little britain USAquote:Op zaterdag 15 november 2008 14:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
WTF welke aflevering is dat?Die staat nl. nergens op dvd 1, 2 en 3
ik word er onpasselijk vanquote:Op zaterdag 15 november 2008 18:38 schreef sitting_elfling het volgende:
Ach, zolang je dit soort mensen maar niet tegenkomt in de gym,
kan het altijd nog erger..
[ afbeelding ]
Zo iemand moet zich ook geen instructeur noemen, die snapt er niks van.quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:01 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Even wat vraagjes.
Waar precies doet TS stoer, waar precies zegt hij dat hij gespierd is, waar zegt hij dat jij zijn foto's moet bekijken en als laatste, wie ben jij om over zijn borst te oordelen![]()
OT:
Ik zie het zelf ook redelijk vaak, even wat opsommingen.
Tijdens het opwarmen met 50kg bankdrukken. Komt er een ventje (nadruk op ventje) naast mij liggen. Bekijkt mij van top tot teen en besluit dat hij mij wel even topt met 65kg![]()
Aangezien ik de kwaadste niet ben en al zag aankomen dat deze persoon op ludieke wijze zelfmoord zou plegen, stond ik op toen hij zich mentaal voorbereidde om de 65kg te drukken. Je kent dat wel, adem in, adem uit. Vingers knakken.
Hij kreeg de stang inderdaad omhoog, voor een stuk... Ik zag hem toch hevig trillen en hij werd rood. Toen pakte ik de stang maar over en zette hem in de houder.
Vervolgens weer liggen en dan gewoon even 75kg drukken. Dat gezicht van die kerel![]()
Een andere was ook grappig. Was echt zo een newbie (nofi), had hem nog nooit gezien, en zijn fysiek vertelde mij dat hij daar voor het eerst was.
Opzich geen ramp natuurlijk, toen ik daar voor het eerst kwam woog ik ook maar 60kg. Maar.. die kerel wil zich gelijk meten aan de sportschoolhelden (). En wij hadden dus precies hetzelfde als barra omschrijft.
Mensen die veel te zwaar te trainen, en die oefening half uitvoeren omdat de andere helft te zwaar is (de beweging). Doordat het zwaar is, nemen zij vage houdingen aan en trainen ze niet de juiste spiergroepen![]()
Leuk detail is, dat toen ik na ongeveer 40 min buikspieroefeningen deed, hij was flauw gevallen![]()
![]()
![]()
De instructeur kwam aanlopen en maakte er ook allemaal grapjes over. Die gast is nooit meer teruggekomen
Dan ga je toch met vriendenquote:Op zaterdag 15 november 2008 19:39 schreef Casparovvv het volgende:
Ik heb nooit zo begrepen waarom het concept sportschool zo is aangeslagen. Oké, het is de ideale plek om spieren te kweken, als dat is waar je voor gaat. Echter, als ik moet kiezen tussen een goede conditie of een gespierd lijf, weet ik het wel. Waarom kiest half Nederland er voor om in de sportschool op een lopende band te gaan staan of op een roeimachine te gaan zitten als dat in de buitenlucht zoveel fijner is?
Als je me wat aan wil doen, sluit me dan op in zo'n zweterige sportschool vol met patsers.
Als ik sport is dat in eerste instantie voor mijn eigen conditie en plezier, en in tweede instantie voor de gezelligheid. Vrienden dragen natuurlijk wel bij aan dat plezier, maar ik zou me nog steeds ergeren aan de bedompte sfeer, de gore zweetlucht van de tokkie naast me en de quasi-populaire muziek die veel te hard staat.quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:42 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Dan ga je toch met vrienden
Ik heb geen fatsoenlijke fiets en ook geen roeiboot.
Dat magquote:Op zaterdag 15 november 2008 19:50 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Als ik sport is dat in eerste instantie voor mijn eigen conditie en plezier, en in tweede instantie voor de gezelligheid. Vrienden dragen natuurlijk wel bij aan dat plezier, maar ik zou me nog steeds ergeren aan de bedompte sfeer, de gore zweetlucht van de tokkie naast me en de quasi-populaire muziek die veel te hard staat.
quote:Op zondag 16 november 2008 14:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
echt het iq van de fokkers tegenwoordig.
normale mensen en winnaars snappen mijn klacht
tegen hen wil ik zeggen bedankt dat je mijn frustraties goed kan voorstellen! jullie zijn kwaliteit users!
sport billys die zichzelf de man vinden omdat ze op Arnold S. lijken beginnen te zaniken dat ik er niets van af weet
tegen hen wil ik zeggen: i dont give a fuck dat ik 3x in je pas en dat je bovenarmen net zo breed zijn als mijn boven benen. gefeliciteerd.. in mijn ogen ben je doorgeslagen met een gezond lichaam maar als jij het zo geweldig vind wens ik je veel succes!
de kneusjes beginnen op fitness af te geven dat het stom is
een gezonde geest heeft een gezond lichaam nodig. dit houd in dat ik regelmatig lichamelijk actief ben. de sportschool zit niet alleen maar vol met die sportbilly's die minachtend over jullie doen. er zijn ook mensen die er komen om aan hun conditie te werken en om er net iets beter uit te zien. probeer het gewoon eens. als je het niets vind is het prima.. ik vind wow ook niets maar als jullie het wel leuk vinden laat ik je toch ook in je waarde?
de losers roepen dat TS een homo is of dat hij er niet mee om kan gaan
tegen jullie wil ik zeggen..
fucking royal sadness!
Je bent een magere homo TS, fucking royal sadness to you too.quote:Op zondag 16 november 2008 14:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
tegen hen wil ik zeggen bedankt dat je mijn frustraties goed kan voorstellen! jullie zijn kwaliteit users!
sport billys die zichzelf de man vinden omdat ze op Arnold S. lijken beginnen te zaniken dat ik er niets van af weet
tegen hen wil ik zeggen: i dont give a fuck dat ik 3x in je pas en dat je bovenarmen net zo breed zijn als mijn boven benen. gefeliciteerd.. in mijn ogen ben je doorgeslagen met een gezond lichaam maar als jij het zo geweldig vind wens ik je veel succes!
een gezonde geest heeft een gezond lichaam nodig. dit houd in dat ik regelmatig lichamelijk actief ben. de sportschool zit niet alleen maar vol met die sportbilly's die minachtend over jullie doen. er zijn ook mensen die er komen om aan hun conditie te werken en om er net iets beter uit te zien. probeer het gewoon eens. als je het niets vind is het prima.. ik vind wow ook niets maar als jullie het wel leuk vinden laat ik je toch ook in je waarde?
fucking royal sadness!
Mensen die foto's van hun 'abs' in hun fotoboek zetten vind ik ook tamelijk sad hoor.quote:Op zondag 16 november 2008 14:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
fucking royal sadness!
my point exactly.quote:Op zondag 16 november 2008 16:54 schreef Mr.Cooper het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is pas royal sadness, homo.
Inderdaad, iedereen heeft abs, als je maar weinig blijft eten.quote:Op zondag 16 november 2008 16:42 schreef Jajong het volgende:
[..]
Mensen die foto's van hun 'abs' in hun fotoboek zetten vind ik ook tamelijk sad hoor.
quote:Op zondag 16 november 2008 16:54 schreef Mr.Cooper het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is pas royal sadness, homo.
grote mond van iemand die helemaal niets in zn fobo heeft staanquote:
check je eigen fobo... en ik had jou trouwens als een kwaliteitsuser geschat jajong!quote:Op zondag 16 november 2008 16:42 schreef Jajong het volgende:
[..]
Mensen die foto's van hun 'abs' in hun fotoboek zetten vind ik ook tamelijk sad hoor.
quote:
heb ik gedaan.. alleen kreeg er geen tijd meer voorquote:Op zondag 16 november 2008 17:54 schreef CaptainCookie het volgende:
Terechte klacht, maar je moet dan ook maar een echte sport gaan doen, niet fitnessen
Kijk, dat is dan wel weer een goede redenquote:Op zondag 16 november 2008 17:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
heb ik gedaan.. alleen kreeg er geen tijd meer voorheb het een beetje druk met en werken en mijn studie afronden... dus kan niet vaker dan 2 avonden in de week sporten omdat het vrouwtje me ook nog wel eens wil zien.. dus dan is fitness en mooi middel om toch nog een beetje in vorm te blijven
Je kan op meerdere manieren in de sportschool bezig gaan, maar als je een beetje op een serieuze manier bezig gaat met veel 'compound' oefeningen en losse gewichten is het echt wel een mooie sport waar je niet alleen maar groot/gespierd van kan worden.quote:Op zondag 16 november 2008 17:54 schreef CaptainCookie het volgende:
Terechte klacht, maar je moet dan ook maar een echte sport gaan doen, niet fitnessen
Ik heb het dan ook meer over de mensen die een uur op zo'n loopband staan, of zo'n fiets. Ga lekker buitenlopen/fietsen!quote:Op zondag 16 november 2008 18:01 schreef McGilles het volgende:
[..]
Je kan op meerdere manieren in de sportschool bezig gaan, maar als je een beetje op een serieuze manier bezig gaat met veel 'compound' oefeningen en losse gewichten is het echt wel een mooie sport waar je niet alleen maar groot/gespierd van kan worden.
Ik heb de afgelopen 8 jaar niks anders gedaan dan af en toe naar de sportschool gaan qua sport maar heb een betere conditie dan 95% de mensen en dan doe ik niks qua conditieoefeningen in de sportschool, puur losse gewichten ed.
Dat is inderdaad zo. Net als mensen die puur op die apparaten bezig zijn, dan boek je nooit echt vooruitgang.quote:Op zondag 16 november 2008 18:03 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook meer over de mensen die een uur op zo'n loopband staan, of zo'n fiets. Ga lekker buitenlopen/fietsen!
Tuurlijk wel. Het zal alleen geen gesynchroniseerde vooruitgang zijn.quote:Op zondag 16 november 2008 18:05 schreef McGilles het volgende:
[..]
Dat is inderdaad zo. Net als mensen die puur op die apparaten bezig zijn, dan boek je nooit echt vooruitgang.
De kans om ziek te worden op een loopband is vele malen kleiner dan in de buitenlucht. Daarnaast hoef je geen parcours te plannen.quote:Op zondag 16 november 2008 18:03 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook meer over de mensen die een uur op zo'n loopband staan, of zo'n fiets. Ga lekker buitenlopen/fietsen!
En sinds wanneer word je ziek in de buitenlucht. Als je het toch over ziek worden wilt hebben, is de kans een stuk groter in de sportschool, aangezien je met veel man in een kleine ruimte zit.quote:Op zondag 16 november 2008 18:49 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
De kans om ziek te worden op een loopband is vele malen kleiner dan in de buitenlucht. Daarnaast hoef je geen parcours te plannen.
Met deze post ben ik het helemaal eens, en ik ben geen eens een kwaliteits user. Maar ik vind wel dat je je laat kennen. Meeste fokkers doen ict enzo laat ze toch lekker vanachter hun pcquote:Op zondag 16 november 2008 14:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
fucking royal sadness!
In geairconditionde lucht zeker?quote:Op zondag 16 november 2008 18:49 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
De kans om ziek te worden op een loopband is vele malen kleiner dan in de buitenlucht. Daarnaast hoef je geen parcours te plannen.
Ik zie een verband.quote:Op zondag 16 november 2008 19:09 schreef Verluste het volgende:
Meeste mensen die fanatiek fitnessen hebben een verkeerd/verknipt/zeer laag zelfbeeld. Daarom zie je ze ook teveel gewichten pakken omdat ze bang zijn dat hun omgeving ze afrekent als ze lagere gewichten pakken. Alsmaar willen vergelijken met de rest, heel zielig. Ik kan er van spreken omdat ik zelf een jaar lang fanatiek gefitnesst heb.
Ik heb niet de behoefte foto's van mijzelf, en zeker niet van mijn lichaam op internet te zetten. Ik heb geen minderwaardigheidscomplex.quote:Op zondag 16 november 2008 17:48 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
grote mond van iemand die helemaal niets in zn fobo heeft staan
en wees niet bang.. eet gewoon nog maar een burgertje vriend
Ik heb foto's in mijn fotoboek staan waar ik een sport beoefen, dat ik daar geen shirt bij aan heb is irrelevant. Ik zet die foto's naar niet neer om mijn lichaam te 'showen' dat is tamelijk sneu namelijk.quote:Op zondag 16 november 2008 17:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
check je eigen fobo... en ik had jou trouwens als een kwaliteitsuser geschat jajong!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |