abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64804340
ik oefen wel regelmatig
Ja doei.
  donderdag 8 januari 2009 @ 11:35:14 #202
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64804400
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 11:32 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

jij hebt er al weer een gemaakt
Jup!
En tot groot verdriet van F. hoefden we deze keer niet eens heel vaak te oefenen.
pi_64804420
egoïste
Ja doei.
pi_64804935
Duit in het zakje: babies
pi_64805544
kinderen

enzo, jewaits
Ja doei.
  donderdag 8 januari 2009 @ 12:51:49 #206
57865 wiseguy79
wil weer op vakantie!
pi_64806865
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 00:29 schreef marlieske het volgende:
ik zie net dat we een leuke foto van dikke benen en enkels zoeken... laat ik er een doneren

[ afbeelding ]

hier zat ongeveer 13 liter vocht in en het bloed stroomde nog zei de echo-man.... ja ben je zwanger krijg je echo foto's van je benen in je dossier
En toen moest ik nog ongeveer 15 weken zwangeren *auw* dit was na 1 dag warm weer in april 2007
My god, let the hurting stop!
  donderdag 8 januari 2009 @ 13:15:32 #207
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_64807585
Elkafila, als ik jouw berichtje zo lees dan moet je ook geen huisdieren nemen, daarmee kan het namenlijk hetzelfde zijn, het is maar net hoe je het bekijkt.

1.katten/honden/kinderen hebben geen humor
2.Ze doen lastig in de supermarkt ( ze mogen er niet eens binnen)
3.Ze zijn egocentrisch
4. katten/honden/kinderen zijn dure speeltjes
5.Vriendschappen verdwijnen ( wegens allergie, je bent minder vrij)
6.Weg identiteit ( je staat voortaan bekend als het kattenvrouwtje of de hondenfreak)
7.katten/honden/kinderen zijn niet onschuldig (ze kennen geen grenzen, zijn wreed, berekend en kwaadaardig)
8.Ze zijn slecht voor dieren ( onderling gaat het niet altijd goed)
9.Ze zijn slecht voor het interieur ( laat ik het zo zeggen, ben blij dat we geen nieuwe meubels hebben gekocht)
10.Je bent gelukkiger zonder (wetenschappelijk aangetoond) ( als ik gelukkiger zou zijn zonder kinderen, waarom dan voor een 2de kiezen, zoals zovele? )

Ga je nu ook in flora & Fauna zeggen dat mensne geen huisdieren moeten nemen?

Ik ben blij met mijn meiden en mijn huisdieren (4 katten en wat reptielen) en bovenal, ze zijn ook blij met elkaar, de kinderen groeien hier op met de katten en de katten zijn gek op mijn oudste dochtertje (de jongste is nog te jong om iets mee te doen, behalve af en toe knuffelen) en zoeken haar zelf op met een speelgoedmuisje of ander speeltje om mee te spelen.

De rest klopt in mijn ogen ook niet, ja ben vrienden verloren, maren waren dat dan echte vrienden? heb ook vrienden gehouden en die band is nu hechter en we hebben nieuwe vrienden gekregen.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_64807588
Oh miss_sly! Je bent zwanger!
Gefeliciteerd! Vind ik echt heel leuk voor je en dat moest ik toch even geheel offtopic vertellen.
There is no love sincerer than the love of food.
  Moderator donderdag 8 januari 2009 @ 13:23:35 #209
5428 crew  miss_sly
pi_64807885
Ow, wat lief Daar wil ik dan ook geheel offtopic even bedankt op zeggen
Morgen al 11 weken, het lijkt erop dat het deze keer toch echt iets wordt
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_64813074
och, ik ben blij dat elkafida er zo over denkt. dan plant die haar ideeen tenminste niet voort.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  † In Memoriam † donderdag 8 januari 2009 @ 15:28:59 #211
7074 moussy
kuttekop
pi_64813257
Ik zou huisdieren en kinderen niet zo snel met elkaar vergelijken hoor maar met die 10 punten ben ik het ook niet allemaal eens
Je zou er haast een boek over schrijven!
  donderdag 8 januari 2009 @ 15:47:54 #212
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_64814083
Ik vergelijk kinderen en huisdieren ook niet, ik bedoel gewoon te zeggen dat alles nadelen heeft en vooral in de ogen van degene die niet van kinderen en/of dieren houden.
voor degene die wel van kinderen en/of dieren houd nemen de leuke dingen de zodat je de negatieve zaken beter kan relativeren.

De schrijfste van deze vreemde top10 is blijkbaar een dierenvriend, anders zet ze er niet iets over in een top 10, maar alles wat ze schrijft kan ook voor dieren gelden en dat vind ik het kromme eraan.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_64814168
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 15:28 schreef moussy het volgende:
Ik zou huisdieren en kinderen niet zo snel met elkaar vergelijken hoor maar met die 10 punten ben ik het ook niet allemaal eens
Volgens mij heb ik het al eens gepost, maar Jennifer hoort anders best vaan "zit" en "nee". Dat zijn ook zo'n beetje de woorden die mijn hond de hele dag hoort.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 8 januari 2009 @ 15:51:14 #214
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_64814208
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 15:50 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik het al eens gepost, maar Jennifer hoort anders best vaan "zit" en "nee". Dat zijn ook zo'n beetje de woorden die mijn hond de hele dag hoort.

† In Memoriam † donderdag 8 januari 2009 @ 15:57:23 #215
7074 moussy
kuttekop
pi_64814464
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 15:50 schreef Ticootje het volgende:

[..]

ik heb wel eens braaf tegen Cas gezegd, floepte er ook zo uit
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_64814645
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 15:57 schreef moussy het volgende:

[..]

ik heb wel eens braaf tegen Cas gezegd, floepte er ook zo uit
fantastisch!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_64814733
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 15:24 schreef simmu het volgende:
och, ik ben blij dat elkafida er zo over denkt. dan plant die haar ideeen tenminste niet voort.
Een beetje respect voor andersdenkenden mag je anders ook wel tonen hoor, in plaats van zulke domme opmerkingen als ouder zijnde neer te zetten.

Erg denigrerend.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2009 16:04:13 ]
  donderdag 8 januari 2009 @ 17:04:11 #218
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_64817214
Zeggen dat je als ouder te laat bent met het boek lezen en je dus een fout hebt gemaakt om kinderen te krijgen en het boek zeker moet lezen om niet dezelfde fout te maken is wel respectvol en totaal niet denigrerend?

sorry, maar denk dat het merendeel van de ouders het er wel mee eens zijn dat onze kinderen geen foutjes zijn.
  donderdag 8 januari 2009 @ 17:11:21 #219
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_64817477
hier is overigens wel een leuke reactie op dat boek.

http://www.ikvader.nl/red(...)censie_anti-kindboek
pi_64817531
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 16:03 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Een beetje respect voor andersdenkenden mag je anders ook wel tonen hoor, in plaats van zulke domme opmerkingen als ouder zijnde neer te zetten.

Erg denigrerend.
hoezo zou ik geen respect hebben voor andersdenkenden? sterker nog: als zij werkelijk op de manier die zij (of hij trouwens, je weet het nooit voorlopig hou ik het op zij) beschrijft over kinderen denkt, dan ben ik idd erg blij dat zij dus niet aan kinderen begint. ik zie het niet als onrespectvol om iemands eigen keuze dan toe te juichen hoor

wat wil je dan? dat ik zeg "goh meid, je bent wel erg negatief over kinderen, begin er dan maar gauw aan"? komop zeg. dit is oud. je gooit een knuppel in het hoenderhok. dan komen alle kippen er wel op af rennen hoor

als je op de door haar beschreven manier over kinderen denkt moet je er idd niet aan beginnen. en om op die manier zo'n lijstje weg te zetten (en zeker op de plaats waar het eerst stond) is geen uitnodiging tot discussie maar gewoon een poging tot rellen/jennen. dan moet je niet zeiken als je ongenuanceerd commentaar krijgt.
  donderdag 8 januari 2009 @ 18:26:31 #221
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_64819970
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 11:33 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk ons enige echte doel
En als rechtgeaarde OUD-posters moeten we ook iedere ervan overtuigen dat dat het enige juiste is en dat ze beter nog vandaag dan morgen kunnen beginnen met voortplanten
Dan ben ik vast geen rechtgeaarde OUDposter Niet iedereen mag zich van mij voortplanten, seks mag hoor....

Nee maar ff serieus. Voor sommige mensen is het misschien idd beter om geen kinderen te krijgen. Ik heb een familielid dat er echt niks van moet hebben. Die voelde er destijds ook niets voor om mijn pasbestaande ventje vast te houden. 'Oh jakkes nee zeg. Niks voor mij. Ik heb er helemaal niks mee.'
Nou, wat mij betreft hoeven we die mensen niet over te halen... Waarom zouden we?
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  Moderator donderdag 8 januari 2009 @ 18:37:42 #222
5428 crew  miss_sly
pi_64820386
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 18:26 schreef Paradijsvogeltje het volgende:

[..]

Dan ben ik vast geen rechtgeaarde OUDposter Niet iedereen mag zich van mij voortplanten, seks mag hoor....

Nee maar ff serieus. Voor sommige mensen is het misschien idd beter om geen kinderen te krijgen. Ik heb een familielid dat er echt niks van moet hebben. Die voelde er destijds ook niets voor om mijn pasbestaande ventje vast te houden. 'Oh jakkes nee zeg. Niks voor mij. Ik heb er helemaal niks mee.'
Nou, wat mij betreft hoeven we die mensen niet over te halen... Waarom zouden we?
En ik dacht nog wel dat het sarcasme duidelijk aanwezig was in mijn post....
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_64820399
tvp
pi_64820896
heh, ik heb wel zin in een verhitte discussie ffies snel

wat als je ouders zo gedacht hadden?
  donderdag 8 januari 2009 @ 19:48:06 #225
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_64823057
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 18:51 schreef simmu het volgende:
heh, ik heb wel zin in een verhitte discussie ffies snel

wat als je ouders zo gedacht hadden?
Dan hadden ik en mn zussen mooi pech gehad

krijg je het al warm?
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')