Kende deze eigenlijk helemaal niet, we want fun daarentegen is wel topquote:Op zaterdag 15 november 2008 01:07 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Giel draait Party Hard wel vaker aan het begin van de Freaknacht.
Goed, ik ga nog even Jools kijken en dan pitten, de groeten
Groet'n!!quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:07 schreef Sersjee het volgende:
Goed, ik ga nog even Jools kijken en dan pitten, de groeten
Hier zou 'n flauwe grap kunnen staan, maar ik zal 'm niet maken..quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:07 schreef Brennel het volgende:
Giel is er, hoog tijd om te gaan slapen
Gewoon die grap maken over dat Brennel haar rijbewijs niet gehaald heeft en Giel zijn rijbewijs elke 3 maanden kwijt isquote:Op zaterdag 15 november 2008 01:11 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Hier zou 'n flauwe grap kunnen staan, maar ik zal 'm niet maken..
Slaap lekker!!
Eindelijk weer 't normale tempo, bedoel je denk ik?!quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:12 schreef DaMook het volgende:
Hallo zeg, wat gaat het ineens hard.
Heb jij er ook geen? wow, ben ik toch niet de enigequote:
quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:15 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Gewoon die grap maken over dat Brennel haar rijbewijs niet gehaald heeft en Giel zijn rijbewijs elke 3 maanden kwijt is![]()
of wilde je die grap niet maken?
Ja eigenlijk bedoel ik datquote:Op zaterdag 15 november 2008 01:15 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Eindelijk weer 't normale tempo, bedoel je denk ik?!
Voor de 2e of 3e keer al haar rijbewijs niet gehaald en nu is haar theorie ook verlopenquote:Op zaterdag 15 november 2008 01:19 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
![]()
Die bedoelde ik eigenlijk niet. Ik heb ook gemist dat ze haar rijbewijs niet gehaald heeft..
Lees haar laatste post nog 's. Misschien zie je die flauwe grap dan.
Nee je bent niet de enige en ekstra weekend is al upgeload door Piles trouwensquote:Op zaterdag 15 november 2008 01:18 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Heb jij er ook geen? wow, ben ik toch niet de enige
Ik zeg wel vaker: "bier is de remedie tegen alles" maar blijkbaar toch niet tegen die verdomde kriebelhoest
Of zou dat door de chips komen?
't Heeft bijna 5 uur geduurd voordat 't vorige topic dicht was. Dat kan natuurlijk niet hè..quote:
quote:
Ja had het gehoord van `m iddquote:en ekstra weekend is al upgeload door Piles trouwens
Daarom vond ik deze ook ineens "snel" gaanquote:Op zaterdag 15 november 2008 01:25 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
't Heeft bijna 5 uur geduurd voordat 't vorige topic dicht was. Dat kan natuurlijk niet hè..
Ojee. Dat is niet best..quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:22 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Voor de 2e of 3e keer al haar rijbewijs niet gehaald en nu is haar theorie ook verlopen![]()
Ooooh.quote:Maar ik zag die flauwe grap wel hoor
quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:25 schreef Timo20 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ind_is_heerser_.html![]()
![]()
![]()
![]()
Ah. Dat zijn goede berichten.quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:23 schreef TheZapster het volgende:
Ekstra weekend is al upgeload door Piles trouwens
Ik vind het gewoon knap dat je 2 keer kan zakken bij iets simpels als een rijbewijs halenquote:Op zaterdag 15 november 2008 01:31 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Die voelde ik al 'n beejte aankomen.
Tja.. Sommige mensen kunnen 't er erg lastig mee hebben.quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:33 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon knap dat je 2 keer kan zakken bij iets simpels als een rijbewijs halenIk heb mijn theorie en rijbewijs in 10 dagen gehaald terwijl ik nog nooit een stuur aangeraakt had.
Als je het juist moeilijk heb moet je zo'n 10 dagen cursus of hoe het ook heet doen, die zijn perfectquote:Op zaterdag 15 november 2008 01:40 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Tja.. Sommige mensen kunnen 't er erg lastig mee hebben.
Laatste plaatje bij Jools, zo nog maar ff 'n stukje van de Freaknacht meepikken. Ben nog niet echt moe..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |