quote:Op zondag 16 november 2008 16:44 schreef Jojoortje het volgende:
W3LkOm aDeLaNtE
hOp3n!111!1!! hIhI LoL DuZz dAt jE En lEuK3 tIjD HeBt eNzO
kUsJuH!!1!!1! lOl dUzZ *oNe lUv*
Conspiracy!!!1eins!15quote:Op zondag 16 november 2008 16:48 schreef RacerDKB het volgende:
Nou ook al KLB?
Wil die Adelante soms stuk voor stuk een subforum erbij om uiteindelijk Danny van zijn troon af te stoten en FA te worden?
Nog tot kerst.quote:Op zondag 16 november 2008 16:56 schreef Biels het volgende:
Het wachten is op de "DAT IS GEEN ECHTE KLB'ER KASTE 1!!111!!!!!!! JEWEETNIETHOEHETWERKT YVONNE HAAT ME" ananas.
Maandban en een week dus? Toch?quote:Op zondag 16 november 2008 17:01 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
En posten uit naam van een gebande...
Als die daar al van schrikt, is het geen goeie mod jaquote:Op zondag 16 november 2008 17:01 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Je hebt hem nu al afgeschrikt met je BrEeZaH-taal!![]()
Onder tafel voor een euro?
Kerst, he.quote:Op zondag 16 november 2008 17:01 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Maandban en een week dus? Toch?
Tsja, KLB blijft KLB.quote:Op zondag 16 november 2008 17:02 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Als die daar al van schrikt, is het geen goeie mod ja
Wat moet ik doen onder tafel?
Met een uitgebreide interview, handtekeningen en foto's, mag ik hopen? Anders hoeft voor mij niet, hoor.quote:Op zondag 16 november 2008 17:12 schreef Adelante het volgende:
Dank voor het warme welkom, maar ik ben er pas vanavond voor meer comments!
ah, een deeltijd-modquote:Op zondag 16 november 2008 17:12 schreef Adelante het volgende:
Dank voor het warme welkom, maar ik ben er pas vanavond voor meer comments!
Enige wat ik doe is jou onder de tafel drinken met mn breezersquote:Op zondag 16 november 2008 17:13 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Tsja, KLB blijft KLB.
Weet je best.![]()
Adelantequote:Op zondag 16 november 2008 17:20 schreef Mr.Cooper het volgende:
Wie is dat...?!
Daar twijfel ik geen moment aan.quote:Op zondag 16 november 2008 17:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Enige wat ik doe is jou onder de tafel drinken met mn breezers
Zeg, sinds wanneer ben jij de dokter hier?quote:Op zondag 16 november 2008 17:26 schreef Sackboy het volgende:
Wat is de klacht?
Maar das wel kewlquote:Op zondag 16 november 2008 17:23 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Daar twijfel ik geen moment aan.![]()
Anders gaan we samen onder tafel zitten? Verhaaltjes vertellen (iets met bloemetjes en bijtjes) en beschuitjes eten enzo.
quote:Op zondag 16 november 2008 17:15 schreef Opperkwal het volgende:
Ik heb hem nog nooit gezien hier in KLB
Ik durf te wedden dat Adelante meer posts in KLB heeft dan alle newbies in dit topic bijelkaarquote:
Als jullie je nou in max tien regels even aan mij voorstellen, dan weet ik meteen wie extra aandacht verdient en wie nietquote:Op zondag 16 november 2008 17:14 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Met een uitgebreide interview, handtekeningen en foto's, mag ik hopen? Anders hoeft voor mij niet, hoor.
Overtuigdquote:Op zondag 16 november 2008 17:41 schreef Jojoortje het volgende:
Hoi!
Ik
ben
Jojoor!
(Waterman)
De
liefste
fokker
van
Fok!
Hoiquote:Op zondag 16 november 2008 17:40 schreef Adelante het volgende:
[..]
Als jullie je nou in max tien regels even aan mij voorstellen, dan weet ik meteen wie extra aandacht verdient en wie niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |