Jup!quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
jij hebt er al weer een gemaakt
My god, let the hurting stop!quote:Op zaterdag 15 november 2008 00:29 schreef marlieske het volgende:
ik zie net dat we een leuke foto van dikke benen en enkels zoeken... laat ik er een doneren![]()
[ afbeelding ]
hier zat ongeveer 13 liter vocht in en het bloed stroomde nog zei de echo-man.... ja ben je zwanger krijg je echo foto's van je benen in je dossier
En toen moest ik nog ongeveer 15 weken zwangeren *auw* dit was na 1 dag warm weer in april 2007
Volgens mij heb ik het al eens gepost, maar Jennifer hoort anders best vaan "zit" en "nee". Dat zijn ook zo'n beetje de woorden die mijn hond de hele dag hoort.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:28 schreef moussy het volgende:
Ik zou huisdieren en kinderen niet zo snel met elkaar vergelijken hoormaar met die 10 punten ben ik het ook niet allemaal eens
quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:50 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik het al eens gepost, maar Jennifer hoort anders best vaan "zit" en "nee". Dat zijn ook zo'n beetje de woorden die mijn hond de hele dag hoort.
ik heb wel eens braaf tegen Cas gezegd, floepte er ook zo uitquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:50 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik het al eens gepost, maar Jennifer hoort anders best vaan "zit" en "nee". Dat zijn ook zo'n beetje de woorden die mijn hond de hele dag hoort.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:57 schreef moussy het volgende:
[..]
ik heb wel eens braaf tegen Cas gezegd, floepte er ook zo uit
Een beetje respect voor andersdenkenden mag je anders ook wel tonen hoor, in plaats van zulke domme opmerkingen als ouder zijnde neer te zetten.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:24 schreef simmu het volgende:
och, ik ben blij dat elkafida er zo over denkt. dan plant die haar ideeen tenminste niet voort.
hoezo zou ik geen respect hebben voor andersdenkenden? sterker nog: als zij werkelijk op de manier die zij (of hij trouwens, je weet het nooitquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Een beetje respect voor andersdenkenden mag je anders ook wel tonen hoor, in plaats van zulke domme opmerkingen als ouder zijnde neer te zetten.
Erg denigrerend.
Dan ben ik vast geen rechtgeaarde OUDposterquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:33 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ons enige echte doel
En als rechtgeaarde OUD-posters moeten we ook iedere ervan overtuigen dat dat het enige juiste is en dat ze beter nog vandaag dan morgen kunnen beginnen met voortplanten
En ik dacht nog wel dat het sarcasme duidelijk aanwezig was in mijn post....quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:26 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Dan ben ik vast geen rechtgeaarde OUDposterNiet iedereen mag zich van mij voortplanten, seks mag hoor....
Nee maar ff serieus. Voor sommige mensen is het misschien idd beter om geen kinderen te krijgen. Ik heb een familielid dat er echt niks van moet hebben. Die voelde er destijds ook niets voor om mijn pasbestaande ventje vast te houden. 'Oh jakkes nee zeg. Niks voor mij. Ik heb er helemaal niks mee.'
Nou, wat mij betreft hoeven we die mensen niet over te halen... Waarom zouden we?
Dan hadden ik en mn zussen mooi pech gehadquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:51 schreef simmu het volgende:
heh, ik heb wel zin in een verhitte discussie ffies snel
wat als je ouders zo gedacht hadden?
*snif* neequote:Op donderdag 8 januari 2009 19:48 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Dan hadden ik en mn zussen mooi pech gehad![]()
krijg je het al warm?
Precies, wat boeit het jou dus of een type met mening A zich wel of niet voortplant? Maar nee, in plaats daarvan jubel je het uit van vreugde, hiep hoi, diegene plant zich niet voort, dus haar ideologie ook niet!quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:51 schreef simmu het volgende:
[..]
*snif* nee![]()
der is geen lol aan zo. maar goed: ik snap om te beginnen de discussie niet zo. iedereen maakt toch wel gewoon zelf zijn of haar keus, wat boeit het jou dan wat een ander doet?
Impliciet oordeel je er wel over, getuige je eerste post waar ik op reageer. Het is hypocriet om te zeggen dat je dat niet doet door je blijdschap uit te spreken.quote:kinderen zijn nu eenmaal nodig voor het voortbestaan van het ras in algemene zin. dus wat boeit het nu of jij of de buurvrouw ze krijgt? tuurlijk kan je een punt gaan maken over wie wel, en wie niet mag fokken, maar die discussie ga ik zeker niet aan
Inderdaad, ik vind het ook een beetje een enge discussie.. Want je gaat toch ergens in zitten wroeten. Ik vind die één kind policy in China al op 't randje. Ja, het is blijkbaar nodig, mja... zie wat er van komt. In China krijg je als ouder vaak liever een jongen en die moet dan ook nog gezond zijn. Dus wat krijg je dan? Vermoorde/verwaarloosde/achtergelaten/verweesde meisjes of enigszins in hun gezondheid beperkte kindjes.(met hetzelfde lot)quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:15 schreef simmu het volgende:
je komt toch al snel bij dingen als gewongen sterilisatie of medicatie en alles. en wie moet dan bepalen wie wel en wie niet mag?
kijk, nu komen we ergens met dit reltopicquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Precies, wat boeit het jou dus of een type met mening A zich wel of niet voortplant? Maar nee, in plaats daarvan jubel je het uit van vreugde, hiep hoi, diegene plant zich niet voort, dus haar ideologie ook niet!
Leuk, maar leer je je kinderen ook dat soort normen en waarden?
[..]
Impliciet oordeel je er wel over, getuige je eerste post waar ik op reageer. Het is hypocriet om te zeggen dat je dat niet doet door je blijdschap uit te spreken.
Gelukkig.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:31 schreef simmu het volgende:
[..]
kijk, nu komen we ergens met dit reltopic![]()
a) ik jubel niet, ik plaats een ietwat sarcastische opmerking. en ja: ik zal mijn kind zeker uitleggen wat sarcasme is, en uitleggen hoe dat werkt![]()
Je juichde niet zozeer diegene toe, als wel het feit dat diegene zijn ideologie niet zou voortplanten:quote:b) zoals gezegd: de poster maakte nogal de indruk geen kinderen te willen. als iemand geen kinderen wil juich ik het idd toe dat deze persoon die dan ook niet 'neemt'.
Dus nu niet terug gaan krabbelen, mkay?quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:24 schreef simmu het volgende:
och, ik ben blij dat elkafida er zo over denkt. dan plant die haar ideeen tenminste niet voort.
Zie hierboven. Dat doe je dus niet. Je bent blij dat diegene haar ideeen niet voortplant, en dat stoort mij. Iemand die zo onverdraagzaam is tegenover anderen kan ik lastig uitstaan.quote:ik maak onderscheid tussen de noodzaak van de soort om zich voort te planten en de (al dan niet aanwezige) wens van het individu. overigens heb ik nog niet eenmaal aangegeven waar mijn persoonlijke mening ligt in deze discussieik steun enkel de poster volmondig in diens wens
Tuurlijk, ik zeg ook niet dat dat goed te praten valt, maar wat jij typte verdiende ook niet de schoonheidsprijsquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:38 schreef simmu het volgende:
ok, scorpie: ik drukte me ongelukkig uit. zie, nu ontlok je me zelfs een verontschuldiging
echter: kan je ook begrijpen (gezien waar poster de posts eerst deed) dat sommige mensen hier die post niet in dank afnemen? sorrie, maar om dit:
[ afbeelding ]
zomaar als foutje aangemerkt te zien staan zo schoot mij toch ook even verkeerd.
Ach, misschien heb ik gewoon een uniek kindquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:11 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou ja eh...
Ticootje schreef net als reactie dat zij vaak om Jen moet lachen en andersom, maar dat vind ik persoonlijk nog geen definitie van humor 'moeten lachen'.
Zoiets is zo vreselijk subjectief. Ik zie in het kinderpraatjes-topic ook wel eens dingen staan waarvan ik denk 'ja leuk...'
Volgens mij is dat echt meer dat je je eigen kind iig echt geweldig vind zeg maar, maar dat anderen dat niet per sé zo hoeven te zien.
Dat zegt toch ook niemand hierquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:05 schreef kissa het volgende:
Iemand is toch niet minder vrouw/mens omdat ze er voor heeft gekozen geen moeder te (willen) worden? Bij mij was die wens sowieso niet expliciet aanwezig en toen bleek dat er in de familie van mijn man nare erfelijke ziektes voorkwamen, hebben wij er vanaf gezien...
Precies, je weet toch dat heel OUD 1 grote hormonenbom is en er niet logisch mee valt te redeneren?quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:21 schreef Maneki.Neko het volgende:
feefie laat je niet zo kennen joh
scorpie schat, dan pas jij er mooi tussenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:31 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Precies, je weet toch dat heel OUD 1 grote hormonenbom is en er niet logisch mee valt te redeneren?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |