Ik doe mijn bestquote:Op zondag 16 november 2008 19:27 schreef Turquaz52 het volgende:![]()
![]()
OMG
![]()
![]()
Dat zijn gewoon de ergste die ik totnu toe heb gezien//![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe kan je een dure Cls zo verneuken.Lijkt nu op een futuristische sneeuwploeg.quote:Op zondag 16 november 2008 17:59 schreef invine het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Da's denk ik de beste CRX die ik ooit heb gezien. Op de uitlaten na misschien vrijwel standaard en cleanquote:Op zondag 16 november 2008 19:27 schreef Turquaz52 het volgende:![]()
![]()
OMG
![]()
![]()
Dat zijn gewoon de ergste die ik totnu toe heb gezien//![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hierbij dan mijn bijdrage:
Vriend van de zoon van onze buren
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Exact wat ik dacht.. Jammer van de uitlaten..quote:Op zondag 16 november 2008 20:37 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Da's denk ik de beste CRX die ik ooit heb gezien. Op de uitlaten na misschien vrijwel standaard en clean.
quote:,,Dit was ooit een Golf 4. Het was vroeger een diesel 1.9 TDi, die heb ik opgevoerd, tot-ie stuk ging. Toen heb ik er een benzineblok in gebouwd. Nu zit er een 450 pk in, hij draait 7500 toeren. Alles is verbouwd, vleugeldeuren, binnen, buiten, bijna niets is meer standaard. Hij doet 140 kilometer in z'n twee, 200 in z'n drie, m'n vier doet nét de 260, de vijf rijdt 335 en met m'n zes ga je daar nog verder overheen. Maar dat is niet aan te raden want dan begint-ie te zweven. Ik hou het liever rond de 300 kilometer per uur.''
335 in een golf en dan heb je nog een versnelling over....quote:Op zondag 16 november 2008 23:37 schreef Spamblik het volgende:
http://www.noordhollandsd(...)s/article4029061.ece
quote:
Uit de link die hierboven werd gepost. Welke idioot steekt er nou 60.000 euro in een autoquote:,,Ja, 't is veel werk en heel veel geld'', zegt de Opelrijder. ,,Als je het geld hebt, kan alles. Dan is the sky the limit. Hier zit 60.000 euro in. Voor 67.000 mag je 'm hebben.''
Het leuke is, dat er in totaal 60.000 euro is ingestoken. Maar deze mensen vervangen veel onderdelen 2 of 3 keer, omdat ze het telkens mooier/sneller willen. Als ze gewoon in 1 keer 15 tot 20.000 er tegen aan gooien zijn ze al klaar. Niet dat dat dan opeens wel een financieel succesvehaal wordt.quote:Op dinsdag 18 november 2008 09:36 schreef fathank het volgende:
[..]
Uit de link die hierboven werd gepost. Welke idioot steekt er nou 60.000 euro in een auto. Laat staan in een Opel
.
Een golf met een luchtweerstand gelijk aan een rechte muurquote:Op dinsdag 18 november 2008 09:36 schreef fathank het volgende:
[..]
Uit de link die hierboven werd gepost. Welke idioot steekt er nou 60.000 euro in een auto. Laat staan in een Opel
.
En ook dikke lul dat je met 450 PK de 335 haalt en nog een versnelling over hebt. Een Ferrari F40 doet met 480 PK zo'n 325 KM/h. En die ook daadwerkelijk voor zulke snelheden ontwikkeld. Wat een sjappies
.
Ik heb nog maar weinig Golfjes gezien met tellers tot de 330.quote:Op dinsdag 18 november 2008 17:25 schreef Youp het volgende:
[..]
Een golf met een luchtweerstand gelijk aan een rechte muur
Hij heeft gewoon zeer kleine wieltjes er onder waardoor de teller dat soort snelheden aangeeft.
GPS ouwequote:Op dinsdag 18 november 2008 17:28 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Ik heb nog maar weinig Golfjes gezien met tellers tot de 330.
haha daar kom ik wel isquote:Op maandag 17 november 2008 00:16 schreef invine het volgende:
deze is van 1 van die gasten van dat filmpjewat slecht!
wou hem net postenquote:Op donderdag 20 november 2008 17:38 schreef invine het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
kon het niet latenkomt uit V&A
[TK] Golf 2 1.3i - GTI G60 Look
quote:Op donderdag 20 november 2008 18:30 schreef VjenneKloetn het volgende:
Collegatje van mij heeft sinds deze week ook een "nieuwe" golf.
Let niet op de uitstekend passende sideskirts en de popnagels
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 november 2008 17:38 schreef invine het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
kon het niet latenkomt uit V&A
[TK] Golf 2 1.3i - GTI G60 Look
Ja maar dat kan je dan wel over elke auto die hier staat zeggenquote:Op vrijdag 21 november 2008 09:11 schreef r8ality het volgende:
[..]
Voor istie prima. Als ie nou achter die raamspoiler en onderbumper (die met dat gaasw) eraf haalt, issie echt wel vet. Wel jammer dat het een CL is
.
neh hij staat in de stal.quote:Op vrijdag 21 november 2008 00:40 schreef VjenneKloetn het volgende:
Nee, ben er ook nog nooit 1 tegengekomen in Vjenne whehehe.
Als jij de jouwe dan een x meeneemt naar carbid city dan kan ik die ff bekijken
Gezien zijn nickname wel, anders zou het triest zijnquote:
Te erg voor woordenquote:Op donderdag 20 november 2008 18:30 schreef VjenneKloetn het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Golf 4 tellers gaan max tot 320 (R32), maar die kun je natuurlijk aanpassen, echter voor een standaard golf 4 is de waarde voor de luchtweerstand en frontaal oppervlak van een golf 4 Cw=0.33 en A=2.11. Daarmee kom je voor 335 km/h uit op 430kW.quote:Op dinsdag 18 november 2008 17:25 schreef Youp het volgende:
[..]
Een golf met een luchtweerstand gelijk aan een rechte muur
Hij heeft gewoon zeer kleine wieltjes er onder waardoor de teller dat soort snelheden aangeeft.
quote:Op vrijdag 21 november 2008 20:24 schreef BolleSmurf het volgende:
[ [url=imageshack.us][IMG]http://img353.imageshack.us/img353/8145/aztec2002bdl7.jpg]afbeelding[/url] ]
Dit is serieus een merk wagen ... Pontiac
Dat lijkt me wel een x interresant. Moet je er tzt maar een keer een topic over openen ofzo.quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:16 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
neh hij staat in de stal.
maar dit zomer ga ik vast met Jos's supra meeten in vjenne (sleutelen) en dan kom je een x kijken ?
er lopen tig topics, maar alleen op shoarmateam.nl. daar kan je altijd kijken/reggen/posten/whatever.quote:Op zondag 23 november 2008 12:37 schreef VjenneKloetn het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel een x interresant. Moet je er tzt maar een keer een topic over openen ofzo.
Er lopen hier tig serieuze projecten waar mensen ook echt in geïnteresseerd zijn (die van kevin20vt, boegschroef etc.)quote:Op zondag 23 november 2008 13:54 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
er lopen tig topics, maar alleen op shoarmateam.nl. daar kan je altijd kijken/reggen/posten/whatever.
hier ga ik niets over mijn supra posten. te veel debielen en te weinig mensen die een serieus project kunnen waarderen.
Die koplampen ook echt.quote:Op donderdag 20 november 2008 18:30 schreef VjenneKloetn het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
raad eens wat er gebeurt als je het woord supra laat vallen hier...quote:Op zondag 23 november 2008 14:12 schreef invine het volgende:
[..]
Er lopen hier tig serieuze projecten waar mensen ook echt in geïnteresseerd zijn (die van kevin20vt, boegschroef etc.)
Oeh... let me guess....quote:Op maandag 1 december 2008 17:36 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
raad eens wat er gebeurt als je het woord supra laat vallen hier...
Supra..quote:Op maandag 1 december 2008 17:36 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Beste sportauto ter wereld aller tijden.quote:Op maandag 1 december 2008 17:36 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Popcorntopic en dan komt DS4 om te zeggen dat Supra zuigt en dat Porsche pwnt waarna StefanP zegt dat Porsche zuigt en Supra pwnt. En dan begint het pk verhaal weer opnieuw.quote:Op maandag 1 december 2008 17:36 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
TT rechtsgestuurd mss 15k. LHD kost je nog steeds rond de 30k.quote:Op maandag 1 december 2008 19:55 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Supra..
Nonturbo al vanaf ¤7500 te koop en TT voor het dubbele (ongeveer).
De laatste doet 0-100 in een kleine 5 sec, en een top van 250km/h (?)
Bovenstaande tijden/snelheden natuurlijk in orginele staat en goed onderhouden, want het
vermogenverlies bij slecht onderhouden wagen is enorm. (Niet alleen bij Supra's natuurlijk!)
Een prima betaalbare sportwagen dus, en motorisch een uitstekende basis om verder te tunen.
Mits voldoende budget natuurlijk, de benodigde onderdelen in Nederland zijn (imho) véél te duur.
Daarnaast is het natuurlijk gewoon nog een mooi (imho dan) vormgegeven wagen, welke gezien
zijn leeftijd nog prima mee kan komen met de huidige (sport)auto's.
Zo, Opa has spoken.![]()
Tjabbo, ik verwacht binnen korte tijd een userproject-topic van je. Met uitleg en foto's.
Zeikende users hou je toch (ik ben er één van), laat je daardoor er niet van afhouden.
Sorry, ik bedoelde inderdaad de RHD imports natuurlijk. (en dan MKIV's)quote:Op maandag 1 december 2008 20:09 schreef tevebe het volgende:
[..]
TT rechtsgestuurd mss 15k. LHD kost je nog steeds rond de 30k.
quote:Op maandag 1 december 2008 17:36 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ik heb een MKIII, geen MKIV.quote:Op maandag 1 december 2008 19:55 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Supra..
Nonturbo al vanaf ¤7500 te koop en TT voor het dubbele (ongeveer).
De laatste doet 0-100 in een kleine 5 sec, en een top van 250km/h (?)
Bovenstaande tijden/snelheden natuurlijk in orginele staat en goed onderhouden, want het
vermogenverlies bij slecht onderhouden wagen is enorm. (Niet alleen bij Supra's natuurlijk!)
Een prima betaalbare sportwagen dus, en motorisch een uitstekende basis om verder te tunen.
Mits voldoende budget natuurlijk, de benodigde onderdelen in Nederland zijn (imho) véél te duur.
Daarnaast is het natuurlijk gewoon nog een mooi (imho dan) vormgegeven wagen, welke gezien
zijn leeftijd nog prima mee kan komen met de huidige (sport)auto's.
Zo, Opa has spoken.![]()
Tjabbo, ik verwacht binnen korte tijd een userproject-topic van je. Met uitleg en foto's.
Zeikende users hou je toch (ik ben er één van), laat je daardoor er niet van afhouden.
Ik vind ze tofquote:Op dinsdag 2 december 2008 10:23 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ik heb een MKIII, geen MKIV.
http://home.student.utwen(...)r/supra-hdr1-001.jpg
de mijne is de middelste.
en nagenoeg alles heb ik er zelf aan gerepareerd/verbouwd.
Aangezien ik redelijk lang moderator geweest ben op PTA weet ik wat het niveau is. helaasch.
heb geen zin in mijn hobby verdedigen tegenover mensen die net weten dat hun piemel niet alleen gebruikt word om mee te plassen. Ik heb al eens een poll gehouden of ik een topic zou openen of niet...
Misschien moet ik me bedenken ?
Tjabbo, bedenk je aub en maak een topic aan. Een poll is imho nergens voor nodig.quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:23 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ik heb een MKIII, geen MKIV.
http://home.student.utwen(...)r/supra-hdr1-001.jpg
de mijne is de middelste.
en nagenoeg alles heb ik er zelf aan gerepareerd/verbouwd.
Aangezien ik redelijk lang moderator geweest ben op PTA weet ik wat het niveau is. helaasch.
heb geen zin in mijn hobby verdedigen tegenover mensen die net weten dat hun piemel niet alleen gebruikt word om mee te plassen. Ik heb al eens een poll gehouden of ik een topic zou openen of niet...
Misschien moet ik me bedenken ?
Eens!quote:
Amen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:29 schreef Youp het volgende:
[..]
Eens!
De Supra is ook niet mijn auto, zeker de MKIV niet, voor de MKIII heb ik altijd een zwak gehad. En op die foto van je, Tjabbo, staan 3 hele mooie Supra's zoals ze bedoeld zijn. Geen verneukeritus, geen poespas, gewoon mooie wagens.
Beste auto ooit gemaakt! Jammer alleen dat tegenwoordig elke sjonnie een RHD NA importeert, deze zwaar verneukt en hem vervolgends dan weer op marktplaats knalt omdat hij er geen geld genoeg voor heeft, waardoor er zo'n groot aanbod is dat iedereen er niks speciaals aan vindt en iedereen de auto begint te bashen, terwijl dit de vetste auto is die hier op de planeet rond rijdt.quote:Op maandag 1 december 2008 17:36 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Die bandenquote:Op zondag 28 december 2008 19:07 schreef Terpentin07 het volgende:
Geen idee wat de eigenaar bezielde maar er waren overal spullen opgeplakt.Het leek echt op een of andere vage speelgoedauto.Helaas is niet alles goed op de foto te zien.
[ afbeelding ]
Zo ->quote:Op woensdag 31 december 2008 13:28 schreef Salatrel het volgende:
[..]
hoe zou jij kijken als je er zo uitzag
quote:Op woensdag 31 december 2008 13:28 schreef Salatrel het volgende:
[..]
hoe zou jij kijken als je er zo uitzag
de 100xniks is sowieso kut, zelfs origineel.quote:Op woensdag 31 december 2008 16:15 schreef Drommelsch85 het volgende:
Bij mn ouders in de straat staat ook zo'n afschuwelijk tupperware hok, een opgedirkte Nissan 100 NX nogwelFoto's komen later..
Die is vet coel!quote:
Tja, als je het geld niet hebt voor een echte bel-airquote:
quote:Op maandag 1 december 2008 18:20 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Camouflage kan er best gelikt uitzien.![]()
[ afbeelding ]
Die sticker op de zijramen achter verneuken hem nog het meestquote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Toyota Carina E op Urk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verneukte Rover
Gelukkig is ie ondertussen weer in originele staat hersteldquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:52 schreef glasbak het volgende:
[..]
Die sticker op de zijramen achter verneuken hem nog het meest
Gerechtigheidquote:Op zondag 4 januari 2009 00:49 schreef Unit_731 het volgende:
Mogen filmpjes hier ook?
http://media.brainblog.to/media/upload/2061ad13.flv
Jupquote:Op zondag 4 januari 2009 01:30 schreef RiKe het volgende:
Zt dat vliegtuigje nou echt vast aan die Kadett?
Bij deze dus..quote:Op maandag 5 januari 2009 22:22 schreef tevebe het volgende:
http://link.marktplaats.nl/215334129 Deze mag hier ook wel komen te staan
3500 euroquote:Op maandag 5 januari 2009 22:22 schreef tevebe het volgende:
Check die 2e en 3e foto..quote:Op maandag 5 januari 2009 22:22 schreef tevebe het volgende:
Deze Golf heeft in ieder geval een duidelijke reden om boos te kijken.quote:
Erg boeiend allemaal,andermans auto fotograferen,maken jullie ook wel eens tourritten,als je je eigen buurt al verkent heb.quote:Op woensdag 31 december 2008 16:15 schreef Drommelsch85 het volgende:
Bij mn ouders in de straat staat ook zo'n afschuwelijk tupperware hok, een opgedirkte Nissan 100 NX nogwelFoto's komen later..
Die honda is wel wat nieuwer als de auto´s die in je buurt staan,waar doet die vrind dat van zullen jullie denken,of is het een oude foto.quote:Op zondag 11 januari 2009 21:37 schreef Turquaz52 het volgende:
In de buurt van mijn school in Eindhoven:
[ afbeelding ]
Betreft: Nissan Micra 1.1 ofzo..
En dit is een NCN (NissanClubNederland) member:
[ afbeelding ]
Betreft: Nissan Primera P11 SLX met een Japstyle einddemper en een hele misvormde bodykut bodykit
En dit is een Honda CRX van een vriend van de zoon van onze buren:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik hou er niet van om gezien te worden terwijl ik een foto maak van een versjonnied auto, dalijk denken ze dat ik er fan van ben ofzo, vandaar zo'n onduidelijk foto's..
Zo zonde hequote:Op zondag 11 januari 2009 21:24 schreef Turquaz52 het volgende:
Een Honda F50:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yep, Frederiklaan.quote:Op zondag 11 januari 2009 22:10 schreef invine het volgende:
turquaz zit je op het ROC? bij het stadion?
Valt wel mee hoor, de beste man met de slopel uit het jaar 1842 komt regelmatig met de nieuwste crafters en andere bedrijfsauto's.. de witte auto is van een opa&oma, de groene stationwagon daarachter idemdito, en tja.. wij wonen niet in een turken/marokanen buurt dus geen mercedesen of weet ik veel wat..quote:Op zondag 11 januari 2009 23:10 schreef fokkieslim het volgende:
[..]
Die honda is wel wat nieuwer als de auto´s die in je buurt staan,waar doet die vrind dat van zullen jullie denken,of is het een oude foto.
De rest van de buurt rijden allemaal oldtimers,kijk eens naar die opel,die had mn opa heel vroeger ook.
Zonde, das origineel best een mooie auto.quote:Op zondag 11 januari 2009 21:24 schreef Turquaz52 het volgende:
Een Honda F50:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goh, je meent hetquote:Op maandag 12 januari 2009 16:12 schreef MaartenGrendel het volgende:
[..]
Zonde, das origineel best een mooie auto.
ik vind het werk eraan eigenlijk héél mooi gedaan. Het valt nergens echt op dat het onderdelen zijn die niet zouden passen, of slecht lakwerk ofzo...quote:Op maandag 12 januari 2009 16:12 schreef MaartenGrendel het volgende:
[..]
Zonde, das origineel best een mooie auto.
Met de originele achterlichten zou het wmb nog net kunnen. Nu is het te overduidelijk een wannabe-Ferrari en dat heeft een NSX helemaal niet nodig. Maar het is zeker waar dat het strak gedaan is en dat deze auto nog steeds oneindig veel gaver is dan de vele polyester hokken die in dit topic voorbijkomen.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:22 schreef Athmozz het volgende:
[..]
ik vind het werk eraan eigenlijk héél mooi gedaan. Het valt nergens echt op dat het onderdelen zijn die niet zouden passen, of slecht lakwerk ofzo...
Sneu natuurlijk dat je een ferrari gaat namaken, maar hoedje af voor degene die dat werk neergezet heeft, die kan er wel iets van
Welkom op Fok!, kun je niet Quoten ofzo..??quote:Op maandag 12 januari 2009 15:48 schreef fokkieslim het volgende:
en tja.. wij wonen niet in een turken/marokanen buurt dus geen mercedesen of weet ik veel wat..
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
Als die mercedessen ineens in de frederiklaan komen,zou ik maar nie ope doen nie.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:47 schreef Youp het volgende:
Nog een zeer bijzonder exemplaar...
[ afbeelding ]
omgquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:47 schreef Youp het volgende:
[ afbeelding ]
Back to the Future 2009quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:47 schreef Youp het volgende:
[ afbeelding ]
Zondequote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:03 schreef Agiath het volgende:
Oke dit moet ik even posten, dit zag ik gister.
Opzich was de bodykit nog netjes gemonteerd, alleen die kleur, die uitlaten, die stickers, opel
[ afbeelding ]
En dan die sticker die loskomt
[ afbeelding ]
Het enige mooie aan de auto vind ik de kleur.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:22 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Zonde![]()
Standaard is een Astra Coupé gewoon een puike wagen, en die kleur is standaard btw.
Je auto zo toetakelen en dan heel groot "respect" achterop hebbenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:07 schreef A-Waxxx het volgende:
http://link.marktplaats.nl/214195043
leuke auto.................
niet dus
Respect dat hij erin durft te rijden.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Je auto zo toetakelen en dan heel groot "respect" achterop hebben
TURBOquote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:11 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Respect dat hij erin durft te rijden.
Echt lelijker wordt hij er niet op want veel afzichtelijker dan dat hij standaard al is kan bijna niet.
Renault 5![]()
Jezus. Van alles aan je auto doen en dan nog neit eens weten dat het merk van die dumpvalve Forge is en niet Force.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:07 schreef A-Waxxx het volgende:
niet dus
Precies!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:10 schreef r8ality het volgende:
Wat overtollige zooi erafhalen en je hebt wel een fucking snel autootje. Daar heeft de gemiddelde Golf R32 nog moeite mee denk ik.
ssshttquote:Op dinsdag 27 januari 2009 07:28 schreef kabelhaspel het volgende:
Is stiekem Turquaz52 z'n patsmobiel!
dat is ook een Renault 5 turbo... wat anders dan een Renault 5 GTT:quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:37 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Blijft een graflelijk hok.![]()
[ afbeelding ]
Vind het nogsteeds lelijk.. Dus geen droomauto.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:09 schreef invine het volgende:
[..]
dat is ook een Renault 5 turbo... wat anders dan een Renault 5 GTT:
[ afbeelding ]
hopelijk zie je het verschil. Sowieso een droom wagen met helaas veel onderhoud
vette bak!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:53 schreef _Led_ het volgende:
Mijn stratenmaker-ferrari :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja dat was idd een turbo, daar doelde ik toch ook op?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:09 schreef invine het volgende:
[..]
dat is ook een Renault 5 turbo... wat anders dan een Renault 5 GTT:
[ afbeelding ]
hopelijk zie je het verschil. Sowieso een droom wagen met helaas veel onderhoud
Ik vind die sunny een lelijk hok ... dus geen droomauto ...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:18 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Vind het nogsteeds lelijk.. Dus geen droomauto.
De GTI-R Sunny is een droomauto
Maar is wel bloedjes snel als je hem goed opfoktquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:03 schreef osmo het volgende:
[..]
Ik vind die sunny een lelijk hok ... dus geen droomauto ...
En een 5 Turbo zeker niet?quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:44 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Maar is wel bloedjes snel als je hem goed opfokt
ja maar dat is een 5 GTT ook... en een droomauto heeft te maken met smaakquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:44 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Maar is wel bloedjes snel als je hem goed opfokt
Ik vind m wel mooiquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:53 schreef _Led_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zit jij soms ook in de 401 of kom je per auto?quote:Op maandag 26 januari 2009 23:28 schreef Turquaz52 het volgende:
Special 4 Fok!, Mijn reputatie op het spel gezet, en een foto weten te maken![]()
De gebouw op de achtergrond is mijn school
Kut school.
![]()
[ afbeelding ]
Heel soms Auto... maar dagelijks 401, 402..quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:10 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zit jij soms ook in de 401 of kom je per auto?
Ik zat er wel dagelijks, totdat er een bus vanuit Best naar Eindhoven Airport is ingezet. Nu zit ik sporadisch in de 401 (meestal als mijn trein vertraagd is)quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:18 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Heel soms Auto... maar dagelijks 401, 402..![]()
Jij ook?
Ahzooquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:33 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik zat er wel dagelijks, totdat er een bus vanuit Best naar Eindhoven Airport is ingezet. Nu zit ik sporadisch in de 401 (meestal als mijn trein vertraagd is).
Sorry, maar als eigenaar van een R5 Turbo behoor je net zo goed tot de sjonnies hoor. Dat je al een harde plasser krijgt van stoplicht sprintjes zegt eigenlijk al genoeg.quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:56 schreef Pupp3t het volgende:
Ook een R5 Turbo gehad. De laatste versie. Was altijd dolle pret bij 't stoplicht tegen een Johnny in z'n Golf GTI.
Ja, want hij had een R5 Turbo! Dus had ie vast ook een petje, een mat en een gouden ketting!quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:00 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Sorry, maar als eigenaar van een R5 Turbo behoor je net zo goed tot de sjonnies hoor. Dat je al een harde plasser krijgt van stoplicht sprintjes zegt eigenlijk al genoeg.
OMG, die Hyundaiquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:26 schreef A-Waxxx het volgende:
'n paar ferrari's
http://link.marktplaats.nl/210872157
http://link.marktplaats.nl/224007342
http://link.marktplaats.nl/195570824
http://link.marktplaats.nl/201867812
Voor & achter bumper vind ik niet mooi, maar voor de rest issie van buiten niet super lelijk.quote:
Van de 1e:quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:26 schreef A-Waxxx het volgende:
'n paar ferrari's
http://link.marktplaats.nl/210872157
http://link.marktplaats.nl/224007342
http://link.marktplaats.nl/201867812
Een Renault 5 Turbo is gewoon een klassieker hoorquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:00 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Sorry, maar als eigenaar van een R5 Turbo behoor je net zo goed tot de sjonnies hoor. Dat je al een harde plasser krijgt van stoplicht sprintjes zegt eigenlijk al genoeg.
neem de moeite niet, want kleine auto's die snel zijn en hier en daar pauper getuned worden word door meneer rosbief gelijk bestempelt als pauper wagen met paupers die erin rijden.. jammer zo kortzichtig.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:18 schreef fathank het volgende:
[..]
Een Renault 5 Turbo is gewoon een klassieker hoor
Juist! jij snapt het!quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:18 schreef fathank het volgende:
[..]
Een Renault 5 Turbo is gewoon een klassieker hoor
OMG, een veertien jaar oude Clio voor bijna zesduizend euro!quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:26 schreef A-Waxxx het volgende:
'n paar ferrari's
en een taxatierapport van 20kquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:10 schreef Djeez het volgende:
[..]
OMG, een veertien jaar oude Clio voor bijna zesduizend euro!
quote:Op maandag 26 januari 2009 23:28 schreef Turquaz52 het volgende:
Mijn reputatie
Die rolkooi erin ookquote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:07 schreef A-Waxxx het volgende:
niet dus
Mooi kar hoor. Heb er ook een tijd over zitten denken om een mooie Volvo te kopen. Probleem is alleen dat de vaste lasten vrij hoog zijn, en het onderhoud ook stikduur isquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:53 schreef _Led_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat is daar op de japstyle uitlaat, boos kijkers en achterlichten na stratemakers aan?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:13 schreef Swindler het volgende:
Renault Clio 1.8 16V U9 Williams Look
Misschien het feit dat het geen echte Clio Williams is?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:32 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Wat is daar op de japstyle uitlaat, boos kijkers en achterlichten na stratemakers aan?
Janken zeg.. .quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:42 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Misschien het feit dat het geen echte Clio Williams is?
Je noemt alles al op. Plus het feit dat een auto namaken sowieso stratenmakers isquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:32 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Wat is daar op de japstyle uitlaat, boos kijkers en achterlichten na stratemakers aan?
Er zijn lelijke after-market achterlichten. Maar die hier opzitten geven een nieuwe dimensie aan lelijkquote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:13 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:
info over kneuzen-316
http://www.rdw.nl/nl/digi(...)ggegevens_online.htmquote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:05 schreef Noshiba het volgende:
Waar kan dat van het RDW vinden, dat je het kenteken invoert en dat je dan ziet wat voor auto het is etc?
Klopt maar dat moet je aangeven bij de RDW en dan opnieuw laten keuren... als je dit niet doet en ongeluk maakt heb je een probleem.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:11 schreef bietelboer het volgende:
Niet iedere auto rijdt rond met het orginele blok
auto hoef je volgens mij alleen te laten herkeuren als je meer dan 40% vermogenswinst hebt of het aantal cilinders veranderd...quote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:14 schreef invine het volgende:
[..]
Klopt maar dat moet je aangeven bij de RDW en dan opnieuw laten keuren... als je dit niet doet en ongeluk maakt heb je een probleem.
totdat puntje bij paaltje komtquote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:28 schreef bietelboer het volgende:
Officieel wel, maar dat gebeurt maar zelden.
Als de politie een onderzoek in gaat stellen dan heb je zo'n zwaar ongeluk veroorzaakt dat je het ook verdient hebt...
Maar mijn verzekering bv die doet daar totaal niet moeilijk over, mocht zo een 1,8 VTEC in hangen was geen probleem. Als zei er maar van af wisten dan was het goed.
leuk in theorie, maar de praktijk kan zo gaan (collega is onderstaande echt overkomen)quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:04 schreef eevebe het volgende:
[..]
auto hoef je volgens mij alleen te laten herkeuren als je meer dan 40% vermogenswinst hebt of het aantal cilinders veranderd...
+ remmentestquote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:04 schreef fathank het volgende:
Met meer dan 40% vermogenstoename zul je oa een weggedragtest moeten doen in Lelystad op een testcircuit ofzo.
ja, ik had rond de 41% en dat vonden ze zonde van het geld om daarvoor naar lelystad te gaan.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:04 schreef fathank het volgende:
Met meer dan 40% vermogenstoename zul je oa een weggedragtest moeten doen in Lelystad op een testcircuit ofzo.
Hadden ze vast goeie sex gehad de nacht er voorquote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:03 schreef garnage-patrick het volgende:
[..]
ja, ik had rond de 41% en dat vonden ze zonde van het geld om daarvoor naar lelystad te gaan.
Wtf die BMW heeft ingebouwde machinegeweer uitlatenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:13 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:
Op Youtube ook een paar prachtige filmpjes:
Op een gegeven moment zie je een BMW gas geven bij een microfoon![]()
Kenteken: LB-DS-37
RDW:
Voertuigsoort personenauto
Merk BMW
Handelsbenaming 316I E2![]()
![]()
75KW!!!!!
Brandstof Benzine
Ik snap niet dat zulke gasten een 316 kopen helemaal uitbouwen met tupperware alles moet M3 zijn, kermis achterlichten enzo
Waarom steek je dat geld dan niet in een 320i heb je tenminste nog een 6 cilinder met echt een mooi geluid en sta je tenminste ook niet bij elk stoplicht voor lul zover je dat al niet staat
Deze ook (alleen wel iets mooier):quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:57 schreef Benny_Lava het volgende:
Wtf die BMW heeft ingebouwde machinegeweer uitlaten
denk dat die eerder het geluid bedoelde! en die bmw is echt super mooiquote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:17 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Deze ook (alleen wel iets mooier):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(Deze hoort hier natuurlijk eigenlijk niet in dit topic... )
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:56 schreef bietelboer het volgende:
DIe bmw staat duidelijk in het verkeerde topic!
No shit sherlockquote:Op zondag 1 februari 2009 00:49 schreef raulbouli het volgende:
Wow die bmw hoort hier echt niet !11!1
Het ging mij dan ook alleen om de uitlatenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:56 schreef bietelboer het volgende:
DIe bmw staat duidelijk in het verkeerde topic!
Dat noemen ze een toerenbegrenzerquote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:57 schreef Benny_Lava het volgende:
[..]
Wtf die BMW heeft ingebouwde machinegeweer uitlaten
quote:Op zondag 1 februari 2009 13:38 schreef r8ality het volgende:
[..]
Dat noemen ze een toerenbegrenzer.
Damn, volgens mij heeft de eigenaar te veel Star Trek gekeken.quote:Op zondag 1 februari 2009 19:05 schreef Modus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
entoch is het een FWDquote:Op zondag 1 februari 2009 20:53 schreef WalkingDisaster het volgende:
Zonde van een toch best mooie auto
Of aan back to the future deel 2348934quote:Op zondag 1 februari 2009 19:09 schreef Terpentin07 het volgende:
Damn, volgens mij heeft de eigenaar te veel Star Trek gekeken.
Het model ervoor (en eik alle modellen daar wee voor) waren best mooi.quote:Op zondag 1 februari 2009 20:53 schreef WalkingDisaster het volgende:
Zonde van een toch best mooie auto
Ben ik met je eens.quote:Op zondag 1 februari 2009 22:53 schreef vosss het volgende:
[..]
Het model ervoor (en eik alle modellen daar wee voor) waren best mooi.
Dit model is de meest mislukte van de hele serie wat mij betreft
is wel 75pk hoor!!quote:
En hij hangt scheefquote:Op maandag 2 februari 2009 09:36 schreef fathank het volgende:
En links zo'n hitteschild op z'n bumper bij de uitlaat, en rechts niet
de linker zal aangesloten zitten & de rechter niet ofzoquote:Op maandag 2 februari 2009 09:36 schreef fathank het volgende:
En links zo'n hitteschild op z'n bumper bij de uitlaat, en rechts niet
Welk bedrijf krijgt het in godsnaam voor elkaar om zulke bodykits te verkopenquote:Op zondag 1 februari 2009 19:05 schreef Modus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die trekhaak maakt het wel helemaal af natuurlijkquote:
JA! So WHATquote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:26 schreef raulbouli het volgende:
omg....dat hier liefhebbers voor bestaan...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
Ga er maar rustig van uit dat de eigenaar van die rijdende kermis de enige liefhebber is.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:26 schreef raulbouli het volgende:
omg....dat hier liefhebbers voor bestaan...
Vanwaar die twee brommeruitlaten?quote:Op maandag 2 februari 2009 22:58 schreef Modus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is al teveelquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:43 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ga er maar rustig van uit dat de eigenaar van die rijdende kermis de enige liefhebber is.
Verkoopt goed joh!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:34 schreef Turquaz52 het volgende:
Golf GTI CL 1.3![]()
http://link.marktplaats.nl/215095554
check die stickers
quote:Prijs: ¤ 475,00
Datum: 15-12-08 13:46
Gezien: 4559 keer
Voor 475,- euri een 1.4 op LPG had ik niet laten liggen, al was het voor export..quote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:30 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Voor 475,- euri een 1.4 op LPG had ik niet laten liggen, al was het voor export..
Moet dus veel meer aan de hand zijn dat mensen hem niet willen
Er is genoeg geboden maar waarom hij er dan nog staat?quote:hayk ¤ 575,00 02-02-09, 11:55
Amer ¤ 550,00 02-02-09, 00:23
hayk ¤ 500,00 16-01-09, 01:51
Danny ¤ 420,00 26-12-08, 18:30
adil ¤ 400,00 15-12-08, 22:02
klaudia.gies ¤ 320,00 15-12-08, 15:15
Jetcar-styling ¤ 300,00 15-12-08, 14:40
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:33 schreef glasbak het volgende:
[..]
[..]
Er is genoeg geboden maar waarom hij er dan nog staat?
quote:Moet dus veel meer aan de hand zijn dat mensen hem niet willen![]()
Een 911 met een eendenbek ofzoiets.quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:15 schreef Turquaz52 het volgende:
http://cgi.ebay.nl/Porsche-911-SC-Gemballa-Targa-mega-selten-Bj-1981_W0QQitemZ380101445043QQcmdZViewItemQQptZAutomobile?hash=item380101445043&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=66:2|65:2|39:1|240:1318#ebayphotohosting
Wat the fuck is dit..??
Dat hoort hier niet gastquote:Op woensdag 4 februari 2009 09:15 schreef Turquaz52 het volgende:
http://cgi.ebay.nl/Porsche-911-SC-Gemballa-Targa-mega-selten-Bj-1981_W0QQitemZ380101445043QQcmdZViewItemQQptZAutomobile?hash=item380101445043&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=66:2|65:2|39:1|240:1318#ebayphotohosting
Wat the fuck is dit..??
Ik vind die haar niet zo erg.. en ze is er nogal verliefd op.. vind het wel schattigquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:37 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:
Oma van Sjonnie heeft ook smaak:
http://www.autoweek.nl/video.php?id=1124
Kan ze lekker naar de Zwarte markt scheereuhh voor zo nieuwe bloee reejj speler![]()
Hij is overigens nog wel old-skool net als oma
Haar zoon heeft een importbedrijf.quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:37 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:
Kan ze lekker naar de Zwarte markt scheereuhh voor zo nieuwe bloee reejj speler![]()
En toch is het lelijkquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:44 schreef Koepert het volgende:
Gemballa is ook gewoon een specialist als Ruf, AMG, Alpina ed.. Alleen dan wat extremer qua bodywork...
Is toch vet, je oma in een (originele)VR6quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:37 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:
Welkom in het juiste topic, Sherlockquote:Op donderdag 5 februari 2009 11:03 schreef american-style het volgende:
jammer hoor wat een lelijke hokken hiero, bah hoort dit niet onder topic rijdende doodskisten opgefokte rotzooi
VOlgens mij snap je de bedoeling van het topic niet helemaalquote:Op donderdag 5 februari 2009 11:03 schreef american-style het volgende:
jammer hoor wat een lelijke hokken hiero, bah hoort dit niet onder topic rijdende doodskisten opgefokte rotzooi
Met een nieuw kenteken?quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:05 schreef fathank het volgende:
[..]
Is toch vet, je oma in een (originele)VR6
quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:03 schreef american-style het volgende:
*proest*quote:Op zaterdag 7 februari 2009 18:45 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik vond zojuist een mailtje met een persbericht van Chevrolet in mn mailbox....
dit is dus wat je krijgt als je een Matiz de prestaties van een Corvette geeft....
Je kan zeggen wat je wil, of je het mooi vind of vreselijk lelijk, het is geen stratemakersferrari. De gemiddelde stratenmaker kan nog nieteens het motorblok betalen voor zo'n auto. Laat staan de ombouwkosten. Dit is gewoon een racewagen.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:03 schreef Koepert het volgende:
[..]
*proest*![]()
Ok, de intentie van t project, kan ik zeer zeker waarderen, net zoals die gast die toen n Oldsmobile V8 in n Lelijk Eendje had gemikt.. Maar de uitvoering...... Dat ding ziet eruit of ie gestoken is door n wesp en er allergisch voor is... Te dik...
K zeg ook niet dat t n stratemakersferrari is, k vin m gewoon botte-lelijk.. Maar daarom zeg ik ook, respect voor t idee an sich, maar de manier waarop de body is aangepakt (heb ik t over stijl, niet kwaliteit) is niet mijn smaak.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:16 schreef Youp het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wil, of je het mooi vind of vreselijk lelijk, het is geen stratemakersferrari. De gemiddelde stratenmaker kan nog nieteens het motorblok betalen voor zo'n auto. Laat staan de ombouwkosten. Dit is gewoon een racewagen.
Waarom zei je dit dan niet over de Kadett V8 die ik ooit een keer gepost had..??quote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:16 schreef Youp het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wil, of je het mooi vind of vreselijk lelijk, het is geen stratemakersferrari. De gemiddelde stratenmaker kan nog nieteens het motorblok betalen voor zo'n auto. Laat staan de ombouwkosten. Dit is gewoon een racewagen.
Idd butt ugly!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:45 schreef Koepert het volgende:
[..]
K zeg ook niet dat t n stratemakersferrari is, k vin m gewoon botte-lelijk.. Maar daarom zeg ik ook, respect voor t idee an sich, maar de manier waarop de body is aangepakt (heb ik t over stijl, niet kwaliteit) is niet mijn smaak.
Dat is gewoon een 911 3.0 SC Targa Gemballa uit 81.quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:15 schreef Turquaz52 het volgende:
Wat the fuck is dit..??
Zoals de meeste dingen die Gemballa uitbraakt hoort die hier zeker wel in thuisquote:Op zondag 8 februari 2009 13:39 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat is gewoon een 911 3.0 SC Targa Gemballa uit 81.
En zoals eerder gezegd hoort die absoluut niet in dit topic thuis
Importquote:
*Kuch* bakverhoudingen *kuch*....quote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:24 schreef osmo het volgende:
550pk op zo'n licht ding en maar een top van 260? Ze hadden beter wat aan de stroomlijn
Hier nog een foto:
[ afbeelding ]
Ja want een Gemballa rij je er uit in een Golf TDI met VR6 logoquote:Op zondag 8 februari 2009 14:56 schreef osmo het volgende:
[..]
Zoals de meeste dingen die Gemballa uitbraakt hoort die hier zeker wel in thuis
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dus mensen met geld om een dure/krachtige wagen aan te schaffen hebben ook automatisch smaak, en alle creaties van gemballa, hamann, ... zijn allemaal estethische hoogstandjes?quote:Op zondag 8 februari 2009 20:22 schreef RiKe het volgende:
[..]
Ja want een Gemballa rij je er uit in een Golf TDI met VR6 logo![]()
Gemballa's hebben erg lekkere prestaties, dat ze teveel plastic gebruiken is een kwestie van smaak
Het gaat hier om teveel plastic op veel te weinig vermogen
beetje retarted conclusie..quote:Op maandag 9 februari 2009 13:18 schreef osmo het volgende:
[..]
Dus mensen met geld om een dure/krachtige wagen aan te schaffen hebben ook automatisch smaak, en alle creaties van gemballa, hamann, ... zijn allemaal estethische hoogstandjes?
En dat teveel plastic en te weinig vermogen is gewoon omdat die klapjostis geen geld meer hebben om hun kadett/crx/corsa/golf/... ook nog eens motorisch te verkrachten...
Maar DAT DINGK wat ik gepost heb dus wel...quote:Op maandag 9 februari 2009 15:40 schreef Koepert het volgende:
[..]
beetje retarted conclusie..
Nee mensen met veel geld hebben niet automatisch smaak.. Gemballa ed pakken een auto echter motorisch flink aan, en daarnaast bespoileren ze de auto's ook.. Alpina en AMG doen dat iets subtieler als Gemballa, welke van de 2 je mooier vind is een kwestie van smaak (er zullen best mensen zijn die t WEL mooi vinden).. T gaat hier om stratemakers ferrari's oftewel klapjosti's met rijdende roestfabrieken die er nog wat moois van willen maken op t oog, en dat mislukt nogal. Gemballa is bijna exclusief voor Porsche bezig; die maakt snelle auto's nog sneller en opvallender, dat is niet ieders smaak, daarmee horen ze echter NIET in dit topic thuis.
WTF, is dat die ROC in Eindhoven?quote:Op maandag 26 januari 2009 23:28 schreef Turquaz52 het volgende:
Special 4 Fok!, Mijn reputatie op het spel gezet, en een foto weten te maken![]()
De gebouw op de achtergrond is mijn school
Kut school.
![]()
[ afbeelding ]
jaquote:Op maandag 9 februari 2009 19:43 schreef Ixnay het volgende:
[..]
WTF, is dat die ROC in Eindhoven?
[edit] Ja dus, was al eerder antwoord op gegeven. [/edit]
nogsteeds het verkracht van een zeer mooie clio.. mits die origineel was..quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:45 schreef Modus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iig geen 1,2 maar een Phase I 2.0 16V.
Volgens mij heeft dat ding zelfs 200pk....of dat waar is....quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:45 schreef Modus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iig geen 1,2 maar een Phase I 2.0 16V.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |