Een tegenstander op de tribune is juit leuk... Om elkaar een beetje te neten.quote:Op zondag 16 november 2008 21:04 schreef Breach het volgende:
[..]
Heel weinig aan toe te voegen. Zulke momenten dan toon je je juist een vent als je respect toont. Maar ja, je hebt nu eenmaal een groep debielen (die zich overigens bij elke club wel bevinden) die het nodig vinden om leuk te doen tijdens zoiets.
Wedstrijden zonder afreizende supporters is daarom een prima idee.
Hoef je niet in de file te staan op de snelweg + je hebt geen wachttijd met uitrijden parkeergarage etc.quote:Op zondag 16 november 2008 21:22 schreef versteegrob het volgende:
[ [url= http://members.home.nl/ajaxf-side/fotos/2008/1116ajax-psv40.jpg ]afbeelding[/url] ]
Waarom gaan mensen in godsnaam eerder weg?
Ja en je mist gewoon een deel van een wedstrijdquote:Op zondag 16 november 2008 21:24 schreef basvip het volgende:
[..]
Hoef je niet in de file te staan op de snelweg + je hebt geen wachttijd met uitrijden parkeergarage etc.
Dat zijn geen Ajacieden, anders ga je tijdens zo'n geweldige wedstrijd niet weg.quote:Op zondag 16 november 2008 21:22 schreef versteegrob het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom gaan mensen in godsnaam eerder weg?
http://www.ajaxf-side.nl/shownews.asp?id=6703
Als je op tijd thuis moet zijn ga dan niet, blijf lekker op de bank zitten...quote:Op zondag 16 november 2008 21:24 schreef basvip het volgende:
[..]
Hoef je niet in de file te staan op de snelweg + je hebt geen wachttijd met uitrijden parkeergarage etc.
Kan je gelijk zien waar de prioriteiten liggen van sommige mensen.quote:Op zondag 16 november 2008 21:24 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja en je mist gewoon een deel van een wedstrijd
luister goed rond 0.08 dan hoor je het wel duidelijk over sjakie.quote:
In al mijn ajax-wedstrijden ben ik nog nooit ook maar 1 sec eerder weg gegaan, dus aan mij zal het niet liggen.quote:Op zondag 16 november 2008 21:26 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Als je op tijd thuis moet zijn ga dan niet, blijf lekker op de bank zitten...
Is dat Ajax of PSV-publiek?quote:Op zondag 16 november 2008 21:28 schreef Silaz het volgende:
[..]
luister goed rond 0.08 dan hoor je het wel duidelijk over sjakie.NJa hier mijn laatste woord erover. Volgende week pakken we az ook!
Nee, een club als Volendam/Sparta/Excelsior uit onderschat je, AZ niet.quote:Op zondag 16 november 2008 21:29 schreef Suijk het volgende:
Nu gaan we onszelf weer gewoon overschatten en verspelen we punten tegen AZ. We zijn zo lekker wisselvallig.
Was ook niet specifiek naar jou gericht hoorquote:Op zondag 16 november 2008 21:29 schreef basvip het volgende:
[..]
In al mijn ajax-wedstrijden ben ik nog nooit ook maar 1 sec eerder weg gegaan, dus aan mij zal het niet liggen.
Lijk mij toch duidelijkquote:
Same here, bij Heerenveen-Ajax was de drang wel groot maargoed uiteindelijk gewoon de wedstrijd afgekekequote:Op zondag 16 november 2008 21:29 schreef basvip het volgende:
[..]
In al mijn ajax-wedstrijden ben ik nog nooit ook maar 1 sec eerder weg gegaan, dus aan mij zal het niet liggen.
Ja, tering, eigenlijk ook wel hequote:Op zondag 16 november 2008 21:31 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Nee, een club als Volendam/Sparta/Excelsior uit onderschat je, AZ niet.
[..]
Was ook niet specifiek naar jou gericht hoor
[..]
Lijk mij toch duidelijk![]()
psv.quote:
basvip, wil jij je avatar veranderen? Dit is behoorlijk verwarrend elke keer. Dank uquote:Op zondag 16 november 2008 21:29 schreef basvip het volgende:
[..]
Vind je het gek.quote:Op zondag 16 november 2008 19:58 schreef Noshiba het volgende:
http://www.nu.nl/news/184(...)role_rond_Arena.html
Ook giga naaierij dat er een 50tal boetes uitgeschreven zijn op de parkeerplaatsen onder de ArenA omdat de mensen niet in de vakken geparkeerd stonden maar met 1 wiel erbuiten etc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |