quote:
quote:
Zonder die geweerschoten en rinkelende kassa (?) vind ik 'm wel leuk..quote:Op zaterdag 15 november 2008 00:33 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Niks tegen Paper planesGeweldige plaat!
Vind dat juist wel vet. Shocking enzoquote:Op zaterdag 15 november 2008 00:37 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Zonder die geweerschoten en rinkelende kassa (?) vind ik 'm wel leuk..
Ik heb bij 538 hele leuke prijzen gewonnenquote:
In deze plaat vind ik 't wel goed. Bij die plaat M.I.A. vind ik 't niet echt passen.quote:Op zaterdag 15 november 2008 00:41 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Vind dat juist wel vet. Shocking enzo
Dat maakt de plaat nou net zo vetquote:Op zaterdag 15 november 2008 00:37 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Zonder die geweerschoten en rinkelende kassa (?) vind ik 'm wel leuk..
Made You Lookquote:Op zaterdag 15 november 2008 00:45 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
In deze plaat vind ik 't wel goed. Bij die plaat M.I.A. vind ik 't niet echt passen.
Jammer voor mij dus, want ik vind de rest van de plaat wel goed..
Oh. Dus Datvindjeleukhe?quote:Op zaterdag 15 november 2008 00:45 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat maakt de plaat nou net zo vet
Ja bestquote:
Eens.quote:Op zaterdag 15 november 2008 00:47 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Made You LookGeweldige plaat, daar kan M.I.A. ook niet aan tippen.
Neuh, niet echtquote:
Goedenacht!quote:Op zaterdag 15 november 2008 00:50 schreef moveyourass-kevin het volgende:
beetje laat...maar alsnog goeienavond!
quote:Op zaterdag 15 november 2008 00:50 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Goeiemorgen!quote:Op zaterdag 15 november 2008 00:50 schreef moveyourass-kevin het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |