Prima hoor, maar die gast post reviews van anderen van een bepaalde site. Is dat waar REV voor bedoelt is?quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:15 schreef BrandX het volgende:
[..]
gezien en diverse punten ge-edit. Verder is onder bepaalde voorwaarden dit soort reviews geen probleem op REV. Op REV gelden wat dat betreft iets andere regels
maar bedankt voor je melding
klopt en mee eensquote:Op dinsdag 8 september 2009 21:36 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Prima hoor, maar die gast post reviews van anderen van een bepaalde site. Is dat waar REV voor bedoelt is?
Ik vind dit een leuk subforum, omdat velen hun eigen ervaring met een bepaald product delen. Maar als dat ook betekend dat ik hier bijvoorbeeld reviews van anderen op www.kieskeurig.nl zonder consequenties kan neerplempen, dan is de meerwaarde voor mij weg.
in geld uitgedrukt niets, in waardering echter des te meerquote:Op woensdag 11 november 2009 13:10 schreef gr8w8 het volgende:
Wat betaalt dat nou, reviews voor REV schrijven?
Hm. Ik ga het wel bij de frontpage vragen.quote:Op woensdag 11 november 2009 13:16 schreef BrandX het volgende:
[..]
in geld uitgedrukt niets, in waardering echter des te meer.
quote:Op woensdag 11 november 2009 13:19 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Hm. Ik ga het wel bij de frontpage vragen.
quote:Op woensdag 11 november 2009 13:19 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Hm. Ik ga het wel bij de frontpage vragen.
Daar krijg je ook niet betaald voor je reviews.... net zoals bij de rest. Gewoon vrijwilligerswerkquote:
Dat was in 1996! Nog steeds niet? Niemand?quote:Op woensdag 11 november 2009 21:24 schreef BrandX het volgende:
[..]
Daar krijg je ook niet betaald voor je reviews.... net zoals bij de rest. Gewoon vrijwilligerswerk. Als Mr. Crew zou je dat toch moeten weten
.
nog steeds wordt niemand betaaldquote:Op woensdag 11 november 2009 21:41 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Dat was in 1996! Nog steeds niet? Niemand?
anoniem posten is geen mogelijkheid op FOK! c.q. geen ontwikkeling die wij wensen. Dus dit is geen optie.quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:11 schreef fathank het volgende:
Ik heb een goed idee om dit subforum het populairste gedeelte van heel FOK! te maken: Een "Wandelaars" filter. Met een optie om anoniem te posten want niet iedereen wil herkend worden als wandelaar natuurlijk.
Voor diegenen die niet weten wat met Wandelaars bedoelt wordt: hookers
quote:
Een bloemlezing uit:quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:38 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Lekker boeiend om half 12. Ik ga je morgen niet herinneren, dus dit heeft geen nut. Maar je moeder is HAHAHA DIKKE KANKERHOER.
Als je dat maar begrijpt, dit tekent de rest van je Fok! leven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |