Toikiaquote:Op zaterdag 15 november 2008 01:55 schreef -Hans- het volgende:
Hihih. morgen een akater van hier tot Toikia
Deels en dan ook nog eens zwaar dronmkne. Naka. het was in elk geval best gezeliig. Kan me morgen waarschijnliojk herinnerenquote:
Ja, alles goud hè!!quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ej Dennis alles goe dmien jong? Ja, dat is echt klote! zelfs na huis fitetsen was zwsaaer moeilijk.. Keihard meegezongen met Quween.
![]()
Echt te slecht man alles draait gewoon...! weet niet wie ik allemaal heb aangesproken in de wc (o.a. problem mananger) maar het was te slecht egwoon. VOnd trouwens de rit naar huis wel redelijk snel gaan. Toche en half uur fietsen. Hahahquote:Op zaterdag 15 november 2008 01:59 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ja, alles goud hè!!![]()
Vertel alsjeblieft nog meer!! Ik lig dubbel hier.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ook niet want volgens mij is het te slecht voor woorden.quote:Op zaterdag 15 november 2008 02:04 schreef TheZapster het volgende:
Ik wil niet weten wat jij op de wc gedaan hebt
Morgen weet je 't helemaal niet meer. Denk ik..quote:Op zaterdag 15 november 2008 02:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Echt te slecht man alles draait gewoon...! weet niet wie ik allemaal heb aangesproken in de wc (o.a. problem mananger) maar het was te slecht egwoon. VOnd trouwens de rit naar huis wel redelijk snel gaan. Toche en half uur fietsen. Hahah!. VOor de rest een ebeetje slingerende rit maar wel veilig qaangekomen.
Dat is wel te zien ja.quote:Zoveel bier heb ik echt niet gehasd maar het heeft wel duidelijk ingehakd, Naja morgen wee rene dag.![]()
Echt Dennios, zo erg heb ik het nog niet eerder meegemaakt. Kan amper de trap opkomen. Te slecht dit///.. Schaa,m me rot.quote:Op zaterdag 15 november 2008 02:08 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Morgen weet je 't helemaal niet meer. Denk ik..![]()
[..]
Dat is wel te zien ja.
Haha ik heb dat ook, meestal zijn mijn berichten dan nog redelijk leesbaarquote:Op zaterdag 15 november 2008 02:10 schreef DaMook het volgende:
Zelfs als ik ketszat ben let ik nog op mijn spelling op internet.
Eej allse goed DaMookquote:Op zaterdag 15 november 2008 02:09 schreef DaMook het volgende:
Hans.
Died, wie heb jij eigenlijk als avatar ?
Ranking the stars was trouwens weer leuk.
quote:
Gill. Die ook op de album cover van The Last Shadow Puppets staat.quote:Died, wie heb jij eigenlijk als avatar ?
Die kijk ik morgen nog wel ff.quote:Ranking the stars was trouwens weer leuk.
Nee man ! helaas! wel balenquote:Op zaterdag 15 november 2008 02:17 schreef TheZapster het volgende:
Maaruh dus niet geneukt Hans ?
Kun je niet beneden op de bank gaan pitten ofzo?quote:Op zaterdag 15 november 2008 02:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Echt Dennios, zo erg heb ik het nog niet eerder meegemaakt. Kan amper de trap opkomen. Te slecht dit///.. Schaa,m me rot.![]()
/ Hahha! eens even kijkwen wat onze grote viend Giel Beeelen heet aan muziek
Dan let ik er meestal meer op dan als ik nuchter benquote:Op zaterdag 15 november 2008 02:13 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Haha ik heb dat ook, meestal zijn mijn berichten dan nog redelijk leesbaar
Ik heb oranjeboom op dit moment omdat dat het enigste was wat ik ongemerkt mee kon nemenquote:Op zaterdag 15 november 2008 02:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Eej allse goed DaMook? way voor bier heb je in huis?
quote:Op zaterdag 15 november 2008 02:15 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
![]()
[..]
Gill. Die ook op de album cover van The Last Shadow Puppets staat.
[..]
Die kijk ik morgen nog wel ff.
'quote:Op zaterdag 15 november 2008 02:19 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Kun je niet beneden op de bank gaan pitten ofzo?![]()
Altijd weer genieten hè met die Beelen?!
Ik heb ook liever Ancilla T.quote:Op zaterdag 15 november 2008 02:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
'
Er ligty niet zo lekker als je eigen warme bed dus daaatr kruik ik zometeen maar evem in. Heerlijk ! kan niet wachten maar dan moet het draaienwel even stoppen. Is iets wat irritant/ ":P
Beelen?! Mwa, beetje saai net zoals Ali B
Dat is ook weer zo. Ik hoop voor je dat 't stopt voordat je gaat slapen.quote:Op zaterdag 15 november 2008 02:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
'
Er ligty niet zo lekker als je eigen warme bed dus daaatr kruik ik zometeen maar evem in. Heerlijk ! kan niet wachten maar dan moet het draaienwel even stoppen. Is iets wat irritant/ ":P
Dat klopt.quote:Beelen?! Mwa, beetje saai net zoals Ali B
Ik vandaag niet meerquote:Op zaterdag 15 november 2008 02:21 schreef -Hans- het volgende:
gaan juullie nog een beetje feesten vanavond?
Vannacht niet meer..quote:Op zaterdag 15 november 2008 02:21 schreef -Hans- het volgende:
Owquote:Op zaterdag 15 november 2008 02:23 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
![]()
Alleen nu niet meer. Die foto's komen uit de 60's.
Jups, dat hioop ik trouwens ook want anders slaapt het zo lastg.quote:Op zaterdag 15 november 2008 02:26 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo. Ik hoop voor je dat 't stopt voordat je gaat slapen.
[..]
Dat klopt.
Cool ! veel plezier ! hoop dat eht qua wqeer een beetje te doen isquote:Op zaterdag 15 november 2008 02:27 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik vandaag niet meer, morgen staat dat wel op de planning
.
'n Compleet goede zin!!quote:Op zaterdag 15 november 2008 02:26 schreef -Hans- het volgende:
Blij dat de Muziek centraal staal bij Giel. TOP !
quote:
Vrijdagavond is een standaard rustpunt in het weekend tussen donderdag en zaterdag. Nee dus.quote:Op zaterdag 15 november 2008 02:21 schreef -Hans- het volgende:
Het is pas half 3 hoorquote:Op zaterdag 15 november 2008 02:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jups, dat hioop ik trouwens ook want anders slaapt het zo lastg.. damn, is het alweer bijjna 03:00.. ' t gaat veels te hard.
Jij ook niet meer? Waarom niet? Pak nog een biertjequote:Op zaterdag 15 november 2008 02:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Niet? ik ook niet hoor...! morgen weer
Neem jij dan ook? heb nog 6 bier hier ! dus proostquote:Op zaterdag 15 november 2008 02:31 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Jij ook niet meer? Waarom niet? Pak nog een biertje
quote:
quote:
Ik zit al een tijdje aan de Bavaria, proost!quote:Op zaterdag 15 november 2008 02:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Neem jij dan ook? heb nog 6 bier hier ! dus proost
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |