quote:Op woensdag 10 september 2008 13:26 schreef thumper het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom veel aftermarket bodykits zoveel 'ronde/organische' vormen hebben? Zoals hieronder:
[ afbeelding ]
Ik bedoel, het ziet er niet heel sportief en kracht uitstralend uit, en volgens de wetten der aerodynamica gaat de performance erop achteruit met zo'n 'lumpy dough look'
Ja, da's waarquote:Op woensdag 10 september 2008 13:56 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Maar....maar....maar......Vin Diesel deed het ook.
dat is een RX7 en daar is niets mis mee. hoort ook absoluut niet thuis in dit topic.quote:Op woensdag 10 september 2008 14:06 schreef thumper het volgende:
[..]
Ja, da's waar
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Wat ik trouwens wél weer mooi vind is het VeilSide logo (typeface)
Oh, en z'n velgen
Met een RX7 is ook absoluut niks mis, ik mocht willen dat ik er één bezatquote:Op woensdag 10 september 2008 14:13 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
dat is een RX7 en daar is niets mis mee. hoort ook absoluut niet thuis in dit topic.
das een veilside kit.quote:Op woensdag 10 september 2008 14:21 schreef thumper het volgende:
[..]
Met een RX7 is ook absoluut niks mis, ik mocht willen dat ik er één bezat
Maar, puh-lease, doe er niet zo'n afzichtelijk rond Mazda 121-achtige bodykit omheen maar maak er écht iets moois van!
* thumper wist trouwens niet dat Mazda 121 kitjes ook op een Mazda RX7 passen
Ben ik het over het algemeen mee eens. De meeste boy-racers kunnen denk ik ook geen VeilSide betalenquote:Op woensdag 10 september 2008 14:32 schreef _GdR_ het volgende:
ook veilside hoort niet in dit topic thuis
OMGquote:Op woensdag 10 september 2008 16:05 schreef Maranelloot het volgende:
Iemand riep Mazda 121![]()
[ afbeelding ]
...op 14" 5-spaaks velgenquote:Op woensdag 10 september 2008 16:12 schreef Maranelloot het volgende:
Check de brede banden ook! Toch zeker 165 breed!!
Veilside heeft mijns inziens ook erg lelijke plastic landschappen aan de man gebracht hoor.quote:Op woensdag 10 september 2008 14:32 schreef _GdR_ het volgende:
das een veilside kit.
ook veilside hoort niet in dit topic thuis
ja dat klopt. Veilside is meestal wel een beetje over the top.quote:Op woensdag 10 september 2008 16:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Veilside heeft mijns inziens ook erg lelijke plastic landschappen aan de man gebracht hoor..
[ afbeelding ]
Ik bedoel maar.
Dit vind ik zelf ook wel mooi gedaanquote:Op woensdag 10 september 2008 16:20 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
ja dat klopt. Veilside is meestal wel een beetje over the top.
Maaaarrrr op 1 of andere manier past het wél bij de auto.
[ afbeelding ]
Veel mensen vinden dat hier de auto verkracht wordt. Ik daarintegen vindt dit soort creaties iets te vet.
btw die supra van je foto is zowiezo oud en lelijk.
quote:Op woensdag 10 september 2008 13:06 schreef invine het volgende:
je ontneemt turquaz52 alle eer SilkTie
Maar.....maar.....maar..... alle politieauto's zitten toch ook volgespoilerd om dit soort wegpiraten in te kunnen halen?quote:Op woensdag 10 september 2008 16:20 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
ja dat klopt. Veilside is meestal wel een beetje over the top.
Maaaarrrr op 1 of andere manier past het wél bij de auto.
[ afbeelding ]
Veel mensen vinden dat hier de auto verkracht wordt. Ik daarintegen vindt dit soort creaties iets te vet.
btw die supra van je foto is zowiezo oud en lelijk.
Ik ben niet boos, maar meestal voelt turquaz zich altijd gereopen om zoiets te doen.quote:Op woensdag 10 september 2008 17:11 schreef SilkTie het volgende:
[..]
![]()
Sorry ... maar ik gooide de vorige dicht en het leek me wel zo netjes een nieuwe te openen ...
Slotje en aan turquaz52 vragen een nieuwe #18 te openen? Natuurlijk mèt medeneming van al het 'moois' dat hier weer geplaatst is.
quote:Op woensdag 10 september 2008 19:17 schreef pvdplanet het volgende:
Zojuist gespot tijdens rit naar huis:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 september 2008 17:11 schreef SilkTie het volgende:
[..]
![]()
Sorry ... maar ik gooide de vorige dicht en het leek me wel zo netjes een nieuwe te openen ...
Slotje en aan turquaz52 vragen een nieuwe #18 te openen? Natuurlijk mèt medeneming van al het 'moois' dat hier weer geplaatst is.
De meeste auto's in deze topicreeks zijn ook creaties van jouquote:Op woensdag 10 september 2008 21:37 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
![]()
't is al goedd![]()
PTA is voor iedereen, maar een ongeschreven regel is dat ik hem steeds open![]()
(check de laatste topicreeks maare)
quote:Op donderdag 11 september 2008 20:38 schreef tevebe het volgende:
[..]
De meeste auto's in deze topicreeks zijn ook creaties van jou
Verklaar je nader.quote:Op donderdag 11 september 2008 20:38 schreef tevebe het volgende:
[..]
De meeste auto's in deze topicreeks zijn ook creaties van jou
hmmm...quote:Op donderdag 11 september 2008 21:16 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Verklaar je nader.
Ben ik een Sjonnie?![]()
Wat heb ik allemaal versjonnied aan onze auto..??
Hier een checklist voor jou:quote:
en hierbij is de ongeschreven regel niet meer geldig, wat een onzin zegquote:Op woensdag 10 september 2008 21:37 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
![]()
't is al goedd![]()
PTA is voor iedereen, maar een ongeschreven regel is dat ik hem steeds open![]()
quote:Op vrijdag 12 september 2008 00:52 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
en hierbij is de ongeschreven regel niet meer geldig, wat een onzin zeg
Gelul.quote:Op woensdag 10 september 2008 21:37 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
![]()
't is al goedd![]()
Wat zou de reden kunnen zijn dat het ongeschreven is?quote:Op vrijdag 12 september 2008 00:57 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Daarom is het ook ongeschreven
![]()
* Turquaz52 vraagt patent aan.![]()
quote:Op donderdag 11 september 2008 23:57 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Hier een checklist voor jou:Monsterbumpers, Spoilers, Lexuslooks achterlichten, Spinner wieldoppen, Overdreven grote brulpijp, Stickers, Tribals, Raamstickers, "Race gaas", V8/V12 Emblemen, 4x4/Tuning/Dragon emblemen, Afgeslepen veren voor verlaging.
Check ff aan wat van toepassing is wat je in mijn topics tegen komt![]()
En post dan ff weer terug
Enige wat in jouwn gedachtes sjonnie kan zijn is dat ik de eindemper heb weg geslepen en daar in de plaats een rechte pijp heb gelast @ de TDI, maar deze maakte 0,0% meer geluid![]()
Helemaal Niks Nada Nopes![]()
Maar qua trekkracht ging het er wel ietsjes vooruit![]()
+ het feit dat ik er niet eens een sierstuk op heb gelast, maar gewoon een bochtje na onderen toe (zoals fabrieks af)
en iets wat ongeschreven is bestaat alleen in je eigen gedachtequote:Op vrijdag 12 september 2008 00:57 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Daarom is het ook ongeschreven
![]()
* Turquaz52 vraagt patent aan.![]()
Waarom is een turbotimer fout? Of heb je het dan over non-turbo auto's? Ik vind het enorm handig, anders moet ik in de auto blijven zitten als mn turbo aan het uitdraaien is. Nu kan ik uitstappen en mn deuren op slot doen en naar binnen lopen.quote:Op vrijdag 12 september 2008 01:11 schreef osmo het volgende:
[..]Turbotimer Tdi-logo op kleppendeksel van een 90pk tdi rood verven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |