quote:Op zaterdag 15 november 2008 11:59 schreef postmortum het volgende:
griekjeeeeee ik moet bekken dat ik verliefd op je ben
ja lekker bekkenquote:
nee maar ik bedoel. relatief t.o.v. mij gezien heb je meer spiermassa.quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:18 schreef McGilles het volgende:
[..]
Lengte is in je nadeel bij bankdrukken. Langere armen dus grotere afstand die je moet afleggen. Niet dat ik nu nog 150kg kan drukken oid, 16kg afgevallen in 2 maanden omdat ik niet heb gesport
Ben je echt zo dom?quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:45 schreef krioro het volgende:
[..]
. Gewoon niet van die kutsmoesjes gebruiken is the point.
WTF welke aflevering is dat?quote:
De meeste mensen hier fitnessen gewoon om hun lichaam een beetje fatsoenlijk te houden. Niet met de achterliggende gedachte om sterk te worden zodat ze andere in elkaar kunnen slaanquote:Op vrijdag 14 november 2008 22:22 schreef Jajong het volgende:
Fitness, meh. Ik fitness nooit en ik sla iedereen hier in elkaar.
Begrijpend lezen, en niet selectief quoten. Dan kom je al een heel eind. Conditioneel zwaarder. En ik zie je babbelen over grondgevechten... Misschien moet je je even verdiepen in wat ik doequote:Op zaterdag 15 november 2008 09:21 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ja vast, gelukkig vind je jezelf echt een baasje![]()
Zwaarder dan die achterlijke apparaten geloof ik gelijk.
En sommige mensen zijn nature gezegend met een lichaam dat niet veel actieve bewegingsonderhoud nodig heeftquote:Op zaterdag 15 november 2008 14:18 schreef mirved het volgende:
[..]
De meeste mensen hier fitnessen gewoon om hun lichaam een beetje fatsoenlijk te houden. Niet met de achterliggende gedachte om sterk te worden zodat ze andere in elkaar kunnen slaan
Ik kreun nooit. Behalve als ik moet poepen. Maar ik ben dan ook bovenmenselijk.quote:Op zaterdag 15 november 2008 14:28 schreef Jajong het volgende:
Trouwens, ik hoor veel mensen over 'kreunen' praten. Als ik extreme lichamelijke inspanningen moet verrichten, dan kreun ik ook hoor. Maar ik snap wat er bedoelt wordt... Deze mensen gaan al kreunen van 3x15 setjes legpress op 50 kilo.
En dan een topic openen en patsen hoe sterk ze wel niet zijn.quote:Op zaterdag 15 november 2008 14:26 schreef servus_universitas het volgende:
Sorry hoor, maar iemand die de sportschool, wie dan ook, is per definitie een pauper. Het is echt zo'n volkshype. "Ik ga sporten in de sportschool."Alsjeblieft zeg...
dat heb ik dus ook! ben wel gespierd maar geen bodybuilder....en ook muay thaiquote:Op vrijdag 14 november 2008 22:26 schreef Feitosa het volgende:
Joh, waar maak je je druk om.
Ik had er geen zin meer in en ben gaan thai-boksen, dan kan je tenminste nog wat.
Bij thai-boksen vinden ze me gespierd, maar ik ben in vergelijking met de zware gasten van de gym maar redelijk getraind en niet "bulky"
M,n max qua bankdrukken was 120kg bij een lichaamsgewicht van 71kg.
Is het erg om in vorm te willen zijn?quote:Op zaterdag 15 november 2008 14:26 schreef servus_universitas het volgende:
Sorry hoor, maar iemand die de sportschool, wie dan ook, is per definitie een pauper. Het is echt zo'n volkshype. "Ik ga sporten in de sportschool."Alsjeblieft zeg...
Dat kan ook eenvoudig door te fietsen en te bewegen in het algemeen. Daar heb je geen sportschool voor nodig hoorquote:Op zaterdag 15 november 2008 14:47 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Is het erg om in vorm te willen zijn?
Daarvoor hoef je niet per se naar de sportschool.quote:Op zaterdag 15 november 2008 14:47 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Is het erg om in vorm te willen zijn?
Ik vind het vreselijk om van die dunne armpjes te hebben en fietsen deed ik al veel. Ik doe nu 2x per week fitnessen en 2keer per week zwemmen. Op die manier kan ik alle spiergroepen mooi in verhouding van elkaar houden. In de zomer vind ik rennen of fietsen niet erg maar in de winter vind ik binnen sporten toch relaxter.quote:Op zaterdag 15 november 2008 14:49 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Dat kan ook eenvoudig door te fietsen en te bewegen in het algemeen. Daar heb je geen sportschool voor nodig hoor. Wie heeft jou dat wijsgemaakt?
Het kan ook door naar de sportschool te gaanquote:Op zaterdag 15 november 2008 14:49 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Dat kan ook eenvoudig door te fietsen en te bewegen in het algemeen. Daar heb je geen sportschool voor nodig hoor. Wie heeft jou dat wijsgemaakt?
Dit is ook zeker royal sadnessquote:Op vrijdag 14 november 2008 10:22 schreef McGilles het volgende:
Tijd niet meer in de sportschool geweest. Maar laatste keer dat ik er was was ook mooi. Bankdruk was bezet dus ik vroeg hoeveel setjes de 2 kneusjes die bezig waren nog moesten. Twee was het antwoord.
Zij een partij gewichten erbij dat degene die erachter stond meer moest meehelpen dan hij zelf kon drukken![]()
Het mooiste was nog, toen ze klaar waren voor de voor hun veel te zware gewichten, wilden ze de gewichten eraf halen, zei ik "laat maar erop, ik moet nog opwarmen"
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |