quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
quote:Op woensdag 12 november 2008 13:54 schreef Skaff-a het volgende:
godverdommekankerkut!!!!!! ik weet gewoon niet hoe ik een nieuwe SC moet openen!!!_____
quote:Op zondag 16 november 2008 17:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, daar moeten we is wat aan doen!
Ik had LaPo omdat ik mod ben , dat telt niet. Vraag jordeeeh maar.quote:Op zondag 16 november 2008 17:40 schreef Sackboy het volgende:
Whehe, Boem-Dikzak had de lapo maar haalde die met z'n lauwe modskillz snel weg zodat ie geen nieuw topic hoefde te openen!
Ik ben net wakker !quote:
Mwoah, ik gebruik mijn mod-lapo vaak zat hoor.quote:Op zondag 16 november 2008 17:42 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik had LaPo omdat ik mod ben , dat telt niet. Vraag jordeeeh maar.
Mirre komt volgende week terug ...quote:
ja maar het klinkt zo heerlijkquote:Op zondag 16 november 2008 17:43 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik ben net wakker !
Niet zo pushen
quote:Op zondag 16 november 2008 17:43 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Mwoah, ik gebruik mijn mod-lapo vaak zat hoor.
Het is ook lekker.quote:Op zondag 16 november 2008 17:44 schreef gers het volgende:
[..]
ja maar het klinkt zo heerlijk![]()
een echt vikingenmaal
Nog meer zaad spoiten richting het al groeiende kindeke.quote:Op zondag 16 november 2008 17:43 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Mirre komt volgende week terug ...
En dan WOEI
Dan kun je nog wel neukenquote:
Leuk trouwens als je een zoon krijgtquote:Op zondag 16 november 2008 17:45 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nog meer zaad spoiten richting het al groeiende kindeke.
HOAX vrouwen zijn niet grappigquote:
quote:Op zondag 16 november 2008 17:45 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Het is ook lekker.
Maar ik moet eerst wakker worden om het handschrift te ontcijferen
Ik zou zeggen open een kuttopic.quote:Op zondag 16 november 2008 17:48 schreef Silentalarm het volgende:
Weet iemand of Adelante aardig is?
Hey schizo, met jezelf lullen doe je maar in Notepadquote:Op zondag 16 november 2008 17:47 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Leuk trouwens als je een zoon krijgt
"Zoon, wat je moet weten. Ik ben de eerste die je een volledige bukkake heeft gegeven toen je nog in moeder zat."
Cola light, het lef!quote:Op zondag 16 november 2008 17:51 schreef Noorsbloed het volgende:
Hmm nog nooit wat van gehoord ..
Erger dan remlof kan toch niet![]()
En mijn koffie is op ..
Dan maar aan de cola light
Jup. Adelante is tof.quote:Op zondag 16 november 2008 17:48 schreef Silentalarm het volgende:
Weet iemand of Adelante aardig is?
quote:Op zondag 16 november 2008 17:51 schreef Noorsbloed het volgende:
En mijn koffie is op ..
Dan maar aan de cola light
Heb je nu al eens een elektrische gitaar gekocht ?!quote:
Ik ben nooit KLB-mod geweestquote:Op zondag 16 november 2008 17:51 schreef Noorsbloed het volgende:
Vet gaafquote:Op zondag 16 november 2008 17:51 schreef boem-dikkie het volgende:
Vinden jullie van mijn FEE-st avatar.
[ afbeelding ]
Nee. Ik heb het geld eerst nodig voor m'n rijbewijs.quote:Op zondag 16 november 2008 17:52 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Heb je nu al eens een elektrische gitaar gekocht ?!
In het algemeen heb ik het dan ook overquote:
Wat denk je dat ik heb staan?quote:Op zondag 16 november 2008 17:54 schreef boem-dikkie het volgende:
Koop anders eerst een akoestische gitaar.
Een bed?quote:
Ja nee ..quote:Op zondag 16 november 2008 17:55 schreef boem-dikkie het volgende:
Jooooooooooonges gaat nou eens bier drinken met Remlof en Bonnie.
En een acoustische gitaar.quote:Op zondag 16 november 2008 17:56 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Een bed?Een tv? Een computer? Een moeder?
En anders verkracht Bonnie je wel.quote:Op zondag 16 november 2008 17:56 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ja nee ..
Straks blijkt hij wel aardig te zijn enzo
Het is een pedobeer.quote:Op zondag 16 november 2008 17:56 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Een bed?Een tv? Een computer? Een moeder?
Jij denkt dat Mirre dat toelaat ?quote:Op zondag 16 november 2008 17:56 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
En anders verkracht Bonnie je wel.
Dat zou best wel kut zijn.quote:Op zondag 16 november 2008 17:56 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ja nee ..
Straks blijkt hij wel aardig te zijn enzo
Ja dan moet ik een andere lama vindenquote:
Wel 2 uur.quote:Op zondag 16 november 2008 17:58 schreef gers het volgende:
kan ik trouwens me abo geld terug kijken omdat fok gisteren down was
Werken in de bouw.quote:Op zondag 16 november 2008 18:00 schreef gers het volgende:
owja noorsbloed ik heb trouwens een mênnus grote zak koffie gehad
zon groot blik wat ze ook op de bouw hebben![]()
Bonnie? Als in FOK!-user Bonnie?quote:Op zondag 16 november 2008 17:55 schreef boem-dikkie het volgende:
Jooooooooooonges gaat nou eens bier drinken met Remlof en Bonnie.
Hebben hebben hebben !!quote:Op zondag 16 november 2008 18:00 schreef gers het volgende:
owja noorsbloed ik heb trouwens een mênnus grote zak koffie gehad
zon groot blik wat ze ook op de bouw hebben![]()
NBquote:Op zondag 16 november 2008 18:03 schreef Silentalarm het volgende:
Wie poste ook alweer de remloflama?
quote:Op zondag 16 november 2008 18:05 schreef Noorsbloed het volgende:
Fok! is kankertraag !![]()
En ik moet ook nieuwe snaren kopen trouwens
fok! is weerzinwekkend sloom.quote:Op zondag 16 november 2008 18:05 schreef Noorsbloed het volgende:
Fok! is kankertraag !![]()
En ik moet ook nieuwe snaren kopen trouwens
Wiezoquote:Op zondag 16 november 2008 18:03 schreef Silentalarm het volgende:
Wie poste ook alweer de remloflama?
Ik speel liever gitaar dan dat ik koffie drinkquote:Op zondag 16 november 2008 18:06 schreef gers het volgende:
[..]
EERST KOFFIE KOPEN
das een levensbehoefte
quote:Op zondag 16 november 2008 18:06 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
fok! is weerzinwekkend sloom.
Mijn snaren zijn zo rot dat ze bij iedere fret de winding los hebben gelaten.
ik heb er tweequote:Op zondag 16 november 2008 17:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee. Ik heb het geld eerst nodig voor m'n rijbewijs.
Mocht ik nog wat overhouden kan ik pas rond januari iets kopen denk ik.
HEUL NIETquote:
FA kaste 15854quote:
Ik sta niet in een kaste, maar dat is meer door onwetende Emimich dan door mijn baaslevel.quote:
whehe msn is niet nodigquote:
dat weet ik nog zo net niet hoor.quote:Op zondag 16 november 2008 18:11 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik sta niet in een kaste, maar dat is meer door onwetende Emimich dan door mijn baaslevel.
Neen.quote:Op zondag 16 november 2008 18:13 schreef Adelante het volgende:
is dit topic een reeele afspiegeling van KLB als subforum?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vikingen zijn niet dood !
Noorsbloed officiële Fok! Vikingsnelkookpan !
Ja dit het GKLBRQ.quote:Op zondag 16 november 2008 18:13 schreef Adelante het volgende:
Hier is al het uitschot aan het baggeren.quote:Op zondag 16 november 2008 18:13 schreef Adelante het volgende:
quote:Op zondag 16 november 2008 18:13 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Neen.
Hier komen alleen de echte bazen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.whehe
Verkeerd verbonden
Nee, het is erger dan het lijkt.quote:Op zondag 16 november 2008 18:13 schreef Adelante het volgende:
En bedankt maar weer.quote:Op zondag 16 november 2008 18:14 schreef Broekpaling het volgende:
Het is aan te raden vooral geen aandacht aan deze reeks te spenderen als mod.
Ben jij ook nieuw hier in de sc ?quote:Op zondag 16 november 2008 18:14 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Nee, het is erger dan het lijkt.![]()
AKA je weet niet waar je aan begonnen bent.
erg? niet weten waar je aan begonnen bent?quote:Op zondag 16 november 2008 18:14 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Nee, het is erger dan het lijkt.![]()
AKA je weet niet waar je aan begonnen bent.
Whiner, zeg het maar. K zoek het niet om helemaal naar A'foort te gaanquote:Op zondag 16 november 2008 18:13 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
whehe msn is niet nodigPM anders ff tijden voor vanavond en waar we heengoan
elke x onze plannen in SC posten begint zo verdacht te worden
Neen, dit is zeg maar het gezwel van KLB, zoals remlof het zou zeggen.quote:Op zondag 16 november 2008 18:13 schreef Adelante het volgende:
Ah bedankt voor de tip!quote:Op zondag 16 november 2008 18:14 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hier is al het uitschot aan het baggeren.
Het is aan te raden vooral geen aandacht aan deze reeks te spenderen als mod.
Heul nietquote:Op zondag 16 november 2008 18:15 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ben jij ook nieuw hier in de sc ?
Al gedaan, achterlijk vroeg.quote:
Hmmquote:
quote:Op zondag 16 november 2008 18:16 schreef gers het volgende:
KLB SC HOOLIGANS
MODS DON"T LIKE US WE DON"T CARE
Remlof komt uit de mooiste stad van NL, dus hij zal wel een punt hebben!?!quote:Op zondag 16 november 2008 18:15 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Neen, dit is zeg maar het gezwel van KLB, zoals remlof het zou zeggen.
harderwijkquote:Op zondag 16 november 2008 18:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Whiner, zeg het maar. K zoek het niet om helemaal naar A'foort te gaanGeen zin in ook, H'wijk?
Dan eet je toch nog een keer straks ?quote:Op zondag 16 november 2008 18:17 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Al gedaan, achterlijk vroeg.
Krijg ik zo om 21:00 weer scheurende honger.
Loverboy?quote:Op zondag 16 november 2008 18:17 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
harderwijkwaar de wiet nog taaier dan leer is.
Ik snap het wel de reis is verkankerd, maar aangezien ik jou financiële bron ben deze avond zit ik liever lekker in de Alem te chillen gevolgt door een burger king
Uiteraard.quote:Op zondag 16 november 2008 18:17 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dan eet je toch nog een keer straks ?
Dit is remlofs punt.quote:Op zondag 16 november 2008 18:17 schreef Adelante het volgende:
[..]
Remlof komt uit de mooiste stad van NL, dus hij zal wel een punt hebben!?!
aha, aha. 10 voor 7 station?quote:Op zondag 16 november 2008 18:17 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
harderwijkwaar de wiet nog taaier dan leer is.
Ik snap het wel de reis is verkankerd, maar aangezien ik jou financiële bron ben deze avond zit ik liever lekker in de Alem te chillen gevolgt door een burger king
achterlijke interpretatiequote:Op zondag 16 november 2008 18:17 schreef Adelante het volgende:
[..]
Remlof komt uit de mooiste stad van NL, dus hij zal wel een punt hebben!?!
Ik ben heul geen puber.quote:Op zondag 16 november 2008 18:18 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dit is remlofs punt.
[ afbeelding ]
hmmz ja is goedquote:Op zondag 16 november 2008 18:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
aha, aha. 10 voor 7 station?
Jij bent nieuw in de SC, dus ook kutquote:Op zondag 16 november 2008 18:19 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
achterlijke interpretatie![]()
Jij bent een nieuwe mod dus jij bent kut
snapje?
Wel joffels dat je geblijft bent.quote:Op zondag 16 november 2008 18:20 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Jij bent nieuw in de SC, dus ook kut
Ik moet gewoon weerlachen. Volgens mij heb ik een allergische reactie op die lama, het is echt niet nomaal.quote:Op zondag 16 november 2008 18:18 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dit is remlofs punt.
[ afbeelding ]
Dat is dan ook niet mijn uitspraak.quote:
semi-proquote:Op zondag 16 november 2008 18:20 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Jij bent nieuw in de SC, dus ook kut
Ja, vanaf maandag ben ik hier weg..quote:Op zondag 16 november 2008 18:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wel joffels dat je geblijft bent.
Ahw.quote:Op zondag 16 november 2008 18:21 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja, vanaf maandag ben ik hier weg..
quote:Op zondag 16 november 2008 18:21 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dat is toch ook waar?quote:Op zondag 16 november 2008 18:19 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
snapje?
Het is dan ook een extreem lelijke lamaquote:Op zondag 16 november 2008 18:20 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik moet gewoon weerlachen. Volgens mij heb ik een allergische reactie op die lama, het is echt niet nomaal.
Waaromquote:Op zondag 16 november 2008 18:21 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
nieuwe mod?quote:Op zondag 16 november 2008 18:19 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
snapje?
Je wordt ook niet zomaar Remlof de lama.quote:Op zondag 16 november 2008 18:21 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Het is dan ook een extreem lelijke lama
weet ik veulquote:
quote:Op zondag 16 november 2008 18:23 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Je wordt ook niet zomaar Remlof de lama.
Aan wie in godensnaam en waaromquote:
Neen, dan lijk ik zwak omdat ik me niet aan mijn beloftes houd.quote:Op zondag 16 november 2008 18:23 schreef NoelGallagher het volgende:
Godver Jordeeeh, je moet blijven. Voor mij?
Neenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
Zeldenquote:Op zondag 16 november 2008 18:22 schreef Adelante het volgende:
[..]
nieuwe mod?
Kom je ook wel 'ns buiten klb?
Emimich. En omdat hier te veel irritante kankernewbies + sfeerverziekers zitten.quote:Op zondag 16 november 2008 18:24 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]!
Das waar .
[..]
Aan wie in godensnaam en waarom
Ik ben ook weer niet zo achterlijk om dat niet te snappen. Maar ik moet eigenlijk duits leren, dan ga ik altijd van die achterlijke kutposts maken. Zoals deze zeg maar.quote:Op zondag 16 november 2008 18:23 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
weet ik veul![]()
de tijd zal het leren hoe deze mod zich ontpopt
ik benadrukte eigenlijk alleen z`n interpretatie die faal was
''remlof komt uit een mooie stad DUS heeft hij een punt''
quote:Op zondag 16 november 2008 18:25 schreef Broekpaling het volgende:
Als remlof een lama is, wat ben ik dan?Een paling?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
De 1e 250 topics zijn het meest joffel.quote:Op zondag 16 november 2008 18:25 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Emimich. En omdat hier te veel irritante kankernewbies + sfeerverziekers zitten.
Whehehe BT is zwanger en heeft een SOAquote:Op zondag 16 november 2008 18:25 schreef Breathtaking het volgende:
Hoiik ga zo eventjes naar de dokter
Als remlof een lama is, wat ben ik dan?een zeekomkommerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verkeerd verbonden
Als remlof een lama is, wat ben ik dan?Ik ga kankerhard falen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent een paling![]()
![]()
![]()
Na de 100e begon het al minder te worden.quote:Op zondag 16 november 2008 18:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
De 1e 250 topics zijn het meest joffel.
Hehehequote:Op zondag 16 november 2008 18:25 schreef Breathtaking het volgende:
Goezo!quote:Op zondag 16 november 2008 18:25 schreef Breathtaking het volgende:
Hmm okay ..quote:Op zondag 16 november 2008 18:25 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Emimich. En omdat hier te veel irritante kankernewbies + sfeerverziekers zitten.
ow fuck dan moet ik me ook weer laten testen op een soaquote:Op zondag 16 november 2008 18:25 schreef Breathtaking het volgende:
Ja godverdomme, je zei dat je soa-vrij wasquote:Op zondag 16 november 2008 18:26 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Whehehe BT is zwanger en heeft een SOA![]()
![]()
Neequote:Op zondag 16 november 2008 18:28 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Hmm okay ..
Ben ik ook een kankernewbie?
Pssstquote:Op zondag 16 november 2008 18:29 schreef gers het volgende:
[..]
ow fuck dan moet ik me ook weer laten testen op een soa
Ik zei ook dat ik geen hermafrodiet was.quote:Op zondag 16 november 2008 18:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja godverdomme, je zei dat je soa-vrij was!
quote:Op zondag 16 november 2008 18:30 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Pssst
Je krijgt geen soa als je aan bt denkt onder het masturberen hoor
quote:Op zondag 16 november 2008 18:30 schreef Skaff-a het volgende:
ik ga er vandoor
tot ziens en een fijne avond nog voor iedereen
Neuh maar mss kunnen ze me een zalfje geven ofzoquote:Op zondag 16 november 2008 18:27 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Hehehe
Ik denk niet dat ze het nog hechten hoor
quote:Op zondag 16 november 2008 18:30 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik zei ook dat ik geen hermafrodiet was.
Dat denk ik ook nietquote:
De Dr klopt er wel eentje denk ik.quote:Op zondag 16 november 2008 18:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Neuh maar mss kunnen ze me een zalfje geven ofzo
Doe alsnog is.quote:Op zondag 16 november 2008 18:31 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet
Maar wou even kijken of ik verbaal uit de spreekwoordelijke slof zou moeten schieten
Hmm zelfs dat denk ik nietquote:Op zondag 16 november 2008 18:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Neuh maar mss kunnen ze me een zalfje geven ofzo
Van jezelf? Met je mooie ogen!quote:
quote:Op zondag 16 november 2008 18:32 schreef remlof het volgende:
NoorsBloed, kappen met die lama of je doet maar een tijdje je nachtdiensten zonder FOK! umkay?
quote:Op zondag 16 november 2008 18:32 schreef remlof het volgende:
NoorsBloed, kappen met die lama of je doet maar een tijdje je nachtdiensten zonder FOK! umkay?
De lama is liefquote:Op zondag 16 november 2008 18:32 schreef remlof het volgende:
Ik zal hem niet meer posten.quote:Op zondag 16 november 2008 18:32 schreef remlof het volgende:
Van mezelf jaquote:Op zondag 16 november 2008 18:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Van jezelf? Met je mooie ogen!![]()
Mijn ogen zijn bruin, met een streepje rood. Net een kunstwerkje.
quote:Op zondag 16 november 2008 18:35 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik zal hem niet meer posten.
Maar ik mag wel zeggen dat ik het onsportief van je vind he ?![]()
Het zijn nota bene je eigen woorden.
En nouja .... die lama is niet erg mooi maar echte schoonheid zit van binnen ?
Maar goed ik zal hem niet meer posten
Hm, ik vind hem er wel lief uitzien, bijna net zo lief als de Remlof lama. Maar idd ook wel een beetje achterlijk.quote:Op zondag 16 november 2008 18:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jesus, dat je zo over me denkt.
Ik heb geen camera om een foto te maken.quote:Op zondag 16 november 2008 18:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Van mezelf jamaar thanks
!
Pics van jouwe?
quote:Op zondag 16 november 2008 18:38 schreef Silentalarm het volgende:
BP, Ik lees net dat vogelbekdieren door 1 gat neuken, schijten, pissen, geluid maken en eten. Doe jij dat ook?
Wat een kutsmoes zegquote:Op zondag 16 november 2008 18:36 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb geen camera om een foto te maken.![]()
Wel een iPhone maar die is alleen scherp van veraf en dan zie je het niet.
quote:Op zondag 16 november 2008 18:38 schreef Silentalarm het volgende:
BP, Ik lees net dat vogelbekdieren door 1 gat neuken, schijten, pissen, geluid maken en eten. Doe jij dat ook?
Daar heb ik ook geen reet aan hequote:Op zondag 16 november 2008 18:36 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb geen camera om een foto te maken.![]()
Wel een iPhone maar die is alleen scherp van veraf en dan zie je het niet.
iPhone heeft een 2mp?quote:Op zondag 16 november 2008 18:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Daar heb ik ook geen reet aan he!
Die foto van mij is gemaakt met een 10 mp slr camera
Ik ga patatjes etenquote:Op zondag 16 november 2008 18:41 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Dat snap ik best, dat kan reuze eng zijn.
Noorsbloedquote:
Alles goed met Fas ?quote:Op zondag 16 november 2008 18:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Noorsbloed![]()
.
Oh en Bt we willen graag spannende verhalen horen als je terug bent van de dokter.
Hij gaat maandag toch weg.quote:Op zondag 16 november 2008 18:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Ga vooral zo door, je weet dat je volgende ban drie maanden is hè?
Het kán niet meer gehecht worden.quote:Op zondag 16 november 2008 18:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Noorsbloed![]()
.
Oh en Bt we willen graag spannende verhalen horen als je terug bent van de dokter.
2 maanden hoor.quote:Op zondag 16 november 2008 18:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Ga vooral zo door, je weet dat je volgende ban drie maanden is hè?
Mijn telefoon heeft zelfs 5mpquote:
ben je weer vrijquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu ben ik echt echt echt weg.
Mwah gaat wel niet veel bijzonders gedaan eigenlijkquote:Op zondag 16 november 2008 18:43 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Alles goed met Fas ?
Leuk weekend gehad enzo ?
Enkel uit deze SC hoor.quote:Op zondag 16 november 2008 18:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Mooi, kan z'n aaccount door de shredder
Ik hoop niet dat het nu een deuk zal worden.quote:Op zondag 16 november 2008 18:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mijn telefoon heeft zelfs 5mp!
![]()
Ooh en ik ga niet meer naar de dokter. Mn papa had gebeld net, en ze hechten het niet meer als het langer dan 6 uur geleden is.. Dus, jammer de pammer
dat is ook saaiquote:Op zondag 16 november 2008 18:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mwah gaat wel niet veel bijzonders gedaan eigenlijk.
Ik heb saw 2 gekeken trouwens.
Jij dan?
Och zo erg is het niet ..quote:Op zondag 16 november 2008 18:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mijn telefoon heeft zelfs 5mp!
![]()
Ooh en ik ga niet meer naar de dokter. Mn papa had gebeld net, en ze hechten het niet meer als het langer dan 6 uur geleden is.. Dus, jammer de pammer
Wat is een Shredder Remlofje?quote:Op zondag 16 november 2008 18:45 schreef remlof het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is dat nou weer voor debiele reactie ?quote:Op zondag 16 november 2008 18:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja ik ben saaiquote:
Vrijdag uit in de stamkroegquote:Op zondag 16 november 2008 18:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mwah gaat wel niet veel bijzonders gedaan eigenlijk.
Ik heb saw 2 gekeken trouwens.
Jij dan?
Pic, alsjeblieft, PIC!quote:Op zondag 16 november 2008 18:46 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Och zo erg is het niet ..
Ik heb een litteken in de vorm van een T op mijn voorhoofd.
Fietste terug naar huis van een feestje en hoorde opeens gebrabbel in mijn oor.
Dat bleek later : JE MOET HIER NAAR RECHTS EIKEL te zijn.
Tegen de tijd dat ik het doorhad fietste ik al met mach 3 de sloot in, vloog over mijn stuur en had een innige omhelzing met het prikkeldraad gescoord
ik moest lachenquote:Op zondag 16 november 2008 18:46 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik het doorhad fietste ik al met mach 3 de sloot in, vloog over mijn stuur en had een innige omhelzing met het prikkeldraad gescoord
Tja, ze zeggen wel eens dat huisdieren op hun baasjes lijken... Waarschijnlijk is dat hetzelfde bij posts.quote:Op zondag 16 november 2008 18:47 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor debiele reactie ?
Oh noes..quote:Op zondag 16 november 2008 18:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Verreweg je meeste notes zijn van buiten deze SC. Ik gaf je gewoon een laatste waarschuwing
bowlenquote:Op zondag 16 november 2008 18:48 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Vrijdag uit in de stamkroeg
Zaterdag bowlenen bezatten in de kroeg
Vandaag naar de sportschool geweest en verder niets
Niceee. Wat doe je altijd in de sportschoolquote:Op zondag 16 november 2008 18:48 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Vrijdag uit in de stamkroeg
Zaterdag bowlenen bezatten in de kroeg
Vandaag naar de sportschool geweest en verder niets
Heeft Remlof toevallig die lama als huisdier?quote:Op zondag 16 november 2008 18:49 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Tja, ze zeggen wel eens dat huisdieren op hun baasjes lijken... Waarschijnlijk is dat hetzelfde bij posts.
Ik zal eens kijken of mijn sletcam meewerkt.quote:
quote:
quote:Op zondag 16 november 2008 18:51 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Als hij nou die lama als huisdier heeft, lijkt ie ook nog op zijn huisdier.
Dronken disco bowlen is super tofquote:
Cardio een half uur en daarna inderdaad spiergroepen trainenquote:Op zondag 16 november 2008 18:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Niceee. Wat doe je altijd in de sportschool? Gewichtheffen
?
quote:Op zondag 16 november 2008 18:51 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Heeft Remlof toevallig die lama als huisdier?
Een touwquote:Op zondag 16 november 2008 18:51 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken of mijn sletcam meewerkt.
En anders maak ik morgen een foto als het weer licht is.
[..]Nouja ..
Het was echt kut ..
Ik scheen ook nog geroepen te hebben:
KANKER dit touw is scherp
Kan niet wachten.quote:Op zondag 16 november 2008 18:50 schreef dagdag het volgende:
nog 7 dagen en dan zit in italie
ja
INTER juve milano lalalala
quote:Op zondag 16 november 2008 18:55 schreef postmortum het volgende:
ik was in sittard gers![]()
Maar heb de ME ook bezig gehouden hoor , ik zoeen plastic bekertje en ben daarop gaan springen en toen hoorde je een luide knal![]()
En die ME zo kijken
je ging meequote:
jij zeker ja maar ik heb het toch gekochtquote:Op zondag 16 november 2008 18:55 schreef postmortum het volgende:
ik was in sittard gers![]()
Maar heb de ME ook bezig gehouden hoor , ik zoeen plastic bekertje en ben daarop gaan springen en toen hoorde je een luide knal![]()
En die ME zo kijken
Welkequote:Op zondag 16 november 2008 18:54 schreef gers het volgende:
owja noorsbloed![]()
speciaalbiertjes zijn te lekkr
hey voor de 1,50 euro mag ik met zoeen ekertje doen wat ik wilquote:Op zondag 16 november 2008 18:56 schreef gers het volgende:
[..]
jij zeker ja maar ik heb het toch gekocht![]()
maar fc limburg gaat er zeker komen als roda en fortuna zulke dikke vriendjes zijn
Ohhh dat is wel een stuk erger ja inderdaadquote:Op zondag 16 november 2008 18:46 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
snap ikquote:Op zondag 16 november 2008 18:58 schreef postmortum het volgende:
jongens ik ga me ff douchen , ik net een foto van bt gezien en ik heb een privemomentje nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |