneren.quote:Op zondag 16 november 2008 23:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
De laatste keer dat Crane in de Kuip heeft bezocht was tijdens Nederland - Oekraine
En hij was destijds zelfs voor Kalmarquote:Op zondag 16 november 2008 23:12 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Jij zit toch ook altijd op fok als feyenoord thuis speelt? Kan me iig wel een paar wedstrijden herinneren.
De afgelopen 3 jaar maximaal 2 a 3 thuiswedstrijden gemist. Dit seizoen heb ik NEC thuis gemist. En buiten de competitie Kalmar idd.quote:Op zondag 16 november 2008 23:12 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Jij zit toch ook altijd op fok als feyenoord thuis speelt? Kan me iig wel een paar wedstrijden herinneren.
Sowieso bewijst zijn avatar dat hij er geen verstand van heeft, de man die Feyenoord verkacht heeft in je avatar zettenquote:Op zondag 16 november 2008 23:13 schreef denthemen het volgende:
[..]
En hij was destijds zelfs voor Kalmar
Die heeft iedereen gemist.quote:Op zondag 16 november 2008 23:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
De afgelopen 3 jaar maximaal 2 a 3 thuiswedstrijden gemist. Dit seizoen heb ik NEC uit gemist.
Zonder die man had Feyenoord niet eens meer bestaan. Ken je klassiekers maat.quote:Op zondag 16 november 2008 23:16 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Sowieso bewijst zijn avatar dat hij er geen verstand van heeft, de man die Feyenoord verkacht heeft in je avatar zetten
Door die man ook niet, maar ik ga lekker ophouden met deze discussie. Have funquote:Op zondag 16 november 2008 23:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Zonder die man had Feyenoord niet eens meer bestaan. Ken je klassiekers maat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |