quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
quote:Op woensdag 12 november 2008 13:54 schreef Skaff-a het volgende:
godverdommekankerkut!!!!!! ik weet gewoon niet hoe ik een nieuwe SC moet openen!!!_____
quote:
Vraagt het maar na aan BT, of het klopt dat ze me erover gepm'd heeft.quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:30 schreef IQM het volgende:
Feit blijft dat Emimich een poser is. Met zijn "Bt stuurt me nu de foto's" enzo.
'Erover PM'en' is wat anders dan:quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:31 schreef Emimich het volgende:
[..]
Vraagt het maar na aan BT, of het klopt dat ze me erover gepm'd heeft.
Je verdraait de boel en je liegt. Obvious.quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:10 schreef Emimich het volgende:
[..]
Via PM krijg ik nu al foto's van haar!
Eigenlijk is dit :quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:31 schreef IQM het volgende:
[..]
Het is zíjn first post in dit topic.
Jouw fipo.quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:30 schreef IQM het volgende:
Feit blijft dat Emimich een poser is. Met zijn "Bt stuurt me nu de foto's" enzo.
Waarom wél?quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Eigenlijk is dit :
[..]
Jouw fipo.
Wiezo zedde je daon gene fipo?
ZIj heeft gewoon foto's in der fotoboek gehad hoor....quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:31 schreef Emimich het volgende:
[..]
Vraagt het maar na aan BT, of het klopt dat ze me erover gepm'd heeft.
Story of his life.quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:32 schreef IQM het volgende:
Je verdraait de boel en je liegt. Obvious.
quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Eigenlijk is dit :
[..]
Jouw fipo.
Wiezo zedde je daon gene fipo?
quote:
Dit is de meest up-to-date versie:quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:34 schreef MouzurX het volgende:
Ik kwam hier idd ook voor die kaste.
Woar is de kaste?
Whehehe!quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:32 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Waar is die kaste dan?
'42' is voor achterhaalde fanboys.quote:
PM BT dan, helder licht!quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:32 schreef IQM het volgende:
Je verdraait de boel en je liegt. Obvious.
Waar komt dat 42 vandaan dan?quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:37 schreef IQM het volgende:
[..]
'42' is voor achterhaalde fanboys.
"Wat is het antwoord op X?"
"42, hahahaahah1"
Echt, sterf.Net zo erg als die Goeiemoggel-hype.
Ze is er nu niet en als ze er zou zijn, had ik haar wel op andere manieren benaderd.quote:
quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:30 schreef Jenglejack het volgende:
[ afbeelding ]
Staat nog steeds in OP.
Eruit ermee !
quote:
http://nl.wikipedia.org/w(...)_Universum,_en_Allesquote:Op zaterdag 15 november 2008 20:39 schreef Sackboy het volgende:
Ik heb ook iets gemist blijkbaar? 42?
zegt wel weer genoeg.quote:Interessant is dat Douglas Adams met The Hitchhiker's Guide to the Galaxy een enorme bekendheid geniet binnen de IT gemeenschap. Het antwoord 42 wordt dan ook in veel programeervoorbeelden en handleidingen gebruikt.
Hoezo sluit het één het ander uit?quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:40 schreef IQM het volgende:
Ze is er nu niet en als ze er zou zijn, had ik haar wel op andere manieren benaderd.
Doet er verder ook niet toe. Je verdraait de boel, like I said. Eerst is het "Bt PM't me de foto's en daarna is het 'dat ze je er over PM't'. Of je kan niet normaal communiceren of ik neem enige discrepantie waar.
Waarom zou je anders terugkrabbelen van "Bt PM't me foto's" naar "ze PM't me erover"?quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:41 schreef Emimich het volgende:
[..]
Hoezo sluit het één het ander uit?
zeg ben nieuw hier maar vind dit wel een kut lijstquote:Op zaterdag 15 november 2008 20:42 schreef Emimich het volgende:
DE ECHTE KLB-KASTE!!111!11!1
De enige échte KLB-kaste (versie 06-11-08)
quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:41 schreef IQM het volgende:
[..]
[..]
http://nl.wikipedia.org/w(...)_Universum,_en_Alles
En dit:
[..]
zegt wel weer genoeg.
Ich habe das nicht gewusst!quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:42 schreef MouzurX het volgende:
Dat jullie dat niet weten zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
Ik ben misschien een nerd, maar zo erg ook weer nietquote:Op zaterdag 15 november 2008 20:42 schreef MouzurX het volgende:
Dat jullie dat niet weten zeg
quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:45 schreef MouzurX het volgende:
Dus als ik het goed begrijp zit emimech op te scheppen dat hij fotos van BT krijgt ?![]()
Gewoon ...![]()
Like I said: Emimich is een poser.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja het boek zelf heb ik ook niet gelezen enz maar van het getal 42 moet je toch wel ooit hebben gehoordquote:Op zaterdag 15 november 2008 20:45 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik ben misschien een nerd, maar zo erg ook weer niet
Ik zou het niet weten. Als zoiets gehyped wordt, krijg ik er sowieso al een schurfthekel aan.quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:44 schreef Sackboy het volgende:
[..]
[..]
Ich habe das nicht gewusst!![]()
Is dat boek een aanrader? Voor niet-IT mensen?
Zucht, waar is het vertrouwen in de mensheid gebleven..?quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:43 schreef IQM het volgende:
Waarom zou je anders terugkrabbelen van "Bt PM't me foto's" naar "ze PM't me erover"?
En ik durf er wel een wedje op te leggen dat zij jou niet de foto's heeft gestuurd waar jordeeeh het over had.
Terugbrengen naar de winkel.quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:46 schreef dagdag het volgende:
jongens gisteren kwam er een meisje
mee naar huis
maar vanochtend mankeerde het kreng wat wat doen
Ga niet stoer lopen doen als je niet stoer bent. That's all.quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:46 schreef Emimich het volgende:
[..]
Zucht, waar is het vertrouwen in de mensheid gebleven..?
ja maar ik heb het hoofd loszittenquote:Op zaterdag 15 november 2008 20:47 schreef IQM het volgende:
[..]
Terugbrengen naar de winkel.
[/Broekpaling]
quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:48 schreef dagdag het volgende:
[..]
ja maar ik heb het hoofd loszitten
aan de andere kant het zuigen gaat nu wel makkelijk
omdat het lijf er niet aan vast zit
Wat is dan het probleem?quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:48 schreef dagdag het volgende:
[..]
ja maar ik heb het hoofd loszitten
aan de andere kant het zuigen gaat nu wel makkelijk
omdat het lijf er niet aan vast zit
quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:45 schreef MouzurX het volgende:
Dus als ik het goed begrijp zit emimech op te scheppen dat hij fotos van BT krijgt ?![]()
Gewoon ...![]()
T gaat om BT.rarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ja, daar weet ik zeker van dat (op een paar users waar BT t ook van weet) na, niemand hier m heeftNope, sorryquote:Op zaterdag 15 november 2008 20:46 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja het boek zelf heb ik ook niet gelezen enz maar van het getal 42 moet je toch wel ooit hebben gehoord![]()
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |