die post van DJMO vind ik dan ook weer een beetje 'generaliserend'quote:
Maar ook niet dat ze waar zijn. Ze zijn namelijk ontzettend subjectief, en dus net zo gemakkelijk door iemand anders net zo subjectief te pareren.quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
die post van DJMO vind ik dan ook weer een beetje 'generaliserend'
dat dat voor haar geldt, soit, maar het is geen feit dat je geen vriendschappen verliest of zogenaamde 'diepere vriendschappen' krijgt als je ineens een kind hebt
Begrijp me niet verkeerd, blij dat DJMO zo blij is met het kroost, maar het is geen feit dat de '10 redenen om geen kinderen te krijgen' 'onwaar' zijn
Sorry ik moest lachen....quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:04 schreef moussy het volgende:
De blotenbillendans in AH?!
Als die van mij hetw eer eens in zn hoofd haalt om de piemeldans in de kleedkamer van zwemles te doen kan ik echt niet lachen
Voor haar is het onzin, dat is net zo goed als dat het voor iemand anders de waarheid is, toch?quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:06 schreef motorbloempje het volgende:
ja, nee, dat bedóel ik, maar DJMO zegt 't juist alsof álles in dat boekje klinkklare onzin is, terwijl 't echt een kern van waarheid kan bevatten
Inderdaad! Als ik soms hoor of lees (dat topic hier is hilarisch!) waar kinderen mee komen, dat is echt wel een bewijs van gevoel voor humorquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:06 schreef Vivi het volgende:
Het is ook geen feit dat ze wél waar zijn.
Om te beginnen klopt die eerste al voor geen meter.
Nou ja eh...quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:06 schreef Vivi het volgende:
Het is ook geen feit dat ze wél waar zijn.
Om te beginnen klopt die eerste al voor geen meter.
gammaquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:11 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou ja eh...
Ticootje schreef net als reactie dat zij vaak om Jen moet lachen en andersom, maar dat vind ik persoonlijk nog geen definitie van humor 'moeten lachen'.
Dat laatste geldt echter ook voor veel grapjes van volwassenenquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:13 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb het nog ietsjes aangevuld.
Overigens ben ik het ook weer niet helemaal met je eens. Het hangt een beetje van de leeftijd af, want kinderen kunnen al wel heel snel bewust grapjes maken. Maar again... dat hoeft niet iedereen per sé leuk te vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
Klopt, maar dat maakt de eerste bewering van dat anti-lijstje niet per definitie onwaar.quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:18 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat laatste geldt echter ook voor veel grapjes van volwassenen
28 jaar geleden viel ik al van mijn fiets van het lachen toen mijn fietsvriendje daarmee kwam..dus dat is echt, heel echt, oudquote:
En dat geldt voor alle punten: het zijn geen feiten, beide kanten op niet. Het is zo subjectief als iets maar subjectief kan zijnquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:21 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Klopt, maar dat maakt de eerste bewering van dat anti-lijstje niet per definitie onwaar.Ook niet per definitie wel waar hoor.
ach, ik houd van nutteloze en zwarte humor, dat kan ook niet iedereen waarderenquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:22 schreef miss_sly het volgende:
[..]
28 jaar geleden viel ik al van mijn fiets van het lachen toen mijn fietsvriendje daarmee kwam..dus dat is echt, heel echt, oud
En tja, of het nu werkelijk iets over humor zegt?
Mooi, kunnen we weer over tot de orde van de dag... Babies maken!quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:23 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En dat geldt voor alle punten: het zijn geen feiten, beide kanten op niet. Het is zo subjectief als iets maar subjectief kan zijn
jij hebt er al weer een gemaaktquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:31 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Mooi, kunnen we weer over tot de orde van de dag... Babies maken!
Dat is natuurlijk ons enige echte doelquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:31 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Mooi, kunnen we weer over tot de orde van de dag... Babies maken!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |