TS heeft geen reden om jaloers te zijn.quote:Op vrijdag 14 november 2008 09:50 schreef baension het volgende:
TS is jaloers op mannen met spieren, en beseft dat meiden daar geil van worden. En dat TS er niet tegenkan dat hij geen spieren heeft![]()
![]()
neuh gewoon om in shape te blijvenquote:Op vrijdag 14 november 2008 09:49 schreef boem-dikkie het volgende:
TS doet aan fitness voor het stoerheidsgehalte.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 09:50 schreef baension het volgende:
TS is jaloers op mannen met spieren, en beseft dat meiden daar geil van worden. En dat TS er niet tegenkan dat hij geen spieren heeft![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 november 2008 09:51 schreef schatje het volgende:
[..]
TS heeft geen reden om jaloers te zijn.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 09:56 schreef Robsterr het volgende:
TS snapt niet dat mensen compound oefeningen doen.
Learn2Sportschool.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 09:51 schreef schatje het volgende:
[..]
TS heeft geen reden om jaloers te zijn.
nee de mocros en de negros die heb ik wel onder de duim...quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:09 schreef hanskepanske het volgende:
Ik verwachtte een klacht over de Ottomaanse/Moorse breedlopers die af en toe bij mijn sportschool ronddrentelen. En élke oefening die jij (voor je eigen gewin) doet minachtend bekijken...
Haha! Goeiequote:Op vrijdag 14 november 2008 10:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nee de mocros en de negros die heb ik wel onder de duim...
het gaat mij om die paupers die naar je staren als je je biceps met 16 kg traint en dan zelf 20 moeten pakken omdat ze wel niet zoveel mega stoerder zijn dan jou maar vervolgens hun arm niet helemaal naar beneden laten zakken en wel helemaal omghoog doen om het rust moment te pakken
pauperts... trainen doe je voor jezelf niet voor de idioot die naast je staat
niemand zeikt me af lieve jongen....quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:16 schreef Bert.Wasbeer het volgende:
TS wordt afgezeken door de echte sportschoolbikkels en kan er niet mee omgaan
Iedere dag trainen is best veel...quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:19 schreef SadKingBilly het volgende:
Daarom bekijk ik dat soort flapdrollen altijd met een ernstige minachting - maar alleen in de pauzes van mijn dagelijkse uur squash. Overigens, iedere dag buikspierkwartier (ja ik weet het wat een naam) en een kort rondje apparaten voor de vier B's (borst, buik, billen, benen) van 10 minuten is meer dan genoeg
quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:21 schreef Antioch het volgende:
domme ezel, je hoort maximaal gewicht te pakken, zolang je maar 6x kan.. lelijke spillebeentjes in de sportschoolga tennissen ofzo
![]()
quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:30 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
als je een beetje een baas bent kom je mij vanavond klappen vrind
Hoe staat het met je voeding dan?quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:33 schreef SadKingBilly het volgende:
Elke dag trainen is veel inderdaad, maar ik squash voor mijn plezier en buikspiertraining + korte ronde apparaten is bedoeld om
a: meer kracht te ontwikkelen voor het squashen
b: mijn dikke pens weg te werkener moet nog 10 kilo af (en dan ben ik nog te zwaar maargoed)
quote:
Barra, je beseft dat je nu je eigen topic aan het verbaggeren bentquote:Op vrijdag 14 november 2008 10:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]dude... en kanker en homo en je gaat me klappen....
amersfoort vanavond grote plein grijs shirt spijkerbroek...
probeer eerst maar even te zwaaien voordat je me bespringt
quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:34 schreef zquing het volgende:
mensen die meer kunnen bankdrukken dan squatten
quote:"Ik heb altijd gevoetbald, dus ik heb al gespierde benen"
quote:"Ik kom al op de fiets naar de sportschool dus ik heb mijn benen al getraind"
quote:"Ik heb slechte kniën, dus squatten doe ik maar niet..."
quote:"Ik heb altijd een lange broek aan, dus ik hoef mijn benen niet te trainen"
quote:etc.
quote:etc.
Mensen die minder dan 100kg kunnen bankdrukkenquote:Op vrijdag 14 november 2008 10:34 schreef zquing het volgende:
mensen die meer kunnen bankdrukken dan squatten
quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:37 schreef McGilles het volgende:
[..]
Mensen die minder dan 100kg kunnen bankdrukken
sorry zal er geen aandacht meer aan bestedenquote:Op vrijdag 14 november 2008 10:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Barra, je beseft dat je nu je eigen topic aan het verbaggeren bent
DingDingDing, we hebben er nog een!quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:37 schreef McGilles het volgende:
[..]
Mensen die minder dan 100kg kunnen bankdrukken
Klinkt bekend... vaak uitgesproken door een: "Al het goede hangt onder een afdakje"-figuur.quote:"Ik heb altijd gevoetbald, dus ik heb al gespierde benen"
Inderdaad, we hebben er weer een! Iemand die denkt verstand te hebben van krachtsportquote:Op vrijdag 14 november 2008 10:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
DingDingDing, we hebben er nog een!
Je kan beter 100x zestig doen, dan 60x honderd,
Waarom zou iemand in godsnaam in zijn fobo kijken als hij klaagt over sportschoolmensen? Reflecteer je homosexualiteit ff op iemand anders zeg, faalquote:Op vrijdag 14 november 2008 10:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
TS opent dit topic zodat mensen in zijn fobo gaan kijken en dan zien dat hij gespierd is
quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
TS opent dit topic zodat mensen in zijn fobo gaan kijken en dan zien dat hij gespierd is
Ik ben het eens met zijn klacht, maar als ik in zijn fotoboek kijk zie ik alleen abs......quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
thanks matequote:Op vrijdag 14 november 2008 10:58 schreef de_boswachter het volgende:
Topic opgeruimd en weer open:
* het is niet de bedoeling dat we hier elkaar gaan bedreigen.
* gedraag je fatsoenlijk en stoppen met persoonlijk bashen
Thanks
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |