Ik mis je moeder.quote:
Oh, oke. Nee, dan neem ik m'n opmerking terug.quote:Op zondag 16 november 2008 21:22 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
En ik vond je nog wel een coole mod
Jasje waait met alle winden mee...quote:Op zondag 16 november 2008 21:23 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Oh, oke. Nee, dan neem ik m'n opmerking terug.
Waar is Adelante
Wie ben je, wat doe je en waarom zou je een goede mod in KLB worden?quote:Op zondag 16 november 2008 23:34 schreef Adelante het volgende:
ja, we zijn er! barst maar los!
quote:Op zondag 16 november 2008 23:39 schreef Emimich het volgende:
[..]
Wie ben je, wat doe je en waarom zou je een goede mod in KLB worden?
Vertel..quote:Op zondag 16 november 2008 21:57 schreef vannelle het volgende:
[..]
Jasje waait met alle winden mee...
adelante, jurist, prima in staat afwegingen te maken en veroordelingen op te leggenquote:Op zondag 16 november 2008 23:39 schreef Emimich het volgende:
[..]
Wie ben je, wat doe je en waarom zou je een goede mod in KLB worden?
Een goede mod zou forumgeheugen hebben of links kunnen leggen maar speciaal voor jou een quote:quote:
Nog vragen?quote:Op zondag 16 november 2008 21:23 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Oh, oke. Nee, dan neem ik m'n opmerking terug.
Waar is Adelante
En je dacht dat ik in die post serieus was?quote:Op maandag 17 november 2008 00:06 schreef vannelle het volgende:
[..]
Een goede mod zou forumgeheugen hebben of links kunnen leggen maar speciaal voor jou een quote:
[..]
Nog vragen?
En je dacht dat ik het over jou had?quote:Op maandag 17 november 2008 00:08 schreef Biogarde het volgende:
[..]
En je dacht dat ik in die post serieus was?
Is het niet hier dan is het wel in FEE...quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |