Jup!quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
jij hebt er al weer een gemaakt
My god, let the hurting stop!quote:Op zaterdag 15 november 2008 00:29 schreef marlieske het volgende:
ik zie net dat we een leuke foto van dikke benen en enkels zoeken... laat ik er een doneren![]()
[ afbeelding ]
hier zat ongeveer 13 liter vocht in en het bloed stroomde nog zei de echo-man.... ja ben je zwanger krijg je echo foto's van je benen in je dossier
En toen moest ik nog ongeveer 15 weken zwangeren *auw* dit was na 1 dag warm weer in april 2007
Volgens mij heb ik het al eens gepost, maar Jennifer hoort anders best vaan "zit" en "nee". Dat zijn ook zo'n beetje de woorden die mijn hond de hele dag hoort.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:28 schreef moussy het volgende:
Ik zou huisdieren en kinderen niet zo snel met elkaar vergelijken hoormaar met die 10 punten ben ik het ook niet allemaal eens
quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:50 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik het al eens gepost, maar Jennifer hoort anders best vaan "zit" en "nee". Dat zijn ook zo'n beetje de woorden die mijn hond de hele dag hoort.
ik heb wel eens braaf tegen Cas gezegd, floepte er ook zo uitquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:50 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik het al eens gepost, maar Jennifer hoort anders best vaan "zit" en "nee". Dat zijn ook zo'n beetje de woorden die mijn hond de hele dag hoort.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:57 schreef moussy het volgende:
[..]
ik heb wel eens braaf tegen Cas gezegd, floepte er ook zo uit
Een beetje respect voor andersdenkenden mag je anders ook wel tonen hoor, in plaats van zulke domme opmerkingen als ouder zijnde neer te zetten.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:24 schreef simmu het volgende:
och, ik ben blij dat elkafida er zo over denkt. dan plant die haar ideeen tenminste niet voort.
hoezo zou ik geen respect hebben voor andersdenkenden? sterker nog: als zij werkelijk op de manier die zij (of hij trouwens, je weet het nooitquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Een beetje respect voor andersdenkenden mag je anders ook wel tonen hoor, in plaats van zulke domme opmerkingen als ouder zijnde neer te zetten.
Erg denigrerend.
Dan ben ik vast geen rechtgeaarde OUDposterquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:33 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ons enige echte doel
En als rechtgeaarde OUD-posters moeten we ook iedere ervan overtuigen dat dat het enige juiste is en dat ze beter nog vandaag dan morgen kunnen beginnen met voortplanten
En ik dacht nog wel dat het sarcasme duidelijk aanwezig was in mijn post....quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:26 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Dan ben ik vast geen rechtgeaarde OUDposterNiet iedereen mag zich van mij voortplanten, seks mag hoor....
Nee maar ff serieus. Voor sommige mensen is het misschien idd beter om geen kinderen te krijgen. Ik heb een familielid dat er echt niks van moet hebben. Die voelde er destijds ook niets voor om mijn pasbestaande ventje vast te houden. 'Oh jakkes nee zeg. Niks voor mij. Ik heb er helemaal niks mee.'
Nou, wat mij betreft hoeven we die mensen niet over te halen... Waarom zouden we?
Dan hadden ik en mn zussen mooi pech gehadquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:51 schreef simmu het volgende:
heh, ik heb wel zin in een verhitte discussie ffies snel
wat als je ouders zo gedacht hadden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |