quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
quote:Op woensdag 12 november 2008 13:54 schreef Skaff-a het volgende:
godverdommekankerkut!!!!!! ik weet gewoon niet hoe ik een nieuwe SC moet openen!!!_____
Dat zijn geen kansloze ploegen die al eeuwenlang in het tweede rijtje eindigen.quote:Op zaterdag 15 november 2008 17:12 schreef gers het volgende:
maar roda en fortuna laten fuseren
IDEE
een fc randstad met ado-ajax-utrecht en feyenoord
waar kan ik bumperstickers laten drukken ?quote:
Ja die vind ik ook mooierquote:Op zaterdag 15 november 2008 17:05 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Vind deze persoonlijk mooier.
geen ideequote:Op zaterdag 15 november 2008 17:25 schreef postmortum het volgende:
[..]
waar kan ik bumperstickers laten drukken ?
Mooie kraan.quote:Op zaterdag 15 november 2008 17:28 schreef Sackboy het volgende:
Wat een saaie TT.
Hier, om het topic op te vrolijken.
[ afbeelding ]
Ja vind ik ook op die foto'squote:Op zaterdag 15 november 2008 17:28 schreef postmortum het volgende:
bt je hebt wel een grote neus zeg
Bullshit.quote:Op zaterdag 15 november 2008 17:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja vind ik ook op die foto'sin het echt heb ik een heel schattig klein neusje hoor
!
Dat dacht ik.quote:Op zaterdag 15 november 2008 17:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoi Jordygezellig dat je er ook weer bent!
je was toch gaan tankenquote:Op zaterdag 15 november 2008 17:45 schreef Noorsbloed het volgende:
Dag vrienden
Wat doet de user icon van Damsco in de op
Juh maar was mijn geld vergetenquote:
slimquote:Op zaterdag 15 november 2008 17:47 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Juh maar was mijn geld vergeten
Ben geloof ik nog niet helemaal nuchter ..
En toen besloot ik dat ik maar wat later terug ging zodat ik even stevig kan schransen enzo.
Ja nouja ..quote:
maar ga je een echt vikingenmaal etenquote:Op zaterdag 15 november 2008 17:48 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ja nouja ..
Saved by the empty wallet
Anders was ik met een paar uur weer zo dronken als een tor geweest
Jazeker.quote:Op zaterdag 15 november 2008 17:49 schreef gers het volgende:
[..]
maar ga je een echt vikingenmaal eten
quote:Op zaterdag 15 november 2008 17:51 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Jazeker.
Spareribs !
Zelf gekruid uiteraard.
Ze liggen als sinds vanmiddag te weken in de marinade![]()
Ik wou ze eigenlijk morgen eten .. maar kan nu ook wel !
Dus mijn avondmaal bestaat uit :
Shit load aan overheerlijke spareribs
Een frisse salade met fruit
Gebakken aardappels
En bier + een mango
quote:
Klinkt lekkerquote:Op zaterdag 15 november 2008 17:51 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Jazeker.
Spareribs !
Zelf gekruid uiteraard.
Ze liggen als sinds vanmiddag te weken in de marinade![]()
Ik wou ze eigenlijk morgen eten .. maar kan nu ook wel !
Dus mijn avondmaal bestaat uit :
Shit load aan overheerlijke spareribs
Een frisse salade met fruit
Gebakken aardappels
En bier + een mango
Dat vroeg ik dus ook alquote:Op zaterdag 15 november 2008 17:52 schreef Jenglejack het volgende:
Waarom staat damsco's UI in de OP ?
Hoi trouwens.
Je vergeet: stoer doen tegen veteranen ..quote:Op zaterdag 15 november 2008 17:53 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dat vroeg ik dus ook al
Het enige wat dat ding doet is :
Wakker worden
Schijten
Blaten de hele dag
Vreten
En weer gaan slapen.
Dat is het ookquote:
Valt onder blaten enzo ..quote:Op zaterdag 15 november 2008 17:54 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Je vergeet stoer doen tegen veteranen ..
Receptje misschien ?quote:Op zaterdag 15 november 2008 17:54 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dat is het ook![]()
En mijn marinade is gewoon geweldig.
Pittig doch zoet zuur .. met een vleugje honing
Ik ookquote:Op zaterdag 15 november 2008 17:53 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dat vroeg ik dus ook al
Het enige wat dat ding doet is :
Wakker worden
Schijten
Blaten de hele dag
Vreten
En weer gaan slapen.
jeweetz jeweetz jeweetz je moeder heeft AIDSquote:
Zal het morgen eens uitypenquote:Op zaterdag 15 november 2008 17:55 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Receptje misschien ?
Echt mannen eten vlees !
Ja.quote:
quote:Op zaterdag 15 november 2008 17:57 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Zal het morgen eens uitypen![]()
Het is eigenlijk een recept van Mirre ..
Dus tja![]()
[..]
Ja.
Maar jij bent geen eikel
NOOIT FC LIMBURGquote:
echte noorse spareribsquote:Op zaterdag 15 november 2008 17:57 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Zal het morgen eens uitypen![]()
Het is eigenlijk een recept van Mirre ..
Dus tja![]()
[..]
Ja.
Maar jij bent geen eikel
Ik weet niet of het echt Noors is eigenlijkquote:
smakelijkquote:Op zaterdag 15 november 2008 18:01 schreef Breathtaking het volgende:
Ik krijg honger van dit topicen daarom ga ik nu lekker eten
!
Nee hoorquote:Op zaterdag 15 november 2008 18:01 schreef gers het volgende:
koken is fucking saai![]()
vooral als je het alleen doet
Noorse spareribs?quote:Op zaterdag 15 november 2008 18:01 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik weet niet of het echt Noors is eigenlijk![]()
Maar wel extreem lekker.
Eerst is het zoet-zuur, dan brand je strot uit , en daarna subtiel een vleugje honing
quote:Op zaterdag 15 november 2008 18:03 schreef NoelGallagher het volgende:
Haal die UI van damsco uit de OP, nu.
ja maar als je voor je eentje kookt denk ik altijd waarom zoveel moeite doenquote:Op zaterdag 15 november 2008 18:04 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
Muziek hard aan,
Bier erbij
Headbangen en air guitar spelen![]()
Geuren opsnuiven ..
Kanker ik moest lachenquote:Op zaterdag 15 november 2008 18:04 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Noorse spareribs?
Spareribs gerookt op IKEA meubilair?
Goed en lekker eten is belangrijk.quote:Op zaterdag 15 november 2008 18:05 schreef gers het volgende:
[..]
ja maar als je voor je eentje kookt denk ik altijd waarom zoveel moeite doen
ja maar lekkere spareribs maken duurt mênnus langquote:Op zaterdag 15 november 2008 18:06 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Goed en lekker eten is belangrijk.
En een hobby op zichzelf
Volgens mij ben jij een user met een ban?quote:Op zaterdag 15 november 2008 18:07 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Hij forceert zichzelf teveel.
Ook is hij niet grappig.
Je gebruikt geen PIquote:Op zaterdag 15 november 2008 18:07 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Hij forceert zichzelf teveel.
Ook is hij niet grappig.
Dat is waarquote:Op zaterdag 15 november 2008 18:08 schreef gers het volgende:
[..]
ja maar lekkere spareribs maken duurt mênnus lang
Nee ? Hoe kom je daarbij ?quote:Op zaterdag 15 november 2008 18:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij een user met een ban?
quote:Op zaterdag 15 november 2008 18:10 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Nee ? Hoe kom je daarbij ?
Al zie ik in de toekomst wel een ban aankomen. Kan soms een beetje bruut uit de hoek komen.
quote:Op zaterdag 15 november 2008 18:11 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
![]()
Je hoeft hier niet bruut uit de hoek te komen hoor
Als remlof last heeft van zijn pms dan heb je zo een ban
Dit beter ?quote:Op zaterdag 15 november 2008 18:14 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ze bedoelen dat pauper plaatje wat je naast je post kan plakken.
quote:
Ik ben effe naar AH.quote:VRIJDAG 14-11-2008 08:00 - 21:00 21-11-2008 08:00 - 21:00
ZATERDAG 15-11-2008 08:00 - 20:00 22-11-2008 08:00 - 20:00
je UIquote:Op zaterdag 15 november 2008 18:30 schreef Noorsbloed het volgende:
Typ het morgen uit![]()
Nu te lui voor
quote:
en wat waren je notesquote:Op zaterdag 15 november 2008 18:37 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Photoshop is handig !
En ik heb een abbo nu![]()
Die kon ik niet inzienquote:
Kings !quote:Op zaterdag 15 november 2008 18:45 schreef Sackboy het volgende:
Wie doen er weleens drinkspellen?
Flip cup en Kings zijn hier toch wel de favorieten. Vooral Kings is altijd hilarisch!
Hahahahahahahahahahaquote:Op zaterdag 15 november 2008 18:49 schreef RickoKun het volgende:
DRANKSPELLEN ZIJN VOOR MENSEN DIE BINNEN ZITTEN, HIER OP DE STRAAT MOETEN WE VECHTEN VOOR DE DRANK
Ja iick we3t ni3T h0e K m0et S0eNeNquote:Op zaterdag 15 november 2008 18:56 schreef IQM het volgende:
http://nl.msnusers.com/sloebikesplace/debetekenisvaneenkus.msnw
(Thanks to Bt. Die blijkbaar op zoek was naar zoentips!)
Jepquote:Op zaterdag 15 november 2008 19:02 schreef Sackboy het volgende:
Ben ik nou gek of is dat lijstje echt al jaren oud?![]()
Uit de CU2 tijd zeg maar
Whehe, jaquote:Op zaterdag 15 november 2008 19:02 schreef Sackboy het volgende:
Ben ik nou gek of is dat lijstje echt al jaren oud?![]()
Uit de CU2 tijd zeg maar
Je typte het zonder enige moeite, hè!quote:Op zaterdag 15 november 2008 18:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja iick we3t ni3T h0e K m0et S0eNeN
quote:Hoe versier ik een jongen ?
* Glimlach ! dat betekent dat je open staat voor een vriendelijke reactie !
Het verandert je stemming ook in een aardige, fijne houding !
*
* Het belangrijkste is natuurlijk de eerste indruk ! Dus verknal die alsjeblieft niet ! Soms kan je het dan wel vergeten, maar als je geluk hebt, valt het nog een keer te proberen !
*
* Luister naar je stem, als je een hoge piepstem hebt verraad dat angst en verlegenheid, dus luister naar je stem en probeer zo rustig en normaal mogelijk over te komen.
Kleed je uitnodigend, niet te ordinair !
* Gewoon verzorgd, en een beetje uitdagend. Probeer recht te lopen, buik in borst vooruit ! Dat betekent dat je aanwezig en zelfverzekerd bent.
* Moeilijk he die openingszinnen ? Je kunt het beste een complimentje maken, dan breekt het ijs wel !
*
* Luister naar jongens, dat vindt hij leuk en dan vindt ie je wel interessant, behalve als die slap uit z'n nek begint te lullen dan moet je maken dat je wegkomt ! Een oude truc ! Laat iets op de grond vallen en degene die het oppakt krijgt van jou je liefste glimlach en je bent in gesprek !
* Wat een leuk t-shirt (als openingszin) kan het begin zijn van een leuke verkering !
* (of niet...) Leer vreemden aanspreken, hoe meer je dat doet des te sneller durf je iemand aan te spreken waarmee je een kort praatje maakt !
* Als je wil weten of iemand gek op je is, ga dan even weg en geef hem het glas, kom je terug en hij heeft je glas nog steeds vast dan vindt ie je vast wel leuk ! (deden ze vroeger..of het nu nog helpt)
* Als je alleen uitgaat spreken ze je eerder aan, het betekent ook meestal dat je single bent, en je hebt hem zo te pakken !
* Wees zelfverzekerd, ook weer niet te want dan kom je weer arrogant over, als je zelfvertrouwen hebt, straal je dat uit, en dat maakt je weer aantrekkelijk !
* Als je op een leuke cursus gaat leer je altijd wel leuke mensen kennen, misschien zit er voor jou wel je ware liefde tussen !
* Je hebt het vast welles gehad dat jij iemand leuk vindt terwijl je vrienden hem niks vonden! trek je daar niks van aan! Misschien zijn ze wel jaloers op je !
* Wees open, zo weet iedereen gelijk waar ie aan toe is.
* Stel niet al te hoge eisen, want niemand is perfect ! En zo vindt je de ware dus nooit !
* Ga eens voor de spiegel staan en bekijk je kritisch, wat vindt je niet mooi en kun je
eventueel laten veranderen? Wees ook weer niet al te krit
Ja of je zegt, HEE, NEUKENquote:Op zaterdag 15 november 2008 19:04 schreef IQM het volgende:
[..]
Je typte het zonder enige moeite, hè!![]()
Hier:
[..]
* Breathtaking krijgt kotsneigingenquote:Op zaterdag 15 november 2008 19:06 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
* IQM kust Bt op haar kaaklijn
Domme domme dozen, denken jullie dat wij mêhnnen gaan letten of je zelfverzekerd bent? Je moet buik in en borst vooruit doen omdat we jullie titten willen zien verdumme zeg!quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:04 schreef IQM het volgende:
[..]
Je typte het zonder enige moeite, hè!![]()
Hier:
Probeer recht te lopen, buik in borst vooruit ! Dat betekent dat je aanwezig en zelfverzekerd bent.
Slet.quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja of je zegt, HEE, NEUKEN?
quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:07 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Domme domme dozen, denken jullie dat wij mêhnnen gaan letten of je zelfverzekerd bent? Je moet buik in en borst vooruit doen omdat we jullie titten willen zien verdumme zeg!
Volgens mij gebruikt Bobby nog steeds dit soort zinnetjes.quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:07 schreef jordeeeh het volgende:
Goh, iemand hier begint BobbyB trekjes te vertonen
Hm?quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:09 schreef IQM het volgende:
[..]
Volgens mij gebruikt Bobby nog steeds dit soort zinnetjes.
Neenquote:
quote:Op zaterdag 15 november 2008 10:55 schreef timmmmm het volgende:
KLB SC is verslagen, eindelijk
Briggy![]()
Just for the record.quote:Op zaterdag 15 november 2008 13:01 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Het was vrijdag, faalhaas.
Met je cijfer gefap, zelf post je ook in de KLB SC.
Deels nieuw dus.quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:20 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Neen
Hij heeft een mutsje op nu
Hosselmateriaal of niet danquote:Op zaterdag 15 november 2008 19:21 schreef afcajos het volgende:
12.: Tussen je borsten »» They're huge!...quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:21 schreef afcajos het volgende:
Sorry Broekpaling ..quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:21 schreef Broekpaling het volgende:
NB, ik heb je gemist. Andere Userts, jullie ook.
Wanneer?
Gisteravond.
Alleen maar noobs in de SC.
Proleet.quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:21 schreef Broekpaling het volgende:
NB, ik heb je gemist. Andere Userts, jullie ook.
Wanneer?
Gisteravond.
Alleen maar noobs in de SC.
Ik was aan het genieten van de hardste hoofdpijn ooit.quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:23 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Sorry Broekpaling ..
Maar ik was in mijn stamkroeg enzo
Ik heb VMBO gedaan, wat betekendt dat?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
Das klotequote:Op zaterdag 15 november 2008 19:24 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik was aan het genieten van de hardste hoofdpijn ooit.
Nu aan het nagenieten met verkoudheid.
En hoe.
quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:24 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb VMBO gedaan, wat betekendt dat?KANKER LEER SPELLEN OFZO!@!@!@!@!@!@!@!@SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Déjà vu-gevoel.quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:21 schreef afcajos het volgende:
quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:25 schreef RickoKun het volgende:
[..]
KANKER LEER SPELLEN OFZO!@!@!@!@!@!@!@!@
Bowl ze.quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:30 schreef Noorsbloed het volgende:
Maar ik gaat bowlen en bier tanken !
quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:34 schreef afcajos het volgende:
Wat een FUCKING geniale sound is dit nummer toch, ik al loesoe hier achter mn pc terwijl ik straks nog weg moet.
BT!! vanavond nog de hort op?|quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik snap waarom jij altijd op 1 staat in de dagcijfers.
01. 278 Briggyquote:Op zaterdag 15 november 2008 19:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die telefoongesprekken slaan echt nergens opquote:Op zaterdag 15 november 2008 19:37 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik voorspel een telefoongesprek.
Uiteraard. Ga zometeen even wat moois uit de kast trekken, naar een vriendin van me toe, filmpje kijken, shoarma bestellenquote:
Ik lees wel eens wat van Bt inderdaad.quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:38 schreef afcajos het volgende:
[..]
Die telefoongesprekken slaan echt nergens opde volgende dag weet geen van ons nog waar het over ging
Eerst naar mn stamkroeg waar vanavond piratenavond isquote:Op zaterdag 15 november 2008 19:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Uiteraard. Ga zometeen even wat moois uit de kast trekken, naar een vriendin van me toe, filmpje kijken, shoarma bestellenen daarna de stad in
!
Jij dan?
Hahaha nee inderdaad. Maar bel vannacht maar, dan onthoud ik alles, beloofdquote:Op zaterdag 15 november 2008 19:38 schreef afcajos het volgende:
[..]
Die telefoongesprekken slaan echt nergens opde volgende dag weet geen van ons nog waar het over ging
Ik zie een nieuwe relatie opbloeien.quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha nee inderdaad. Maar bel vannacht maar, dan onthoud ik alles, beloofd!
Haha oke wie weet, ik zal ook speciaal nuchter blijven zodat ik nog weet wat ik allemaal zeg.quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha nee inderdaad. Maar bel vannacht maar, dan onthoud ik alles, beloofd!
En dat is geen compliment..quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Piratenavondquote:Op zaterdag 15 november 2008 19:40 schreef afcajos het volgende:
[..]
Eerst naar mn stamkroeg waar vanavond piratenavond isvan die kampsjaak-met-trainingsbroek-op-de-camping muziek
En daarna naar een discotheek alwaar ik wat oude klasgenoten ga meeten
Vergeet niet te hosselen man, het is altijd een festival om jouw topics te lezenquote:Op zaterdag 15 november 2008 19:40 schreef afcajos het volgende:
[..]
Eerst naar mn stamkroeg waar vanavond piratenavond isvan die kampsjaak-met-trainingsbroek-op-de-camping muziek
En daarna naar een discotheek alwaar ik wat oude klasgenoten ga meeten
Dan verliest het de essensiequote:Op zaterdag 15 november 2008 19:41 schreef afcajos het volgende:
[..]
Haha oke wie weet, ik zal ook speciaal nuchter blijven zodat ik nog weet wat ik allemaal zeg.
Ik heb wat fokkers beloofd dit weekend weer een topic te maken, dus ik zal zien wat ik kan doenquote:Op zaterdag 15 november 2008 19:42 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Vergeet niet te hosselen man, het is altijd een festival om jouw topics te lezen
Essentie.quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dan verliest het de essensie
Ja er komt een kampsjaak die ook live gaat uitzendenquote:Op zaterdag 15 november 2008 19:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Piratenavond! Maar klinkt gezellig
!
Ik verheug me er nu al op. hahaquote:Op zaterdag 15 november 2008 19:43 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik heb wat fokkers beloofd dit weekend weer een topic te maken, dus ik zal zien wat ik kan doen
Wie is u eigenlijk?quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:45 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Ik verheug me er nu al op. haha![]()
Maarr ga je nou ook in een piraten kloffie daarnaartoe ?
Dat was inderdaad dolle boelquote:Op zaterdag 15 november 2008 19:44 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ja er komt een kampsjaak die ook live gaat uitzendenVorige keer had hij wel 14 luisteraars. En ging hij de hele tijd mijn naam omroepen omdat ik die avond een date had en hij ging dat met zijn "trouwe" luisteraars delen
Ik ben een nieuweling hier (sinds augustus ofzo).quote:
Omg, geweldig.quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:46 schreef afcajos het volgende:
http://www.pczn.nl/
Luister ditvolgens mij is dit live vanuit mn stamkroeg waar ik zo heen ga, ik zal straks vragen of hij de groeten doet aan de klb sc
Uiteraard. Naam, pics?quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:47 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Ik ben een nieuweling hier (sinds augustus ofzo).
En nu al hooked aan KLB.
Meer info nodig ?
Wtf, zijn er serieus fans?quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:46 schreef afcajos het volgende:
http://www.pczn.nl/
Luister ditvolgens mij is dit live vanuit mn stamkroeg waar ik zo heen ga, ik zal straks vragen of hij de groeten doet aan de klb sc
Top!quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:48 schreef afcajos het volgende:
Ik zal rond 10 uur ff de groeten doen aan klb sc
hahaquote:Op zaterdag 15 november 2008 19:49 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Wtf, zijn er serieus fans?
Petra - woensdag, 12 november 2008 om 20:19
HALLO MENSEN, WIE GAAT ER ALLEMAAL VAN UIT DE ACHTERHOEK NA KRAGGEBURG ZATERDAG?GROETJES PETRA.
Zoals die site ook in elkaar steekt.quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:49 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Wtf, zijn er serieus fans?
Petra - woensdag, 12 november 2008 om 20:19
HALLO MENSEN, WIE GAAT ER ALLEMAAL VAN UIT DE ACHTERHOEK NA KRAGGEBURG ZATERDAG?GROETJES PETRA.
Sms/bel me anders vlak voor we weg gaan, kom k dan nog we leven kijkenquote:Op zaterdag 15 november 2008 19:50 schreef afcajos het volgende:
[..]
haha
Wolter draait weer![]()
[ afbeelding ]
Me naam is wesley, 21 jaar.quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Uiteraard. Naam, pics?
En waarom aanbid je me niet?
quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:53 schreef Emimich het volgende:
Afcajos, als er weer geen weekendtopic komt, dan komt je plaats in de hoogste kaste in gevaar. Pas maar op, mocht je een kaste lager komen dan zit je er nog maar 3 boven Sackboy!
quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:53 schreef Emimich het volgende:
Afcajos, als er weer geen weekendtopic komt, dan komt je plaats in de hoogste kaste in gevaar. Pas maar op, mocht je een kaste lager komen dan zit je er nog maar 3 boven Sackboy!
Op die foto van nu lijk je halfdoodquote:Op zaterdag 15 november 2008 19:51 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Me naam is wesley, 21 jaar.
Ehm ik update zo wel effe me fobo.
Ah en ik woon in rotterdam.
Jou aanbidden..Heeft zijn tijd nodig.
En jij ?
Joint gerookt op kos in de ochtend na een avond zwaaaar drinken...quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Op die foto van nu lijk je halfdood
Maar euhm, ik ben Ilse en ik ben 17.
Wanneer kom ik in kaste 1quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:53 schreef Emimich het volgende:
Da's niet lief.quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[insert voorspelbare reactie, iets met foto's enzo]quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wanneer kom ik in kaste 1!?
Whehe, zo zie je er wel uit inderdaadquote:Op zaterdag 15 november 2008 19:56 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Joint gerookt op kos in de ochtend na een avond zwaaaar drinken...
edit; waar is jouw foto dan ?? Moet wel kijken wat er te aanbidden valt he..![]()
quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Whehe, zo zie je er wel uit inderdaad!
En mijn foto is nergens, muwhahahahahhaa.
Nooit, vrouwen zullen nooit in Kaste 1 komen.quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En ik mocht je naam hier niet posten...quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mn naam staat zelfs in mn fobo?quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:59 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En ik mocht je naam hier niet posten...
Ooh jawel hoorquote:Op zaterdag 15 november 2008 19:58 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Nooit, vrouwen zullen nooit in Kaste 1 komen.
Omdat je dan weer een extra post achter je naam zou hebben!quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:59 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En ik mocht je naam hier niet posten...
Insert seksistische opmerking.quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het is de gedachte die aanbeden moet worden!quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:59 schreef Jenglejack het volgende:
BT, dan valt er ook niets te aanbidden ..
Haha, insert.quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Insert seksistische opmerking.
Insert piemelquote:Op zaterdag 15 november 2008 20:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Insert seksistische opmerking.
Maar..maar.maar op MSN enzo...quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mn naam staat zelfs in mn fobo?
Geen voornaam + achternaam, dat is dan weer teveel van het goedequote:Op zaterdag 15 november 2008 20:01 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Maar..maar.maar op MSN enzo...
Dat is net zo sad als het aanbidden van god..quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het is de gedachte die aanbeden moet worden!
Nee, veel triesterquote:Op zaterdag 15 november 2008 20:02 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Dat is net zo sad als het aanbidden van god..
Oh!quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Geen voornaam + achternaam, dat is dan weer teveel van het goede!
Mwoah, kaste 1 blijft wat hoog voor je maar een promotie zou dan zeker tot de mogelijkheden behoren. Let wel, ik geef geen garanties.quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:02 schreef jordeeeh het volgende:
Emimich, als ik je BT.rar stuur, kom ik dan ook in kaste 1? ;D:D:D;D:D:D:D
Haha het is dat jij het zegtquote:
B:\FLOPquote:Op zaterdag 15 november 2008 20:04 schreef RickoKun het volgende:
DE BITCH DIE EEN HELE B:\ FLOP IN HAAR KUT KAN STOUWEN KRIJGT ONEINDIGE RESPECT
Houvast. Hoop.quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:04 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Haha het is dat jij het zegt
Waarom moeten mensen nou in god geloven ? Echt falers..
Wheheh dan hou ik m lekker voor mezelfquote:Op zaterdag 15 november 2008 20:04 schreef Emimich het volgende:
[..]
Mwoah, kaste 1 blijft wat hoog voor je maar een promotie zou dan zeker tot de mogelijkheden behoren. Let wel, ik geef geen garanties.
Via PM krijg ik nu al foto's van haar!quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:06 schreef jordeeeh het volgende:
Wheheh dan hou ik m lekker voor mezelfFapfap.
Jij wel ?quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:10 schreef Emimich het volgende:
[..]
Via PM krijg ik nu al foto's van haar!
Als in knuppels in kut?quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:13 schreef McFearless het volgende:
[..]
Doei, doe niet te gek hé. Have fun enzo.
Fail. De_boswachter heeft hem bedacht.quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:14 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik sta in 1 en bedenk hem. Zoiets levert je een hoop respect op.
Goed lezen voordat je hapt, vrind.quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:15 schreef Sackboy het volgende:
Fail. De_boswachter heeft hem bedacht.
Neehoor, want ze geeft ze verder aan niemand.quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:10 schreef Emimich het volgende:
[..]
Via PM krijg ik nu al foto's van haar!
Ik verwacht wel in kaste 1 te staan in de aankomende update.quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:14 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik heb m ook niet via haarzelf btw.quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:16 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Neehoor, want ze geeft ze verder aan niemand.
Stuur is door.quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:16 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
De wens is de vader van de gedachte!quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:16 schreef jordeeeh het volgende:
Kijk, het begint met ambitie!quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:16 schreef Broekpaling het volgende:
Ik verwacht wel in kaste 1 te staan in de aankomende update.[ afbeelding ]
Ik prefereer de benaming 'baas'.quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:17 schreef IQM het volgende:
Emimich is een poser.
quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik verwacht wel in kaste 1 te staan in de aankomende update.[ afbeelding ]
Ik lees altijd muy bien.quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:16 schreef Emimich het volgende:
[..]
Goed lezen voordat je hapt, vrind.
Ik ben dan ook een baggerkwaliteits user.quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:19 schreef Jenglejack het volgende:
[..]van 3 naar 1 ! Overachiever !
Pas als jij in 10 topics niet 'is' maar 'eens' zegt.quote:
Het heeft geen zin om dat te blijven herhalen, hij heeft oogkleppen op, ziet alleen de dingen die hij wilt zien enzoquote:Op zaterdag 15 november 2008 20:15 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Neuhquote:Op zaterdag 15 november 2008 20:19 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ben dan ook een baggerkwaliteits user.
Jij checkt nooit de topic genaamd dagcijfers.
Doe is mijn AT checken van een maand terug.quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:19 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Pas als jij in 10 topics niet 'is' maar 'eens' zegt.
En daar heb je gelijk de essentie van jouw probleem. Je prefereert zoveel, maar je krijgt en verdient zo weinig.quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:18 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik prefereer de benaming 'baas'.
Die is het KLB SC lied aan het opnemen in de studio.quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:20 schreef Broekpaling het volgende:
Wat is er trouwens met dagdag kebeurd?
quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:19 schreef Sackboy het volgende:
Ik lees altijd muy bien.
Nee, jullie blinken allebei gewoon niet uit in begrijpend lezen. Niets mis mee overigens, jewaids.quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:20 schreef jordeeeh het volgende:
Het heeft geen zin om dat te blijven herhalen, hij heeft oogkleppen op, ziet alleen de dingen die hij wilt zien enzo
quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Doe is mijn AT checken van een maand terug.
quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:21 schreef Sackboy het volgende:
Die is het KLB SC lied aan het opnemen in de studio.
Jij blinkt niet uit in 'to the point' komen maar bent daarentegen erg sterk in 'eromheen draaien'.quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:21 schreef Emimich het volgende:
[..]
[..]
Nee, jullie blinken allebei gewoon niet uit in begrijpend lezen. Niets mis mee overigens, jewaids.
Ik begrijp best wat je probeert te zeggen hoor. Of t ergens op slaat is een 2e.quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:21 schreef Emimich het volgende:
[..]
[..]
Nee, jullie blinken allebei gewoon niet uit in begrijpend lezen. Niets mis mee overigens, jewaids.
quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:22 schreef McFearless het volgende:
Ik ga er vandoor, het was weer gezellig.
De balzak!quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:22 schreef McFearless het volgende:
Ok, dan de concrete uitleg voor je:quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:22 schreef Sackboy het volgende:
Jij blinkt niet uit in 'to the point' komen maar bent daarentegen erg sterk in 'eromheen draaien'.
quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:14 schreef Emimich het volgende:
Ik zei dat ik de kaste bedenk, niet dat ik de kaste bedacht hebt. Dat klopt ook gewoon want ik bedenk op welke plaats eenieder geplaatst wordt, ik claim ook niets anders. Met andere woorden, je las niet zorgvuldig of wilde te graag happen. Anyhow, snap je het nu?quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:15 schreef Sackboy het volgende:
Over dat laatste twijfel ik niet eens.quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:22 schreef jordeeeh het volgende:
Ik begrijp best wat je probeert te zeggen hoor. Of t ergens op slaat is een 2e.
Je avaquote:Op zaterdag 15 november 2008 20:22 schreef McFearless het volgende:
quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:25 schreef Emimich het volgende:
[..]
Over dat laatste twijfel ik niet eens.
Uhm.. bedenk en bedacht hebben komen van hetzelfde werkwoord hoorquote:Op zaterdag 15 november 2008 20:24 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ok, dan de concrete uitleg voor je:
[..]
[..]
Ik zei dat ik de kaste bedenk, niet dat ik de kaste bedacht hebt. Dat klopt ook gewoon want ik bedenk op welke plaats eenieder geplaatst wordt, ik claim ook niets anders. Met andere woorden, je las niet zorgvuldig of wilde te graag happen. Anyhow, snap je het nu?
Mijn excuses, waarde BP.quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:26 schreef Broekpaling het volgende:
Best gezellig hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |