Voordat ze ontploffen bedoel je.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:41 schreef Elegy het volgende:
[..]
Dan scheur je met piepende banden weg, voordat ze je auto beschadigen
Ja, dat dusquote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:20 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Voordat ze ontploffen bedoel je.
Je bent geen homo neem ik aanquote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:15 schreef j0rrit het volgende:
Prachtig.
Grote verkeerscontrole vanwege 100% Tuning
[ afbeelding ]
Nee hoor zeker niet, ik heb een hele fijne relatie met linnie20vquote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:26 schreef kevin20vt het volgende:
[..]
Nee hoor zeker niet, ik heb een hele fijne relatie met linnie20v![]()
en al was het zo wat dan nog?(ik zou in ieder geval niet op kleine turkse mannetjes vallen)
![]()
Ik vroeg alleen en wat dan als je een bij een meisje een rokje omhoog hebt laten vliegen? Ga je dan thuis aan je piemel liggen trekken?![]()
Persoonlijk zit ik liever bij m'n vriendin onder het rokje dan dat ik een rokje van een willekeurige meid op straat omhoog zie vliegen...
Het was een simpele opmerking, en je reactie daarop was een wikipedia pagina waardquote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:34 schreef kevin20vt het volgende:
nee hoor ik ben helemaal niet op m'n tenen getrapt, je leest m'n bericht verkeerd
En? Heb je je rijbewijs al?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:59 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Het was een simpele opmerking, en je reactie daarop was een wikipedia pagina waard![]()
imo was je wel op je tenen getrapt..
Ik doelde er meer op dat het fun was om een dame zijn rokje omhoog te laten vliegen.. maar dan kom jij aan met kleine turkse mannen met snorren en baarden
30ste heb ik theorie examen..quote:
Vast nietquote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:15 schreef Koepert het volgende:
[..]
Poeh poeh. Ben je al begonnen met leren?
Is een Citroen Berlingo...quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:43 schreef tevebe het volgende:
Die witte Partner heeft ook echt de standaard sjonnie velgen
Als ik me druk zou moeten maken om wat jij hier de hele dag zegt.....quote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:59 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Het was een simpele opmerking, en je reactie daarop was een wikipedia pagina waard![]()
imo was je wel op je tenen getrapt..
Ik doelde er meer op dat het fun was om een dame zijn rokje omhoog te laten vliegen.. maar dan kom jij aan met kleine turkse mannen met snorren en baarden
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:15 schreef Koepert het volgende:
[..]
Poeh poeh. Ben je al begonnen met leren?
Je wordt zoiezo niet serieus genomen hoor dus daar hoef je het niet meer voor te doen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:32 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
![]()
nee..
Maar moet eigenlijk wel doen.. heb ik eerder mn rijbewijs![]()
Kan ik lekker de clown uithangen op de PTA, MET rijbwijs ipv zonder
Wat je zegtquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:31 schreef jitzzzze het volgende:
Die laatste foto is wel echt übersneu
Whehe wat een pauper die laatstequote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:30 schreef invine het volgende:
Op hyves zijn ze ook te vinden!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:34 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Je wordt zoiezo niet serieus genomen hoor dus daar hoef je het niet meer voor te doen.
Volgens de RDW is het een 318 IS COUPEquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:31 schreef jitzzzze het volgende:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:31 schreef jitzzzze het volgende:
Zegt de beste turk zonder rijbewijs met 200 km/hquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:42 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]Zegt de beste man met een witte galant 8v met stickers van 16v turbo intercooler 4ws
en een strijkplank achterop en een 3zits bank voorop
![]()
Nee.. Over serieus gesproken![]()
wehehee
Yep..quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:30 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Zegt de beste turk zonder rijbewijs met 200 km/h
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 21:38 schreef kevin20vt het volgende:
Ik kan niet wachten op de dag dat "jouwn" aan de Dikke van Dale toegevoegd word.![]()
![]()
![]()
wordt.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 21:38 schreef kevin20vt het volgende:
Ik kan niet wachten op de dag dat "jouwn" aan de Dikke van Dale toegevoegd word.![]()
![]()
![]()
jawel maar dit was even de pot en de ketel ehquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 23:01 schreef kevin20vt het volgende:
Niemand is perfect....![]()
maar een d/dt foutje vind ik nog altijd minder erg dan "jouwn"...
Bullshit? Ze zitten er anders toch echt op hoor! Als ik er met mijn vinger overheen ga voel ik ze!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:57 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Yep..
Maar dat is een feit..
Jouwn stickers daarentegen is bullshit![]()
Sorry maar ik vind het echt dom dat je dat doetquote:
Is het zelfde als je een 1.3 DXI hebt met VTEC Type-R stickers..quote:Op zondag 19 oktober 2008 13:53 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Sorry maar ik vind het echt dom dat je dat doet![]()
Ken wel meer mensen die een icoon van vroeger na bouwen en daarbij niet het orginele blok hebben(of kunnen kopen/bouwen)
Lekker kort door de bocht, denk ff wat verder aan bv de motul/spoon honda's..quote:Is het zelfde als je een 1.3 DXI hebt met VTEC Type-R stickers..![]()
Sommige blokjes zijn of heel zeldzaam of nooit voor de weg vrij gegeven en alleen in de race versie gelevertquote:En ehmm,, waarom geen geld voor een orginele blok? Wel geld voor zo'n bumper, spoiler en velgen maar geen geld voor een blokje? OF iig een turbo upgrade..??
Sorry, maar een paar stickertjes maakt een auto geen replica..quote:Op zondag 19 oktober 2008 14:46 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Lekker kort door de bocht, denk ff wat verder aan bv de motul/spoon honda's..
Als je een replica van zo'n auto maakt dan is het helemaal geen schande dat je niet het orginele blok hebt, aangezien die vaak schaars zijn zoniet niet aan te komen
[..]
Sommige blokjes zijn of heel zeldzaam of nooit voor de weg vrij gegeven en alleen in de race versie gelevert
Neem bv de Motul 3e generatie civic, die ZC bt is behoorlijk zeldzaam...
Staat in je sigquote:Op zondag 19 oktober 2008 15:14 schreef Turquaz52 het volgende:
en errug offtopic, maar waarom is mijn avatar verwijderd..??
Ohh okee ik zie het thnxquote:Op zondag 19 oktober 2008 15:20 schreef Agiath het volgende:
[..]
Staat in je sig
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
moet onder 100kb zijn ofzo
Voor het eerst in mijn leven ben ik het eens met Turq eens ... ik begin bang te wordenquote:Op zondag 19 oktober 2008 15:14 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Sorry, maar een paar stickertjes maakt een auto geen replica..
En vooral niet als er wat staat wat niet eens klopt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |