Jay-Z is geen nepreppert.quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:56 schreef Brennel het volgende:
Hadden ze die nepreppert niet thuis kunnen laten?
Mee eens.quote:Op zaterdag 15 november 2008 00:10 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Jay-Z is geen nepreppert.![]()
Vind zijn bijdrage aan dat plaatje ook niet zo geslaagd, maar verder hij heeft genoeg goede hiphop gemaakt.
Na 1 hoor je het al te weten, zeker in combinatie met 4 (drugs). Amy W dus.quote:Op zaterdag 15 november 2008 00:14 schreef Sirolf het volgende:
1. Zutons
2. muziekstijl onstaan uit rythym en gospel in jaren 50
3. Strauvs
4. ?
Ik ben slecht in dit spelletje...
Dat was de enige die ik niet helemaal kon volgen, maar met die aanwijzing is het duidelijk idd.quote:Op zaterdag 15 november 2008 00:15 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Na 1 hoor je het al te weten, zeker in combinatie met 4 (drugs). Amy W dus.
Uiteraard.quote:Op zaterdag 15 november 2008 00:17 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
![]()
Je hebt de speciale QI vast ook wel gezien?
Weer zo'n plaat die je nooit meer zult horen zonder de EW-aankondiging van meneer Ekdomquote:Op zaterdag 15 november 2008 00:20 schreef Sirolf het volgende:
EINE DEUTSCHE SCHALLPLATTE! ALLEIN! ALLEIN!
Lekker plaatje iddquote:Op zaterdag 15 november 2008 00:21 schreef ScottTracy het volgende:
Goed nummer dit, ik hoorde 'em van de week pas voor het eerst bij MetMichiel.
quote:
Jay-Z maakt geen hiphopquote:Op zaterdag 15 november 2008 00:10 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Vind zijn bijdrage aan dat plaatje ook niet zo geslaagd, maar verder hij heeft genoeg goede hiphop gemaakt.
Proost!quote:Op zaterdag 15 november 2008 00:21 schreef Timo20 het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
@ TT
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en dus is het tijd voor bier
ff m`n eerste van dit weekeinde open trekken.
quote:Op zaterdag 15 november 2008 00:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Weer zo'n plaat die je nooit meer zult horen zonder de EW-aankondiging van meneer Ekdom.
Heb de helft gemist door 'n telefoontje. Dat wordt nog 'n keer helemaal kijken dus.quote:
quote:
Ik hoop 't.quote:Op zaterdag 15 november 2008 00:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Weer zo'n plaat die je nooit meer zult horen.
Gelukkig wel, de herhalingen kan ik haast dromen... Hier staan de transcripts van elke show trouwens.quote:Op zaterdag 15 november 2008 00:22 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Heb de helft gemist door 'n telefoontje. Dat wordt nog 'n keer helemaal kijken dus.
Maar goed. Eindelijk weer 'n nieuwe serie op komst.
Oh, nouja, ik hou in ieder geval niet van rap, en zijn 'bijdrage' aan dat liedje vind ik inderdaad waardeloos.quote:Op zaterdag 15 november 2008 00:10 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Thanks!!quote:Op zaterdag 15 november 2008 00:24 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Gelukkig wel, de herhalingen kan ik haast dromen... Hier staan de transcripts van elke show trouwens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de zon in de zomer. De sneeuw in de winter. En de druppel die de lente doet overlopen.
Nou jij.
Ook zo!quote:
Rapquote:
Urban muziekquote:
Ben bezigquote:Op zaterdag 15 november 2008 00:27 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ah. Je bent nog wakker en fris. Drink 's wat meer bier.
Letterlijk: nooit meer wat van gehoordquote:Op zaterdag 15 november 2008 00:31 schreef borisz het volgende:
[..]
Urban muziek
Tja ach ik heb 1 cd ooit van hem gewonnen, allleen nooit gedraaid
Niks tegen Paper planesquote:
Ik heb the black album hier liggen ergensquote:Op zaterdag 15 november 2008 00:32 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Letterlijk: nooit meer wat van gehoord
Radio 427quote:Op zaterdag 15 november 2008 00:34 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb the black album hier liggen ergens
Tja ooit bij 538 gewonnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |