HAHAHA.quote:
Nee ik heb het niet laten hechten, moet datquote:Op zondag 16 november 2008 16:46 schreef Jajong het volgende:
Heb je het wel laten hechten? Ziet eruit alsof die wond dat wel kan gebruiken.
Je kan wel zien dat je flink hebt lopen stappen by the way.
Ik was er als ik jou was wel even mee heengegaan ja, helemaal omdat je niet wil dat er een litteken komt hequote:Op zondag 16 november 2008 16:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee ik heb het niet laten hechten, moet dat?
Het doet niet echt heel erg pijn ofzo hoor..
En haha ja prachtige brakke ogen
Ja maar goed verzorgen op welke manier? Ooh en dankjequote:Op zondag 16 november 2008 16:42 schreef Vandaw het volgende:
Die ogen![]()
![]()
Een litteken kun je niet echt voorkomen voor zover ik weet, behalve dan goed verzorgen en opletten dat het een beetje dichtgroeit. Anders even langs de doktah. Sterkte er mee.
Maar het was half 7quote:Op zondag 16 november 2008 16:49 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik was er als ik jou was wel even mee heengegaan ja, helemaal omdat je niet wil dat er een litteken komt he.
Liever 1 keer om half 7 naar 't ziekenhuis dan je leven met een litteken op je kop, lijkt mequote:
Waarom vertel je me ditquote:Op zondag 16 november 2008 16:52 schreef Jajong het volgende:
[..]
Liever 1 keer om half 7 naar 't ziekenhuis dan je leven met een litteken op je kop, lijkt meEn volgens mij kan je alsnog wel er naartoe gaan hoor. Kans is dan wel, als je besluiten dat 't gehecht moet worden, dat ze het weer een beetje open gaan snijden
Ik heb trouwens wel met die jongen gewed dat het een litteken zou wordenquote:Op zondag 16 november 2008 16:53 schreef Deetch het volgende:
dat wordt wel een litteken denk ik. kan ook sexy zijn.
Ik zie er nog beter uit met een litteken ter grootte van mn halve voorhoofd dan met een hoofddoekje omquote:
Aanstelster.quote:Op zondag 16 november 2008 17:03 schreef Breathtaking het volgende:
litteken ter grootte van mn halve voorhoofd
Laten we het hopen.quote:Op zondag 16 november 2008 17:13 schreef Sackboy het volgende:
En daarna heb je die houten plank op z'n hoofd stukgeslagen?
Haha, om je helpen toch!quote:Op zondag 16 november 2008 16:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waarom vertel je me dit!!!
Misschien ga ik vanavond wel even langs
Ik bedoelde ook, ALS ik dat zou hebbenquote:
Nee, niet eensquote:Op zondag 16 november 2008 17:13 schreef Sackboy het volgende:
En daarna heb je die houten plank op z'n hoofd stukgeslagen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |