Moet je horen wie het zegt, multicriminelenlover.quote:Op maandag 17 november 2008 18:09 schreef Yildiz het volgende:
Mensen die geweld tegen personen goed gaan keuren
Ohja, ik keur geweld tegen personen af, en dan ben ik een criminelenlover.quote:Op maandag 17 november 2008 18:23 schreef BabyBel4 het volgende:
[..]
Moet je horen wie het zegt, multicriminelenlover.
Het grote probleem is dat je geweld tegen personen nogal selectief afkeurt. Allochtonen hebben bij jou carte blanche.quote:Op maandag 17 november 2008 18:26 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ohja, ik keur geweld tegen personen af, en dan ben ik een criminelenlover.
Wou je dat soms ontkennen dan?quote:Op maandag 17 november 2008 18:30 schreef Adamo144 het volgende:
nu is de discussie veranderd in 'allochtonen zijn asociaal'
Waar haal je dįt nu weer vandaan. Ik ben erg benieuwd.quote:Op maandag 17 november 2008 18:31 schreef BabyBel4 het volgende:
[..]
Het grote probleem is dat je geweld tegen personen nogal selectief afkeurt. Allochtonen hebben bij jou carte blanche.
Nee, met het bombarderen tot iets irrelevants als 'het zijn allochtonen!' wel zeker.quote:Op maandag 17 november 2008 18:34 schreef BabyBel4 het volgende:
[..]
Wou je dat soms ontkennen dan?
99 van de 100 keer gaat het hierbij gewoon om allochtonen en dan ook nog eens allochtonen van een bepaald soort. Dan kun je wel gaan roepen dat het om "Nederlanders" gaat en het heel politiek correct tot een "Nederlands probleem" bombarderen, maar daar schieten we echt geen reet mee op.
Inderdaad. Laten we het beestje, of in dit geval de overtreder, gewoon bij de naam noemen: het zijn vrijwel zonder uitzondering door naļef links geļmporteerde en gekoesterde AL-LOCH-TO-NEN die er een zooitje van maken.quote:Op maandag 17 november 2008 18:37 schreef Yildiz het volgende:
Nee, met het bombarderen tot iets irrelevants als 'het zijn allochtonen!' wel zeker..
quote:Op maandag 17 november 2008 18:44 schreef BabyBel4 het volgende:
[..]
Inderdaad. Laten we het beestje, of in dit geval de overtreder, gewoon bij de naam noemen: het zijn vrijwel zonder uitzondering door naļef links geļmporteerde en gekoesterde AL-LOCH-TO-NEN die er een zooitje van maken.
Mijn ervaring is toch anders. Maar in de uitzonderlijke gevallen dat het inderdaad toch om autochtonen gaat, dan zijn het inderdaad meestal van die treurige breezerhoeren, die het asociale gedrag van hun multicriminele loverboys kopėren.quote:Op maandag 17 november 2008 18:56 schreef Isegrim het volgende:
Volgens mij gaat het vaker om trieste breezerhoeren dan om allochtoontjes hoor.
Ik heb één keer meegemaakt dat het een blanke was, en toen was het zo'n lonsdale-gabber.quote:Op maandag 17 november 2008 @ 18:56 schreef Isegrim het volgende:
Volgens mij gaat het vaker om trieste breezerhoeren dan om allochtoontjes hoor.
quote:Op maandag 17 november 2008 19:20 schreef BabyBel4 het volgende:
[..]
Mijn ervaring is toch anders. Maar in de uitzonderlijke gevallen dat het inderdaad toch om autochtonen gaat, dan zijn het inderdaad meestal van die treurige breezerhoeren, die het asociale gedrag van hun multicriminele loverboys kopėren.
quote:Op maandag 17 november 2008 19:26 schreef mcDavid het volgende:
Blanke breezermeisjes doen meestal heel hard telefoneren. Ook irritant, maar toch het haalt het bij lange na niet bij die muziekmobieltjes.
In mijn ervaring is het nu een keer geen allochtonen probleem, maar algemeen aanvaard onder jeugd en scholieren. Toen ik nog met de bus naar mijn werk ging, was dat een drukke 'scholierenbus' waar de meesten bij het ROC uitstapten. Tot die tijd was het een drukte van jewelste, schreeuwen, bellen en muziek aan.quote:Op maandag 17 november 2008 19:20 schreef BabyBel4 het volgende:
Mijn ervaring is toch anders. Maar in de uitzonderlijke gevallen dat het inderdaad toch om autochtonen gaat, dan zijn het inderdaad meestal van die treurige breezerhoeren, die het asociale gedrag van hun multicriminele loverboys kopėren.
21 jaar, werktuigbouwkundige en dit niveau van Nederlandse taal!quote:Op maandag 17 november 2008 19:26 schreef mcDavid het volgende:
Blanke breezermeisjes doen meestal heel hard telefoneren.
Ik fiets altijd op de stoep.quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:36 schreef Chriz2k het volgende:
Mensen die dit goedkeuren tuig ik met genoegen af wanneer ik ze eens ergens waar het verboden is over het gras zie lopen.
Ja, dat is ook precies hetzelfde. Jezus kneus.quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
"Ja meneer de rechter, die knakker liep zomaar tegen mijn mes aan, dat zijn huid daar niet tegen bestand is, is niet mijn schuld."
Jezus, lul, enig sarcasme is jouw vreemd, lul?quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:45 schreef Disorder het volgende:
Ja, dat is ook precies hetzelfde. Jezus kneus.
DAAR gaat het nou juist om, zeg er wat van, ga niet meteen klappen uitdelen. Als jouw buurvrouw de radio te hard heeft staan, ga je toch ook eerst vragen of het zachter kan en niet meteen erop slaan?quote:Op maandag 17 november 2008 17:47 schreef BabyBel4 het volgende:
[..]
Als jij op jouw bijna bejaarde leeftijd nog niet eens het fatsoen kan opbrengen om uit jezelf je muziek op een voor medepassagiers acceptabel niveau te zetten, mag je wat mij betreft meteen die tram uitgetjoelkerd worden.
Het moet maar eens afgelopen zijn met die verrotte "ik doe wat ik wil, zolang niemand er wat van zegt"-mentaliteit.Denk gewoon na en gedraag je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |