quote:Op vrijdag 21 november 2008 20:24 schreef BolleSmurf het volgende:
[ [url=imageshack.us][IMG]http://img353.imageshack.us/img353/8145/aztec2002bdl7.jpg]afbeelding[/url] ]
Dit is serieus een merk wagen ... Pontiac
Dat lijkt me wel een x interresant. Moet je er tzt maar een keer een topic over openen ofzo.quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:16 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
neh hij staat in de stal.
maar dit zomer ga ik vast met Jos's supra meeten in vjenne (sleutelen) en dan kom je een x kijken ?
er lopen tig topics, maar alleen op shoarmateam.nl. daar kan je altijd kijken/reggen/posten/whatever.quote:Op zondag 23 november 2008 12:37 schreef VjenneKloetn het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel een x interresant. Moet je er tzt maar een keer een topic over openen ofzo.
Er lopen hier tig serieuze projecten waar mensen ook echt in geïnteresseerd zijn (die van kevin20vt, boegschroef etc.)quote:Op zondag 23 november 2008 13:54 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
er lopen tig topics, maar alleen op shoarmateam.nl. daar kan je altijd kijken/reggen/posten/whatever.
hier ga ik niets over mijn supra posten. te veel debielen en te weinig mensen die een serieus project kunnen waarderen.
Die koplampen ook echt.quote:Op donderdag 20 november 2008 18:30 schreef VjenneKloetn het volgende:
Collegatje van mij heeft sinds deze week ook een "nieuwe" golf.
Let niet op de uitstekend passende sideskirts en de popnagels
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
raad eens wat er gebeurt als je het woord supra laat vallen hier...quote:Op zondag 23 november 2008 14:12 schreef invine het volgende:
[..]
Er lopen hier tig serieuze projecten waar mensen ook echt in geïnteresseerd zijn (die van kevin20vt, boegschroef etc.)
Oeh... let me guess....quote:Op maandag 1 december 2008 17:36 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
raad eens wat er gebeurt als je het woord supra laat vallen hier...
Supra..quote:Op maandag 1 december 2008 17:36 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Beste sportauto ter wereld aller tijden.quote:Op maandag 1 december 2008 17:36 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Popcorntopic en dan komt DS4 om te zeggen dat Supra zuigt en dat Porsche pwnt waarna StefanP zegt dat Porsche zuigt en Supra pwnt. En dan begint het pk verhaal weer opnieuw.quote:Op maandag 1 december 2008 17:36 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
TT rechtsgestuurd mss 15k. LHD kost je nog steeds rond de 30k.quote:Op maandag 1 december 2008 19:55 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Supra..
Nonturbo al vanaf ¤7500 te koop en TT voor het dubbele (ongeveer).
De laatste doet 0-100 in een kleine 5 sec, en een top van 250km/h (?)
Bovenstaande tijden/snelheden natuurlijk in orginele staat en goed onderhouden, want het
vermogenverlies bij slecht onderhouden wagen is enorm. (Niet alleen bij Supra's natuurlijk!)
Een prima betaalbare sportwagen dus, en motorisch een uitstekende basis om verder te tunen.
Mits voldoende budget natuurlijk, de benodigde onderdelen in Nederland zijn (imho) véél te duur.
Daarnaast is het natuurlijk gewoon nog een mooi (imho dan) vormgegeven wagen, welke gezien
zijn leeftijd nog prima mee kan komen met de huidige (sport)auto's.
Zo, Opa has spoken.![]()
Tjabbo, ik verwacht binnen korte tijd een userproject-topic van je. Met uitleg en foto's.
Zeikende users hou je toch (ik ben er één van), laat je daardoor er niet van afhouden.
Sorry, ik bedoelde inderdaad de RHD imports natuurlijk. (en dan MKIV's)quote:Op maandag 1 december 2008 20:09 schreef tevebe het volgende:
[..]
TT rechtsgestuurd mss 15k. LHD kost je nog steeds rond de 30k.
quote:Op maandag 1 december 2008 17:36 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ik heb een MKIII, geen MKIV.quote:Op maandag 1 december 2008 19:55 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Supra..
Nonturbo al vanaf ¤7500 te koop en TT voor het dubbele (ongeveer).
De laatste doet 0-100 in een kleine 5 sec, en een top van 250km/h (?)
Bovenstaande tijden/snelheden natuurlijk in orginele staat en goed onderhouden, want het
vermogenverlies bij slecht onderhouden wagen is enorm. (Niet alleen bij Supra's natuurlijk!)
Een prima betaalbare sportwagen dus, en motorisch een uitstekende basis om verder te tunen.
Mits voldoende budget natuurlijk, de benodigde onderdelen in Nederland zijn (imho) véél te duur.
Daarnaast is het natuurlijk gewoon nog een mooi (imho dan) vormgegeven wagen, welke gezien
zijn leeftijd nog prima mee kan komen met de huidige (sport)auto's.
Zo, Opa has spoken.![]()
Tjabbo, ik verwacht binnen korte tijd een userproject-topic van je. Met uitleg en foto's.
Zeikende users hou je toch (ik ben er één van), laat je daardoor er niet van afhouden.
Ik vind ze tofquote:Op dinsdag 2 december 2008 10:23 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ik heb een MKIII, geen MKIV.
http://home.student.utwen(...)r/supra-hdr1-001.jpg
de mijne is de middelste.
en nagenoeg alles heb ik er zelf aan gerepareerd/verbouwd.
Aangezien ik redelijk lang moderator geweest ben op PTA weet ik wat het niveau is. helaasch.
heb geen zin in mijn hobby verdedigen tegenover mensen die net weten dat hun piemel niet alleen gebruikt word om mee te plassen. Ik heb al eens een poll gehouden of ik een topic zou openen of niet...
Misschien moet ik me bedenken ?
Tjabbo, bedenk je aub en maak een topic aan. Een poll is imho nergens voor nodig.quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:23 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ik heb een MKIII, geen MKIV.
http://home.student.utwen(...)r/supra-hdr1-001.jpg
de mijne is de middelste.
en nagenoeg alles heb ik er zelf aan gerepareerd/verbouwd.
Aangezien ik redelijk lang moderator geweest ben op PTA weet ik wat het niveau is. helaasch.
heb geen zin in mijn hobby verdedigen tegenover mensen die net weten dat hun piemel niet alleen gebruikt word om mee te plassen. Ik heb al eens een poll gehouden of ik een topic zou openen of niet...
Misschien moet ik me bedenken ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |