Respect dat hij erin durft te rijden.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Je auto zo toetakelen en dan heel groot "respect" achterop hebben
TURBOquote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:11 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Respect dat hij erin durft te rijden.
Echt lelijker wordt hij er niet op want veel afzichtelijker dan dat hij standaard al is kan bijna niet.
Renault 5![]()
Jezus. Van alles aan je auto doen en dan nog neit eens weten dat het merk van die dumpvalve Forge is en niet Force.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:07 schreef A-Waxxx het volgende:
http://link.marktplaats.nl/214195043
leuke auto.................
niet dus
Precies!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:10 schreef r8ality het volgende:
Wat overtollige zooi erafhalen en je hebt wel een fucking snel autootje. Daar heeft de gemiddelde Golf R32 nog moeite mee denk ik.
ssshttquote:Op dinsdag 27 januari 2009 07:28 schreef kabelhaspel het volgende:
Is stiekem Turquaz52 z'n patsmobiel!
dat is ook een Renault 5 turbo... wat anders dan een Renault 5 GTT:quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:37 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Blijft een graflelijk hok.![]()
[ afbeelding ]
Vind het nogsteeds lelijk.. Dus geen droomauto.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:09 schreef invine het volgende:
[..]
dat is ook een Renault 5 turbo... wat anders dan een Renault 5 GTT:
[ afbeelding ]
hopelijk zie je het verschil. Sowieso een droom wagen met helaas veel onderhoud
vette bak!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:53 schreef _Led_ het volgende:
Mijn stratenmaker-ferrari :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja dat was idd een turbo, daar doelde ik toch ook op?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:09 schreef invine het volgende:
[..]
dat is ook een Renault 5 turbo... wat anders dan een Renault 5 GTT:
[ afbeelding ]
hopelijk zie je het verschil. Sowieso een droom wagen met helaas veel onderhoud
Ik vind die sunny een lelijk hok ... dus geen droomauto ...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:18 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Vind het nogsteeds lelijk.. Dus geen droomauto.
De GTI-R Sunny is een droomauto
Maar is wel bloedjes snel als je hem goed opfoktquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:03 schreef osmo het volgende:
[..]
Ik vind die sunny een lelijk hok ... dus geen droomauto ...
En een 5 Turbo zeker niet?quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:44 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Maar is wel bloedjes snel als je hem goed opfokt
ja maar dat is een 5 GTT ook... en een droomauto heeft te maken met smaakquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:44 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Maar is wel bloedjes snel als je hem goed opfokt
Ik vind m wel mooiquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:53 schreef _Led_ het volgende:
Mijn stratenmaker-ferrari :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |