quote:Op zaterdag 15 november 2008 11:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jij laat ze toch wel vaker hard kreunen, BT?UiteraardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar in dat geval is het niet irritant!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 15 november 2008 11:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Uiteraardmaar in dat geval is het niet irritant!
Nou, vrouwen willen nog wel eens zeer irritant kreunenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als iemand her porky's heeft gezien, weet hij/zij wat ik bedoel![]()
Maar ik ben ervan overtuigt dat jou dat bij een man ook lukt
Neuken?Laffe huichelaar
Neequote:Op zaterdag 15 november 2008 11:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou, vrouwen willen nog wel eens zeer irritant kreunen
Als iemand her porky's heeft gezien, weet hij/zij wat ik bedoel![]()
Maar ik ben ervan overtuigt dat jou dat bij een man ook lukt
Neuken?
Jaaa!!!quote:Op zaterdag 15 november 2008 11:03 schreef Breathtaking het volgende:
Ja en dan gaan ze heel hard kreunen terwijl ze dat doenwat behoorlijk irritant is.
quote:Op zaterdag 15 november 2008 11:59 schreef postmortum het volgende:
griekjeeeeee ik moet bekken dat ik verliefd op je ben
ja lekker bekkenquote:
nee maar ik bedoel. relatief t.o.v. mij gezien heb je meer spiermassa.quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:18 schreef McGilles het volgende:
[..]
Lengte is in je nadeel bij bankdrukken. Langere armen dus grotere afstand die je moet afleggen. Niet dat ik nu nog 150kg kan drukken oid, 16kg afgevallen in 2 maanden omdat ik niet heb gesport
Ben je echt zo dom?quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:45 schreef krioro het volgende:
[..]
. Gewoon niet van die kutsmoesjes gebruiken is the point.
WTF welke aflevering is dat?quote:
De meeste mensen hier fitnessen gewoon om hun lichaam een beetje fatsoenlijk te houden. Niet met de achterliggende gedachte om sterk te worden zodat ze andere in elkaar kunnen slaanquote:Op vrijdag 14 november 2008 22:22 schreef Jajong het volgende:
Fitness, meh. Ik fitness nooit en ik sla iedereen hier in elkaar.
Begrijpend lezen, en niet selectief quoten. Dan kom je al een heel eind. Conditioneel zwaarder. En ik zie je babbelen over grondgevechten... Misschien moet je je even verdiepen in wat ik doequote:Op zaterdag 15 november 2008 09:21 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ja vast, gelukkig vind je jezelf echt een baasje![]()
Zwaarder dan die achterlijke apparaten geloof ik gelijk.
En sommige mensen zijn nature gezegend met een lichaam dat niet veel actieve bewegingsonderhoud nodig heeftquote:Op zaterdag 15 november 2008 14:18 schreef mirved het volgende:
[..]
De meeste mensen hier fitnessen gewoon om hun lichaam een beetje fatsoenlijk te houden. Niet met de achterliggende gedachte om sterk te worden zodat ze andere in elkaar kunnen slaan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |