Jay-Z is geen nepreppert.quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:56 schreef Brennel het volgende:
Hadden ze die nepreppert niet thuis kunnen laten?
Mee eens.quote:Op zaterdag 15 november 2008 00:10 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Jay-Z is geen nepreppert.![]()
Vind zijn bijdrage aan dat plaatje ook niet zo geslaagd, maar verder hij heeft genoeg goede hiphop gemaakt.
Na 1 hoor je het al te weten, zeker in combinatie met 4 (drugs). Amy W dus.quote:Op zaterdag 15 november 2008 00:14 schreef Sirolf het volgende:
1. Zutons
2. muziekstijl onstaan uit rythym en gospel in jaren 50
3. Strauvs
4. ?
Ik ben slecht in dit spelletje...
Dat was de enige die ik niet helemaal kon volgen, maar met die aanwijzing is het duidelijk idd.quote:Op zaterdag 15 november 2008 00:15 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Na 1 hoor je het al te weten, zeker in combinatie met 4 (drugs). Amy W dus.
Uiteraard.quote:Op zaterdag 15 november 2008 00:17 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
![]()
Je hebt de speciale QI vast ook wel gezien?
Weer zo'n plaat die je nooit meer zult horen zonder de EW-aankondiging van meneer Ekdomquote:Op zaterdag 15 november 2008 00:20 schreef Sirolf het volgende:
EINE DEUTSCHE SCHALLPLATTE! ALLEIN! ALLEIN!
Lekker plaatje iddquote:Op zaterdag 15 november 2008 00:21 schreef ScottTracy het volgende:
Goed nummer dit, ik hoorde 'em van de week pas voor het eerst bij MetMichiel.
quote:
Jay-Z maakt geen hiphopquote:Op zaterdag 15 november 2008 00:10 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Vind zijn bijdrage aan dat plaatje ook niet zo geslaagd, maar verder hij heeft genoeg goede hiphop gemaakt.
Proost!quote:Op zaterdag 15 november 2008 00:21 schreef Timo20 het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
@ TT
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en dus is het tijd voor bier
ff m`n eerste van dit weekeinde open trekken.
quote:Op zaterdag 15 november 2008 00:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Weer zo'n plaat die je nooit meer zult horen zonder de EW-aankondiging van meneer Ekdom.
Heb de helft gemist door 'n telefoontje. Dat wordt nog 'n keer helemaal kijken dus.quote:
quote:
Ik hoop 't.quote:Op zaterdag 15 november 2008 00:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Weer zo'n plaat die je nooit meer zult horen.
Gelukkig wel, de herhalingen kan ik haast dromen... Hier staan de transcripts van elke show trouwens.quote:Op zaterdag 15 november 2008 00:22 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Heb de helft gemist door 'n telefoontje. Dat wordt nog 'n keer helemaal kijken dus.
Maar goed. Eindelijk weer 'n nieuwe serie op komst.
Oh, nouja, ik hou in ieder geval niet van rap, en zijn 'bijdrage' aan dat liedje vind ik inderdaad waardeloos.quote:Op zaterdag 15 november 2008 00:10 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Thanks!!quote:Op zaterdag 15 november 2008 00:24 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Gelukkig wel, de herhalingen kan ik haast dromen... Hier staan de transcripts van elke show trouwens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de zon in de zomer. De sneeuw in de winter. En de druppel die de lente doet overlopen.
Nou jij.
Ook zo!quote:
Rapquote:
Urban muziekquote:
Ben bezigquote:Op zaterdag 15 november 2008 00:27 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ah. Je bent nog wakker en fris. Drink 's wat meer bier.
Letterlijk: nooit meer wat van gehoordquote:Op zaterdag 15 november 2008 00:31 schreef borisz het volgende:
[..]
Urban muziek
Tja ach ik heb 1 cd ooit van hem gewonnen, allleen nooit gedraaid
Niks tegen Paper planesquote:
Ik heb the black album hier liggen ergensquote:Op zaterdag 15 november 2008 00:32 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Letterlijk: nooit meer wat van gehoord
Radio 427quote:Op zaterdag 15 november 2008 00:34 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb the black album hier liggen ergens
Tja ooit bij 538 gewonnen
quote:
quote:
Zonder die geweerschoten en rinkelende kassa (?) vind ik 'm wel leuk..quote:Op zaterdag 15 november 2008 00:33 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Niks tegen Paper planesGeweldige plaat!
Vind dat juist wel vet. Shocking enzoquote:Op zaterdag 15 november 2008 00:37 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Zonder die geweerschoten en rinkelende kassa (?) vind ik 'm wel leuk..
Ik heb bij 538 hele leuke prijzen gewonnenquote:
In deze plaat vind ik 't wel goed. Bij die plaat M.I.A. vind ik 't niet echt passen.quote:Op zaterdag 15 november 2008 00:41 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Vind dat juist wel vet. Shocking enzo
Dat maakt de plaat nou net zo vetquote:Op zaterdag 15 november 2008 00:37 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Zonder die geweerschoten en rinkelende kassa (?) vind ik 'm wel leuk..
Made You Lookquote:Op zaterdag 15 november 2008 00:45 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
In deze plaat vind ik 't wel goed. Bij die plaat M.I.A. vind ik 't niet echt passen.
Jammer voor mij dus, want ik vind de rest van de plaat wel goed..
Oh. Dus Datvindjeleukhe?quote:Op zaterdag 15 november 2008 00:45 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat maakt de plaat nou net zo vet
Ja bestquote:
Eens.quote:Op zaterdag 15 november 2008 00:47 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Made You LookGeweldige plaat, daar kan M.I.A. ook niet aan tippen.
Neuh, niet echtquote:
Goedenacht!quote:Op zaterdag 15 november 2008 00:50 schreef moveyourass-kevin het volgende:
beetje laat...maar alsnog goeienavond!
quote:Op zaterdag 15 november 2008 00:50 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Goeiemorgen!quote:Op zaterdag 15 november 2008 00:50 schreef moveyourass-kevin het volgende:
quote:
Goedenacht!!quote:Op zaterdag 15 november 2008 00:50 schreef moveyourass-kevin het volgende:
O ja, London Calling natuurlijkquote:Op zaterdag 15 november 2008 00:53 schreef moveyourass-kevin het volgende:
net terug uit Amsterdam waar ik oa deze dame zag:
[ afbeelding ]
Ladyhawke!
quote:Op zaterdag 15 november 2008 00:55 schreef moveyourass-kevin het volgende:Ik zat al een tijdje weer te luisteren hoor...
quote:Op zaterdag 15 november 2008 00:59 schreef Sersjee het volgende:
Kan misschien nog wel wat worden, dit bandje.
Nu ben ik jaloersquote:Op zaterdag 15 november 2008 01:00 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ik ga ook maar pitten... morgen naar MGMT! jeuj!
Ik heb zo m'n twijfels..quote:Op zaterdag 15 november 2008 00:59 schreef Sersjee het volgende:
Kan misschien nog wel wat worden, dit bandje.
O.a. Kids live horenquote:Op zaterdag 15 november 2008 01:00 schreef moveyourass-kevin het volgende:
You lucky bastard you...quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:00 schreef moveyourass-kevin het volgende:
quote:
Giel draait Party Hard wel vaker aan het begin van de Freaknacht.quote:
Kende deze eigenlijk helemaal niet, we want fun daarentegen is wel topquote:Op zaterdag 15 november 2008 01:07 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Giel draait Party Hard wel vaker aan het begin van de Freaknacht.
Goed, ik ga nog even Jools kijken en dan pitten, de groeten
Groet'n!!quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:07 schreef Sersjee het volgende:
Goed, ik ga nog even Jools kijken en dan pitten, de groeten
Hier zou 'n flauwe grap kunnen staan, maar ik zal 'm niet maken..quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:07 schreef Brennel het volgende:
Giel is er, hoog tijd om te gaan slapen
Gewoon die grap maken over dat Brennel haar rijbewijs niet gehaald heeft en Giel zijn rijbewijs elke 3 maanden kwijt isquote:Op zaterdag 15 november 2008 01:11 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Hier zou 'n flauwe grap kunnen staan, maar ik zal 'm niet maken..
Slaap lekker!!
Eindelijk weer 't normale tempo, bedoel je denk ik?!quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:12 schreef DaMook het volgende:
Hallo zeg, wat gaat het ineens hard.
Heb jij er ook geen? wow, ben ik toch niet de enigequote:
quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:15 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Gewoon die grap maken over dat Brennel haar rijbewijs niet gehaald heeft en Giel zijn rijbewijs elke 3 maanden kwijt is![]()
of wilde je die grap niet maken?
Ja eigenlijk bedoel ik datquote:Op zaterdag 15 november 2008 01:15 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Eindelijk weer 't normale tempo, bedoel je denk ik?!
Voor de 2e of 3e keer al haar rijbewijs niet gehaald en nu is haar theorie ook verlopenquote:Op zaterdag 15 november 2008 01:19 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
![]()
Die bedoelde ik eigenlijk niet. Ik heb ook gemist dat ze haar rijbewijs niet gehaald heeft..
Lees haar laatste post nog 's. Misschien zie je die flauwe grap dan.
Nee je bent niet de enige en ekstra weekend is al upgeload door Piles trouwensquote:Op zaterdag 15 november 2008 01:18 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Heb jij er ook geen? wow, ben ik toch niet de enige
Ik zeg wel vaker: "bier is de remedie tegen alles" maar blijkbaar toch niet tegen die verdomde kriebelhoest
Of zou dat door de chips komen?
't Heeft bijna 5 uur geduurd voordat 't vorige topic dicht was. Dat kan natuurlijk niet hè..quote:
quote:
Ja had het gehoord van `m iddquote:en ekstra weekend is al upgeload door Piles trouwens
Daarom vond ik deze ook ineens "snel" gaanquote:Op zaterdag 15 november 2008 01:25 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
't Heeft bijna 5 uur geduurd voordat 't vorige topic dicht was. Dat kan natuurlijk niet hè..
Ojee. Dat is niet best..quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:22 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Voor de 2e of 3e keer al haar rijbewijs niet gehaald en nu is haar theorie ook verlopen![]()
Ooooh.quote:Maar ik zag die flauwe grap wel hoor
quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:25 schreef Timo20 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ind_is_heerser_.html![]()
![]()
![]()
![]()
Ah. Dat zijn goede berichten.quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:23 schreef TheZapster het volgende:
Ekstra weekend is al upgeload door Piles trouwens
Ik vind het gewoon knap dat je 2 keer kan zakken bij iets simpels als een rijbewijs halenquote:Op zaterdag 15 november 2008 01:31 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Die voelde ik al 'n beejte aankomen.
Tja.. Sommige mensen kunnen 't er erg lastig mee hebben.quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:33 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon knap dat je 2 keer kan zakken bij iets simpels als een rijbewijs halenIk heb mijn theorie en rijbewijs in 10 dagen gehaald terwijl ik nog nooit een stuur aangeraakt had.
Als je het juist moeilijk heb moet je zo'n 10 dagen cursus of hoe het ook heet doen, die zijn perfectquote:Op zaterdag 15 november 2008 01:40 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Tja.. Sommige mensen kunnen 't er erg lastig mee hebben.
Laatste plaatje bij Jools, zo nog maar ff 'n stukje van de Freaknacht meepikken. Ben nog niet echt moe..
Dat zou best kunnen. Ik heb dat laatste gedaan, en dat was niet echt ideaal inderdaad.quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:43 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Als je het juist moeilijk heb moet je zo'n 10 dagen cursus of hoe het ook heet doen, die zijn perfect![]()
1 of 2 lesjes per week heb je geen ruk aan, dan ben je 30 minuten van je uurtje rijden bezig om te bedenken hoe het ook alweer moet.
Dat kan natuurlijk niet hè?!quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:43 schreef DaMook het volgende:
Ik ben trouwens heel even ranking the stars aan het kijken tussendoor.
Zeker weten en had ook een sexuele prikkel voor gekleurden.quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:46 schreef zhe-devilll het volgende:
De hamvraag is
was Sinterklaas een pedofiel?
Lukt vrij aardig andersquote:Op zaterdag 15 november 2008 01:47 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk niet hè?!![]()
Al je aandacht moet naar Giel!!
Genoten van Ali b?quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:50 schreef -Hans- het volgende:
gFans!@@2211!!!terug van feast maar ben echt nog nooit zo bezoopen geweest. Te slecht gewoon. Sorry!
Heej zatlap!! Lastig hè, dronken zijn en typen?!quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:50 schreef -Hans- het volgende:
gFans!@@2211!!!terug van feast maar ben echt nog nooit zo bezoopen geweest. Te slecht gewoon. Sorry!
Heb maar 2 nummers gehoord maar adat vopnd ik echt meer dan ngenoeg. hhasa. Heb vleipe mocro flavour gehoord en nog iets maar kan het mij niet meer herinneren. Heb alleen maar buiten gestaan en teeveel gedronken. Te zslecht gewoon. Hahah!quote:
Ej Dennis alles goe dmien jong? Ja, dat is echt klote! zelfs na huis fitetsen was zwsaaer moeilijk.quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:52 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Heej zatlap!! Lastig hè, dronken zijn en typen?!
quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb maar 2 nummers gehoord maar adat vopnd ik echt meer dan ngenoeg. hhasa. Heb vleipe mocro flavour gehoord en nog iets maar kan het mij niet meer herinneren. Heb alleen maar buiten gestaan en teeveel gedronken. Te zslecht gewoon. Hahah!
Hahahahaquote:Op zaterdag 15 november 2008 01:50 schreef -Hans- het volgende:
Is dat gronings dialect?quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:55 schreef -Hans- het volgende:
Hihih. morgen een akater van hier tot Toikia
Toikiaquote:Op zaterdag 15 november 2008 01:55 schreef -Hans- het volgende:
Hihih. morgen een akater van hier tot Toikia
Deels en dan ook nog eens zwaar dronmkne. Naka. het was in elk geval best gezeliig. Kan me morgen waarschijnliojk herinnerenquote:
Ja, alles goud hè!!quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ej Dennis alles goe dmien jong? Ja, dat is echt klote! zelfs na huis fitetsen was zwsaaer moeilijk.. Keihard meegezongen met Quween.
![]()
Echt te slecht man alles draait gewoon...! weet niet wie ik allemaal heb aangesproken in de wc (o.a. problem mananger) maar het was te slecht egwoon. VOnd trouwens de rit naar huis wel redelijk snel gaan. Toche en half uur fietsen. Hahahquote:Op zaterdag 15 november 2008 01:59 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ja, alles goud hè!!![]()
Vertel alsjeblieft nog meer!! Ik lig dubbel hier.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ook niet want volgens mij is het te slecht voor woorden.quote:Op zaterdag 15 november 2008 02:04 schreef TheZapster het volgende:
Ik wil niet weten wat jij op de wc gedaan hebt
Morgen weet je 't helemaal niet meer. Denk ik..quote:Op zaterdag 15 november 2008 02:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Echt te slecht man alles draait gewoon...! weet niet wie ik allemaal heb aangesproken in de wc (o.a. problem mananger) maar het was te slecht egwoon. VOnd trouwens de rit naar huis wel redelijk snel gaan. Toche en half uur fietsen. Hahah!. VOor de rest een ebeetje slingerende rit maar wel veilig qaangekomen.
Dat is wel te zien ja.quote:Zoveel bier heb ik echt niet gehasd maar het heeft wel duidelijk ingehakd, Naja morgen wee rene dag.![]()
Echt Dennios, zo erg heb ik het nog niet eerder meegemaakt. Kan amper de trap opkomen. Te slecht dit///.. Schaa,m me rot.quote:Op zaterdag 15 november 2008 02:08 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Morgen weet je 't helemaal niet meer. Denk ik..![]()
[..]
Dat is wel te zien ja.
Haha ik heb dat ook, meestal zijn mijn berichten dan nog redelijk leesbaarquote:Op zaterdag 15 november 2008 02:10 schreef DaMook het volgende:
Zelfs als ik ketszat ben let ik nog op mijn spelling op internet.
Eej allse goed DaMookquote:Op zaterdag 15 november 2008 02:09 schreef DaMook het volgende:
Hans.
Died, wie heb jij eigenlijk als avatar ?
Ranking the stars was trouwens weer leuk.
quote:
Gill. Die ook op de album cover van The Last Shadow Puppets staat.quote:Died, wie heb jij eigenlijk als avatar ?
Die kijk ik morgen nog wel ff.quote:Ranking the stars was trouwens weer leuk.
Nee man ! helaas! wel balenquote:Op zaterdag 15 november 2008 02:17 schreef TheZapster het volgende:
Maaruh dus niet geneukt Hans ?
Kun je niet beneden op de bank gaan pitten ofzo?quote:Op zaterdag 15 november 2008 02:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Echt Dennios, zo erg heb ik het nog niet eerder meegemaakt. Kan amper de trap opkomen. Te slecht dit///.. Schaa,m me rot.![]()
/ Hahha! eens even kijkwen wat onze grote viend Giel Beeelen heet aan muziek
Dan let ik er meestal meer op dan als ik nuchter benquote:Op zaterdag 15 november 2008 02:13 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Haha ik heb dat ook, meestal zijn mijn berichten dan nog redelijk leesbaar
Ik heb oranjeboom op dit moment omdat dat het enigste was wat ik ongemerkt mee kon nemenquote:Op zaterdag 15 november 2008 02:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Eej allse goed DaMook? way voor bier heb je in huis?
quote:Op zaterdag 15 november 2008 02:15 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
![]()
[..]
Gill. Die ook op de album cover van The Last Shadow Puppets staat.
[..]
Die kijk ik morgen nog wel ff.
'quote:Op zaterdag 15 november 2008 02:19 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Kun je niet beneden op de bank gaan pitten ofzo?![]()
Altijd weer genieten hè met die Beelen?!
Ik heb ook liever Ancilla T.quote:Op zaterdag 15 november 2008 02:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
'
Er ligty niet zo lekker als je eigen warme bed dus daaatr kruik ik zometeen maar evem in. Heerlijk ! kan niet wachten maar dan moet het draaienwel even stoppen. Is iets wat irritant/ ":P
Beelen?! Mwa, beetje saai net zoals Ali B
Dat is ook weer zo. Ik hoop voor je dat 't stopt voordat je gaat slapen.quote:Op zaterdag 15 november 2008 02:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
'
Er ligty niet zo lekker als je eigen warme bed dus daaatr kruik ik zometeen maar evem in. Heerlijk ! kan niet wachten maar dan moet het draaienwel even stoppen. Is iets wat irritant/ ":P
Dat klopt.quote:Beelen?! Mwa, beetje saai net zoals Ali B
Ik vandaag niet meerquote:Op zaterdag 15 november 2008 02:21 schreef -Hans- het volgende:
gaan juullie nog een beetje feesten vanavond?
Vannacht niet meer..quote:Op zaterdag 15 november 2008 02:21 schreef -Hans- het volgende:
Owquote:Op zaterdag 15 november 2008 02:23 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
![]()
Alleen nu niet meer. Die foto's komen uit de 60's.
Jups, dat hioop ik trouwens ook want anders slaapt het zo lastg.quote:Op zaterdag 15 november 2008 02:26 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo. Ik hoop voor je dat 't stopt voordat je gaat slapen.
[..]
Dat klopt.
Cool ! veel plezier ! hoop dat eht qua wqeer een beetje te doen isquote:Op zaterdag 15 november 2008 02:27 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik vandaag niet meer, morgen staat dat wel op de planning
.
'n Compleet goede zin!!quote:Op zaterdag 15 november 2008 02:26 schreef -Hans- het volgende:
Blij dat de Muziek centraal staal bij Giel. TOP !
quote:
Vrijdagavond is een standaard rustpunt in het weekend tussen donderdag en zaterdag. Nee dus.quote:Op zaterdag 15 november 2008 02:21 schreef -Hans- het volgende:
Het is pas half 3 hoorquote:Op zaterdag 15 november 2008 02:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jups, dat hioop ik trouwens ook want anders slaapt het zo lastg.. damn, is het alweer bijjna 03:00.. ' t gaat veels te hard.
Jij ook niet meer? Waarom niet? Pak nog een biertjequote:Op zaterdag 15 november 2008 02:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Niet? ik ook niet hoor...! morgen weer
Neem jij dan ook? heb nog 6 bier hier ! dus proostquote:Op zaterdag 15 november 2008 02:31 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Jij ook niet meer? Waarom niet? Pak nog een biertje
quote:
quote:
Ik zit al een tijdje aan de Bavaria, proost!quote:Op zaterdag 15 november 2008 02:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Neem jij dan ook? heb nog 6 bier hier ! dus proost
Brr, die tepels zijn niet echt mijn smaakquote:Op zaterdag 15 november 2008 02:33 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ach ja. Daarom kun je er nog wel van genieten. Hier en hier.
De oranjeboom valt mij ook niet verkeerd (is tegenwoordig bijna dommelschquote:Op zaterdag 15 november 2008 02:34 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ik zit al een tijdje aan de Bavaria, proost! [ afbeelding ]
Ik was iig niet de enigste die het zagquote:
Proostquote:Op zaterdag 15 november 2008 02:34 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ik zit al een tijdje aan de Bavaria, proost! [ afbeelding ]
Ik dacht eerst dat ik 'n foto gemist had. Begon al te twijfelen.quote:Op zaterdag 15 november 2008 02:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik was iig niet de enigste die het zag.
Het was dan ook een foto met 2 grote pluspuntenquote:Op zaterdag 15 november 2008 02:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oh shit dat had ik niet helemaal door.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 november 2008 02:38 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat ik 'n foto gemist had. Begon al te twijfelen.
Eigenlijk wel slecht van mezelfquote:
Whehehe.quote:Op zaterdag 15 november 2008 02:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oh shit dat had ik niet helemaal door.![]()
![]()
a, dat zekerquote:Op zaterdag 15 november 2008 02:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Het was dan ook een foto met 2 grote pluspunten.
quote:
quote:Op zaterdag 15 november 2008 02:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Het was dan ook een foto met 2 grote pluspunten.
Oranjeboomquote:Op zaterdag 15 november 2008 02:36 schreef DaMook het volgende:
[..]
De oranjeboom valt mij ook niet verkeerd (is tegenwoordig bijna dommelsch) .
Daar is niets mis mee, hoor.quote:Op zaterdag 15 november 2008 02:40 schreef DaMook het volgende:
[..]
Eigenlijk wel slecht van mezelf.
Oranjeboom is de afgelopen tijd langzaam veranderd richting dommelschquote:Op zaterdag 15 november 2008 02:42 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Oranjeboom![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien wel het goorste biertje van Nederland, samen met Heineken
Dommelsch van de tap is nog wel te doen, uit de fles isquote:Op zaterdag 15 november 2008 02:45 schreef DaMook het volgende:
[..]
Oranjeboom is de afgelopen tijd langzaam veranderd richting dommelscher zijn nog maar kleine dingen anders
. Maar dit mag ik niet zeggen
. Al helemaal niet dat het over xxx helemaal hetzelfde is
.
Heineken drink ik als een cafe geen bier heeft.
Tsja ik kan nu wel vanalles gaan zeggen, maar dat is toch gekleurd aangezien ik het maakquote:Op zaterdag 15 november 2008 02:51 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dommelsch van de tap is nog wel te doen, uit de fles is
Nu zal ik het nooit meer drinken vrees ikquote:Op zaterdag 15 november 2008 02:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
Tsja ik kan nu wel vanalles gaan zeggen, maar dat is toch gekleurd aangezien ik het maak.
Ik luister ook maar half, dus 't gesprek heb ik niet echt gevolgd. Zag wel dat ze aan 'n paal hing..quote:Op zaterdag 15 november 2008 02:56 schreef TheZapster het volgende:
Wat is er met dat wijf op de webcam? Ik had het geluid uit staan .
Het zou je alleen maar beter moeten smakenquote:Op zaterdag 15 november 2008 02:54 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Nu zal ik het nooit meer drinken vrees ik
Neeeeeeeeeee niet mijn Hertog Jannetjesquote:Op zaterdag 15 november 2008 03:00 schreef DaMook het volgende:
[..]
Het zou je alleen maar beter moeten smaken. Ach ja dan zal ik de adere soorten dan maar niet vertellen
, wil niet nog meer klanten verliezen
, maar als je zoekt op inbev
.
quote:Op zaterdag 15 november 2008 03:03 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeee niet mijn Hertog Jannetjes
Ja echt? Nee toch?! Die zijn zo verdomde fijn.quote:Op zaterdag 15 november 2008 03:03 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeee niet mijn Hertog Jannetjes
Hehehe. Ja. Dat was al 'n kwartier geleden ofzo..quote:Op zaterdag 15 november 2008 03:09 schreef TheZapster het volgende:
Heb ik die slet die ging dansen nu al gemist op de webcam?
quote:Op zaterdag 15 november 2008 03:13 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Hehehe. Ja. Dat was al 'n kwartier geleden ofzo..
..en dit zo op tv laten zien..quote:Op zaterdag 15 november 2008 03:19 schreef TheZapster het volgende:
Oh god, mensen die echt een paal in hun huis hebben voor paaldansen
Pedo.quote:Op zaterdag 15 november 2008 03:25 schreef DiedjeeJ het volgende:
Voor de liefhebbers: www.besexy.hyves.nl.
Van 1 lid naar 5 leden inmiddels..
quote:Op zaterdag 15 november 2008 03:27 schreef 1shot1kill het volgende:
[..]
Pedo.
Hier de goede link.
http://bisexy.hyves.nl
Jij had je al aangemeld zeker hequote:Op zaterdag 15 november 2008 03:29 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Dat meen je niet..
Besloten hyve, leek me te kloppen.
Maar natuurlijk. 'n Paaldans-hyve miste ik nog in m'n lijstje..quote:Op zaterdag 15 november 2008 03:30 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Jij had je al aangemeld zeker he
Domien lijkt op Domien jaquote:
quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:33 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon knap dat je 2 keer kan zakken bij iets simpels als een rijbewijs halenIk heb mijn theorie en rijbewijs in 10 dagen gehaald terwijl ik nog nooit een stuur aangeraakt had.
quote:
quote:Op zaterdag 15 november 2008 10:48 schreef Brennel het volgende:
Goeiemorgen!
Over een uur vertrek ik naar Maastricht, om de boel daar onveilig te maken
quote:Op zaterdag 15 november 2008 10:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
* Roel_Jewel gaat ramen en deuren alvast sluiten.
quote:Op zaterdag 15 november 2008 10:53 schreef borisz het volgende:
Is iedereen al in spanning ?
Bram aka Sinterklaas komt weer aan, waarom ze nu Almere moesten kiezen snapt ook niemand
![]()
Roel gaat zijn sinterklaasliedjes al weer oefenen hoor ik nu, daarom sluit hij zijn duren en ramen om de rest niet lastig te vallen![]()
Het randje Edgar, pas op het randje.quote:
Dat viel gelukkig wel meequote:Op zaterdag 15 november 2008 02:54 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Die ligt in zijn eigen kots ergens te snurken ja
Net gemist.quote:Op zaterdag 15 november 2008 11:34 schreef -Hans- het volgende:
Gooodmorning !
NIeuwe van The Verve. Mooi plaat
Ej Roel ben het met je eens betreft Love is Noise. Dat is echt een juweel van een plaat.quote:Op zaterdag 15 november 2008 11:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Net gemist.
Love is Noise blijft toch een van dé platen van 't jaar.
quote:Op zaterdag 15 november 2008 11:47 schreef Brennel het volgende:
Ik ga er vandoor, fijn weekend allemaal!
Maastrichtsequote:Op zaterdag 15 november 2008 11:47 schreef Brennel het volgende:
Ik ga er vandoor, fijn weekend allemaal!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |