abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63215482
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 10:06 schreef de_boswachter het volgende:
OMFG ja. Herkenbaar !

Van die types zonder nek, met een body alsof ze de Michelin man opgevreten hebben, maar dan wel een losse broek aan. Omdat ze zich schamen voor hun kleine leuter die gekrompen is van de anabolen
Echt SAD ASSES.

Vandaar dat ik ook standaard een naald in mijn beurs heb. Wanneer zulkes type me bedreigt steek ik hem hiermee lek
Don't think, be sure!
  vrijdag 14 november 2008 @ 11:14:00 #52
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_63215601
Sportschool is voor heaumeaux.
pi_63215698

Maar dan van die gebruinde aan de deur van de disco's
U MAD?
  vrijdag 14 november 2008 @ 11:18:57 #54
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_63215745
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 11:14 schreef Armageddon het volgende:
Sportschool is voor heaumeaux.
kinderen krijgen ook ownee
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 14 november 2008 @ 11:19:23 #55
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_63215757
Edit: Ja lekker offtopic ook. Plaatje kennen we nu wel.

[ Bericht 93% gewijzigd door de_boswachter op 14-11-2008 11:34:55 ]
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_63216676
Het aantal mensen dat verkeerd bezig is in de sportschool op fok! is groot zo te lezen !

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-11-2008 11:46:59 (Boomlaars :D) ]
  vrijdag 14 november 2008 @ 11:46:46 #57
132613 Relneger18
weger geen neger
pi_63216682
Ik heb gisteren tijdens het trainen gewoon een "responsiecollege" over de basics van krachttrraing gegeven aan een groepje van 6 gastjes

OT:
Ik ben het eens met TS. Ik zit op een hele goede sportschool waar ik 30 euro voor betaal en daar komt het gelukkig niet zo vaak voor. Maar mijn pa heeft een supergoedkoop abbonement bij Healthcity Basic heel dicht in de buurt, en soms als ik geen tijd heb, dan neem ik zijn pasje en ga ik daar trainen. Je kan zo het verschil kwa volk zien tussen beide fitnessclubs. Healthcity zit vol van de kampers en de bontkraagjongetjes die er echt voor de stoerheidsgehalte komen. Toen ik daar voor het eerst binnenkwam, vielen de intimiderende blikken op mij. Blijkbaar hebben ze daar nooit iemand gezien die wel resultaat heeft geboekt en maar blijven kijken als ik twee en een half zoveel bakdruk als hen , gewoon zo leuk
  vrijdag 14 november 2008 @ 11:54:30 #58
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_63216996
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 11:46 schreef Relneger18 het volgende:
Ik heb gisteren tijdens het trainen gewoon een "responsiecollege" over de basics van krachttrraing gegeven aan een groepje van 6 gastjes

OT:
Ik ben het eens met TS. Ik zit op een hele goede sportschool waar ik 30 euro voor betaal en daar komt het gelukkig niet zo vaak voor. Maar mijn pa heeft een supergoedkoop abbonement bij Healthcity Basic heel dicht in de buurt, en soms als ik geen tijd heb, dan neem ik zijn pasje en ga ik daar trainen. Je kan zo het verschil kwa volk zien tussen beide fitnessclubs. Healthcity zit vol van de kampers en de bontkraagjongetjes die er echt voor de stoerheidsgehalte komen. Toen ik daar voor het eerst binnenkwam, vielen de intimiderende blikken op mij. Blijkbaar hebben ze daar nooit iemand gezien die wel resultaat heeft geboekt en maar blijven kijken als ik twee en een half zoveel bakdruk als hen , gewoon zo leuk
ik heb op een sportschool gezeten waar ik 60 euro pm kwijt was en daar waren ze ook nog wel.. enige voordeel was dat daar ook veel mensen liepen om dat volk te vertellen hoe het wel moet
stay frosty
pi_63217121
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 11:46 schreef Relneger18 het volgende:

OT:
30 euro duur? Als je hier in Utrecht 30 euro neertelt zit je bij een cheapass sportschool.. Voor die wat duurdere waar alle kakkers rondhangen betaal je zo 60/70 euro per maand (dat is dan nog goedkoop onder de luxere sportscholen). Vaak ben je dan nog eens verplicht minimaal 100 euro inschrijf en administratie kosten te betalen en direct een jaar contract te ondertekenen..

Ik betaal zelf nu 38 euro bij een 3 maanden abbo. (normaal per maand 48 euro).
© Copyright TryX, 2006-2017 Alle rechten voorbehouden.
Disclaimer: Typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden.
pi_63217201
een homo vertelde mij eens dat al die opgeblazen kereltjes eigenlijk homo's zijn
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  vrijdag 14 november 2008 @ 12:06:14 #61
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_63217404
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 11:59 schreef JohnDDD het volgende:
een godse winnaar vertelde mij eens dat al die gastjes die zwaar boven hun niveu trainenen en daardoor de oefening niet goed doen eigenlijk losers zijn.
zie je snapt het wel!
stay frosty
pi_63219713
TS doet stoer maar is helemaal niet gespierd Die foto's in je fobo, om te huilen man. Ga jij maar eerst maar eens aan je borst werken voordat je gaat huilen over anderen.
pi_63219793

Adelante (c)
U MAD?
  vrijdag 14 november 2008 @ 13:44:48 #64
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_63219867
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 13:39 schreef Agorias het volgende:
TS doet stoer maar is helemaal niet gespierd Die foto's in je fobo, om te huilen man. Ga jij maar eerst maar eens aan je borst werken voordat je gaat huilen over anderen.
1) daar gaat het hoerige topic niet over!
2) ik heb het ook niet nodig mafkees
stay frosty
  vrijdag 14 november 2008 @ 13:46:12 #65
132613 Relneger18
weger geen neger
pi_63219903
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 11:57 schreef TryX het volgende:

[..]

30 euro duur? Als je hier in Utrecht 30 euro neertelt zit je bij een cheapass sportschool.. Voor die wat duurdere waar alle kakkers rondhangen betaal je zo 60/70 euro per maand (dat is dan nog goedkoop onder de luxere sportscholen). Vaak ben je dan nog eens verplicht minimaal 100 euro inschrijf en administratie kosten te betalen en direct een jaar contract te ondertekenen..

Ik betaal zelf nu 38 euro bij een 3 maanden abbo. (normaal per maand 48 euro).
Ik heb dan ook een studentenabbo (1 jarig contract), normaal gezien betaal je 42 euro. Ik krijg er iig wel wat voor terug : sauna plus infraroodsauna, zonnebank, klimhal, squashen, spinnen, en alle soorten groepslessen voor 30 euro is niet slecht
  vrijdag 14 november 2008 @ 13:50:37 #66
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_63220022
Herkenbare klacht. Er stond er vanmorgen ook weer zo eentje die heel stoer om zich heen kijkend een bicepsoefening deed die duidelijk te zwaar was en dus ook eindigde in een oefening voor alle spiergroepen, behalve z'n biceps. .
And now for something completely different, I'm on a horse.
pi_63220035
mensen die ts afzeiken om zijn uiterlijk maar zelf geen eens een fotoboek hebben

Los hiervan heeft TS nog steeds een irritante avatar
  vrijdag 14 november 2008 @ 13:54:55 #68
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_63220141
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 13:51 schreef LethalNinja het volgende:
mensen die ts afzeiken om zijn uiterlijk maar zelf geen eens een fotoboek hebben

Los hiervan heeft TS nog steeds een irritante avatar
hij knipoogt naar je schaap

en ik vind het niet erg dat mensen me afzeiken zijn makkelijke reacties van losers
stay frosty
  vrijdag 14 november 2008 @ 14:01:41 #69
207395 Fritztiaan
Da Fritzinator BITCH !
pi_63220304
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 13:39 schreef Agorias het volgende:
Even wat vraagjes.

Waar precies doet TS stoer, waar precies zegt hij dat hij gespierd is, waar zegt hij dat jij zijn foto's moet bekijken en als laatste, wie ben jij om over zijn borst te oordelen

OT:

Ik zie het zelf ook redelijk vaak, even wat opsommingen.

Tijdens het opwarmen met 50kg bankdrukken. Komt er een ventje (nadruk op ventje) naast mij liggen. Bekijkt mij van top tot teen en besluit dat hij mij wel even topt met 65kg

Aangezien ik de kwaadste niet ben en al zag aankomen dat deze persoon op ludieke wijze zelfmoord zou plegen, stond ik op toen hij zich mentaal voorbereidde om de 65kg te drukken. Je kent dat wel, adem in, adem uit. Vingers knakken.

Hij kreeg de stang inderdaad omhoog, voor een stuk... Ik zag hem toch hevig trillen en hij werd rood. Toen pakte ik de stang maar over en zette hem in de houder.

Vervolgens weer liggen en dan gewoon even 75kg drukken. Dat gezicht van die kerel

Een andere was ook grappig. Was echt zo een newbie (nofi), had hem nog nooit gezien, en zijn fysiek vertelde mij dat hij daar voor het eerst was.

Opzich geen ramp natuurlijk, toen ik daar voor het eerst kwam woog ik ook maar 60kg. Maar.. die kerel wil zich gelijk meten aan de sportschoolhelden ( ). En wij hadden dus precies hetzelfde als barra omschrijft.

Mensen die veel te zwaar te trainen, en die oefening half uitvoeren omdat de andere helft te zwaar is (de beweging). Doordat het zwaar is, nemen zij vage houdingen aan en trainen ze niet de juiste spiergroepen

Leuk detail is, dat toen ik na ongeveer 40 min buikspieroefeningen deed, hij was flauw gevallen

De instructeur kwam aanlopen en maakte er ook allemaal grapjes over. Die gast is nooit meer teruggekomen
Yo, Yo, Luister dan, Luister dan, hier is Fritz, de man die alles kan,
Aan kunstjes geen gebrek, ik sla iedereen op ze bek, je moet niet sollen met mij,
want voor je het weet, lig je op een boerderij rij rij, BITCH
Peace out homies
pi_63220401
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 13:50 schreef NJ het volgende:
Herkenbare klacht. Er stond er vanmorgen ook weer zo eentje die heel stoer om zich heen kijkend een bicepsoefening deed die duidelijk te zwaar was en dus ook eindigde in een oefening voor alle spiergroepen, behalve z'n biceps. .
Dat zwaaien als een aap.
pi_63220425
Altijd leuk om koud 140 kg weg te duwen op de bank en weer weg te lopen als er van die patsertjes bezig zijn
  vrijdag 14 november 2008 @ 14:12:01 #72
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_63220554
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 14:06 schreef McGilles het volgende:
Altijd leuk om koud 140 kg weg te duwen op de bank en weer weg te lopen als er van die patsertjes bezig zijn
daar begin ik niet aan
stay frosty
  vrijdag 14 november 2008 @ 14:15:18 #73
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_63220649
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 14:01 schreef Fritztiaan het volgende:

[..]

Opzich geen ramp natuurlijk, toen ik daar voor het eerst kwam woog ik ook maar 60kg. Maar.. die kerel wil zich gelijk meten aan de sportschoolhelden ( ). En wij hadden dus precies hetzelfde als barra omschrijft.

dat bedoel ik. ik heb het van de zomer dik laten slacken en moest daarna weer met alles overnieuw beginnen... biceps met 10 kg maar als je het een maandje doet zit je zo weer op 16 ofzo
is niet erg... maar je hebt alleen jezelf er maar mee als je boven je niveau traint

ik sta daar dan trots met mijn 10kg als ik weer overnieuw moet beginnen no problem.. en als iemand zich stoerder voelt omdat hij zwaarder traint... nou good for him. heeft hij ook een fijne dag!
stay frosty
pi_63220687
Toch zijn er een hoop mensen van hetzelfde kaliber te vinden hier.
Even laten zien dat ze wel meer kunnen drukken.

Kennelijk voelen die zich toch ergens gekrenkt als er iemand is die meer kan drukken.
  vrijdag 14 november 2008 @ 14:28:41 #75
207395 Fritztiaan
Da Fritzinator BITCH !
pi_63220989
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 14:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

dat bedoel ik. ik heb het van de zomer dik laten slacken en moest daarna weer met alles overnieuw beginnen... biceps met 10 kg maar als je het een maandje doet zit je zo weer op 16 ofzo
is niet erg... maar je hebt alleen jezelf er maar mee als je boven je niveau traint

ik sta daar dan trots met mijn 10kg als ik weer overnieuw moet beginnen no problem.. en als iemand zich stoerder voelt omdat hij zwaarder traint... nou good for him. heeft hij ook een fijne dag!
Hehe herkenbaar. Ik heb ook een tijdje geslacked en toen ik na een paar weken weer begon kon ik niet verder op mijn oude niveau.

Zuur op dat moment, maar de uitvoering is zoveel belangrijker als het gewicht. Ik bikkelde die periode ook door, en door de spiergeschiedenis zit je zo weer op je oude niveau

Mensen die teveel gewicht erop kwakken raken daar nog eens geblesseerd van
Yo, Yo, Luister dan, Luister dan, hier is Fritz, de man die alles kan,
Aan kunstjes geen gebrek, ik sla iedereen op ze bek, je moet niet sollen met mij,
want voor je het weet, lig je op een boerderij rij rij, BITCH
Peace out homies
pi_63221110
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 13:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

hij knipoogt naar je schaap

en ik vind het niet erg dat mensen me afzeiken zijn makkelijke reacties van losers
Als het nou een chick was die constant knipoogde.. Ik heb btw ook een abbo gehad bij healthcity voor 60 p/m maar ik kon het niet opbrengen om er naar toe te gaan. Ik heb het abbo afgesloten en zwem nu elke week.
  vrijdag 14 november 2008 @ 14:41:54 #77
132613 Relneger18
weger geen neger
pi_63221306
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 14:06 schreef McGilles het volgende:
hoe lang ben je eigenlijk.
pi_63221633
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 14:41 schreef Relneger18 het volgende:

[..]

hoe lang ben je eigenlijk.
1.93m, hoezo?
pi_63222607
Begint echt een patser topic te worden

Nogmaals grotendeels van FOK! bestaat niet uit popi jopi's of afgetrainde figuren
© Copyright TryX, 2006-2017 Alle rechten voorbehouden.
Disclaimer: Typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden.
  vrijdag 14 november 2008 @ 17:55:21 #80
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_63226152
Sporten/fitness is relax, ik vind het pure ontspanning en leuk om te doen.

Het feit dat je er figuur erop vooruit gaat is utieraard mooi meegnomen, maar ik vind het lekker om te sporten
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  vrijdag 14 november 2008 @ 17:58:18 #81
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_63226239
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 13:42 schreef de_boswachter het volgende:

Adelante (c)

Echt waar, ik wilde het net posten toen ik de TT zag.
pi_63226419
Ik train eigenlijk om die reden altijd 's ochtends. Lekker rustig en niemand die stoer doet. Vaak zijn de echte bodybuilders dan ook aanwezig. Het blijft gewoon een hobby en als je er vaak genoeg komt, merk je die andere gasten niet eens
Ain't nothing to it but to do it.
Greece
  vrijdag 14 november 2008 @ 18:37:41 #83
204660 JanusAnus
Zitten te rieleksen
pi_63227029
Als zo'n stoer mannetje in de sportschool mij probeert te imponeren met zijn gewichtheffen loop ik altijd prompt naar buiten, pak zijn auto op en leg hem op zijn dak. Dat zal die hufters leren!
pi_63227108
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 14:01 schreef Fritztiaan het volgende:

[..]

Even wat vraagjes.

Waar precies doet TS stoer, waar precies zegt hij dat hij gespierd is, waar zegt hij dat jij zijn foto's moet bekijken en als laatste, wie ben jij om over zijn borst te oordelen

OT:

Ik zie het zelf ook redelijk vaak, even wat opsommingen.

Tijdens het opwarmen met 50kg bankdrukken. Komt er een ventje (nadruk op ventje) naast mij liggen. Bekijkt mij van top tot teen en besluit dat hij mij wel even topt met 65kg

Aangezien ik de kwaadste niet ben en al zag aankomen dat deze persoon op ludieke wijze zelfmoord zou plegen, stond ik op toen hij zich mentaal voorbereidde om de 65kg te drukken. Je kent dat wel, adem in, adem uit. Vingers knakken.

Hij kreeg de stang inderdaad omhoog, voor een stuk... Ik zag hem toch hevig trillen en hij werd rood. Toen pakte ik de stang maar over en zette hem in de houder.

Vervolgens weer liggen en dan gewoon even 75kg drukken. Dat gezicht van die kerel

Een andere was ook grappig. Was echt zo een newbie (nofi), had hem nog nooit gezien, en zijn fysiek vertelde mij dat hij daar voor het eerst was.

Mensen die veel te zwaar te trainen, en die oefening half uitvoeren omdat de andere helft te zwaar is (de beweging). Doordat het zwaar is, nemen zij vage houdingen aan en trainen ze niet de juiste spiergroepen

Leuk detail is, dat toen ik na ongeveer 40 min buikspieroefeningen deed, hij was flauw gevallen

De instructeur kwam aanlopen en maakte er ook allemaal grapjes over. Die gast is nooit meer teruggekomen
jij bent nog erger dan TS Wauw, 75 kilo, held! .

het is gewoon best triest met zijn fobofoto's.
pi_63229569
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 18:41 schreef Agorias het volgende:

[..]

jij bent nog erger dan TS Wauw, 75 kilo, held! .

het is gewoon best triest met zijn fobofoto's.
Inderdaad
pi_63229991
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 10:37 schreef BoNi het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

full stops and exclamation marks
  vrijdag 14 november 2008 @ 20:54:15 #87
132613 Relneger18
weger geen neger
pi_63230829
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 14:53 schreef McGilles het volgende:

[..]

1.93m, hoezo?
Dan weet ik dat 140 kg bankdrukken voor jouw lengte wel redelijk is als je goed gespierd bent, zat al te twijfelen aan de geloofwaardigheid:P
pi_63231472
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 20:54 schreef Relneger18 het volgende:

[..]

Dan weet ik dat 140 kg bankdrukken voor jouw lengte wel redelijk is als je goed gespierd bent, zat al te twijfelen aan de geloofwaardigheid:P
Lengte is in je nadeel bij bankdrukken. Langere armen dus grotere afstand die je moet afleggen. Niet dat ik nu nog 150kg kan drukken oid, 16kg afgevallen in 2 maanden omdat ik niet heb gesport
pi_63231521
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 21:18 schreef McGilles het volgende:

[..]

Lengte is in je nadeel bij bankdrukken. Langere armen dus grotere afstand die je moet afleggen. Niet dat ik nu nog 150kg kan drukken oid, 16kg afgevallen in 2 maanden omdat ik niet heb gesport
. Als je langer bent zijn je spieren ook groter.
full stops and exclamation marks
pi_63232313
Gisteren nog meegemaakt:

Gastjes pakken een E-Z stang en gooien er 5 kilo links en rechts op. Heel licht dus, maar redelijk zwaar als je hem pakt om je onderarmen te trainen (dus bovenkant hand naar boven).
Het lukte ze allemaal redelijk (met meezwiepen van de onderrug).
Zegt er een: "ging makkelijk!, gooi er maar 15 li en re bij"! Ik denk, ze zullen wel bicep-curl gaan doen, maar nee, gewoon verder. Ik denk dat moet ik zien!

Hij pakt hem 1x half op, wijkt uit naar links beneden zodat links alles eraf flikkert, rechts wordt top-zwaar dus daar flikkert er ook alles af. Ik lachen! Hun rondkijken. -einde-
"Ow, en betreffende PP: Iedereen weet toch dat dat een verbitterde piemel is, die alleen maar op anderen kan kankeren? Daarom is hij ook zo leuk. Zonder PP zou het leven maar saai zijn "
  vrijdag 14 november 2008 @ 21:53:48 #91
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_63232423
al die patsertjes die gaan vragen om een vechtpartij. ach hebben ze tenminste nog wat waar ze zelf trots op zijn. van hun intelligentie moeten ze het niet hebben
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  vrijdag 14 november 2008 @ 21:54:27 #92
139330 TNA
For the stars that shine
pi_63232445
Terechte klacht.

Of mensen die overduidelijk veel te selectief trainen. Enorme armen en smalle schouders, of een brede rug en spillebeentjes
pi_63232830
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 21:19 schreef krioro het volgende:

[..]

Ooh jezus, als je ergens geen verstand van hebt, zeg dan ook alsjeblieft niks.
pi_63232990
Waar maak je je toch druk om??
;(
pi_63233014
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 22:13 schreef Huilie het volgende:
Waar maak je je toch druk om??
Ik of TS?
pi_63233135
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 21:19 schreef krioro het volgende:

[..]

Lange armen zijn niet in je voordeel bij bankdrukken.
Ain't nothing to it but to do it.
Greece
pi_63233237
Fitness, meh. Ik fitness nooit en ik sla iedereen hier in elkaar.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  vrijdag 14 november 2008 @ 22:26:49 #98
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63233384
In mijn sportschool gaan ze altijd acuut zwaarder trainen als je als chick meetraint.

Love it. En ik hoop altijd vurig dat ze veel pijn hebben de volgende dag.
Maar eh, Barra...jij bent dus 1 bonk goddelijk staal?
pi_63233385
Joh, waar maak je je druk om.

Ik had er geen zin meer in en ben gaan thai-boksen, dan kan je tenminste nog wat.

Bij thai-boksen vinden ze me gespierd, maar ik ben in vergelijking met de zware gasten van de gym maar redelijk getraind en niet "bulky"

M,n max qua bankdrukken was 120kg bij een lichaamsgewicht van 71kg.
Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
pi_63233459
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 22:26 schreef SHE het volgende:
In mijn sportschool gaan ze altijd acuut zwaarder trainen als je als chick meetraint.

Love it. En ik hoop altijd vurig dat ze veel pijn hebben de volgende dag.
Maar eh, Barra...jij bent dus 1 bonk goddelijk staal?
Ik moet zeggen dat vrouwelijk schoon inderdaad PR verleggend werkt ja
"Ow, en betreffende PP: Iedereen weet toch dat dat een verbitterde piemel is, die alleen maar op anderen kan kankeren? Daarom is hij ook zo leuk. Zonder PP zou het leven maar saai zijn "
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')