abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63245249
Volgensmij vergeet iedereen dat heel veel mensen in de sportschool ook niet weten hoe ze de apparaten fatsoenlijk moeten gebruiken, noch hoe ze een goed trainingsschema op kunnen stellen..
pi_63245386
De laatste keer dat ik ging trainen was ik nog verdoofd van de meth.
  zaterdag 15 november 2008 @ 18:34:50 #153
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_63248408
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 14:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

WTF welke aflevering is dat? Die staat nl. nergens op dvd 1, 2 en 3
little britain USA

[ Bericht 0% gewijzigd door griekjeee op 16-11-2008 10:31:21 ]
Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
pi_63248482
Ach, zolang je dit soort mensen maar niet tegenkomt in de gym,
kan het altijd nog erger..
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_63248545
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 18:38 schreef sitting_elfling het volgende:
Ach, zolang je dit soort mensen maar niet tegenkomt in de gym,
kan het altijd nog erger..
[ afbeelding ]
ik word er onpasselijk van
pi_63248650
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 18:42 schreef Prego het volgende:

[..]

ik word er onpasselijk van
Oooh zijn er nou nogsteeds mensen die geloven dat dit geen fotoshop is.... zucht
  zaterdag 15 november 2008 @ 19:04:38 #157
153399 hardstyle_babbels
Gekte is geen ziekte...!
pi_63249006
Mensen die in de sportschool op anderen gaan letten....*zucht*
Clap, Kick...
Bassline, melodie...
Vocal, DJ...
The feeling, Hardstyle...! (L)
  zaterdag 15 november 2008 @ 19:10:58 #158
153399 hardstyle_babbels
Gekte is geen ziekte...!
pi_63249165
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 14:01 schreef Fritztiaan het volgende:

[..]

Even wat vraagjes.

Waar precies doet TS stoer, waar precies zegt hij dat hij gespierd is, waar zegt hij dat jij zijn foto's moet bekijken en als laatste, wie ben jij om over zijn borst te oordelen

OT:

Ik zie het zelf ook redelijk vaak, even wat opsommingen.

Tijdens het opwarmen met 50kg bankdrukken. Komt er een ventje (nadruk op ventje) naast mij liggen. Bekijkt mij van top tot teen en besluit dat hij mij wel even topt met 65kg

Aangezien ik de kwaadste niet ben en al zag aankomen dat deze persoon op ludieke wijze zelfmoord zou plegen, stond ik op toen hij zich mentaal voorbereidde om de 65kg te drukken. Je kent dat wel, adem in, adem uit. Vingers knakken.

Hij kreeg de stang inderdaad omhoog, voor een stuk... Ik zag hem toch hevig trillen en hij werd rood. Toen pakte ik de stang maar over en zette hem in de houder.

Vervolgens weer liggen en dan gewoon even 75kg drukken. Dat gezicht van die kerel

Een andere was ook grappig. Was echt zo een newbie (nofi), had hem nog nooit gezien, en zijn fysiek vertelde mij dat hij daar voor het eerst was.

Opzich geen ramp natuurlijk, toen ik daar voor het eerst kwam woog ik ook maar 60kg. Maar.. die kerel wil zich gelijk meten aan de sportschoolhelden ( ). En wij hadden dus precies hetzelfde als barra omschrijft.

Mensen die veel te zwaar te trainen, en die oefening half uitvoeren omdat de andere helft te zwaar is (de beweging). Doordat het zwaar is, nemen zij vage houdingen aan en trainen ze niet de juiste spiergroepen

Leuk detail is, dat toen ik na ongeveer 40 min buikspieroefeningen deed, hij was flauw gevallen

De instructeur kwam aanlopen en maakte er ook allemaal grapjes over. Die gast is nooit meer teruggekomen
Zo iemand moet zich ook geen instructeur noemen, die snapt er niks van.
Clap, Kick...
Bassline, melodie...
Vocal, DJ...
The feeling, Hardstyle...! (L)
  zaterdag 15 november 2008 @ 19:31:24 #159
167595 mirved
Infobesitas
pi_63249615
Die lompe spierballen die als jij een oefening doet met 10 kilo hetzelfde naast je moeten gaan doen met 16 vind ik ook zo triest.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
pi_63249798
Ik heb nooit zo begrepen waarom het concept sportschool zo is aangeslagen. Oké, het is de ideale plek om spieren te kweken, als dat is waar je voor gaat. Echter, als ik moet kiezen tussen een goede conditie of een gespierd lijf, weet ik het wel. Waarom kiest half Nederland er voor om in de sportschool op een lopende band te gaan staan of op een roeimachine te gaan zitten als dat in de buitenlucht zoveel fijner is?
Als je me wat aan wil doen, sluit me dan op in zo'n zweterige sportschool vol met patsers.
Op dinsdag 24 november 2009 23:03 schreef k_man het volgende:
Een einde aan oeverloos gelul is een einde aan Fok.
pi_63249887
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 19:39 schreef Casparovvv het volgende:
Ik heb nooit zo begrepen waarom het concept sportschool zo is aangeslagen. Oké, het is de ideale plek om spieren te kweken, als dat is waar je voor gaat. Echter, als ik moet kiezen tussen een goede conditie of een gespierd lijf, weet ik het wel. Waarom kiest half Nederland er voor om in de sportschool op een lopende band te gaan staan of op een roeimachine te gaan zitten als dat in de buitenlucht zoveel fijner is?
Als je me wat aan wil doen, sluit me dan op in zo'n zweterige sportschool vol met patsers.
Dan ga je toch met vrienden
Ik heb geen fatsoenlijke fiets en ook geen roeiboot.
Ga weg
pi_63249906
Het is jammer dat de sportschool zo'n succes is geworden en dat elke nietsnut tegenwoordig er rondloopt.
10 jaar geleden kon je nog voor 20 gulden onbeperkt een maandje sporten omdat al dat massavolk nog niet kwam.
pi_63250075
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 19:42 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Dan ga je toch met vrienden
Ik heb geen fatsoenlijke fiets en ook geen roeiboot.
Als ik sport is dat in eerste instantie voor mijn eigen conditie en plezier, en in tweede instantie voor de gezelligheid. Vrienden dragen natuurlijk wel bij aan dat plezier, maar ik zou me nog steeds ergeren aan de bedompte sfeer, de gore zweetlucht van de tokkie naast me en de quasi-populaire muziek die veel te hard staat.
Op dinsdag 24 november 2009 23:03 schreef k_man het volgende:
Een einde aan oeverloos gelul is een einde aan Fok.
pi_63250157
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 19:50 schreef Casparovvv het volgende:

[..]

Als ik sport is dat in eerste instantie voor mijn eigen conditie en plezier, en in tweede instantie voor de gezelligheid. Vrienden dragen natuurlijk wel bij aan dat plezier, maar ik zou me nog steeds ergeren aan de bedompte sfeer, de gore zweetlucht van de tokkie naast me en de quasi-populaire muziek die veel te hard staat.
Dat mag
Hier in Geleen liggen 6 sportscholen ofzo, inclusief een heel complex met zwembad etc. Niet moeilijk om iets te vinden wat je aanstaat

Maar als je echt alleen maar van die zweterige martelkamertjes vol met testosteronbonken kunt vinden dan is dat inderdaad kut Gelukkig is het zo erg niet.
Ga weg
  zaterdag 15 november 2008 @ 19:59:56 #165
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_63250336
Gisteren ook nog, Huh wat maar 90!! Ik doe minstens 120 Ik en vrind kijken naar elkaar WTF
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
pi_63251281
TS ben je homo of zo, vind je wel geil hè van die gespierde jochies.
Roken is lekker
pi_63253201
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 13:58 schreef Mendeljev het volgende:

[..]

Ben je echt zo dom?
gast.... .
full stops and exclamation marks
  zondag 16 november 2008 @ 00:37:16 #168
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_63253485
Conclusie: TS kan er niet mee omgaan
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  zondag 16 november 2008 @ 14:31:35 #169
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_63262575
echt het iq van de fokkers tegenwoordig.

normale mensen en winnaars snappen mijn klacht
tegen hen wil ik zeggen bedankt dat je mijn frustraties goed kan voorstellen! jullie zijn kwaliteit users!

sport billys die zichzelf de man vinden omdat ze op Arnold S. lijken beginnen te zaniken dat ik er niets van af weet
tegen hen wil ik zeggen: i dont give a fuck dat ik 3x in je pas en dat je bovenarmen net zo breed zijn als mijn boven benen. gefeliciteerd.. in mijn ogen ben je doorgeslagen met een gezond lichaam maar als jij het zo geweldig vind wens ik je veel succes!

de kneusjes beginnen op fitness af te geven dat het stom is
een gezonde geest heeft een gezond lichaam nodig. dit houd in dat ik regelmatig lichamelijk actief ben. de sportschool zit niet alleen maar vol met die sportbilly's die minachtend over jullie doen. er zijn ook mensen die er komen om aan hun conditie te werken en om er net iets beter uit te zien. probeer het gewoon eens. als je het niets vind is het prima.. ik vind wow ook niets maar als jullie het wel leuk vinden laat ik je toch ook in je waarde?

de losers roepen dat TS een homo is of dat hij er niet mee om kan gaan
tegen jullie wil ik zeggen..
fucking royal sadness!
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  zondag 16 november 2008 @ 14:34:07 #170
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_63262667
quote:
Op zondag 16 november 2008 14:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:

tegen hen wil ik zeggen bedankt dat je mijn frustraties goed kan voorstellen! jullie zijn kwaliteit users!

sport billys die zichzelf de man vinden omdat ze op Arnold S. lijken beginnen te zaniken dat ik er niets van af weet
tegen hen wil ik zeggen: i dont give a fuck dat ik 3x in je pas en dat je bovenarmen net zo breed zijn als mijn boven benen. gefeliciteerd.. in mijn ogen ben je doorgeslagen met een gezond lichaam maar als jij het zo geweldig vind wens ik je veel succes!

een gezonde geest heeft een gezond lichaam nodig. dit houd in dat ik regelmatig lichamelijk actief ben. de sportschool zit niet alleen maar vol met die sportbilly's die minachtend over jullie doen. er zijn ook mensen die er komen om aan hun conditie te werken en om er net iets beter uit te zien. probeer het gewoon eens. als je het niets vind is het prima.. ik vind wow ook niets maar als jullie het wel leuk vinden laat ik je toch ook in je waarde?

fucking royal sadness!

En zo is het
Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
  zondag 16 november 2008 @ 14:37:32 #171
181396 PretKroket
Onßekwaam en doch lekker
pi_63262801
quote:

fucking royal sadness!

Je bent een magere homo TS, fucking royal sadness to you too.

pi_63265786
quote:

fucking royal sadness!
Mensen die foto's van hun 'abs' in hun fotoboek zetten vind ik ook tamelijk sad hoor.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_63266122

Dat is pas royal sadness, homo.
Roken is lekker
pi_63266153
Gave WC trouwens, ik moet schijten.
Roken is lekker
pi_63266721
quote:
Op zondag 16 november 2008 16:54 schreef Mr.Cooper het volgende:
[ afbeelding ]

my point exactly.
  Moderator zondag 16 november 2008 @ 17:24:32 #176
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_63266835
F.K.A. SuperwormJim
pi_63267206
quote:
Op zondag 16 november 2008 16:42 schreef Jajong het volgende:

[..]

Mensen die foto's van hun 'abs' in hun fotoboek zetten vind ik ook tamelijk sad hoor.
Inderdaad, iedereen heeft abs, als je maar weinig blijft eten.
  zondag 16 november 2008 @ 17:47:02 #178
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_63267365
quote:
Op zondag 16 november 2008 16:54 schreef Mr.Cooper het volgende:
[ afbeelding ]

zeg een man die zich vernoemt naar een makeup dragende gast
stay frosty
  zondag 16 november 2008 @ 17:48:45 #179
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_63267416
quote:
Op zondag 16 november 2008 17:19 schreef Agorias het volgende:

[..]

my point exactly.
grote mond van iemand die helemaal niets in zn fobo heeft staan
en wees niet bang.. eet gewoon nog maar een burgertje vriend
stay frosty
  zondag 16 november 2008 @ 17:51:23 #180
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_63267477
quote:
Op zondag 16 november 2008 16:42 schreef Jajong het volgende:

[..]

check je eigen fobo... en ik had jou trouwens als een kwaliteitsuser geschat jajong!
stay frosty
  zondag 16 november 2008 @ 17:52:56 #181
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_63267522
quote:
Op zondag 16 november 2008 17:24 schreef SuperwormJim het volgende:
[ afbeelding ]
nee sorry van de jongens hier mag ik het niet hebben want daar gaan mijn abs...

owja ... ze waren ook vergeten dat het topic niet over mij ging..
waarom moet hier alles toch over mij gaan

losers!
stay frosty
pi_63267562
Terechte klacht, maar je moet dan ook maar een echte sport gaan doen , niet fitnessen
  zondag 16 november 2008 @ 17:55:43 #183
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_63267611
quote:
Op zondag 16 november 2008 17:54 schreef CaptainCookie het volgende:
Terechte klacht, maar je moet dan ook maar een echte sport gaan doen , niet fitnessen
heb ik gedaan.. alleen kreeg er geen tijd meer voor heb het een beetje druk met en werken en mijn studie afronden... dus kan niet vaker dan 2 avonden in de week sporten omdat het vrouwtje me ook nog wel eens wil zien.. dus dan is fitness en mooi middel om toch nog een beetje in vorm te blijven
stay frosty
pi_63267656
quote:
Op zondag 16 november 2008 17:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

heb ik gedaan.. alleen kreeg er geen tijd meer voor heb het een beetje druk met en werken en mijn studie afronden... dus kan niet vaker dan 2 avonden in de week sporten omdat het vrouwtje me ook nog wel eens wil zien.. dus dan is fitness en mooi middel om toch nog een beetje in vorm te blijven
Kijk, dat is dan wel weer een goede reden
  zondag 16 november 2008 @ 17:59:17 #185
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_63267720
waarschijnlijk ga ik na jan weer thaiboxen
stay frosty
pi_63267765
quote:
Op zondag 16 november 2008 17:54 schreef CaptainCookie het volgende:
Je kan op meerdere manieren in de sportschool bezig gaan, maar als je een beetje op een serieuze manier bezig gaat met veel 'compound' oefeningen en losse gewichten is het echt wel een mooie sport waar je niet alleen maar groot/gespierd van kan worden.

Ik heb de afgelopen 8 jaar niks anders gedaan dan af en toe naar de sportschool gaan qua sport maar heb een betere conditie dan 95% de mensen en dan doe ik niks qua conditieoefeningen in de sportschool, puur losse gewichten ed.
pi_63267829
quote:
Op zondag 16 november 2008 18:01 schreef McGilles het volgende:

[..]

Je kan op meerdere manieren in de sportschool bezig gaan, maar als je een beetje op een serieuze manier bezig gaat met veel 'compound' oefeningen en losse gewichten is het echt wel een mooie sport waar je niet alleen maar groot/gespierd van kan worden.

Ik heb de afgelopen 8 jaar niks anders gedaan dan af en toe naar de sportschool gaan qua sport maar heb een betere conditie dan 95% de mensen en dan doe ik niks qua conditieoefeningen in de sportschool, puur losse gewichten ed.
Ik heb het dan ook meer over de mensen die een uur op zo'n loopband staan, of zo'n fiets. Ga lekker buitenlopen/fietsen!
pi_63267861
quote:
Op zondag 16 november 2008 18:03 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Ik heb het dan ook meer over de mensen die een uur op zo'n loopband staan, of zo'n fiets. Ga lekker buitenlopen/fietsen!
Dat is inderdaad zo. Net als mensen die puur op die apparaten bezig zijn, dan boek je nooit echt vooruitgang.
pi_63268812
quote:
Op zondag 16 november 2008 18:05 schreef McGilles het volgende:

[..]

Dat is inderdaad zo. Net als mensen die puur op die apparaten bezig zijn, dan boek je nooit echt vooruitgang.
Tuurlijk wel. Het zal alleen geen gesynchroniseerde vooruitgang zijn.
Ain't nothing to it but to do it.
Greece
pi_63268830
quote:
Op zondag 16 november 2008 18:03 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

De kans om ziek te worden op een loopband is vele malen kleiner dan in de buitenlucht. Daarnaast hoef je geen parcours te plannen.
Ain't nothing to it but to do it.
Greece
pi_63268888
quote:
Op zondag 16 november 2008 18:49 schreef Mendeljev het volgende:

[..]

De kans om ziek te worden op een loopband is vele malen kleiner dan in de buitenlucht. Daarnaast hoef je geen parcours te plannen.
En sinds wanneer word je ziek in de buitenlucht. Als je het toch over ziek worden wilt hebben, is de kans een stuk groter in de sportschool, aangezien je met veel man in een kleine ruimte zit.

Tevens heb je ongelijk met vooruitgang op apparaten. Je loopt snel tegen een plateau aan zonder gebruik van free weights.
pi_63269204
quote:

fucking royal sadness!

Met deze post ben ik het helemaal eens, en ik ben geen eens een kwaliteits user. Maar ik vind wel dat je je laat kennen. Meeste fokkers doen ict enzo laat ze toch lekker vanachter hun pc
  zondag 16 november 2008 @ 19:09:25 #193
207371 Verluste
Definitely Maybe
pi_63269319
Meeste mensen die fanatiek fitnessen hebben een verkeerd/verknipt/zeer laag zelfbeeld. Daarom zie je ze ook teveel gewichten pakken omdat ze bang zijn dat hun omgeving ze afrekent als ze lagere gewichten pakken. Alsmaar willen vergelijken met de rest, heel zielig. Ik kan er van spreken omdat ik zelf een jaar lang fanatiek gefitnesst heb.

Fitness moet je in de eerste plaats voor jezelf doen (en als jeje zelfbeeld op orde hebt), niet voor je omgeving.
Dasvidanja
  zondag 16 november 2008 @ 19:10:29 #194
207371 Verluste
Definitely Maybe
pi_63269349
quote:
Op zondag 16 november 2008 18:49 schreef Mendeljev het volgende:

[..]

In geairconditionde lucht zeker?
Nou ja, de kans dat je wordt aangereden door een voertuig is daarentegen wel miniem.
Dasvidanja
  zondag 16 november 2008 @ 21:51:43 #195
139330 TNA
For the stars that shine
pi_63273689
quote:
Op zondag 16 november 2008 19:09 schreef Verluste het volgende:
Meeste mensen die fanatiek fitnessen hebben een verkeerd/verknipt/zeer laag zelfbeeld. Daarom zie je ze ook teveel gewichten pakken omdat ze bang zijn dat hun omgeving ze afrekent als ze lagere gewichten pakken. Alsmaar willen vergelijken met de rest, heel zielig. Ik kan er van spreken omdat ik zelf een jaar lang fanatiek gefitnesst heb.
Ik zie een verband.
pi_63273744
Zelfverbetering is masturbatie, aldus Tyler Durden.

Er is niks mis met fit zijn en op goed gewicht blijven etc. Maar mensen die het beeld van een Calvin Klein model gebruiken om naar toe te streven puur omdat de "maatschappij" het van ze eist, is ziek en triest en is een blijk van zware onzekerheid en gebrek aan zelfvertrouwen.
pi_63273750
quote:
Op zondag 16 november 2008 17:48 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

grote mond van iemand die helemaal niets in zn fobo heeft staan
en wees niet bang.. eet gewoon nog maar een burgertje vriend
Ik heb niet de behoefte foto's van mijzelf, en zeker niet van mijn lichaam op internet te zetten. Ik heb geen minderwaardigheidscomplex.
pi_63273848
quote:
Op zondag 16 november 2008 17:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

check je eigen fobo... en ik had jou trouwens als een kwaliteitsuser geschat jajong!
Ik heb foto's in mijn fotoboek staan waar ik een sport beoefen, dat ik daar geen shirt bij aan heb is irrelevant. Ik zet die foto's naar niet neer om mijn lichaam te 'showen' dat is tamelijk sneu namelijk.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_63273873
Ik ben trouwens zelf krachtsporter, BarraCupraCuda
  zondag 16 november 2008 @ 22:55:41 #200
207371 Verluste
Definitely Maybe
pi_63275848
quote:
Op zondag 16 november 2008 21:51 schreef TNA het volgende:

[..]

Ik zie een verband.