Zo zonde hequote:Op zondag 11 januari 2009 21:24 schreef Turquaz52 het volgende:
Een Honda F50:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yep, Frederiklaan.quote:Op zondag 11 januari 2009 22:10 schreef invine het volgende:
turquaz zit je op het ROC? bij het stadion?
Valt wel mee hoor, de beste man met de slopel uit het jaar 1842 komt regelmatig met de nieuwste crafters en andere bedrijfsauto's.. de witte auto is van een opa&oma, de groene stationwagon daarachter idemdito, en tja.. wij wonen niet in een turken/marokanen buurt dus geen mercedesen of weet ik veel wat..quote:Op zondag 11 januari 2009 23:10 schreef fokkieslim het volgende:
[..]
Die honda is wel wat nieuwer als de auto´s die in je buurt staan,waar doet die vrind dat van zullen jullie denken,of is het een oude foto.
De rest van de buurt rijden allemaal oldtimers,kijk eens naar die opel,die had mn opa heel vroeger ook.
Zonde, das origineel best een mooie auto.quote:Op zondag 11 januari 2009 21:24 schreef Turquaz52 het volgende:
Een Honda F50:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goh, je meent hetquote:Op maandag 12 januari 2009 16:12 schreef MaartenGrendel het volgende:
[..]
Zonde, das origineel best een mooie auto.
ik vind het werk eraan eigenlijk héél mooi gedaan. Het valt nergens echt op dat het onderdelen zijn die niet zouden passen, of slecht lakwerk ofzo...quote:Op maandag 12 januari 2009 16:12 schreef MaartenGrendel het volgende:
[..]
Zonde, das origineel best een mooie auto.
Met de originele achterlichten zou het wmb nog net kunnen. Nu is het te overduidelijk een wannabe-Ferrari en dat heeft een NSX helemaal niet nodig. Maar het is zeker waar dat het strak gedaan is en dat deze auto nog steeds oneindig veel gaver is dan de vele polyester hokken die in dit topic voorbijkomen.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:22 schreef Athmozz het volgende:
[..]
ik vind het werk eraan eigenlijk héél mooi gedaan. Het valt nergens echt op dat het onderdelen zijn die niet zouden passen, of slecht lakwerk ofzo...
Sneu natuurlijk dat je een ferrari gaat namaken, maar hoedje af voor degene die dat werk neergezet heeft, die kan er wel iets van
Welkom op Fok!, kun je niet Quoten ofzo..??quote:Op maandag 12 januari 2009 15:48 schreef fokkieslim het volgende:
en tja.. wij wonen niet in een turken/marokanen buurt dus geen mercedesen of weet ik veel wat..
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
Als die mercedessen ineens in de frederiklaan komen,zou ik maar nie ope doen nie.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:47 schreef Youp het volgende:
Nog een zeer bijzonder exemplaar...
[ afbeelding ]
omgquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:47 schreef Youp het volgende:
[ afbeelding ]
Back to the Future 2009quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:47 schreef Youp het volgende:
[ afbeelding ]
Zondequote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:03 schreef Agiath het volgende:
Oke dit moet ik even posten, dit zag ik gister.
Opzich was de bodykit nog netjes gemonteerd, alleen die kleur, die uitlaten, die stickers, opel
[ afbeelding ]
En dan die sticker die loskomt
[ afbeelding ]
Het enige mooie aan de auto vind ik de kleur.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:22 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Zonde![]()
Standaard is een Astra Coupé gewoon een puike wagen, en die kleur is standaard btw.
Je auto zo toetakelen en dan heel groot "respect" achterop hebbenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:07 schreef A-Waxxx het volgende:
http://link.marktplaats.nl/214195043
leuke auto.................
niet dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |