Dat zou best kunnen. Ik heb dat laatste gedaan, en dat was niet echt ideaal inderdaad.quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:43 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Als je het juist moeilijk heb moet je zo'n 10 dagen cursus of hoe het ook heet doen, die zijn perfect![]()
1 of 2 lesjes per week heb je geen ruk aan, dan ben je 30 minuten van je uurtje rijden bezig om te bedenken hoe het ook alweer moet.
Dat kan natuurlijk niet hè?!quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:43 schreef DaMook het volgende:
Ik ben trouwens heel even ranking the stars aan het kijken tussendoor.
Zeker weten en had ook een sexuele prikkel voor gekleurden.quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:46 schreef zhe-devilll het volgende:
De hamvraag is
was Sinterklaas een pedofiel?
Lukt vrij aardig andersquote:Op zaterdag 15 november 2008 01:47 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk niet hè?!![]()
Al je aandacht moet naar Giel!!
Genoten van Ali b?quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:50 schreef -Hans- het volgende:
gFans!@@2211!!!terug van feast maar ben echt nog nooit zo bezoopen geweest. Te slecht gewoon. Sorry!
Heej zatlap!! Lastig hè, dronken zijn en typen?!quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:50 schreef -Hans- het volgende:
gFans!@@2211!!!terug van feast maar ben echt nog nooit zo bezoopen geweest. Te slecht gewoon. Sorry!
Heb maar 2 nummers gehoord maar adat vopnd ik echt meer dan ngenoeg. hhasa. Heb vleipe mocro flavour gehoord en nog iets maar kan het mij niet meer herinneren. Heb alleen maar buiten gestaan en teeveel gedronken. Te zslecht gewoon. Hahah!quote:
Ej Dennis alles goe dmien jong? Ja, dat is echt klote! zelfs na huis fitetsen was zwsaaer moeilijk.quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:52 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Heej zatlap!! Lastig hè, dronken zijn en typen?!
quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb maar 2 nummers gehoord maar adat vopnd ik echt meer dan ngenoeg. hhasa. Heb vleipe mocro flavour gehoord en nog iets maar kan het mij niet meer herinneren. Heb alleen maar buiten gestaan en teeveel gedronken. Te zslecht gewoon. Hahah!
Hahahahaquote:Op zaterdag 15 november 2008 01:50 schreef -Hans- het volgende:
Is dat gronings dialect?quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:55 schreef -Hans- het volgende:
Hihih. morgen een akater van hier tot Toikia
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |