quote:Op zondag 16 november 2008 16:44 schreef Jojoortje het volgende:
W3LkOm aDeLaNtE
hOp3n!111!1!! hIhI LoL DuZz dAt jE En lEuK3 tIjD HeBt eNzO
kUsJuH!!1!!1! lOl dUzZ *oNe lUv*
Conspiracy!!!1eins!15quote:Op zondag 16 november 2008 16:48 schreef RacerDKB het volgende:
Nou ook al KLB?
Wil die Adelante soms stuk voor stuk een subforum erbij om uiteindelijk Danny van zijn troon af te stoten en FA te worden?
Nog tot kerst.quote:Op zondag 16 november 2008 16:56 schreef Biels het volgende:
Het wachten is op de "DAT IS GEEN ECHTE KLB'ER KASTE 1!!111!!!!!!! JEWEETNIETHOEHETWERKT YVONNE HAAT ME" ananas.
Maandban en een week dus? Toch?quote:Op zondag 16 november 2008 17:01 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
En posten uit naam van een gebande...
Als die daar al van schrikt, is het geen goeie mod jaquote:Op zondag 16 november 2008 17:01 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Je hebt hem nu al afgeschrikt met je BrEeZaH-taal!![]()
Onder tafel voor een euro?
Kerst, he.quote:Op zondag 16 november 2008 17:01 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Maandban en een week dus? Toch?
Tsja, KLB blijft KLB.quote:Op zondag 16 november 2008 17:02 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Als die daar al van schrikt, is het geen goeie mod ja
Wat moet ik doen onder tafel?
Met een uitgebreide interview, handtekeningen en foto's, mag ik hopen? Anders hoeft voor mij niet, hoor.quote:Op zondag 16 november 2008 17:12 schreef Adelante het volgende:
Dank voor het warme welkom, maar ik ben er pas vanavond voor meer comments!
ah, een deeltijd-modquote:Op zondag 16 november 2008 17:12 schreef Adelante het volgende:
Dank voor het warme welkom, maar ik ben er pas vanavond voor meer comments!
Enige wat ik doe is jou onder de tafel drinken met mn breezersquote:Op zondag 16 november 2008 17:13 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Tsja, KLB blijft KLB.
Weet je best.![]()
Adelantequote:Op zondag 16 november 2008 17:20 schreef Mr.Cooper het volgende:
Wie is dat...?!
Daar twijfel ik geen moment aan.quote:Op zondag 16 november 2008 17:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Enige wat ik doe is jou onder de tafel drinken met mn breezers
Zeg, sinds wanneer ben jij de dokter hier?quote:Op zondag 16 november 2008 17:26 schreef Sackboy het volgende:
Wat is de klacht?
Maar das wel kewlquote:Op zondag 16 november 2008 17:23 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Daar twijfel ik geen moment aan.![]()
Anders gaan we samen onder tafel zitten? Verhaaltjes vertellen (iets met bloemetjes en bijtjes) en beschuitjes eten enzo.
quote:Op zondag 16 november 2008 17:15 schreef Opperkwal het volgende:
Ik heb hem nog nooit gezien hier in KLB
Ik durf te wedden dat Adelante meer posts in KLB heeft dan alle newbies in dit topic bijelkaarquote:
Als jullie je nou in max tien regels even aan mij voorstellen, dan weet ik meteen wie extra aandacht verdient en wie nietquote:Op zondag 16 november 2008 17:14 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Met een uitgebreide interview, handtekeningen en foto's, mag ik hopen? Anders hoeft voor mij niet, hoor.
Overtuigdquote:Op zondag 16 november 2008 17:41 schreef Jojoortje het volgende:
Hoi!
Ik
ben
Jojoor!
(Waterman)
De
liefste
fokker
van
Fok!
Hoiquote:Op zondag 16 november 2008 17:40 schreef Adelante het volgende:
[..]
Als jullie je nou in max tien regels even aan mij voorstellen, dan weet ik meteen wie extra aandacht verdient en wie niet
Sprekendquote:Op zondag 16 november 2008 16:56 schreef Biels het volgende:
Het wachten is op de "DAT IS GEEN ECHTE KLB'ER KASTE 1!!111!!!!!!! JEWEETNIETHOEHETWERKT YVONNE HAAT ME" ananas.
Hoi ik ben silentalarm. Ik ben altijd braaf en zeg nooit dingen die niet mogen, Ik zal dus nooit een ban verdienen. Daarom wordt ik ook nooit geband. Dit was mijn levensverhaal.quote:Op zondag 16 november 2008 17:40 schreef Adelante het volgende:
[..]
Als jullie je nou in max tien regels even aan mij voorstellen, dan weet ik meteen wie extra aandacht verdient en wie niet
dat was ik toch al jojooor?quote:Op zondag 16 november 2008 17:41 schreef Jojoortje het volgende:
Hoi!
Ik
ben
Jojoor!
(Waterman)
De
liefste
fokker
van
Fok!
Doe mijn idee eens niet na-apen!quote:Op zondag 16 november 2008 17:41 schreef Jojoortje het volgende:
Hoi!
Ik
ben
Jojoor!
(Waterman)
De
liefste
fokker
van
Fok!
quote:
Ja NA mij ja!quote:Op zondag 16 november 2008 17:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dat was ik toch al jojooor?
Wehehehequote:Op zondag 16 november 2008 17:46 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Doe mijn idee eens niet na-apen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
Iemand die het al eerder gedaan heeft maar wegens falen is gestopt/heeft moeten stoppen.quote:Op zondag 16 november 2008 19:39 schreef Chriz2k het volgende:
Wie?
When hell freezes over.quote:Op zondag 16 november 2008 19:39 schreef Chriz2k het volgende:Wanneer wordt er eens iemand gekozen die niet tot de inteelt/oldbie kliek behoort?
quote:Op zondag 16 november 2008 17:57 schreef Noorsbloed het volgende:
Noorsbloed
Alto ( volgende de rest hier)
Heeft een hekel aan Crane, biels en damsco
erhm
Verder ben ik best aardig enzo.
3 jaar geleden zeker?quote:Op zondag 16 november 2008 17:34 schreef remlof het volgende:
Ik durf te wedden dat Adelante meer posts in KLB heeft dan alle newbies in dit topic bijelkaar
Welkom op KLB Ade, en veel succes
Ik ben bang dat je dan nog een paar maanden wachten.quote:Op zondag 16 november 2008 16:56 schreef Biels het volgende:
Meteen op slot flikkeren dusquote:Op zondag 16 november 2008 20:27 schreef CaptainCookie het volgende:
Oh ja, mijn topics zijn altijd parels. Je hoeft dus niet te controleren of ze gesloten moeten worden
Ik mis je moeder.quote:
Oh, oke. Nee, dan neem ik m'n opmerking terug.quote:Op zondag 16 november 2008 21:22 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
En ik vond je nog wel een coole mod
Jasje waait met alle winden mee...quote:Op zondag 16 november 2008 21:23 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Oh, oke. Nee, dan neem ik m'n opmerking terug.
Waar is Adelante
Wie ben je, wat doe je en waarom zou je een goede mod in KLB worden?quote:Op zondag 16 november 2008 23:34 schreef Adelante het volgende:
ja, we zijn er! barst maar los!
quote:Op zondag 16 november 2008 23:39 schreef Emimich het volgende:
[..]
Wie ben je, wat doe je en waarom zou je een goede mod in KLB worden?
Vertel..quote:Op zondag 16 november 2008 21:57 schreef vannelle het volgende:
[..]
Jasje waait met alle winden mee...
adelante, jurist, prima in staat afwegingen te maken en veroordelingen op te leggenquote:Op zondag 16 november 2008 23:39 schreef Emimich het volgende:
[..]
Wie ben je, wat doe je en waarom zou je een goede mod in KLB worden?
Een goede mod zou forumgeheugen hebben of links kunnen leggen maar speciaal voor jou een quote:quote:
Nog vragen?quote:Op zondag 16 november 2008 21:23 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Oh, oke. Nee, dan neem ik m'n opmerking terug.
Waar is Adelante
En je dacht dat ik in die post serieus was?quote:Op maandag 17 november 2008 00:06 schreef vannelle het volgende:
[..]
Een goede mod zou forumgeheugen hebben of links kunnen leggen maar speciaal voor jou een quote:
[..]
Nog vragen?
En je dacht dat ik het over jou had?quote:Op maandag 17 november 2008 00:08 schreef Biogarde het volgende:
[..]
En je dacht dat ik in die post serieus was?
Is het niet hier dan is het wel in FEE...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |